Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 598
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaimo pyysi anteeksi ja kysyi että pidänkö häntä yhä haluttavana. Sanoin että totta helvetissä, miks en pitäisi? Rakastan sua enemmän kun itteeni, ja se on paljon se. Lupaan pitää rouvaani paremmin hyvänä kun tähän asti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Puhelin muljahti suojakuorista äsken pihalle, noin 40 sentin korkeudelta ehkä tipahti kun istuin ja pyyhkäisin näyttöä reisiä vasten. Tippui sitten ihan pystysuorassa (tai näin ainakin kuvittelen) parketille. Olin jo varma että nyt meni varmaan ihan tuhannen pillun päreiksi, mutta ei pienintäkään kolhtua. Kai nämä uudetkin puhelimet jotain kestää.

Uudet suojat on kyllä tulossa, tässä on siis tuolla alalaidassa pieni vekki ja se mahdollistaa tuollaisen putoamisen. Mutta tosiaan ei mitään ulkoisia vaurioita ja näytössäkään ei näy mitään, joten tuskinpa tuolle sisäisestikään mitään kävi. En ole elämässäni ensimmäistäkään puhelinta onnistunut hajottamaan joten jospa tämäkin kestäisi kasassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
De Jongin muulinpotkua suoraan rintaan unohtamatta. Tuosta olisi äijää pitänyt muistaa punaisella lapulla ilman muuta. Pahin tuomarivirhe.

Oikeus voitti kuitenkin. Hollanti tuntuu aika usein olevan toisena osapuolena näissä likaiseksi äityvissä matseissa. Jos eivät sikaile niin ovat muuten ylimielisiä mulkvisteja. Toki varmaan silloin joskus 70-luvulla Cruyffin aikoina olisivat mestaruuden ansainneet.
Joo siis on se myönnettävä että Hollanti pelasi kyllä huonosti tuon finaalin ja jalka alkoi selkeästi enemmän heillä painaa mitä pidemmälle peli meni. Ja tosiaan kasetti kyllä meinasi pettää melko pahasti. Siltä kantilta ajateltuna Espanjalle ansaittu voitto kun pysyivät paremmin viileänä kuumassa ottelussa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen tänään kävellyt kolmen eri terassin ohi. Yksi ihminen yhteensä istui juomassa kaljaa. Jokainen niistä oli auki, joten siitäkään ei jäänyt kiinni.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
On se mukavaa kun ikkunasta ulos kattoessa näkee vihdoinkin jotain muutakin kuin pelkkiä naapuritaloja. Puihin on nimittäin tullut lehdet, jotka edes vähän piristää tätä maisemaa. Luonto on jees!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Käyhän Kontulassa. On kuulemma ollut baarit aamusta asti täynnä.
En viitsi. Roskapankki olis melkein matkalla konttorilta himaan (ehkä noin kilsa ylimääräistä kävelyä), mutta taidan jättää senkin ihmeen näkemättä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun mies joka normaalisti käy joka päivä lähikuppilassaan "yhdellä", eikä ole koronan vuoksi nyt päässyt kahteen ja puoleen kuukauteen sitä tekemään, niin kuinka monta "yhtä" hän ottaa kun vihdoin pääsee baariin?

Pitkän matikan yo-tehtävä tältä keväältä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitäs hittoa, täällä on käyttäydytty siististi. Ei ole tullut pelikieltoja viikkoon. Moderaattoreilla on varmaan kuoharipullot poksahdelleet tämän kunniaksi.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitäs hittoa, täällä on käyttäydytty siististi. Ei ole tullut pelikieltoja viikkoon. Moderaattoreilla on varmaan kuoharipullot poksahdelleet tämän kunniaksi.
Sanoisin, että ennemmin siellä on moderaattoreilla sama tilanne, kuin oli vanhalla peräkammarin isännällä, jolla oli molemmat kädet kipsattuina. Eli haluja olisi, mutta kun ei pysty.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Äsken töistä päästyäni kuljin Lappeenrannan sataman terassi laivojen ohi, ja täyttä näytti olevan. Itse nautin nyt pidemmän työpäivän päälle olusen ihan vain taloni terassilla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen tänään kävellyt kolmen eri terassin ohi. Yksi ihminen yhteensä istui juomassa kaljaa. Jokainen niistä oli auki, joten siitäkään ei jäänyt kiinni.

Samanlaisia huomioita olen minäkin tehnyt tänään. Hiljaista on, vaikka sääkin on varmasti vaikuttanut asiaan. Keltaista lehdistöä varmaan harmittaa, kun mitään joukkovaellusta ja satojen metrien jonoja ei tullutkaan.

Ehtoosta tulin pyörähtämään täällä eläväiseksi tunnetussa Myyrmäessä, eikä täälläkään mitään meininkiä ole. Kovin juttu oli se, että vankasti tumutellut mummo saateltiin lähes tyhjästä Femmasta ulos.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Arizona Coyotes. Ai saatana että on ihon alla.

Eikä siis itse joukkuetta vastaan noin niinku tosielämässä mitään. Tai oikeastaan ei herätä mitään mielikuvia. Mutta ai saatana NHL19-pelissä. Nyt joukkueesta on tullut sellainen pienimuotoinen peikko ja aina runkosarjassa tuntuu olevan suorastaan mahdoton voittaa, ja tämä ihan sama millä jengillä pelaan. Joku aika sitten Torontolla se perinteinen rankkaritappio 2-1ja vedot jotain 34-13.

Äsken Chicagolla kairasin hikisen 3-1 voiton. Raanta torjuu jumalauta kaikki vedot, ihan sama millaisia paikkoja tuli. Kanella sain tehtyä 1-1 tasoituksen kun pääsin oikeasti lyömään ihan tyhjiin. Sen jälkeen mentiin kolmannen erän lopulle asti, Dylan Stromella nousu maalille, sitten jättö Brendan Perlinille ja hirmu pomppujen kautta DeBrincatilla 2-1. Tuo oli se onnekas tuuripomppu. Ohhoh maali. Ansaittu.

Olen treidannut Kasperi Kapasen itselleni, iskin sitten vielä 3-1 tosiaan tyhjiin Kapasella. Olihan noilla Kojooteilla vielä yksi huipputontti siinä lopussa mutta Crawford pelasti.

Ihan hirveetä. Joskus muistan että NHL13 pelissä New Jersey Devils oli samanlainen peikko. Muuten saattoi olla ihan järjetön voittoputki menossa mutta Devilsiä vastaan se katkesi aina. Olisinko Pensillä pelannut joskus, muistan kun joskus keskinäisessä matsissa ihan heti avaushyökkäyksestä saan huipputontin ja Crosbylla tyhjä maali. Osuu ylärimaan. Tiesin siinä vaiheessa jo että en voi voittaa ottelua. Olisinko hävinnyt 3-0. Harvoin nää konsolipelit jää mieleen mutta tuo oli kyllä sellainen matsi.

Joskus näissä peleissä tulee kyllä myös aika outoja sattumia vastaan. Torontolla pelasin pudotuspelejä, ekalla kierroksella tiputin Carolinan suoraan 4-0, sen jälkeen tuleekin Tampa Bay ja heitä vastaan kuhnitaan kokonaiset seitsemän peliä. Aivan helvetillinen sarja. Tavallaan olen koko ajan askeleen edellä mutta Tampa kiemurtelee jotenkin mukana. Noh, tuosta sarjasta jatkoon ja sitten konferenssin finaalissa vastassa Philly. Sarja 4-0 minulle ja Philly tekee koko sarjassa yhden maalin. Pelit taisi mennä jotain 5-0, 6-0, 2-1 ja 5-0. Eikä tuossa vaiheessa kautta se Philly niin paljon paskempi joukkue ollut kuin Tampa, mutta jotenkin vaan musertuivat ihan totaalisesti.

Sitten tulee myös yksittäisissä pudotuspelisarjoissa ihan ihme juttuja myös. Pelasin Torontolla joskus finaaleja Vancouveria vastaan. Viides peli kotona ja mestaruus katkolla, peli menee jatkoajalle. Olen ihan purjeessa ja lopulta häviän tuon pelin ja Vancouverilla paikka tasoittaa finaalisarja kotona. Mutta mitä vielä, kutospeli päättyy meikäläisen 6-1 voittoon ja vastustajalla ei ole hajuakaan mitä pitäisi tehdä ja veskari imuroi kaiken.

Mutta ehkä ne oli onnekkaita tuuripomppuja.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit

Koronan aiheuttama yhteiskuntamme nuorista huolehtivien vaikuttajien, kasvattajien silmien, korvien, eleiden ja jopa suiden läsnäolemisen puute on varmaan Helsingin Malmilla teinipojillle(?) aiheuttanut kesäloman alun ottamisen koville.
Sitä luulisi porukoiden olevan innoissaan vapaudestaan, ainakin minä olisin ilomielinen mutta tuolla päättivät näköjään alkaa haastamaan riitaa. Outoa.
Vaiko jotain kytemään jäänyttä katkeruutta, jenkkityyliin?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Koronan aiheuttama yhteiskuntamme nuorista huolehtivien vaikuttajien, kasvattajien silmien, korvien, eleiden ja jopa suiden läsnäolemisen puute on varmaan Helsingin Malmilla teinipojillle(?) aiheuttanut kesäloman alun ottamisen koville.
Sitä luulisi porukoiden olevan innoissaan vapaudestaan, ainakin minä olisin ilomielinen mutta tuolla päättivät näköjään alkoivat haastamaan riitaa. Outoa.
Vaiko jotain kytemään jäänyttä katkeruutta, jenkkityyliin?
Onkohan otsikossa mennyt Malmi ja Mogadishu sekaisin?

"Kahdensadan nuoren joukkotappelu" ei ole mikään ihan perinteinen ajanviete näillä leveysasteilla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Meikäläinen tuli äsken duunista ja lähiterassi oli tupaten täynnä. Tuli hyvä fiilis.
Kävin tänään poikkeuksellisesti parilla maanantaioluella ihan kannatuksen vuoksi, joskaan en lähiterassillasi.

Kun pelko- ja tiedotustilaisuushallitus ei saa tukipaketteja valmiiksi ja on ajanut kokonaisen ammattialan ahdinkoon, yksikin euro on iso apu ja konkreettinen luottamuksen osoitus ravintola-alan työntekijöille, yrittäjille ja ammatinharjoittajille historiallisen vaikeassa tilanteessa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaaha, vaihteeksi niitä öitä kun uni ei niin helposti silmään tulekaan. Näitä vain tulee minulle joskus. Jäin kai ainakin liian paljon miettimään tuota fiilisketjuuni kirjoittamaani viestiä. Olinko jo liiankin positiivinen? Minulla on taipumusta positiivisuuteen vaikka moni muu kai asioista ensin negatiivisesti ajatteleekin.

Juu, tiedän että nämä alkoholiasiat on sellaisia asioita että tarkkana ja herkkänä saa olla. Mutta se nyt välillä niistä.

Mutta veetuttaa kun uni ei tule silmään. Viime yönä nukuin melkein 11 tuntia! Nyt sitten vaihteeksi tällainen yö. Kello 22 alkaa olemaan minulle sellainen raja että jos siihen mennessä en ole saanut unta niin alkaa painaa liikaa mielessä jo se unen saaminenkin ja sittenkin on taas vaikeuksia nukahtaa. Kello 22 jälkeen jos nukahdan vasta niin en saa nukuttua edes 8 tuntia ja sitten on kiva kärvistellä töissä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Onkohan otsikossa mennyt Malmi ja Mogadishu sekaisin?

"Kahdensadan nuoren joukkotappelu" ei ole mikään ihan perinteinen ajanviete näillä leveysasteilla.

Joku juntti maalainen saattaisi luulla ettei asioista aina puhuta niiden oikeilla nimillä. (Lapinlahden Linnuille krediitti tästä)
Mutta maalaiset ovat yleensä hieman yksinkertaisempia kuin kaupunkilaiset eivät ole lähes lainkaan sellaisia.
Eli tietävät kyllä Malmilla mitä tekevät, nuoret toivot.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Koronan aiheuttama yhteiskuntamme nuorista huolehtivien vaikuttajien, kasvattajien silmien, korvien, eleiden ja jopa suiden läsnäolemisen puute on varmaan Helsingin Malmilla teinipojillle(?) aiheuttanut kesäloman alun ottamisen koville.
Sitä luulisi porukoiden olevan innoissaan vapaudestaan, ainakin minä olisin ilomielinen mutta tuolla päättivät näköjään alkaa haastamaan riitaa. Outoa.
Vaiko jotain kytemään jäänyttä katkeruutta, jenkkityyliin?

Suomalaiset ylioppilaathan ne siellä myllyttävät.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan otsikossa mennyt Malmi ja Mogadishu sekaisin?

"Kahdensadan nuoren joukkotappelu" ei ole mikään ihan perinteinen ajanviete näillä leveysasteilla.
Nämähän olivat todella perinteistä ajanvietettä ainakin mun lapsuudessa ja nuoruudessa 70 ja 80-lukujen taitteessa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös