Barthez näyttää ihan samalta vielä nykyäänkin. Ei ole vanhentunut päivääkään.
Se on helppoa kun näytti silloin jo viiskymppiseltä.
Barthez näyttää ihan samalta vielä nykyäänkin. Ei ole vanhentunut päivääkään.
Jep. Itsellä vähän sama linja varmaankin.Se on helppoa kun näytti silloin jo viiskymppiseltä.
Zidanen ura päättyy synkimmällä mahdollisella tavalla.
Joo, kohta alkaa 2010 finaali ja Hollannin fanille ei niin hieno peli. Käyn lenkillä tässä välissä, mutta pitäähän tuokin nyt katsoa kuitenkin.En pysty vieläkään katsomaan tätä ottelua. Toki vuonna 2006 jännitin Ranskan maailmanmestaruuden puolesta ja vitutus oli tuolloin aivan valtava.
T: Ranska-fani 90-luvulta lähtien.
Mun ajatuksia:Hiukan pettynyt fiilis tässä on. Uskoin että olisin pärjännyt paremminkin tuossa kokeilussa elää ilman antabusta. Niin monet varoittivatkin täällä aiheellisesti juomisesta. Ei tässä mitään peruuttamatonta ole vieläkään onneksi tapahtunut ja esimerkiksi työt eivät ole missään kohtaa vaarantunut. Mutta en uskalla enää kokeilla elää ilman antabusta ja aloitan erittäin todennäköisesti kuurin heti huomenna. En uskalla ottaa sitä riskiä että juominen lähtee lapasesta, sillä niin paljon on pelissä.
Toivon että se antabus laittaa juomiseni taas kuriin. Niin kuin on tehnyt ennen tätä testiäkin. Eilen join taas kännit mutta sitä ennen olin kyllä puolitoista viikkoa lähes täysin selvinpäin. Ei minulla sen puolentoista viikon aikana ollut mitään alkoholin himojakaan mutta ei tätä kokeilua uskalla enää jatkaa. Liian paljon on pelissä, kuten lähes minulle uusi asunto ja todennäköinen työpaikka.
Tuntuu että minulla on jo ajattelutavassa korjattavaa ja siinä on yksi syy miksi tämä kokeilukin epäonnistui. Täällä joku sanoi varmaan paikkansa pitävästi että en ole vielä hyväksynyt sitä että olen alkoholisti. Toisenlaisella ajattelutavalla tämä kokeilu olisi voinut onnistua paremmin. Mutta se on vaan niin pirun vaikea asia hyväksyä se totuus että en voi juoda. Minulla on kuitenkin paljon hyviäkin ja hauskojakin kokemuksia alkoholin kanssa vietetystä ajasta.
Mutta sitten heti kun se himo herää niin sitä on vaikea minun näemmä vastustaa. Mutta luovutan ja vihellän tosiaan tämän kokeilun poikki ja aloitan taas antabuksen käytön. Onneksi ne kolme vuotta näyttivät että elämä voi olla hyvää ilman alkoholiakin. Voihan tässä olla se riski sitten myös että odotan antabukseltakin jo liikoja, mutta on minulla sen käytöstä itselläni kyllä hyvät kokemukset.
Siis lajitteleeko joku oikeesti värilliset pyykit, niinku mustan, punaisen jne..? Luulin tuota urbaaniksi legendaksi. Oon meinaa pessy vuosikymmenet jo pyykkiä niin, että laitan kaikki aivan sekasin koneeseen. Samanvärisenä ne sieltä tulee ulos minä ne on sinne mennykkin.Pyykinpesu... kyllä siinä vaiheita riittää. Lajittele, laita koneeseen, kone pesee, ripusta narulle, anna kuivua, hae sisään, viikkaa, lajittele käyttäjän mukaan, vie ylös...
Iniestaaaaaaa, Iniestaaaaaaa.Ja sieltä se Iniestan sukellus. Kliimaksi lähestyy.
Muistan katselleeni tämän matsin kesämökillä, jonne minut oli kutsuttu siskoni toimesta. Pieni mökkitelkkari, kesä, Suomenlahti ja keskivaikea vitutus Hollannin puolesta.Ja sieltä se Iniestan sukellus. Kliimaksi lähestyy.
Hollannilla oli kyllä todellinen once in a lifetime tilanne voittaa mestaruus tuossa. Jotenkin sellainen Leijonat Torinossa 2006 fiilis tästä.Muistan katselleeni tämän matsin kesämökillä, jonne minut oli kutsuttu siskoni toimesta. Pieni mökkitelkkari, kesä, Suomenlahti ja keskivaikea vitutus Hollannin puolesta.
Elon Musk on jossain määrin epäilyttävä hahmo.
En minä lajittele pyykkiä värien mukaan vaan käyttäjän ja käyttötarkoituksen mukaan. Petivaatteet ja pyyhkeet voi pestä kuudessakympissä, muut pestään yleensä neljässäkympissä. Itse tykkään käyttää pyykissä tuoksuvaa huuhteluainetta ja mies ei halua että hänen pyykkinsä tuoksuu esim. kukkasille. Kyllähän se hyvä olisi katsoa ettei ihan vaaleita ja tummia laita yhtä aikaa koneeseen kun vaaleista voi tulla harmahtavia. Kuten kävi minun valkoiselle villatakille kun pesin sen uusien mustien housujen kanssa. Eikä veli ollut kovin tyytyväinen kun äitimme aikoinaan värjäsi veljen säärisuojat vaaleanpunaiseksi. Oli joku uusi punainen pusero ollut samassa pyykissä. Mutta ei monta kertaa pestyt vaatteet enää yleensä värjää.Siis lajitteleeko joku oikeesti värilliset pyykit, niinku mustan, punaisen jne..? Luulin tuota urbaaniksi legendaksi.