Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 606 355
  • 68 377

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto, sehän paistaa aurinko eikä sadakaan (oli tälle päivälle sadetta ennustettu). On taas se aika vuodesta että saa puuntaimia istuttaa sinne missä ennen oli metsä. Joskus niiltä reissulta löytyy korvasieniäkin. Pitää pitää pussia taskussa varalta. Eilen olin jo tähän aikaan laittanut ekan vakallisen maahan (90 tainta) mutta tänään otan vähän rennommin. Ollaan loppusuoralla tässä hommassa kun ei ollut iso urakka. Mutta jos tästä vaikka nyt lähtisi...

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Itseä alkoi tekemään mieli jörniä vähän, odotan että emäntä tulee Prismasta.
Suomen tunnetuin Jörn kuoli talvella. Toivottavasti et häneen peräänsä enää himoitse. Kielipoliisina tekee mieleni myös mainita, että Suomessa on tapana kirjoittaa etunimet isolla alkukirjaimella. Se on niitä suomen sääntöjä.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Suomen tunnetuin Jörn kuoli talvella. Toivottavasti et häneen peräänsä enää himoitse. Kielipoliisina tekee mieleni myös mainita, että Suomessa on tapana kirjoittaa etunimet isolla alkukirjaimella. Se on niitä suomen sääntöjä.

Vaihtoehtoisesti mieleni olisi voinut myös haluta sutia. Pienellä. Suomen tunnetuin Suti lähti jo muutama vuosi sitten.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä tuo Hyasintti Bucket on rasittava akka. Täytyy sulkea telkkari ennen kuin alkaa verenpaine nousta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä tuo Hyasintti Bucket on rasittava akka. Täytyy sulkea telkkari ennen kuin alkaa verenpaine nousta.
Ei pelaa edes samassa liigassa Maria Veitolan ja Greta Thunbergin kanssa.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Buckeeeee on ihan parhautta. Ohjelmassa tietysti paras hahmo on silti aina ja ikuisesti Onslow.

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Saatananmoinen raekuuro alko just kun piti mennä kauppaan täydentämään kaljavarastoa.
Joo mäkin oon lomautettu ja voisinkin ryhtyä kokopäiväiseksi pettteriksi.
Ripulit ja kusipaskat vaan housun. Ketä varten mä täällä oikein yritän elää...

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mua vitutti penskana, sekä yhä edelleen mr. Bean. Peijoonin ärsyttävä hahmo, hyh.
Mua sanottiin jostain syystä nuorena poikana usein Mr.Beaniksi. Otan tämän siis henkilökohtaisena loukkauksena.

Vai otinko?
En

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Pantera toimii aina. Tilanteesta riippumatta, jos tulee radiosta niin jään tarvittaessa autoon kuuntelemaan biisin loppuun, vaikka olisin jo määränpäässä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mua sanottiin jostain syystä nuorena poikana usein Mr.Beaniksi. Otan tämän siis henkilökohtaisena loukkauksena.
Sata kertaa ennemmin Mr. Bean kun Sami Hedbergin näkönen kaveri.

Suosikkijoukkue
Sata kertaa ennemmin Mr. Bean kun Sami Hedbergin näkönen kaveri.
Kumpikohan olis lopulta pienempi paha, tulla kutsutuksi Sami Hedbergin näköiseksi kaveriksi vai Jaajo Linnonmaan näköiseksi jantteriksi..?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kumpikohan olis lopulta pienempi paha, tulla kutsutuksi Sami Hedbergin näköiseksi kaveriksi vai Jaajo Linnonmaan näköiseksi jantteriksi..?
Jaajo näyttää limaiselta perverssiltä josta isäukot varottelevat tyttäriään. Sami Hedberg näyttää Sami Hedbergiltä. Eli otan Jaajon.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hedberg panee Saija Tuupasta. Sillä naamalla. Kyllä vituttaa.
Enitenhän tässä järkyttää että niillä jutuilla. Ei Lemmykään mikään hunk ollu, mutta kyllä pesää riitti.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hyvää jääkiekoa tulee sub kanavalta juuri nyt.
Kohta tulee vielä parempi leffa. Tai no tiedä häntä, mutta ensimmäinen leffa jonka kävin ns. alaikäisenä (ikärajaan nähden) katsomassa leffateatterissa. Ja eka poliisiopisto, jonka näin joten henkilökohtaisesti tärkeä.

Suosikkijoukkue
Kohta tulee vielä parempi leffa. Tai no tiedä häntä, mutta ensimmäinen leffa jonka kävin ns. alaikäisenä (ikärajaan nähden) katsomassa leffateatterissa. Ja eka poliisiopisto, jonka näin joten henkilökohtaisesti tärkeä.
Epäsuosittu, epäseksikäs, epähetero mielipiteeni on, että olen enemmän ällöjen romanttisten komedioiden kuin toimintakomedioiden katselija. No niin, sitten ei muuta kuin odotellaan homo™ leimaa.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Epäsuosittu, epäseksikäs, epähetero mielipiteeni on, että olen enemmän ällöjen romanttisten komedioiden kuin toimintakomedioiden katselija. No niin, sitten ei muuta kuin odotellaan homo™ leimaa.
HOMO!™

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy