Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 261
  • 66 863

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko veli @Zodiac nauttinut känkkäränkkälimppaa...?

Täällä nyt on viime aikoina ollut paljon havaittavissa huonotuulisuutta? Eikös se Jomppa Kookin (vai miten nimimerkki kirjoitetaankaan) ollut muistini mukaan aika tuimalla tuulella vappuna?

Ensimmäinen ajatus mikä tuli itselläni tästä mieleen oli että jokainen vuorollaan? Heh, ei kai nyt sentään.

Minulla itselläni taas vaikeuksia nukahtaa. Liian levoton tunnun olevan rauhoittumaan sen verran että nukahtaisin. Eikä ole todellakaan ensimmäinen kerta kun kirjoitan samasta asiasta tänne. Äsken otin kyllä melatoniininkin, että ehkä se vielä siitä?

Myöhäistin myös herätystä puolella tunnilla eteenpäin. Nyt herätys on onneksi vasta huomenaamulla kello 7.00.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Liitteet

  • FB_IMG_1584943942940.jpg
    FB_IMG_1584943942940.jpg
    45 KB · kertaa luettu: 146

redpecka

Jäsen
"Oho, se vesipullo taisikin olla vodkaa"



Näin välihuomiona.

Kyllä mä veikkaan, että jos pystyisi imemään omaa munaansa, niin se tuntuisi enemmän siltä, että sä imisit jonkun munaa, kuin siltä että sun munaa imettäis.
Mielenkiintoinen teoria. Kerro lisää.

Täällä nyt on viime aikoina ollut paljon havaittavissa huonotuulisuutta? Eikös se Jomppa Kookin (vai miten nimimerkki kirjoitetaankaan) ollut muistini mukaan aika tuimalla tuulella vappuna?
Oli, mutta raskaat työt, raskaat huvit.

Dominat Marin ja Kulmuni kun käskee, niin kieltävä sana ei taida olla vaihtoehto.
Mä voisin olla se Gimp, jos otatte mut mukaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Täällä nyt on viime aikoina ollut paljon havaittavissa huonotuulisuutta?
Ihminen kaipaa niitä mukavia asioita, mitä ennenkin on ollut. Korona on rajoittanut paljon, kuten urheilua, viihdettä, tapahtumia, ihmisten tapaamista, matkustelua ym.
Toisaalta mikäpäs tässä on ollessa. Huonomminkin voisi olla.
Mutta sellaista huonotuulisuutta saattaa kertyä, ja se voi näkyä täälläkin.
 

redpecka

Jäsen
Näköjään Länsirannikon Sanomat on tehnyt uutisen, mistä löytyy ohjeet kyseiseen suoritukseen.
Ei mitään uutta länsirintamalta, näemmä.

En nyt jaksa tuota alkaa kuuklaa, mutta joku nettiakrobaattihan voisi referoida noi vihjeet tänne. Mitään selkänikamiani en silti lähde poistattamaan!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mitään uutta länsirintamalta, näemmä.

En nyt jaksa tuota alkaa kuuklaa, mutta joku nettiakrobaattihan voisi referoida noi vihjeet tänne. Mitään selkänikamiani en silti lähde poistattamaan!
Venyttely on ilmeisesti asian ydin. Tuo uutisen kuvassa oleva asento näyttää kyllä erittäin epämukavalta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi on kyllä käsittämättömän kova suoritus.

Joo mutta se onki Ronnie. Yks kaveri briteistä oli käymässä muutama vuosi sitten. Istuttiin baarissa kattelemassa snookerin MM-kisoja ja juotiin kaljaa. Tämä kaveri oli kova pelaamaan itekin, ja Ronnieta se kovasti kannusti. Minä hölmönä löin sen kanssa muutaman vedon juuri Ronnieta vastaan, ja takkiinhan siinä tuli.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo mutta se onki Ronnie. Yks kaveri briteistä oli käymässä muutama vuosi sitten. Istuttiin baarissa kattelemassa snookerin MM-kisoja ja juotiin kaljaa. Tämä kaveri oli kova pelaamaan itekin, ja Ronnieta se kovasti kannusti. Minä hölmönä löin sen kanssa muutaman vedon juuri Ronnieta vastaan, ja takkiinhan siinä tuli.
Miltäs vuodelta toi pätkä olikaan? Aika nuorelta poitsulta Ronnie tossa näyttää.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miltäs vuodelta toi pätkä olikaan? Aika nuorelta poitsulta Ronnie tossa näyttää.

En tuosta videosta tiedä. Onhan Ronnie kuitenkin jo vanhempi herrasmies. Ei taida hirveästi pelata enää kuin isompia turnauksia. En kyllä ole mikään snooker-asiantuntija, joten saatan puhua ihan täyttä kaakkendaalia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perkele, kai se uusi sänky pitäisi ostaa kun tämä nykyinen on osittain kokoon kursittu (ylimääräisillä) ruuveilla. Mies ei ole kovin hyvillään kun en ole viitsinyt ottaa kantaa uuden sängyn hankintaan. Kunhan se koossa pysyy ja patja on sopivan pehmoinen niin hitonko väliä... Mies meinaa että samalla kun ostaa sängyn niin pitäisi patjat uusia. En oikein jaksaisi lähteä huonekalukauppaan... Voisihan sen netistäkin ostaa mutta vähän valjulta sekin tuntuu. Jos odottelisi että korona menee ohitse. Miksi lähes ehjää, koossa pysyvää, pitäisi vaihtaa?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Perkele, kai se uusi sänky pitäisi ostaa kun tämä nykyinen on osittain kokoon kursittu (ylimääräisillä) ruuveilla. Mies ei ole kovin hyvillään kun en ole viitsinyt ottaa kantaa uuden sängyn hankintaan. Kunhan se koossa pysyy ja patja on sopivan pehmoinen niin hitonko väliä... Mies meinaa että samalla kun ostaa sängyn niin pitäisi patjat uusia. En oikein jaksaisi lähteä huonekalukauppaan... Voisihan sen netistäkin ostaa mutta vähän valjulta sekin tuntuu. Jos odottelisi että korona menee ohitse. Miksi lähes ehjää, koossa pysyvää, pitäisi vaihtaa?
En ole mikään sänkyekspertti, mutta kai uusi sänky (ja patja) säästää selkää myöhemmiltä vaivoilta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@HPL76
@Reverent
Kannattaisi lukea edes tuon Youtube-videon otsikko "Ronnie O'Sullivan Fastest 147 in History 5 minutes 8 seconds 1997 World Championship". Siitä ehkä selviäisi vuosi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole mikään sänkyekspertti, mutta kai uusi sänky (ja patja) säästää selkää myöhemmiltä vaivoilta.
Kyllähän se niin on. Ja vähitellen tästä tulee kyllä valmista kun vaan saan itseni "liikkeelle". Minun on välillä (yleensä aina) vaikea tehdä päätöksiä kun pitää päättää vähänkään isommista jutuista. Ja uusi sänky patjoineen ei ole pikku juttu. En pidä sitten yhtään huonekalujen ostamisesta. Mutta on tässä tullut vähään "kuuklailtua" ja katseltu netistä sänkysiä. Mutta vielä hetken kestää kun saan asiat jäsenneltyä ja mielipiteeni selville. Olen jahkailija...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kyllähän se niin on. Ja vähitellen tästä tulee kyllä valmista kun vaan saan itseni "liikkeelle". Minun on välillä (yleensä aina) vaikea tehdä päätöksiä kun pitää päättää vähänkään isommista jutuista. Ja uusi sänky patjoineen ei ole pikku juttu. En pidä sitten yhtään huonekalujen ostamisesta. Mutta on tässä tullut vähään "kuuklailtua" ja katseltu netistä sänkysiä. Mutta vielä hetken kestää kun saan asiat jäsenneltyä ja mielipiteeni selville. Olen jahkailija...
Itellä on sellanen tilanne, että (lähes uusi) patja on, mutta sänky taitaa alkaa vetelee viimesiä tänä vuonna. Kuvittelen jo itteni Ikeassa ynnämuissa, ja ärsyynnyn jo nyt pelkästä ajatuksesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös