Mikä on punis ja miksi siitä keskustellaan muutaman tyypin toimesta Jatkoajan keskustelupalstalla?@Johnny B. Goode ja @Breeze Harbour (ja muutkin) Puniksesta tuli muuten tänään virallisesti ylioppilas. Ylen jossain taustalla telkkarissa pyörineessä koronalähetyksessä mainittiin, että tämän kevään ylioppilaat päivittyvät päivän mittaan YLE:n sivuille. Olihan sieltä pakko käydä punis etsimässä. :)
PunamustaMikä on punis ja miksi siitä keskustellaan muutaman tyypin toimesta Jatkoajan keskustelupalstalla?
Ite tuli taas vaihteeksi herättyä ennen aikojaan. Nälkään, kuinkas muutenkaan.Huomenta. Taas tuli nukuttua aika pitkään. Mutta voi kai aamupalan syödä lounasaikaankin. Siispä pekonit ja munat pannulle ja menoksi.
Jos toimitusjohtaja ei ole paikalla, onko tilanne silloin tj. 0?Tulin viiden viikon jälkeen käymään ihan toimistolla. Ei täällä ole kuin tj ja mä. Hänkin ihan toisessa päässä toimistoa, joten turvaväli säilyy. Oli tuonut sämpylöitä. Huijasi, kehveli, kun aamulla kyselin onko täällä ketään tänään - ja kenenkään muun ei pitänyt olla kun minun. No sämpylä kelpaa aina, eikä tarvinnut edes jakaa.
Toim. huom. en puhu siis Jatkiksen nimimerkistä, ettei tule epäselvyyksiä.
Kuus jalkaa, hei!Jääkiekkomaalin leveys on 1,83 metriä.
Totta #muuten.Kuus jalkaa, hei!
Pituudesta oli siis jotain hyötyä. Yli kuuden jalan mitoissa peitin koko maalin, leveydessä siis, pitkin pituuttani. Siten toki jäi sinne ylös tilaa... mutta oli pituudesta joskus jotain hyötyä. Itse asiassa useammankin kerran.Kuus jalkaa, hei!
Kesäkuussa vasta. No jokunen lämpimämpi päivä siinä välissä.Tässä kun on ollut jatkuvaa syksyä lokakuusta lähtien, niin voisiko pikku hiljaa loppua?
Tekeeköhän joku tuohon Spede soundpackin / soundboardin.Voe rähmä! Spede Pasanen valittiin seikkailemaan kanadalaiseen lautapeliin – rökitti äänestyksessä Leonadro da Vincinkin
Kanadalainen Roxley Games on tekemässä kickstarter-projektistaan todellista Speden Speliä.www.iltalehti.fi
Torille!
Lisätietoja?Olen melko varma, että näin tänään aikamatkustajan. Se ilmesty mun viereen täysin tyhjästä ja käyttäytyi kuin ympäröivä maailma ei koskisi sitä. Kävelin suoraan ja se kääntyi, silti se aina ilmesty uudestaan mun eteen. Olen melko varma ettei sieltä mene mitään oikoreittiä. Tämä tapahtui vielä monta kertaa. Ei viitsinyt kysyä, kun en halua vaikuttaa hullulta.
8-bittiset hienot kissat siinä, en ymmärrä miten noita osataan tehdä.Kun palapelistä päästiin eroon niin siirryin seuraavan (pidempi aikaisen) työmaan äärelle. Jatkoin ristipistotyynyn tekemistä. Vielä on jonkin verran matkaa maaliin...
Noitahan vois laittaa vaikka myyntiin.Kun palapelistä päästiin eroon niin siirryin seuraavan (pidempi aikaisen) työmaan äärelle. Jatkoin ristipistotyynyn tekemistä. Vielä on jonkin verran matkaa maaliin...
Onko @Iisoppi noita?Noitahan vois laittaa vaikka myyntiin.
On muuten oikeasti todella hieno. Näin kissaihmisenä myös lämmittää sydäntä.Kun palapelistä päästiin eroon niin siirryin seuraavan (pidempi aikaisen) työmaan äärelle. Jatkoin ristipistotyynyn tekemistä. Vielä on jonkin verran matkaa maaliin...
Oikeastaan nuo on varmaan melko helppoja käsitöitä. Ei tarvita kuin yksi ompeluliike... ristipisto eikä se ole vaikea. Pohjat on valmiiksi painettu (huomaa kuvastani jossa vasemmella on tehty työ ja oikealla painettu pohja). Ja langat on mukana pakkauksessa ompeluun sopiviin pätkiin laitettuna. Ei muuta kuin pistää menemään kun en ensin selvittänyt värikartan että mikä painettu väri vastaa mitäkin lankaa.8-bittiset hienot kissat siinä, en ymmärrä miten noita osataan tehdä.
Mut mä oonkin kädetön sähköverkkomies
Tuollainen paketti painettuine pohjineen ja lankoineen maksaa sellaiset 30 euroa. Ja siihen päälle oma työ niin hinta voisi olla aika korkea. Ei tuollainen hetkessä valmistu kun pitää tehdä pisto toisensa jälkeen. Ja lisäksi tarvitaan sisätyyny ja taustakangas.Noitahan vois laittaa vaikka myyntiin.
Voin vaikka ollakin... Joskus sellaista olen kuullutkin... sänkyhommissa.Onko @Iisoppi noita?
Kymmenen vuotta puhuin työkseni nauhalle. Tottui kuulemaan ääntään editointihommissa.Pitkästä aikaa tuli kuultua omaa ääntä ja aina se jaksaa yllättää, miltä se kuulostaa muiden korvissa.