Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 597 797
  • 68 331

npc

Jäsen
Näin välihuomiona.

Kyllä mä veikkaan, että jos pystyisi imemään omaa munaansa, niin se tuntuisi enemmän siltä, että sä imisit jonkun munaa, kuin siltä että sun munaa imettäis.
Mutta vakavasti ajateltuna.. Tuohan riippuu ajatteletko aivoillasi vai palleillasi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

npc

Jäsen
Näköjään Länsirannikon Sanomat on tehnyt uutisen, mistä löytyy ohjeet kyseiseen suoritukseen.
Ei mitään uutta länsirintamalta, näemmä.

En nyt jaksa tuota alkaa kuuklaa, mutta joku nettiakrobaattihan voisi referoida noi vihjeet tänne. Mitään selkänikamiani en silti lähde poistattamaan!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mitään uutta länsirintamalta, näemmä.

En nyt jaksa tuota alkaa kuuklaa, mutta joku nettiakrobaattihan voisi referoida noi vihjeet tänne. Mitään selkänikamiani en silti lähde poistattamaan!
Venyttely on ilmeisesti asian ydin. Tuo uutisen kuvassa oleva asento näyttää kyllä erittäin epämukavalta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi on kyllä käsittämättömän kova suoritus.

Joo mutta se onki Ronnie. Yks kaveri briteistä oli käymässä muutama vuosi sitten. Istuttiin baarissa kattelemassa snookerin MM-kisoja ja juotiin kaljaa. Tämä kaveri oli kova pelaamaan itekin, ja Ronnieta se kovasti kannusti. Minä hölmönä löin sen kanssa muutaman vedon juuri Ronnieta vastaan, ja takkiinhan siinä tuli.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo mutta se onki Ronnie. Yks kaveri briteistä oli käymässä muutama vuosi sitten. Istuttiin baarissa kattelemassa snookerin MM-kisoja ja juotiin kaljaa. Tämä kaveri oli kova pelaamaan itekin, ja Ronnieta se kovasti kannusti. Minä hölmönä löin sen kanssa muutaman vedon juuri Ronnieta vastaan, ja takkiinhan siinä tuli.
Miltäs vuodelta toi pätkä olikaan? Aika nuorelta poitsulta Ronnie tossa näyttää.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miltäs vuodelta toi pätkä olikaan? Aika nuorelta poitsulta Ronnie tossa näyttää.

En tuosta videosta tiedä. Onhan Ronnie kuitenkin jo vanhempi herrasmies. Ei taida hirveästi pelata enää kuin isompia turnauksia. En kyllä ole mikään snooker-asiantuntija, joten saatan puhua ihan täyttä kaakkendaalia.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perkele, kai se uusi sänky pitäisi ostaa kun tämä nykyinen on osittain kokoon kursittu (ylimääräisillä) ruuveilla. Mies ei ole kovin hyvillään kun en ole viitsinyt ottaa kantaa uuden sängyn hankintaan. Kunhan se koossa pysyy ja patja on sopivan pehmoinen niin hitonko väliä... Mies meinaa että samalla kun ostaa sängyn niin pitäisi patjat uusia. En oikein jaksaisi lähteä huonekalukauppaan... Voisihan sen netistäkin ostaa mutta vähän valjulta sekin tuntuu. Jos odottelisi että korona menee ohitse. Miksi lähes ehjää, koossa pysyvää, pitäisi vaihtaa?

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Perkele, kai se uusi sänky pitäisi ostaa kun tämä nykyinen on osittain kokoon kursittu (ylimääräisillä) ruuveilla. Mies ei ole kovin hyvillään kun en ole viitsinyt ottaa kantaa uuden sängyn hankintaan. Kunhan se koossa pysyy ja patja on sopivan pehmoinen niin hitonko väliä... Mies meinaa että samalla kun ostaa sängyn niin pitäisi patjat uusia. En oikein jaksaisi lähteä huonekalukauppaan... Voisihan sen netistäkin ostaa mutta vähän valjulta sekin tuntuu. Jos odottelisi että korona menee ohitse. Miksi lähes ehjää, koossa pysyvää, pitäisi vaihtaa?
En ole mikään sänkyekspertti, mutta kai uusi sänky (ja patja) säästää selkää myöhemmiltä vaivoilta.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@HPL76
@Reverent
Kannattaisi lukea edes tuon Youtube-videon otsikko "Ronnie O'Sullivan Fastest 147 in History 5 minutes 8 seconds 1997 World Championship". Siitä ehkä selviäisi vuosi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole mikään sänkyekspertti, mutta kai uusi sänky (ja patja) säästää selkää myöhemmiltä vaivoilta.
Kyllähän se niin on. Ja vähitellen tästä tulee kyllä valmista kun vaan saan itseni "liikkeelle". Minun on välillä (yleensä aina) vaikea tehdä päätöksiä kun pitää päättää vähänkään isommista jutuista. Ja uusi sänky patjoineen ei ole pikku juttu. En pidä sitten yhtään huonekalujen ostamisesta. Mutta on tässä tullut vähään "kuuklailtua" ja katseltu netistä sänkysiä. Mutta vielä hetken kestää kun saan asiat jäsenneltyä ja mielipiteeni selville. Olen jahkailija...

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kyllähän se niin on. Ja vähitellen tästä tulee kyllä valmista kun vaan saan itseni "liikkeelle". Minun on välillä (yleensä aina) vaikea tehdä päätöksiä kun pitää päättää vähänkään isommista jutuista. Ja uusi sänky patjoineen ei ole pikku juttu. En pidä sitten yhtään huonekalujen ostamisesta. Mutta on tässä tullut vähään "kuuklailtua" ja katseltu netistä sänkysiä. Mutta vielä hetken kestää kun saan asiat jäsenneltyä ja mielipiteeni selville. Olen jahkailija...
Itellä on sellanen tilanne, että (lähes uusi) patja on, mutta sänky taitaa alkaa vetelee viimesiä tänä vuonna. Kuvittelen jo itteni Ikeassa ynnämuissa, ja ärsyynnyn jo nyt pelkästä ajatuksesta.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itellä on sellanen tilanne, että (lähes uusi) patja on, mutta sänky taitaa alkaa vetelee viimesiä tänä vuonna. Kuvittelen jo itteni Ikeassa ynnämuissa, ja ärsyynnyn jo nyt pelkästä ajatuksesta.
Minä vain klikkasin JYSK:in sivulta runkopatjan ja jalat ostoskoriin ja odottelin kotiinkuljetusta. Etäkonttorilla työskentelyssä on ainakin se hyvä puoli, että on pystynyt hoitamaan tuollaisia hommia pois alta, kun on helppo olla ottamassa kuljetus vastaan. Ilmastointilaitteenkin sain vihdoin hommattua, joten ensi- ja varmaan kymmenestä seuraavasta kesästä tulee kylmä ja pilvinen.

Mutta olipa karmeaa nähdä sen vanhan runkopatjan alaosa, kun siirsin pois alta. Näytti siltä, että olisi ollut vain ajan kysymys, koska olisin herännyt perse lattialla.

Tuli ne jalat perille viikkoa ennen patjaa. Kelpasi niitä sitten ihastella pääsiäisen yli.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minä vain klikkasin JYSK:in sivulta runkopatjan ja jalat ostoskoriin ja odottelin kotiinkuljetusta. Etäkonttorilla työskentelyssä on ainakin se hyvä puoli, että on pystynyt hoitamaan tuollaisia hommia pois alta, kun on helppo olla ottamassa kuljetus vastaan. Ilmastointilaitteenkin sain vihdoin hommattua, joten ensi- ja varmaan kymmenestä seuraavasta kesästä tulee kylmä ja pilvinen.

Mutta olipa karmeaa nähdä sen vanhan runkopatjan alaosa, kun siirsin pois alta. Näytti siltä, että olisi ollut vain ajan kysymys, koska olisin herännyt perse lattialla.

Tuli ne jalat perille viikkoa ennen patjaa. Kelpasi niitä sitten ihastella pääsiäisen yli.
Tässä kun sai tietää elokuun veronpalautuksista, niin tietää, että oma ajattelu menee siihen "kyllä se vielä muutaman kuukauden kestää, ei ole vielä kiire"- malliin.

npc

Jäsen
@Iisoppi Ettekö te ole sinä ja miehesi ollenkaan miettinyt tätä redpeckan vaihtoehtoa, jossa sänky heitetään sorttiasemalle ja ostetaan kunnon runkopatja ja sitten voi jyystää ihan toiseen malliin vailla pelkoa onnettomista lautapätkistä ja niitten ruuvimutterimekanismeista? Bonarina tässä siis vielä se, että ei tarvii ikinä imuroida sängyn alta.

npc

Jäsen
No voi. Mennyt näköjään tämän päivän pelit pitkäksi mulla. Mut hei 7 karanteeniviikkoo!! Pitääköhän mun mennä opastamaan Jumala-ketjuun mikä on oikea tapa uskoa. Tietysti jos olisi joku söpö ja pehmoisenkarvainen humanoidiketju niin voisin siellä ennemmin tuuletella aivojani.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@HPL76
@Reverent
Kannattaisi lukea edes tuon Youtube-videon otsikko "Ronnie O'Sullivan Fastest 147 in History 5 minutes 8 seconds 1997 World Championship". Siitä ehkä selviäisi vuosi.

Joo ei ole Ronnie missään piirimestaruuskisoissa painanut tuota maailman nopeinta. Huikea pelimies edelleen vaikka kilometrit alkaa näkymään jo hiukan.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

En ole nähnyt että Ronnie ikinä omia suorituksiaan tuulettas mutta tuossa paistaa onnistuminen ja käsi lähtee kattoa kohden. Onneksi ura jatkuu vielä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jahas. Se ois taas työviikko aluillaan. Aamupala nautittu ja nyt vois duuni alkaa tutkailemalla KPL:n kuudetta lukua.
Teen kera.

Hyvää alkanutta viikkoa palstavelijille ja -siskoille!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy