Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 776
  • 66 857
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Outo tapaus olen, tiedän sen kyllä itsekin. Niin hassulta kuin se voi kuulostaakin, tämän sanavalmiin, elämästään avoimen, vapaan humoristisen ja kenties vauhdikkaankin oloisen palstapersoonan takana on kuitenkin uusien tilanteiden edessä yleensä hieman varautunut ihminen.

Mä olen yksinäinen vaeltaja, olen omaa rauhaa vaaliva ja etsivä luonnonoikku. Mulle täydellinen rentoutuminen tarkoittaa sitä että menen kävelemään itsekseni luontoon jonnekin tuonne puiden keskelle. Todennäköisesti jossain kohtaa saatan myös laulaa ja tanssia itsekseni.

Mulle se että saan liikkua ja vaeltaa säännöllisesti omissa oloissani ja ikään kuin unohtaa kaiken ulkopuolisen, on välttämätöntä. Olen tosielämässä sellainen Nuuskamuikkusen arkkiyyppi. Viihdyn ihmisten lähellä, tykkään heittää kevyttä huumoria ja vastapainona käydä filosofisia keskusteluja. Mutta kuitenkin saan eniten irti silti siitä tunteesta kun pääsen päästäämään kaiken sen energian ulos. Yksin, vain minä ja luonto ympärillä. Se on vapautta. Silloin tunnen olevani elossa.

Tästäkin huolimatta niin emmeköhän mekin vielä tapaa tuolla oikean elämän puolella ja otan kyllä kernaasti sulta ilmaiset bisset vastaan (oikeesti, kieltäytyisikö joku tästä vapaaehtoisesti?).
Tämähän on kuin suoraan @Punamusta n kynästä. Parit rumpusoolot väliin niin avot.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämähän on kuin suoraan @Punamusta n kynästä. Parit rumpusoolot väliin niin avot.
Hahhah. Taisi muuten olla... En tosin tarkoituksenmukaisesti imitoinut Punista vaikka myönnän että äsköinen teksti olisi voinut lauseenrakenteita myöten olla yhtä lailla Porin kynäniekan näppäimistöltä ellei hän istuisi banaanisaarella.

Toi oli käytännössä kuitenkin niin realistinen ja ykistyiskohtainen kuvaus mun persoonasta kuin osasin antaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hauskuutin tuossa itseäni ja katselin vuoden 2014 jääkiekon MM-kisojen loppuottelun Venäjä-Suomi huippuhetkiä. Etenkin toisessa erässä tulleet Immosen ja Kontiolan rangaistukset olivat sitä tasoa että naurattaa edelleen. Etenkin Kontiolan koukkausjäähy, Konna koskettaa mailalla venäläispelaajan mailaa, tämän jälkeen venäläinen ottaa vähän vielä vauhtia eteenpäin ja kaatuu. Konna on noin puolentoista metrin päässä. Jäähy konnalle.

Onneksi Venäjää on nöyryytetty MM-tasolla tuon jälkeen ihan kiitettävästi, mutta kyllähän sitä toivoisi että tuo voitaisiin kuitata vielä joskus ihan arvokisafinaalissa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@Johnny B. Goode ja @Breeze Harbour (ja muutkin) Puniksesta tuli muuten tänään virallisesti ylioppilas. Ylen jossain taustalla telkkarissa pyörineessä koronalähetyksessä mainittiin, että tämän kevään ylioppilaat päivittyvät päivän mittaan YLE:n sivuille. Olihan sieltä pakko käydä punis etsimässä. :)
 
K

Kiekkokatsoja

Oon viimeaikoina seurannut frii kanavalta näitä tositarinaan perustuvia henkirikos jaksoja. Amerikassa noista henkirikostapahtumista on tehty monta tv sarjaa.
Tänään joku sairaanloisen mustasukkainen tyyppi joi viinaa, ja tappoi aviopuolisonsa.
Monenlaista pahaa mahtuu maailmaan.
Joo ja myönnän että on se hölmöä katsoa negatiivisia tv sarjoja. Illan elokuvat ei aina kiinnosta.

Muita "hölmöjä" palstalla?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oon viimeaikoina seurannut frii kanavalta näitä tositarinaan perustuvia henkirikos jaksoja. Amerikassa noista henkirikostapahtumista on tehty monta tv sarjaa.
Tänään joku sairaanloisen mustasukkainen tyyppi joi viinaa, ja tappoi aviopuolisonsa.
Monenlaista pahaa mahtuu maailmaan.
Joo ja myönnän että on se hölmöä katsoa negatiivisia tv sarjoja. Illan elokuvat ei aina kiinnosta.

Muita "hölmöjä" palstalla?
Henkilönä, joka on käyttänyt hieman normaalia pidemmän ajan lukien artikkeleita ja kuunnellen podcasteja sarjamurhaajista, tuo lienee aika pientä. Onhan sitä toki katseltu myös dokumentteja näistä tyypeistä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
On noista sarjamurhaajista tullut luettu aika paljon. Hirvittävät rikokset itsessään aiheuttavat miltein pahoinvointia, mutta enemmän (minua) kiinnostaa taustat. Mikä saa ihmisen käyttäytymään niin? Jollain tasolla ne psykopaatit järkeileivät tekonsa itselleen.
 

Glove

Jäsen
Huomenta. Taas tuli nukuttua aika pitkään. Mutta voi kai aamupalan syödä lounasaikaankin. Siispä pekonit ja munat pannulle ja menoksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Johnny B. Goode ja @Breeze Harbour (ja muutkin) Puniksesta tuli muuten tänään virallisesti ylioppilas. Ylen jossain taustalla telkkarissa pyörineessä koronalähetyksessä mainittiin, että tämän kevään ylioppilaat päivittyvät päivän mittaan YLE:n sivuille. Olihan sieltä pakko käydä punis etsimässä. :)
Mikä on punis ja miksi siitä keskustellaan muutaman tyypin toimesta Jatkoajan keskustelupalstalla?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mikä on punis ja miksi siitä keskustellaan muutaman tyypin toimesta Jatkoajan keskustelupalstalla?
Punamusta

Huomenta. Taas tuli nukuttua aika pitkään. Mutta voi kai aamupalan syödä lounasaikaankin. Siispä pekonit ja munat pannulle ja menoksi.
Ite tuli taas vaihteeksi herättyä ennen aikojaan. Nälkään, kuinkas muutenkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tulin viiden viikon jälkeen käymään ihan toimistolla. Ei täällä ole kuin tj ja mä. Hänkin ihan toisessa päässä toimistoa, joten turvaväli säilyy. Oli tuonut sämpylöitä. Huijasi, kehveli, kun aamulla kyselin onko täällä ketään tänään - ja kenenkään muun ei pitänyt olla kun minun. No sämpylä kelpaa aina, eikä tarvinnut edes jakaa.

Toim. huom. en puhu siis Jatkiksen nimimerkistä, ettei tule epäselvyyksiä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tulin viiden viikon jälkeen käymään ihan toimistolla. Ei täällä ole kuin tj ja mä. Hänkin ihan toisessa päässä toimistoa, joten turvaväli säilyy. Oli tuonut sämpylöitä. Huijasi, kehveli, kun aamulla kyselin onko täällä ketään tänään - ja kenenkään muun ei pitänyt olla kun minun. No sämpylä kelpaa aina, eikä tarvinnut edes jakaa.

Toim. huom. en puhu siis Jatkiksen nimimerkistä, ettei tule epäselvyyksiä.
Jos toimitusjohtaja ei ole paikalla, onko tilanne silloin tj. 0?

Jääkiekkomaalin leveys on 1,83 metriä. Tiedättekö, mistä tämä tieto on jäänyt mieleen? Hockey Nightissa oli joskus jääkiekkovisa, jonka mainoksissa Saukkonen kyseli JUTI:lta kysymyksiä, joihin JUTI vastaili ennen kuin Saukkonen oli ehtinut lukea kysymystä loppuun.

Yhteen kysymykseen vastaus oli "YSIVIIS" ja em. asiaan "SATAKASIKOLME".
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuus jalkaa, hei!
Pituudesta oli siis jotain hyötyä. Yli kuuden jalan mitoissa peitin koko maalin, leveydessä siis, pitkin pituuttani. Siten toki jäi sinne ylös tilaa... mutta oli pituudesta joskus jotain hyötyä. Itse asiassa useammankin kerran.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä kun on ollut jatkuvaa syksyä lokakuusta lähtien, niin voisiko pikku hiljaa loppua?
 

A Siente

Jäsen
Olen melko varma, että näin tänään aikamatkustajan. Se ilmesty mun viereen täysin tyhjästä ja käyttäytyi kuin ympäröivä maailma ei koskisi sitä. Kävelin suoraan ja se kääntyi, silti se aina ilmesty uudestaan mun eteen. Olen melko varma ettei sieltä mene mitään oikoreittiä. Tämä tapahtui vielä monta kertaa. Ei viitsinyt kysyä, kun en halua vaikuttaa hullulta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen melko varma, että näin tänään aikamatkustajan. Se ilmesty mun viereen täysin tyhjästä ja käyttäytyi kuin ympäröivä maailma ei koskisi sitä. Kävelin suoraan ja se kääntyi, silti se aina ilmesty uudestaan mun eteen. Olen melko varma ettei sieltä mene mitään oikoreittiä. Tämä tapahtui vielä monta kertaa. Ei viitsinyt kysyä, kun en halua vaikuttaa hullulta.
Lisätietoja?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun palapelistä päästiin eroon niin siirryin seuraavan (pidempi aikaisen) työmaan äärelle. Jatkoin ristipistotyynyn tekemistä. Vielä on jonkin verran matkaa maaliin...
 

Liitteet

  • IMG_20200513_184027.jpg
    IMG_20200513_184027.jpg
    459,6 KB · kertaa luettu: 133
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös