Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 278
  • 66 863

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itellä on sellanen tilanne, että (lähes uusi) patja on, mutta sänky taitaa alkaa vetelee viimesiä tänä vuonna. Kuvittelen jo itteni Ikeassa ynnämuissa, ja ärsyynnyn jo nyt pelkästä ajatuksesta.
Minä vain klikkasin JYSK:in sivulta runkopatjan ja jalat ostoskoriin ja odottelin kotiinkuljetusta. Etäkonttorilla työskentelyssä on ainakin se hyvä puoli, että on pystynyt hoitamaan tuollaisia hommia pois alta, kun on helppo olla ottamassa kuljetus vastaan. Ilmastointilaitteenkin sain vihdoin hommattua, joten ensi- ja varmaan kymmenestä seuraavasta kesästä tulee kylmä ja pilvinen.

Mutta olipa karmeaa nähdä sen vanhan runkopatjan alaosa, kun siirsin pois alta. Näytti siltä, että olisi ollut vain ajan kysymys, koska olisin herännyt perse lattialla.

Tuli ne jalat perille viikkoa ennen patjaa. Kelpasi niitä sitten ihastella pääsiäisen yli.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minä vain klikkasin JYSK:in sivulta runkopatjan ja jalat ostoskoriin ja odottelin kotiinkuljetusta. Etäkonttorilla työskentelyssä on ainakin se hyvä puoli, että on pystynyt hoitamaan tuollaisia hommia pois alta, kun on helppo olla ottamassa kuljetus vastaan. Ilmastointilaitteenkin sain vihdoin hommattua, joten ensi- ja varmaan kymmenestä seuraavasta kesästä tulee kylmä ja pilvinen.

Mutta olipa karmeaa nähdä sen vanhan runkopatjan alaosa, kun siirsin pois alta. Näytti siltä, että olisi ollut vain ajan kysymys, koska olisin herännyt perse lattialla.

Tuli ne jalat perille viikkoa ennen patjaa. Kelpasi niitä sitten ihastella pääsiäisen yli.
Tässä kun sai tietää elokuun veronpalautuksista, niin tietää, että oma ajattelu menee siihen "kyllä se vielä muutaman kuukauden kestää, ei ole vielä kiire"- malliin.
 

redpecka

Jäsen
@Iisoppi Ettekö te ole sinä ja miehesi ollenkaan miettinyt tätä redpeckan vaihtoehtoa, jossa sänky heitetään sorttiasemalle ja ostetaan kunnon runkopatja ja sitten voi jyystää ihan toiseen malliin vailla pelkoa onnettomista lautapätkistä ja niitten ruuvimutterimekanismeista? Bonarina tässä siis vielä se, että ei tarvii ikinä imuroida sängyn alta.
 

redpecka

Jäsen
No voi. Mennyt näköjään tämän päivän pelit pitkäksi mulla. Mut hei 7 karanteeniviikkoo!! Pitääköhän mun mennä opastamaan Jumala-ketjuun mikä on oikea tapa uskoa. Tietysti jos olisi joku söpö ja pehmoisenkarvainen humanoidiketju niin voisin siellä ennemmin tuuletella aivojani.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@HPL76
@Reverent
Kannattaisi lukea edes tuon Youtube-videon otsikko "Ronnie O'Sullivan Fastest 147 in History 5 minutes 8 seconds 1997 World Championship". Siitä ehkä selviäisi vuosi.

Joo ei ole Ronnie missään piirimestaruuskisoissa painanut tuota maailman nopeinta. Huikea pelimies edelleen vaikka kilometrit alkaa näkymään jo hiukan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joo mutta se onki Ronnie. Yks kaveri briteistä oli käymässä muutama vuosi sitten. Istuttiin baarissa kattelemassa snookerin MM-kisoja ja juotiin kaljaa. Tämä kaveri oli kova pelaamaan itekin, ja Ronnieta se kovasti kannusti. Minä hölmönä löin sen kanssa muutaman vedon juuri Ronnieta vastaan, ja takkiinhan siinä tuli.

En ole nähnyt että Ronnie ikinä omia suorituksiaan tuulettas mutta tuossa paistaa onnistuminen ja käsi lähtee kattoa kohden. Onneksi ura jatkuu vielä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jahas. Se ois taas työviikko aluillaan. Aamupala nautittu ja nyt vois duuni alkaa tutkailemalla KPL:n kuudetta lukua.
Teen kera.

Hyvää alkanutta viikkoa palstavelijille ja -siskoille!
 

444

Jäsen
On tää taas yks vitun työmaa. Lauantaina vähän korkki narahti, niin koko sunnuntai meni aivan aivan pää täynnä höttöä ja sitä vain odotti iltaa, että pääsisi järkevään aikaan nukkumaan. Vielä 21 maissa oli järkyttävä väsy. 22 yritin mennä nukkumaan ja kas kummaa kun väsymys oli poissa. Vähän ennen puolta yötä varmaan nukahdin ja 5.15 tikkana pystyyn. Ilman herätyskelloa. Nyt kolme tuntia myöhemmin edelleen järkyttävä väsy päällä. Eikö aivot todella yöllä ymmärtäneet, että unentarve ei ollut vielä täynnä? Ex-appiukkoani lainaten: ”Kylläpä minua nyt hiukan harmittaa”, kun joku muu olisi saattanut huutaa tilanteessa vittusaatanaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ettekö te ole sinä ja miehesi ollenkaan miettinyt tätä redpeckan vaihtoehtoa, jossa sänky heitetään sorttiasemalle ja ostetaan kunnon runkopatja ja sitten voi jyystää ihan toiseen malliin
Kyllä ehdotin sitäkin mutta ei mennyt lävitse. Mies tahtoo sängyn jossa on jalat... ja "irralliset patjat". Enkä minäkään oikeastaan halua "nukkua lattialla".

Edit. Meillä päin Sortti on muuten Pilleri.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä ehdotin sitäkin mutta ei mennyt lävitse. Mies tahtoo sängyn jossa on jalat... ja "irralliset patjat". Enkä minäkään oikeastaan halua "nukkua lattialla".

Edit. Meillä päin Sortti on muuten Pilleri.
Mä äänestän tässä asiassa miehesi puolesta. Kaksi "irrallista" jalallista sänkyä, mutta yksi iso patja. Näin se toimi meillä - ja nykyisin siis vain minulla.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ehdotin sitäkin mutta ei mennyt lävitse. Mies tahtoo sängyn jossa on jalat... ja "irralliset patjat". Enkä minäkään oikeastaan halua "nukkua lattialla".

Edit. Meillä päin Sortti on muuten Pilleri.

Meillä on tuollainen kauhean kokoinen aika vanhahko viritelmä. Ihan omilla jaloillaan seisoo ja hommattiin siihen sellainen iso ja paksu patja. Edellinen patja oli jotenkin ihan liian pehmeä ja upottava, ja pari kertaa oli vaikeuksia päästä sieltä ylös kun vähän tuo selkä oikutteli.

Sitä en tiedä mikä on paras ratkaisu itse kullekin, mutta meille ainakin toiminut tuollainen isompi viritys kun on tapana nukkua vähän leveästi. Tai siis näin minulle on kerrottu, itsehän en ole ikinä huomannut nukkuvani leveästi tai kuorsaavani - taitavat puhua palturia-
 
K

Kiekkokatsoja

Mä äänestän tässä asiassa miehesi puolesta. Kaksi "irrallista" jalallista sänkyä, mutta yksi iso patja. Näin se toimi meillä - ja nykyisin siis vain minulla.
Tällaista mallia olen itsekin harkinnut hankkivani.
Ongelma on vaan se, että en oikein tiedä, että pitäisikö jousituksen olla kova vai pehmeä. Ja muutaman tonnin sänkyä en ala ostamaan, vaikka siihen saisikin paremmin, omaan kehoon sopivan jousituksen.

Sänkyjä pitäisi saada koekäyttää 1-2 yötä. Ja siihen voisi olla bonuksena, "päällekkäin olo koeponnistus".
 
K

Kiekkokatsoja

Mä voin kuvitella kun tätä mahdollisuutta mainostetaan. Hyvä idea siis. Jyskin tunnetusti kamala asiakaspalvelu voisi saada tästä aikaan jotain todella eeppistä.
Niin. No en VÄLTTÄMÄTTÄ tarkoittanut, että kaupan puolesta tulisi olla koeponnistuspari. Onhan niitä valmiita pariskuntia. Taikka ensitreffit patjalla, voisi olla yksi myyntikikka. No kauppias hoitaa homman, lienee se kolmas vaihtoehto.. iskulausekin on jo keksitty. Olikohan k kaupan hokema?
No ideaa saa käyttää, ei oo pakko. -Samppa Turuust.
 
K

Kiekkokatsoja

Ostat uuden sängyn ja kauppias tulee sitten koeajamaan sen 1-2 yön ajaksi? Joko asiakkaan naisen kanssa tai sitten kauppiaan oma valinta. Paitsi jos kauppias onkin nainen. Tilanne muuttuu. Paha paha.
Ei ihan näin.
Sika säkissä kaupat, ovat huonoja.
Koeponnistus on tehtävä ennen kauppoja. Jos eka (sänky) ei tyydytä, on siirryttävä seuraavaan tuotteeseen.
Tyytyväisyystakuu on näin toimittuna vahva. Asiakaspalaute "tapissa", ja tuotepalautukset nollissa.
 

Glove

Jäsen
Paksu ilmapatja on ihan hyvä. No, tilapaisratkaisuna se itsellä on siihen asti kun ostan uuden sängyn. Mutta olen kyllä nukkunut tuossa hyvin, eikä sen vuoksi ole kiire hankkia uutta.
 
K

Kiekkokatsoja

Niin, hieman katosi muun tekstin alle, tuo pohdintani, että mistähän tiedän minkälainen patja olisi kovuus/pehmeysluokassa ok? Ja arvokasta sänkyä en ole ostamassa.
Nooh.. ehkä edelleen jatkan samaa rataa, enkä hanki uutta sänkyä..
Sitten joskus joo.
 

Glove

Jäsen
Pitää vissiin ostaa uudet silmälasit. Palstaa lukiessani luin kirjoittajan käyttäjänimeksi velli ja ehdin jo miettiä, että mikäs tämä uusi kirjoittaja on. Tarkempi katsominen paljasti kyseessä olevan vanha tuttumme @vetti
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Glove Ei tuo nyt niin kauas mennyt... aikamoinen vellihousu nimittäin.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Otin telemarkkinointikiellon ja silti sähkömyyjät soittelee sopimustarjouksia. Sanoin äskeiselle, että mulla on voimassa oleva telemarkkinointikielto niin selitti jotain ympäripyöreää ja silti jankkasi vain asiaansa. Löin luurin sitten korvaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Otin telemarkkinointikiellon ja silti sähkömyyjät soittelee sopimustarjouksia. Sanoin äskeiselle, että mulla on voimassa oleva telemarkkinointikielto niin selitti jotain ympäripyöreää ja silti jankkasi vain asiaansa. Löin luurin sitten korvaan.

Aivan helvetin härskiksi mennyt tämä touhu nykyään. Ulosotto kehtas laskun lähettää minkä maksanut ajat sitte. 35 euroa saatanan syöpäläiset oli vailla. Maksoin 70 euroa ihan vittuillessaan. Jos vielä soittaa nii mennään naimisiin.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Suositelkaa hyvää ja kustannustehokasta varsipölynimuria. Siivottava luukku on reilu 40 neliöinen kaupunkikaksio, enkä saatana aio ostaa mitään 600 € Dysonia.
 

Glove

Jäsen
Suositelkaa hyvää ja kustannustehokasta varsipölynimuria. Siivottava luukku on reilu 40 neliöinen kaupunkikaksio, enkä saatana aio ostaa mitään 600 € Dysonia.
Minä oon kyllä tykännyt Dysonista, mutta mulla onkin 45 neliötä. Ei se tosin maksanut 600 euroa kun oli joku poistotaejous. Jostain syystä tuo imuri jäi mulle kahdeksan vuotta sitten kun erottiin. Ja ehtihän se olla meillä useamman vuoden ennen kuin erottiin. Veikkaisin äkkiseltään, että imurilla on ikää 12 vuotta. Hyvin toimii edelleenkin ja kestää viikottaista käyttöä. En voi valittaa.

anteeksi, en vastannut ollenkaan kysymykseesi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös