No niin, nyt saatte puukottaa selkään! Ei vaan, ei se ole edes selkään puukottamista koska tiedän mitä tästä seuraa... Join kolme kylmää Sandelsia tänään, promilleja oli 5,3 prossaa kussakin. Mutta hei, nousi se vähän päähän mutta osasin lopettaa sentään kolmen tölkin juomisen jälkeen. Ja menen kohta ajoissa maate.
Ehkä sekin vaikutti siihen päähän nousemiseen että en ollut kolmeen vuoteen alkoholia juonutkaan. Mutta nyt pyrin oikeasti pitämään tämän juomisen tasapainossa. Se on se juttu, tasapaino!
Nyt ainakin osaan lopettaa juomisen tähän kolmeen olueeseen. Minun piti salassa juoda mutta perkele, Jatkoaikalaiset ansaitsee tietää minun juomisestani. Ei välttämättä muut. Ja join vain kolme 0,5 litran olutta. Huomenna kuitenkin vielä duuniin.
Heitän jossain välissä syväanalyysiä elämästäni. Siihenhän te olette tottuneet. Joo, ihmeen paljon nämä oluet nousi kyllä päähän. Mutta sen sanon että paljon on tullut koettua tässä elämässä ja elämä on ollut värikästä. Ja pohjallakin ollaan käyty mutta nyt suunta on ylöspäin!
Jos en töitä saa tuolta nykyisestä työkokeilupaikasta niin on minulla hyvät edellytykset saada töitä muualta nyt kun töitä olen jo aika pitkään taas tehnyt. Ja alkoholilla en todellakaan ajatellut vajota takaisin sinne mistä ponnistin takaisin ylös.
Kaikki mielenterveyskuntoutujat eivät edes nouse pohjalta takaisin ylös vaan vässykköinäkin jäävät jo nuorena eläkkeelle. Mutta minä olen taistelija, aina ollut. Ja nousen täältä vielä ylös!
Ja olen rehellinen, yhteensä 1,5 litraa meni alas tänään Sandelssia vahvuudeltaan 5,3 prosenttista. Kenellekään muulle en uskalla edes kertoa tästä mutta te Jatkoaikalaiset ansaitsette rehellisyyttä ja avoimuutta. Arvaan mitä tästä kyllä seuraa, joten anteeksi edes.
Pelkäsin vähän tuleeko antabusreaktiota mutta ei tullut. Mutta pidän itse kovana juttuna sitä että juominen oikeasti loppuu tähän kolmeen olueeseen.