Rekka Pinne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Silmät hakeutuisi perseen suuntaan niinkuin joku ohjusNiin tai oma pää kääntyisi. Vois vaan kävellä suoraan ja pää kääntyy perseen suuntaisesti.
Silmät hakeutuisi perseen suuntaan niinkuin joku ohjusNiin tai oma pää kääntyisi. Vois vaan kävellä suoraan ja pää kääntyy perseen suuntaisesti.
Nytkö se miehittömän Predator- lennokin salainen tehtävä selvisi?Silmät hakeutuisi perseen suuntaan niinkuin joku ohjus
Kelatkaa jos pää pyöris yhtä hyvin, kuin pöllöllä.
Teet niin tai näin, aina joku sanoo että väärin nussittu. Kovakalloisimmille ei riitä edes että osoittaa freimi freimiltä että on se siellä.Pakko sen verran kysästä että onko väärin nussia lasteni äitin siskoa? Heitin vellit väärään nurkkaan?
Kiekkoilijatkin voisisitten katsoa, että kuka sieltä on tulossa ajamaan numeroihin.
Teet niin tai näin, aina joku sanoo että väärin nussittu. Kovakalloisimmille ei riitä edes että osoittaa freimi freimiltä että on se siellä.
Joo, mutta miks?Tamperelaiset voi painua vittuun.
Mitä tarkoitat? Veikkaan että Halla-aho hyppää päällikön paikalle ansaitusti kunhan aika on otollinen.Saa nähdä, ryhtyvätkö suomalaiset niskuroimaan, mikäli hallitus ei kevennäkään rajoituksia.
Luulen että mitä lämpimämpää tulee, sitä enemmän tulee halua tehdä asioita kuten ennenkin.. riippumatta onko hallitus antanut siihen vielä lupaa.
Ei kai suomalaiset. Suomalainen arvostaa läpinäkyvyyttää, oikeudenmukaisuutta, sananvapautta ja sellasia arvoja, joten jokainen varmaan omalta osaltaan haluaa osoittaa vastavuoroisesti, että käytäntömme on hyvä eikä tahdota sen enempää tankkeja torille paimentamaan vaan halutaan olla näiden hienojen kansalaisoikeuksien arvoisia. Tai näin mä kelaan.Saa nähdä, ryhtyvätkö suomalaiset niskuroimaan, mikäli hallitus ei kevennäkään rajoituksia.
Luulen että mitä lämpimämpää tulee, sitä enemmän tulee halua tehdä asioita kuten ennenkin.. riippumatta onko hallitus antanut siihen vielä lupaa.
Eikö tuo mene juuri niin, että yks kymmenestä pullosta on tollasta. Joskus käy lykky ettei yhtään osu omalle kohdalle vaikka juo 30 ja joskus on nuppi vitutuksella parin jälkeen.Onko veli @Zodiac nauttinut känkkäränkkälimppaa...?
"Oho, se vesipullo taisikin olla vodkaa"Eikö tuo mene juuri niin, että yks kymmenestä pullosta on tollasta. Joskus käy lykky ettei yhtään osu omalle kohdalle vaikka juo 30 ja joskus on nuppi vitutuksella parin jälkeen.
En usko. Marin vaan käski sisälle ja nyt ei nää MM-kisoja.Onko veli @Zodiac nauttinut känkkäränkkälimppaa...?
Onko veli @Zodiac nauttinut känkkäränkkälimppaa...?
Dominat Marin ja Kulmuni kun käskee, niin kieltävä sana ei taida olla vaihtoehto.En usko. Marin vaan käski sisälle ja nyt ei nää MM-kisoja.
Eipä taida olla ei.Dominat Marin ja Kulmuni kun käskee, niin kieltävä sana ei taida olla vaihtoehto.
Njoo, tuossa myöntyy minunlainen jääräpää myös...Eipä taida olla ei.
"Oho, se vesipullo taisikin olla vodkaa"
Mielenkiintoinen teoria. Kerro lisää.Näin välihuomiona.
Kyllä mä veikkaan, että jos pystyisi imemään omaa munaansa, niin se tuntuisi enemmän siltä, että sä imisit jonkun munaa, kuin siltä että sun munaa imettäis.
Oli, mutta raskaat työt, raskaat huvit.Täällä nyt on viime aikoina ollut paljon havaittavissa huonotuulisuutta? Eikös se Jomppa Kookin (vai miten nimimerkki kirjoitetaankaan) ollut muistini mukaan aika tuimalla tuulella vappuna?
Mä voisin olla se Gimp, jos otatte mut mukaan.Dominat Marin ja Kulmuni kun käskee, niin kieltävä sana ei taida olla vaihtoehto.
Hihi, tää näyttää kyllä jo todella paljon niiltä action-figure-nukeilta. Hihi.Eipä taida olla ei.
Ihminen kaipaa niitä mukavia asioita, mitä ennenkin on ollut. Korona on rajoittanut paljon, kuten urheilua, viihdettä, tapahtumia, ihmisten tapaamista, matkustelua ym.Täällä nyt on viime aikoina ollut paljon havaittavissa huonotuulisuutta?
Sori ei pygee nyt...Mielenkiintoinen teoria. Kerro lisää