Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 815
  • 66 798

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
No ei se väärin ole, mutta tuolla lailla ei saa jälkeläisiinsä niin paljon geneettistä varianssia kuin olisi toivottavaa.

Tuskin huomaa yhtä pellavapäätä. Tepsiin kuulemma sainattu.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Älkää ruvetko seukkaa. Ostakaa flipperi.
 
K

Kiekkokatsoja

Saa nähdä, ryhtyvätkö suomalaiset niskuroimaan, mikäli hallitus ei kevennäkään rajoituksia.
Luulen että mitä lämpimämpää tulee, sitä enemmän tulee halua tehdä asioita kuten ennenkin.. riippumatta onko hallitus antanut siihen vielä lupaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Saa nähdä, ryhtyvätkö suomalaiset niskuroimaan, mikäli hallitus ei kevennäkään rajoituksia.
Luulen että mitä lämpimämpää tulee, sitä enemmän tulee halua tehdä asioita kuten ennenkin.. riippumatta onko hallitus antanut siihen vielä lupaa.
Mitä tarkoitat? Veikkaan että Halla-aho hyppää päällikön paikalle ansaitusti kunhan aika on otollinen.
 

redpecka

Jäsen
Saa nähdä, ryhtyvätkö suomalaiset niskuroimaan, mikäli hallitus ei kevennäkään rajoituksia.
Luulen että mitä lämpimämpää tulee, sitä enemmän tulee halua tehdä asioita kuten ennenkin.. riippumatta onko hallitus antanut siihen vielä lupaa.
Ei kai suomalaiset. Suomalainen arvostaa läpinäkyvyyttää, oikeudenmukaisuutta, sananvapautta ja sellasia arvoja, joten jokainen varmaan omalta osaltaan haluaa osoittaa vastavuoroisesti, että käytäntömme on hyvä eikä tahdota sen enempää tankkeja torille paimentamaan vaan halutaan olla näiden hienojen kansalaisoikeuksien arvoisia. Tai näin mä kelaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Sanna Marinilla ja sen kavereilla on jonkun aikaa märkää mutta ku läsähtää tauluun meille työntekijöille nii seki horatsu häipyy takavasemmalle niinku Jyrki. Nostelee vittu saan tonnin liksoja jossain hevon vitun komissiossa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Sitte sen mies selittää iltapulussa verojaan meille. Mee vetelee käteen sinne mökilles vittu.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin välihuomiona.

Kyllä mä veikkaan, että jos pystyisi imemään omaa munaansa, niin se tuntuisi enemmän siltä, että sä imisit jonkun munaa, kuin siltä että sun munaa imettäis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös