Toivottavasti ei.Liittyykö tähän Jorma Uotinen...?
Toivottavasti ei.Liittyykö tähän Jorma Uotinen...?
Ei sentäs. Oikeastaan olkapäähän tuli joskus otettua tuollanen sillon "muoti"aikoina, mut sen sai hyvin peitettyä noilla varjokuvilla.Mulla on jotenkin vahva tunne että toisessa kädessä on sellainen tribaalin tapainen hässäkkä. Ihan vaan etiäinen.
Tämä Setä on niinikään vuosi vuodelta raskaampi tyyppi. Vaa'alle.Jaajo Linnonmaa on vuosi vuodelta raskaampi tyyppi. Pääkopalle..
Arvasin.Tämä Setä on niinikään vuosi vuodelta raskaampi tyyppi. Vaa'alle.
Kulli se nääs kasvaa ja kasvaa vuasi vuadelta. Par vuatta viä niin ei pysty enää käyttään vesi-ilmapalloja kortsuina.Arvasin.
Kyllä se on eturauhanen mikä kasvaa.Kulli se nääs kasvaa ja kasvaa vuasi vuadelta. Par vuatta viä niin ei pysty enää käyttään vesi-ilmapalloja kortsuina.
Se on erinlainen, kuin muut lihakset. Vaikka sitä lihasta jumppaa ja pumppaa, niin se ei treenaamalla kasva suuremmaksi. Joten tumputtaminen on ihan turhaa.Kulli se nääs kasvaa ja kasvaa vuasi vuadelta. Par vuatta viä niin ei pysty enää käyttään vesi-ilmapalloja kortsuina.
Tää on kyllä jumalan tosi. Jos se runkkaamalla kasvas pysyvästi kokoo, niin perus jatkislainen joutus asuun lentokonehangaarissa.Se on erinlainen, kuin muut lihakset. Vaikka sitä lihasta jumppaa ja pumppaa, niin se ei treenaamalla kasva suuremmaksi. Joten tumputtaminen on ihan turhaa.
Toki noin. Mutta tumputtaminen ei ole koskaan turhaa.Tää on kyllä jumalan tosi. Jos se runkkaamalla kasvas pysyvästi kokoo, niin perus jatkislainen joutus asuun lentokonehangaarissa.
Ääääänd eeeeevribadi seis: Eeeeeeimen!Toki noin. Mutta tumputtaminen ei ole koskaan turhaa.
No ei se turhaa ole. Se on sekä terveellistä, että edullista puuhaa.Toki noin. Mutta tumputtaminen ei ole koskaan turhaa.
Nooh, pullistelet asialla..@Kiekkokatsoja En mä kenenkään perässä juokse. Ne juoksee mun perässä.
En ole - ei niillä ole käsilaukkua jotka mua edes etäisesti näin korona-aikana kiinnostaa.Nooh, pullistelet asialla..
Oletko vienyt ensin niiden käsilaukun?
No ainahan täällä voi kehua olevansa hyvä jossain asiassa. Mutta tunnustappa olevasi huono, vaikka seksissä.. sitä ei kukaan tee.En ole - ei niillä ole käsilaukkua jotka mua edes etäisesti näin korona-aikana kiinnostaa.
No ei tee. Mä olen toki kehityskelpoinen. Mutta eikös me kaikki kuuluta siihen kategoriaan?No ainahan täällä voi kehua olevansa hyvä jossain asiassa. Mutta tunnustappa olevasi huono, vaikka seksissä.. sitä ei kukaan tee.
Löytyy täältä ketju, jossa voi tunnustaa asioita.No ei tee. Mä olen toki kehityskelpoinen. Mutta eikös me kaikki kuuluta siihen kategoriaan?
Mutta mietippä, ei kaikki ihmiset hyväksy tuollaista harrastusta.Tää on kyllä jumalan tosi. Jos se runkkaamalla kasvas pysyvästi kokoo, niin perus jatkislainen joutus asuun lentokonehangaarissa.
Vielä ei siis pääse uudella sängyllä koeajamaan, mutta jospa ensin muistelisitte menneitä, sillä vanhalla sängyllä..?Nyt on Iisopilla ja Iisopin miehellä uusi sänky ostettuna. Kotiin sitä ei vielä saanut eli pitää vielä viikon verran "kitkutella" vanhalla sängyllä.
Nyt on Iisopilla ja Iisopin miehellä uusi sänky ostettuna. Kotiin sitä ei vielä saanut eli pitää vielä viikon verran "kitkutella" vanhalla sängyllä.
Olin tulossa kirjottaan että semmonen 10min menee ennen ekan runkkarin koeajo-viestiä. 7min män. Ei saatana, vähä on skarpattava viä ennen ku saa ruveta vedonlyäntiketjuun vihjeitä jakeleen. Itseänihän syyhytti paukauttaa oma panokseni jo minuutin kohdalla Iisopin viestistä.Vielä ei siis pääse uudella sängyllä koeajamaan, mutta jospa ensin muistelisitte menneitä, sillä vanhalla sängyllä..?
Huumorin kukka on kaunis. Sitä kannattaa kasvattaa.Olin tulossa kirjottaan että semmonen 10min menee ennen ekan runkkarin koeajo-viestiä. 7min män. Ei saatana, vähä on skarpattava viä ennen ku saa ruveta vedonlyäntiketjuun vihjeitä jakeleen. Itseänihän syyhytti paukauttaa oma panokseni jo minuutin kohdalla Iisopin viestistä.