Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 457
  • 66 863

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tosiaan ei nyt ihan niin tylsä aamu kuitenkaan, kun olen tässä vähän viestitellyt karanteenissa olevien Jatkoaikalaisten kanssa. Terkkuja lähettävät.

Pakko keitellä kyllä vielä yhdet kahvit kun ei meinaa nyt lähteä kone käyntiin millään. Ehkäpä pieni viskiloraus kahvin seassa herättää...
 

Glove

Jäsen
Mikähän juttu se tämäkin oli... Heräsin vähän ennen kahdeksaa ja ajattelin, että vielä nukuttaisi vähäsen. Se vähän oli sitten kolme tuntia. Kyllä siitä jonku verran on aikaa kun olen herännyt niinkin myöhään kuin kymmentä vaille yksitoista. No, jospa tästä myöhästyneestä lähdöstä huolimatta tulee hyvä päivä. Huomenta vaan kaikille.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitä helvettiä täällä on tapahtunut? Mistä nuo uusimmat pelikiellot on oikein saaneet alkunsa?

:D
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Arvelin lukea taas Kierrätyskeskusta vajaan viikon tauon jälkeen. Täällähän on ollut kunnon hulabaloot pystyssä. Mulle tuli yllätyksenä, että täällä oikeesti A) ollaan riidoissa jonkun kanssa ja B) niitä riitoja puidaan kulisseissa.
Vaimo just mainitsi että Fakebookissakin kuulemma riitelevät ihmiset ja muissa someissa. Vaan kai sitä jossain on höyryjä joidenkin päästeltävä kun baareihinkaan eivät pääse tappelemaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimo just mainitsi että Fakebookissakin kuulemma riitelevät ihmiset ja muissa someissa. Vaan kai sitä jossain on höyryjä joidenkin päästeltävä kun baareihinkaan eivät pääse tappelemaan.
Näköjään. Kyllä mäkin pidän joitain nimimerkkejä ns. idiootteina, mut ei mulla oo kyllä mitään intressejä lähtee riitelemään niiden kanssa. Tää on vaan keskustelupalsta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jospa en sano tuohon mitään.

Mutta kyllä se ignore on hyvä asia. Ja täällä voi sulkea yv-viestien saamisenkin. Näin teinkin. Joo että kyyhkyjä tulemaan jos asiaa on.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jospa en sano tuohon mitään.

Mutta kyllä se ignore on hyvä asia. Ja täällä voi sulkea yv-viestien saamisenkin. Näin teinkin. Joo että kyyhkyjä tulemaan jos asiaa on.

Voiko noi yyveet lopettaa? Taidankin toimia juuri nyt niin.

Pitäskö ignoorata joku, mulla oli joskus joku ignoressa mutta otin pois kun näkyi niitä "henkikö, jota et seuraa tmsp." -juttuja. En viitsi.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
En halua kommentoida koska lennän muuten pihalle kuin leppäkeihäs. Mutta lukeminen kannattaa aina. Esim tämän ketjun.

Ja olen noudattanut jopa modesetien kehoitusta asettaa tietyt nimimerkit ignoreen. Sielläpähän ovat sitten nyt.

Lievimmästä päästä sanktiot oli. Toi ignore on sillai hyvä että sillä blokkaa rasittavat.

Kyllä aika pienelle porukalle sit kakut tarjoiltiin.. Lupasin itte Punikselle Mansikkakakkua Viskillä
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ai saattana, liha oli taas heiko... Päivällä oli vaan semmonen pikkunen, sievä rapula. Kullikin oli semmosessa rapid deployment valmiudessa, puali tankossa, jos ols joutunu vaikka vitun ikenille. Mutta sitten iski se haikia huomen. Ei helvata. Oli pakko hakee prismasta ensiapupakkaus. Mujjja tykkää, mutta minkäs teet. Karjala takasin on loppuillan teema.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä juon nyt kahvia. HPK-mukista tietty.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä juon nyt kahvia. HPK-mukista tietty.

Minullakin ollut kovassa käytössä tuo HPK-mestaruusmuki sen jälkeen kun ostin sen viime syksynä yhdessä lätkämatsissa fanikaupasta. Valitettavasti vain runsas käyttö ja kahvin juonti on jättänyt rumatkin jäljet kuppiin. Eikä siihen ainakaan näytä auttavan tuo pyykinpesuaineella pesu välillä. Ehkä joku täällä tietää jonkin toisen kikan jolla voisi valkoisen kahvimukin saada taas täysin puhtaaksi?

Olen kyllä myös huuhdellut aina käytön jälkeen kupin vedellä mutta ei sekään ole liiemmin auttanut.

Kahvit minä keitän siitä Lidlin halpakahvista. Eihän se kovin kaksista maultaan ole mutta kyllä sen alas saa kurkusta nieltyä kun siihen makuun tottuu. Ja onhan se halpakahvi sitten myös halpaa. Siinäkin tulee kuukaudessa ainakin 4 euroa säästöä kun ostaa sitä Juhlamokan sijaan. Ja laskee että minullakin menee kahvia 2 pakettia/kuukausi.

Ehkä tässä vielä voisi kahvitkin keitellä? Kun ajattelin tänään valvoakin hieman myöhempään.

Tänään oli kiva juttu kun löysin vihdoin tuon Paon viidennen tuotantokauden. Se löytyi Viaplaysta. Vaikka paljonhan sarjan taso laski jo niiden 4 tuotantokauden aikana mutta ihan silkasta mielenkiinnosta silti haluan katsella vielä tuon vitoskaudenkin. Vai onko niitä tehty jo useampiakin kausia?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitäpä hompit?

Minä juon nyt olutta, vaikkei pitäis. Fillarikausi on ollut siitä erikoinen, että on tullut käytyä maantielenkkillä ympäri vuoden. Ei ole koskaan ennen käynyt näin, että on vuoden putkeen jokaisena kuukautena pystynyt maantiellä kulkemaan.

Sadan kilsan lenkitkin on jo tälle keväälle ajettuna. Eka viime lauantaina ja toka eilen. Tää olut ei nyt oikein sovi tähän hommaan, mutta ei pääse pantteri pilkuistaan.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään oli kiva juttu kun löysin vihdoin tuon Paon viidennen tuotantokauden. Se löytyi Viaplaysta. Vaikka paljonhan sarjan taso laski jo niiden 4 tuotantokauden aikana mutta ihan silkasta mielenkiinnosta silti haluan katsella vielä tuon vitoskaudenkin. Vai onko niitä tehty jo useampiakin kausia?
Ei ole enempää tehty. Puhetta on ollut kyllä 6. tuotantokaudesta myös, mutta nyt en tiedä yhtään missä vaiheessa ne suunnitelmat menee vai onko kuopattu koko homma. Tiedä sitten kuinka tuotantokautta tuollaisen sarjaformaatin ympärille kaiken kaikkiaan voi tehdä. Vähän meni jo maku niissä alkuperäisissä tuotantokausissa 3-4 kausien kohdalla, kun paetaan ja paeta ja paetaan ja ei paeta.
 
K

Kiekkokatsoja

Telkussa kysyttiin hesalaisilta, että mitkä pitäisi vapautua koronatoimista?
No sanoivat elokuvateatterit, ym sisätilajutut..
Mutta varmaankin tulisi vapauttaa ulkotilatapahtumat, jotka pieniä, ja joissa ihmisiä etäällä ulkotilassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Join eilen 20 olutta ja vieläkin on darra päällä. Ei perhana tää ikä tuu yksin. Mistäköhän tuo johtuu. Nuorena tempas litran viinaa, kopan kaljaa naamariin ja vilkaisi vaan pimeään nurkkaan, niin olo oli täysin freesi. Nyt juo sikspäkin santtua, niin pöhnä kestää kaks päivää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Join eilen 20 olutta ja vieläkin on darra päällä. Ei perhana tää ikä tuu yksin. Mistäköhän tuo johtuu. Nuorena tempas litran viinaa, kopan kaljaa naamariin ja vilkaisi vaan pimeään nurkkaan, niin olo oli täysin freesi. Nyt juo sikspäkin santtua, niin pöhnä kestää kaks päivää.
Munuaisvika. Viinan toleranssi kasvaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta sitten kun tottunut juoppo alkaa humaltumaan yhtä helposti kuin kasiluokalla, on todennäköisin syy munuaisissa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Munuaisvika. Viinan toleranssi kasvaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta sitten kun tottunut juoppo alkaa humaltumaan yhtä helposti kuin kasiluokalla, on todennäköisin syy munuaisissa.
Munuaiset, maksa sun muut turhat elimet on kuin nuorella pojalla, ainakin viime lääkärikäynnin mukaan, joten tästä tuskin on kyse.

Osaltaan nukkumatta oleminen saattaa vaikuttaa. En osaa nukkua kännissä tai darrassa. Saan nukutuksi vasta seuraavana yönä, eli nyt tulevana yönä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nuorena tempas litran viinaa, kopan kaljaa naamariin ja vilkaisi vaan pimeään nurkkaan, niin olo oli täysin freesi.
Jep ei silloin juuri täysi-ikäistyneenä/parikymppisenä juuri huolta huomisesta ollut. Kaljaa ja viinaa naamaan niin paljon kuin ehti juoda ja sitten baariin ja siellä juotiin kanssa niin paljon kuin kerkesi ja jos hyvä tuuri kävi, niin pääsi vielä jonkun neitokaisen pokaamaan matkaansa ja seuraavana päivänä ihan freesi olo. Nyt samanlaisen setin jälkeen ei puhettakaan, että kykenisi päivän aikana kauppaa pidemmällä, jos sielläkään, käymään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt samanlaisen setin jälkeen ei puhettakaan, että kykenisi päivän aikana kauppaa pidemmällä, jos sielläkään, käymään.
Mun kohdalla puhutaan enemmän viikosta, kun seuraavasta päivästä. Sit jos muisti on mennyt, niin darra vetää semmoseen masikseen, et yleisillä paikoilla liikkuminen on mahdotonta muutamaan päivään. Puhelimeenkaan en vastaa. Järjetön on ihmisen mieli.
 

redpecka

Jäsen
Jep ei silloin juuri täysi-ikäistyneenä/parikymppisenä juuri huolta huomisesta ollut.
Näin juuri. Sitä hortoilee jossain Sörkassa aamuyöstä horkassa: himaan pitkä matka, mikään bussi ei mee, ei oo rahaa taksiin, duunit alkais neljän tunnin päästä... Ja sit kun sinne on jotenkin selvittänyt tiensä ja sieltä poispäässyt niin ei ku iltapäiväkaljoille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Koulutatko niitä se peruukki päässäsi?
Kaverin puolesta vaan kyselen.
Ei oikein voi kun voi mennä peruukki sekaisin... on se sen verran rankkaa hommaa se kukkien koulutus. Sain kyllä tänään samettiruusut ojennukseen eli taimet istutettua omiin kasvatuslokeroihinsa yksitellen.
 

redpecka

Jäsen
Ei oikein voi kun voi mennä peruukki sekaisin... on se sen verran rankkaa hommaa se kukkien koulutus. Sain kyllä tänään samettiruusut ojennukseen eli taimet istutettua omiin kasvatuslokeroihinsa yksitellen.
Mä en tiennyt, että toi samettiruusu on kukka. Olisihan se tietysti pitänyt arvata. Mutta olisihan se nyt voinut olla joku juureksin! Tai börje joka tahtoo itseään kutsuttavan tuolla nimellä.

Mulla on muuten nimikkopuu istutettu tonne jonnekin erääseen puutarhaan, se on jo yli 10v vanha nykyisin. Sen risun nimi ei ole virallisesti mun nimi, mutta se ristittiin muksi. Pitäkää sitä hyvänä, ja jos kakshaaraisia leikkaatte niin varovasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös