Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 737
  • 66 854

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Etkö sä asu jossain armeijan mestojen läheisyydessä? Päättelin kun oot HPK:n miehiä. Saattavat olla ammunnat menossa. Älä huoli siis.

No niitä minäkin aluksi epäilin. Mutta sitten kurkkasin ikkunasta ulos ja tuolla yhdellä poikkitiellä jotain paloautoja ja poliisiautokin sieltä lähti pois Isä oli katsonut netistä että täällä joku liikennevälinepalo?

Harmi kun en nähnyt tuolle tielle paremmin kun puita edessä. Ja en jaksa nyt lähteä uloskaan tsekkaamaan mitä on tapahtunut. Kai siellä jotain on tapahtunut kun muita ihmisiä käy mahdolliselle onnettomuuspaikalle katselemassa.

Kai tuosta kohta lukee jossain uutisissa?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Täällähän on oltu legendaarisia tälläviikolla. Jos Twitteriä on haukuttu sosiaalisen median viemäriverkostoksi niin aika hyvin Jatkiskin on kirinyt tässä viimeaikoina.

En tee näillä tiedoilla tosiaan yhtään mitään, eikä toivottavasti kukaan muukaan. Halusin vain antaa esimerkin varsinkin palstan nuoremmille käyttäjille, että miettikää vähän mitä internetiin itsestänne kerrotte.
Mitenköhän tämän nyt lisäisi tähän myös... Itselleni tiettyjen käyttäjien kirjoitustyyli on itselle ainakin paljastanut muutaman henkilön ns. alter egon tuolla oman suosikkijoukkueen puolella. "jaa se on se ja se tyyppi tuolta somen puolelta"

Henkilökohtaisesti en jaksaisi nähdä vaivaa ensimmäistäkään sekuntia, että selvittelisin jonkun keskustelupalstalaisen todellista henkilöllisyyttä, ulkonäköä, asuinpaikkaa taikka serkun tyttöystävän pikkuveljen lemmikin lempiruokaa ja hampaiden väriä. Asia kun ei itseäni kiinnosta pätkän vertaakaan, enkä niillä tiedoilla tee lasta enkä paskaa.

Säästän kuitenkin uteliaiden Ulla Taalasmaiden nettisalapoliisi leikkejä ja paljastan, että olen oikeasti Tommi Läntinen.

No en ole
Oikeasti olen
...
Komea
Rikas
ja
Saatanan seksikäs
Michael Jackson
Petyin vähän että suluissa ei ollut tätä seuraavaa
OOO-OOO
VIIAA DOOLOROOSAA
OOO-OOO
KÄRSIMYSTEN TIE

Mikä auto Dannylla oli?

Pepe Willberg meinasi ajaa kerran minua kylkeen Etelä-Haagassa. Nämä autoilevat vanhat iskelmätähdet voivat olla vaarallisia.
Jos Tapani Kansa ois ollut kyseessä niin hän olisi solenkungenin tapaan vetänyt taajamassa ohi BMW:llään... sataa kuuttakymppiä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Miksei kaakaorekka ollut paikalla? Kansa vaatii Lämmintä Oboyta kaikille.
Samantien joku pullapirtin tai Elosen pullakuski kolaroimaan perään... Väliaika, kahvia ja pullaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ottakaa kaikki Danny D Sykkivä muna suuhunne vitun mäsäpaiseeeet

Tuollainen viesti oli näköjään tarkoitus lähettää yöllä tähän ketjuun. Mitäs siihen sanotte?

En oikein edes tiedä ilman googlettamista kuka on Danny D? Sen toisen Dannyn sitten tiedänkin.

Yllättävän hyvin olet pystynyt kirjoittamaan yölläkin. Eli et ole tainnut vielä ottaa ilojuomaa tarpeeksi?

Ja en ota suuhun Danny D:n munaa, ällöttävä ajatus. Mitä muuta tuohon sanoisi?
 
En oikein edes tiedä ilman googlettamista kuka on Danny D? Sen toisen Dannyn sitten tiedänkin.

Yllättävän hyvin olet pystynyt kirjoittamaan yölläkin. Eli et ole tainnut vielä ottaa ilojuomaa tarpeeksi?

Ja en ota suuhun Danny D:n munaa, ällöttävä ajatus. Mitä muuta tuohon sanoisi?

No sie oletkin hieno mies. Hyvä sie! Aika paska olo oli kun nousin ylös sängystä kello 13.30. Viiniä vaan vähän olin yöllä juonut, 18 olutta meni nopeasti. Ihan kuin olisi Vichya tai limsaa kitannut. Siltä se vaikutti. Olen alkoholisti. Sanoin sen niille vanhoille ukoille ja akoille vuosia sitten AA-kerhossa.
 

Glove

Jäsen
Ottakaa kaikki Danny D Sykkivä muna suuhunne vitun mäsäpaiseeeet

Tuollainen viesti oli näköjään tarkoitus lähettää yöllä tähän ketjuun. Mitäs siihen sanotte?
En tiedä kuka on Danny D enkä ala googlaamaan. Enkä todellakaan haluaisi hänen sykkivää munaansa suuhuni. Oonko minä nyt vitun mäsäpaiseeee?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen alkoholisti. Sanoin sen niille vanhoille ukoille ja akoille vuosia sitten AA-kerhossa.

No tervetuloa kerhoon! Täällä palstalla tuntuu olevan monia alkoholisteja. Minäkin olen yksi heistä, mutta nyt en ole juonut pisaraakaan alkoholia kolmeen viime vuoteen.

Minä käytän antabusta, olen sitä käyttänyt jo sen kolmen viime vuoden ajan. Sillä juominen on pysynyt hyvin hallinnassa. En tiedä miten kävisi ilman antabusta. Tosin loputtomiin sitä ei kai voi ottaa?

Toisaalta minua vituttaa se että niinä parina heikkona vuotena en osannutkaan käyttää alkoholia viisaasti. Sillä nyt en sitten uskalla kai sitä viinaa ottaa koskaan ainakaan kunnolla. Kaipaan kuitenkin välillä niitä ryyppyiltoja.

Siksi kai juon osin noita alkoholittomiakin juomia. Oluita, siidereitä ja kuohareita ja yritän hakea sitä samaa fiilistä kuin olisin humalassa. No toisaalta jossain määrin onnistunkin. Olen onnistunut saamaan oloni aika vapautuneeksi ja rennoksi ilman alkoholiakin. Esimerkiksi musiikin voimalla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Älä juo alkoholittomia samalta tuntuvia juomia. Pahenee! Ei siinä ole järkeä. Vichya tai limsaa ja sillä selvä.

No vähennän näiden juomista taas tämän vapun jälkeen. Nyt olen vähän juhlistanut vappua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kauheat tunnon tuskat kun lenkkeily jäänyt tällä viikolla toistakseksi kokonaan väliin. Siitä huolimatta vaikka tosi pitkäänhän minä liikuin tosi hyvin kun tein työmatkat kävellen. Siitä tuli kävelyliikuntaa melkein joka arkipäivälle sellaisen 50 minuutin verran.

Tiedän, että olen huono ihminen. Mutta täytyy taas vaikka ensi viikolla skarpata perhana ennen kuin kunto kokonaan lyhistyy. Minä kuitenkin ehdin haaveilemaan jopa taas hölkkäliikunnankin aloittamisesta. Ennen kuin sairastuin vuonna 2014 niin minulla oli tapana harrastaa muutaman vuoden ajan vähintää hölkkäämistä, jos ei juoksemistakin. Silloin olin skarpissa kunnossa. Olin paljon laihempikin.

Nyt vähän kaduttaa että tämä viikko ollut pitkästä aikaa laiska viikko liikunnan suhteen. Mutta jos sitä taas ensi viikolla skarppaisi? Jos ei muuten niin täytyy taas ryhtyä tekemään työmatkat kävellen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt kun opin lisäämään kuvia vihdoin tänne niin haluan näyttää teille miltä näytti aamupalapöytäni pitkäperjantaina pääsiäisenä. Sehän näytti siltä miltä se kuvassa näyttää. Oli kyllä hyvä aamupalakattaus, täyttävä ja hyvänmakuisia ruokia.

Ja toisessa kuvassa minä viime keväältä HPK:n mestaruuden ratkettua. Siinäkin minulla kyllä alkoholiton kuohujuomapullo kädessä. Olen toisaalta nähnyt että joskus sitäkin voi kyllä juoda, kunhan ei aina. Kuvassa olen naaman tilalle laittanut minun pääni leijonanaamarissa näin vapun kunniaksi. En halunnut että kasvoni paljastuvat. Tältä minä näytin viime keväänä paljon puhumani fanitamineet päällä. Ja naamassani oli myös muutama oranssi ja musta viiru maalattuna kasvoväreillä.
 

Liitteet

  • Pääsiäisen aamupalapöytä.jpg
    Pääsiäisen aamupalapöytä.jpg
    117,1 KB · kertaa luettu: 227
  • fanikuva.jpg
    fanikuva.jpg
    68,1 KB · kertaa luettu: 245
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös