Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 443 474
  • 67 287
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Uskon, että kättely juontuu siihen faktaan, että suurin osa on oikeakätisiä ja tietty käyttää sitä kättä tarpeidensa tyydyttämiseen. Tiedät, että olen tällä kädellä runkannut. Onko miestä siihen tarttua?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä kävin parturissa viimeksi tänään. Käyn noin kerran puolessatoista kuukaudessa. Värjääminen ja fledan siistinä pitäminen maksaa. Ja silti peitän sen toisinaan pipoon.

(Mä harmaannun.)
Ite käyn yleensä parturissa vain noin kahdesti vuodessa. Paksuhko "rokkarin hiuspehko" on mulle ominaisempi kuin ajeltu päänahka. Ehkä sitten joskus isompana mäkin vielä riipasen ja pyydän ajamaan hiukseni lyhkäsiksi...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Oliko se @Jomppa_Koo vai kuka, joka niitä halkohommia ( tai klapikonehommia) teki. Ne ovat oikein mukavia puuhia, myöntää täytyy. Itse olen kanssa sirkkelöinyt ja klapikoneella (kirveellä myös) puita tehnyt. Mukavaa hommaa, kun alkuun pääsee. Kieltämättä siinä peittyy mielestä kaikki negatiivinen, kun tekee ulkohommia ja antaa kaiken muun unohtua.

Ulkoelämä on kieltämättä jäänyt taka-alalle. Se oli ennen yksi elämän keskipisteistä.

Onko kukaan muu hukannut itseään matkan varrella? Voiko itsensä löytää uudelleen? Olen valmis aloittamaan kaiken alusta. Pohja häämöttää muutenkin. Aiempiin kertoihin verrattuna, nyt on mukana yksi olennainen asia, mikä jäi viime kerroilta uupumaan: motivaatio. Viimeinkin se on istunut tajuntaan, että liian lyhyt tämä elämä on sen tuhlaamiseen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mää oon käynyt viimeks parturissa armeijassa. Omalla koneella kun vetelee niin säästää. Vaimo on jo vuasikaudet sanonu ettei tykkää kaljuista. Mää siihen jotta itte sää mut raahasit baarista sänkyys sillon aikanaan ja aivan klani olin. Pitäskö sen miäliks kasvattaa piiska?

Sama täällä, tosin itse en aloittanut heti armeijan jälkeen. Oma vaimokaan ei kuulemma pidä kaljuista. Tosin kohta jo 20 vuotta yhteiseloa takana ja näistä n. 14 vuotta olen mennyt lähes nahkatukkana.

Itse yritin jopa parisen vuotta sitten kasvattaa pidempää mallia, mutta vitut siitä mitään tullut. Ihan karseen näköistä hommaa tuo kasvattamisen välivaihe. Muutaman kuukauden jälkeen sitten pettikin hermot ja ajelin koneella Prodigyn Firestarteristakin tutun Keith Flintin tyylin (kts. kuva). Siinä vaiheessa loppui kaljusta valittaminen ja palattiin ns. vanhaan malliin.
 

Liitteet

  • 1b5b5dfb7a0a010329afb0151186d9d3.jpg
    1b5b5dfb7a0a010329afb0151186d9d3.jpg
    25,1 KB · kertaa luettu: 141
Päivää. Kelit vaihtelee todella paljon, tietty tasaisuus tuosta puuttuu. Tuulee ja luntakin taas satoi äsken. Huoh. Eli tänään taas huilipäivä puuhommista. Jatkuu paremmalla säällä. Kävelylenkillä kävin jo kertaalleen, myöhemmin uudestaan sama tuttu lenkki.
 
K

Kiekkokatsoja

Jos on tylsää, eikä ole mitään tekemistä niin ota kaljaa. Kyllä se tekemisen luova puoli siitä herää.
Tai niinkuin Jope sanoo, niin kalijaa. Oma maksa huusi, että ota kaljijaa, ota kossua.
 
K

Kiekkokatsoja

Tässä mitään olutta sentään tarvitse. En viitsi ostaakaan kun rahat hupenee silmissä. Vielä pitäisi maksaa oma osani rumpusetistä, muutama sataa euroa. Tekee kipeää.
Mertarantaa voi lainata. -Vaikka tekee kipeää, ei haittaa.
Ja tuo kaljoittelu oli vain tällainen perjantai iltapäivän heitto yleisesti kaikille. Siis jos on tylsää.
Eipä tässä nyt pääse ottohommiin.
 
K

Kiekkokatsoja

No joo, vaan vähän kyrsii kun ei ole jotain kymmenen miljoonan euron omaisuutta, jolla voisi pikkuisen huvitellakin. Vararikkoon en ole sentään ajautumassa, ainakaan ihan vielä, mutta saldo on pudonnut aika reippaasti viimeisten vuoden päivien aikana, olisiko ihan kaksi kolmasosaa potista juotu kurkusta alas. Hyvä minä. Ei siinä, oli kivaa kokeilla ryyppäämistä. Nyt kun ei ole enää yhtä paljon rahaa, voi ottaa vaihteeksi rennommin eikä kuluttaa niin kovasti.

Heittoja, heittoja, kyllä maar, mitä nyt vastaan jotakin. Tylsää ei ole, täällähän minä olen tälläkin hetkellä viettämässä alaselkä istumisesta hiessä aurinkoista perjantaipäivää. Smokin' in the boys' room. Hyvä Crüe!
No raha ei tee onnelliseksi. Tosin sen kanssa voi olla helpompi tavoitella onnellisuutta. Eikä kaljakaan tee onnelliseksi, kuin ehkä hetkeksi.
Lopulta sen onnellisuuden tuovat ihan muut asiat. Ja se tärkein onnellisuus löytyy ihan omasta itsestään.
Niin, vastailin vain jotain. Ja koko juttuhan alkoi siitä, että jos on tylsää niin otappa kalijaa..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensi viikolla olen lomalla. Päätettiin juuri pomon kanssa. Katsotaan sitten reilun viikon päästä maanantaina jos jotain projektia pukkaisi. Mitähän sitä lomalla tekisi?
 

Glove

Jäsen
Ensi viikolla olen lomalla. Päätettiin juuri pomon kanssa. Katsotaan sitten reilun viikon päästä maanantaina jos jotain projektia pukkaisi. Mitähän sitä lomalla tekisi?
Nythän on oiva aika lähteä Lappiin hiihtämään. Majoituspaikkaa ei vaan taida löytyä, koska korona. Enkä edes tiedä tykkäätkö hiihtää? Mutta etköhän sinä jotain keksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä muista mutta minulla tuppaa olemaan usein tietynlaista oloa ja fiilistä kun pienempikin nuha on alkamassa. Sen vain sitten aavistaa että kohta sitä ollaan kipeänä ja kohta sitä onkin sitten kurkku arkana.

Ja nyt on tuollaista fiilistä. Ollut koko päivän. Vielä töissä olin kun en nyt kai pelkän fiiliksen takia vielä voinut töistä poiskaan olla. Kun ei kuitenkaan mitään oireita ollut. Nyt on vähän jo oireitakin kun nenä hieman vuotaa.

Toivottavasti olisi nyt vain perjantaiväsymystä. Mutta jos olen tulossa kipeäksi niin olisi sitten vain jotain pienempää nuhaa. Eikä sitä koronaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Moniko ÄIJÄ on tunnustanut täällä esimerkiksi ettei piittaa makkarasta? Mä en itse tosiaan pahemmin makkaran mausta perusta enkä ymmärrä mitä suomalaiset siinä niin kovasti ihannoi. Ulkolenkit voittaa heittämällä HK:n sinisen lenkin!
Hiio hoi. Pihvi on aina maukkaampaa.

Lisätään vielä se et yleensä truu tyä_äijistä ne jotka elää työpäivän pääosin nortilla, kahvilla ja poprillilla, valittaa eniten sitä kun vattaa särkee ja on ongelmia ruuansulatuksen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen äijä ja olen semivege. Olisin tyystin vege, mutta en jaksa tehdä aina kahta ruokaa, koska mun teinipoika on aivopesty syömään ruoka vain jos siinä on lihaa, minä sitä en ole tehnyt ja se tulee turhan kalliiksi. Kun poika on äidillään, syön nykyisin pelkkää vegeruokaa ja täytyy sanoa, että on ihan saatanan hyvää.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen äijä ja olen semivege. Olisin tyystin vege, mutta en jaksa tehdä aina kahta ruokaa, koska mun teinipoika on aivopesu syömään ruoka vain jos siinä on lihaa, minä sitä en ole tehnyt ja se tulee turhan kalliiksi. Kun poika on äidillään, syön nykyisin pelkkää vegeruokaa ja täytyy sanoa, että on ihan saatanan hyvää.
Tänään tein helvetin hyvän makaronilaatikon soijarouheesta. Sekasyöjä olen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ostin lohta, ja valkoviinihän sopii tunnetusti sen kanssa niin hyvin, etten voinut olla ostamatta. Lohi on vielä kaapissa, mutta valkoviini on jo avattu. Kuinkas tässä näin kävi?
 

Glove

Jäsen
Olen äijä ja olen semivege. Olisin tyystin vege, mutta en jaksa tehdä aina kahta ruokaa, koska mun teinipoika on aivopesu syömään ruoka vain jos siinä on lihaa, minä sitä en ole tehnyt ja se tulee turhan kalliiksi. Kun poika on äidillään, syön nykyisin pelkkää vegeruokaa ja täytyy sanoa, että on ihan saatanan hyvää.
Mikä on se taika jolla kasviksiin saa makua? Paistaa voissa?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo ja suolaa mukaan. Voilla ja kermalla saadaan aika hyvä määrä kovia rasvoja mukaan. Menee se kasvisten terveellisyys tavallaan hukkaan tällä tekotavalla.
Eikä ole enää vegeruokaa, jos eläinperäisiä voita käyttää.
Edelliseen viestiin pieni muutos. Lihaa toki kaipaa jatkossakin, mutta ei syötäväksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös