Jomppa_Koo
Jäsen
Vihdoin löysin viime yönä sen jota olin jo pitkään etsinyt kissojen ja koirien kanssa joka helvetin paikasta. Mukava näky ja hieno löytö. Siis kokonainen scene tuosta, vau. Äkkiä linkki talteen.
Sama täällä. Mulla ei oo vieläkään mitään hajua miten esim joku E-lasku toimii. En perkele suostu mihinkään E-laskuihin, vaan näpyttelen paperilaskulta nettipankkiin. Niin kiire ei laskujen maksun kanssa oo, etteikö vois laskua avata ja näppäillä numeroita.Aina kaikkeen uuteen suhtautuu epäillen ja vaikkapa Whatsappin lataaminen oli monen vuoden urakka.
Mitäs muut? Mun joutui taas perinteisesti homostella koko ilta. Onneksi oli kaljaa.
Miksi ihmeessä nettipankkiin? Eikö olisi paljon vanhanaikaisempaa käydä konttorissa maksamassa laskut?Sama täällä. Mulla ei oo vieläkään mitään hajua miten esim joku E-lasku toimii. En perkele suostu mihinkään E-laskuihin, vaan näpyttelen paperilaskulta nettipankkiin. Niin kiire ei laskujen maksun kanssa oo, etteikö vois laskua avata ja näppäillä numeroita.
Vituttaa vaan tommoset E-paskat, kun sitä tyrkytetään.
No ei tietenkään höpsö. Se vaatisi sinne liikkumisen. Laskut tulee näppärästi postiluukkuun ja ne voi näppärästi kotona maksaa.Miksi ihmeessä nettipankkiin? Eikö olisi paljon vanhanaikaisempaa käydä konttorissa maksamassa laskut?
Eikö postiluukulta laskun hakeminen sitten ole turhaa? Kun sen saisi näppärästi sinne koneellekin?No ei tietenkään höpsö. Se vaatisi sinne liikkumisen. Laskut tulee näppärästi postiluukkuun ja ne voi näppärästi kotona maksaa.
Et tarvitse. Itseä kiinnostaa noi kaikki uudet sovellutukset ja villitykset, vaikka en enää tosiaan ole kohderyhmää. Haluan vain sen verran käyttää niitä luurissa, että tiedän mistä puhutaan. Snappi on kuin IG ja Whatsapp olisi yhdistetty, mutta kankealla ja hyvin epäkäytännöllisellä tavalla noin niin kuin viestintään. Mäkin olin hyvin Whatsapp-vastainen tuossa vielä vähän aika sitten, mutta täällä neuvottu desktop-mahdollisuus sai sitten käyttämään sitä enempi ja nyt sinne naputtelu sujuu hyvin myös luurissa. Kätevä nopeaan tässä ja nyt-viestimiseen, mutta isommalla porukalla pitempiaikaiseen keskusteluun, kuten Facekin, aika horroria, kun pian ei meinaa löytää punaista lankaa ja köydenpäätä siitä mistä puhuttiin.Aina kaikkeen uuteen suhtautuu epäillen ja vaikkapa Whatsappin lataaminen oli monen vuoden urakka. Tuon jälkeen on tullut käytettyä kuitenkin aktiivisesti. Nyt tuntuu moni käyttävän Snapchattia ja taas lataamista tulee välteltyä viimeiseen asti.
Ei ole. Postia tulee muutenkin, daa.Eikö postiluukulta laskun hakeminen sitten ole turhaa? Kun sen saisi näppärästi sinne koneellekin?
Snap on kyllä niitä sovelluksia jotka ei edelleenkään avaudu allekirjoittaneelle. Mulla on jo sekä Whatsapp että IG ja käytän molempia. Snapchat vaikuttaa käyttötarkoituksensa perusteella ylimääräiseltä ja lisäksi melko turhalta somealustalta itselle. Toki ymmärrän miksi juuri Snapchat on suosittu teinien keskuudessa.Et tarvitse. Itseä kiinnostaa noi kaikki uudet sovellutukset ja villitykset, vaikka en enää tosiaan ole kohderyhmää. Haluan vain sen verran käyttää niitä luurissa, että tiedän mistä puhutaan. Snappi on kuin IG ja Whatsapp olisi yhdistetty, mutta kankealla ja hyvin epäkäytännöllisellä tavalla noin niin kuin viestintään. Mäkin olin hyvin Whatsapp-vastainen tuossa vielä vähän aika sitten, mutta täällä neuvottu desktop-mahdollisuus sai sitten käyttämään sitä enempi ja nyt sinne naputtelu sujuu hyvin myös luurissa. Kätevä nopeaan tässä ja nyt-viestimiseen, mutta isommalla porukalla pitempiaikaiseen keskusteluun, kuten Facekin, aika horroria, kun pian ei meinaa löytää punaista lankaa ja köydenpäätä siitä mistä puhuttiin.
Mutta siis joo, teinit jakaa videoita snapissa. Teinit ja kaikki sosiaalisen median vaikuttajat. Ja lisäävät niihin kaikkia hauskoja filttereitä.
Se ja sama mulle mitä tuo yksi hourailee itseksensä. Totuus on kuitenkin sama kuin mitä mestari luikauttaa allaolevalla klipillä:Boldaus oma.
Tai muuten...?
Annas kun arvaan, Sjöberg lähettelee VHS-kasetteja?Ei ole. Postia tulee muutenkin, daa.
Noup. Levykauppa äx pistää vinyyleitä sillon tällöin.Annas kun arvaan, Sjöberg lähettelee VHS-kasetteja?
Keskustelen kavereiden kanssa autoista. Pitäisi ostaa uusi auto. Asiantuntevat neuvot ovat tarpeen. Muita rajoituksia ei ole, mutta auton pitäisi olla aika uusi ja merkiltään Volvo, Volvo ja vielä kerran Volvo.
Terveisin vannoutunut Volvo-mies.
Laita 1000 euroa lisää ja osta Mazda. Niissä on hyvät ripustukset.
Näin kerran sellaista unta, että olin tietokoneellani runkkaamassa ulkona pakkasessa. Piti kuitenkin päästä kuselle ja kun palasin pusikosta koneen ääreen, joku oli käyny hajottamassa sen. Tämä tarina on tosi.Kirjoittakaa vaan rohkeasti aiheesta kuin aiheesta, kukaan ei siihen kuole. Älkää välittäkö siitä jos joku tyhmä tyyppi pitää outona sitä kirjoittelua, jota just sinä haluat esiin tuoda.