Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 787
  • 68 322
K

Kiekkokatsoja

Jos on tylsää, eikä ole mitään tekemistä niin ota kaljaa. Kyllä se tekemisen luova puoli siitä herää.
Tai niinkuin Jope sanoo, niin kalijaa. Oma maksa huusi, että ota kaljijaa, ota kossua.

K

Kiekkokatsoja

Tässä mitään olutta sentään tarvitse. En viitsi ostaakaan kun rahat hupenee silmissä. Vielä pitäisi maksaa oma osani rumpusetistä, muutama sataa euroa. Tekee kipeää.
Mertarantaa voi lainata. -Vaikka tekee kipeää, ei haittaa.
Ja tuo kaljoittelu oli vain tällainen perjantai iltapäivän heitto yleisesti kaikille. Siis jos on tylsää.
Eipä tässä nyt pääse ottohommiin.

K

Kiekkokatsoja

No joo, vaan vähän kyrsii kun ei ole jotain kymmenen miljoonan euron omaisuutta, jolla voisi pikkuisen huvitellakin. Vararikkoon en ole sentään ajautumassa, ainakaan ihan vielä, mutta saldo on pudonnut aika reippaasti viimeisten vuoden päivien aikana, olisiko ihan kaksi kolmasosaa potista juotu kurkusta alas. Hyvä minä. Ei siinä, oli kivaa kokeilla ryyppäämistä. Nyt kun ei ole enää yhtä paljon rahaa, voi ottaa vaihteeksi rennommin eikä kuluttaa niin kovasti.

Heittoja, heittoja, kyllä maar, mitä nyt vastaan jotakin. Tylsää ei ole, täällähän minä olen tälläkin hetkellä viettämässä alaselkä istumisesta hiessä aurinkoista perjantaipäivää. Smokin' in the boys' room. Hyvä Crüe!
No raha ei tee onnelliseksi. Tosin sen kanssa voi olla helpompi tavoitella onnellisuutta. Eikä kaljakaan tee onnelliseksi, kuin ehkä hetkeksi.
Lopulta sen onnellisuuden tuovat ihan muut asiat. Ja se tärkein onnellisuus löytyy ihan omasta itsestään.
Niin, vastailin vain jotain. Ja koko juttuhan alkoi siitä, että jos on tylsää niin otappa kalijaa..

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensi viikolla olen lomalla. Päätettiin juuri pomon kanssa. Katsotaan sitten reilun viikon päästä maanantaina jos jotain projektia pukkaisi. Mitähän sitä lomalla tekisi?

Glove

Jäsen
Ensi viikolla olen lomalla. Päätettiin juuri pomon kanssa. Katsotaan sitten reilun viikon päästä maanantaina jos jotain projektia pukkaisi. Mitähän sitä lomalla tekisi?
Nythän on oiva aika lähteä Lappiin hiihtämään. Majoituspaikkaa ei vaan taida löytyä, koska korona. Enkä edes tiedä tykkäätkö hiihtää? Mutta etköhän sinä jotain keksi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä muista mutta minulla tuppaa olemaan usein tietynlaista oloa ja fiilistä kun pienempikin nuha on alkamassa. Sen vain sitten aavistaa että kohta sitä ollaan kipeänä ja kohta sitä onkin sitten kurkku arkana.

Ja nyt on tuollaista fiilistä. Ollut koko päivän. Vielä töissä olin kun en nyt kai pelkän fiiliksen takia vielä voinut töistä poiskaan olla. Kun ei kuitenkaan mitään oireita ollut. Nyt on vähän jo oireitakin kun nenä hieman vuotaa.

Toivottavasti olisi nyt vain perjantaiväsymystä. Mutta jos olen tulossa kipeäksi niin olisi sitten vain jotain pienempää nuhaa. Eikä sitä koronaa.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Moniko ÄIJÄ on tunnustanut täällä esimerkiksi ettei piittaa makkarasta? Mä en itse tosiaan pahemmin makkaran mausta perusta enkä ymmärrä mitä suomalaiset siinä niin kovasti ihannoi. Ulkolenkit voittaa heittämällä HK:n sinisen lenkin!
Hiio hoi. Pihvi on aina maukkaampaa.

Lisätään vielä se et yleensä truu tyä_äijistä ne jotka elää työpäivän pääosin nortilla, kahvilla ja poprillilla, valittaa eniten sitä kun vattaa särkee ja on ongelmia ruuansulatuksen kanssa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen äijä ja olen semivege. Olisin tyystin vege, mutta en jaksa tehdä aina kahta ruokaa, koska mun teinipoika on aivopesty syömään ruoka vain jos siinä on lihaa, minä sitä en ole tehnyt ja se tulee turhan kalliiksi. Kun poika on äidillään, syön nykyisin pelkkää vegeruokaa ja täytyy sanoa, että on ihan saatanan hyvää.

Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen äijä ja olen semivege. Olisin tyystin vege, mutta en jaksa tehdä aina kahta ruokaa, koska mun teinipoika on aivopesu syömään ruoka vain jos siinä on lihaa, minä sitä en ole tehnyt ja se tulee turhan kalliiksi. Kun poika on äidillään, syön nykyisin pelkkää vegeruokaa ja täytyy sanoa, että on ihan saatanan hyvää.
Tänään tein helvetin hyvän makaronilaatikon soijarouheesta. Sekasyöjä olen.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ostin lohta, ja valkoviinihän sopii tunnetusti sen kanssa niin hyvin, etten voinut olla ostamatta. Lohi on vielä kaapissa, mutta valkoviini on jo avattu. Kuinkas tässä näin kävi?

Glove

Jäsen
Olen äijä ja olen semivege. Olisin tyystin vege, mutta en jaksa tehdä aina kahta ruokaa, koska mun teinipoika on aivopesu syömään ruoka vain jos siinä on lihaa, minä sitä en ole tehnyt ja se tulee turhan kalliiksi. Kun poika on äidillään, syön nykyisin pelkkää vegeruokaa ja täytyy sanoa, että on ihan saatanan hyvää.
Mikä on se taika jolla kasviksiin saa makua? Paistaa voissa?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo ja suolaa mukaan. Voilla ja kermalla saadaan aika hyvä määrä kovia rasvoja mukaan. Menee se kasvisten terveellisyys tavallaan hukkaan tällä tekotavalla.
Eikä ole enää vegeruokaa, jos eläinperäisiä voita käyttää.
Edelliseen viestiin pieni muutos. Lihaa toki kaipaa jatkossakin, mutta ei syötäväksi.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitään mitä ollaan tehty ei saa kertoa, eikä paljastaa missä ollaan oltu, mutta sen voi sanoa että nyt maistuisi viina. Ja paljon.

Intti on kuulemma ihmisen hauskinta aikaa :)

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo ja suolaa mukaan. Voilla ja kermalla saadaan aika hyvä määrä kovia rasvoja mukaan. Menee se kasvisten terveellisyys tavallaan hukkaan tällä tekotavalla.

Nimenomaan. Yksi työkaveri on innokas ja äänekäs vege, mutta hänellä on myös aika paljon ylipainoa. Joskus on tullut mietittyä, että sellainen järkevä sekaruokavalio voisi olla sittenkin parempi ratkaisu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nythän on oiva aika lähteä Lappiin hiihtämään. Majoituspaikkaa ei vaan taida löytyä, koska korona. Enkä edes tiedä tykkäätkö hiihtää? Mutta etköhän sinä jotain keksi.
Kyllähän minä tykkään hiihtää mutta en ole koskaan käynyt Lapissa hiihtämässä. Eiku... Käytiinhän me leirikoulussa ala-asteella hiihtämässä Pyhällä ja Saanalla. Mutta enköhän minä lomalla jatka tätä tutuksi ja turvalliseksi muodostunutta arkeani (ilman että avaan työkonetta). Katselen telkkaria, teen ulkotöitä, käyn lenkkeillä ja teen käsitöitä. Laitoin tänään palapelinkin alulle mutta olen kyllä aika huono niissä. Ulkoilutan ehkä noita paloja muutaman viikon ja laitan takaisin laatikkoon ja kaappiin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tarkastetaanko teiltäkään lippuja julkisissa, jos ootte frendien kaa? Olis mulla kyllä ollut, mutta noi ei ollut eilisen teeren poikia, mitä humalaan tulee.

Siis ei ole tämän koronan aikana tarkistettu kertaakaan. Itsekin mietin tätä. Nyt on hyvä hetki mennä pummilla.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katos katos, Tepsin mies SMT, perhana. Päivää! Ja morot samalla.

Kuvittelisin viimeisen lauseen olevan sarkasmia. Ja uskon sinua kyllä. Intti ei ole ihmisen hauskinta aikaa. Paitsi jos pääsee ampumaan singolla tai panssarivaunulla, luulen ma.
Moro vaan.

Toi aikaisempi lause minkä kirjoitin on kyllä kauheinta propagandaa mitä olen ikinä kuullut. Ei ole hauskinta aikaa, mutta kyllä täällä pääsee kokemaan paljon uusia asioita verrattuna siviiliin. Niinisalossa et tule näkemään yhtäkään liikkuvaa panssarivaunua, etkä 99% varmuudella pääse amupaan singollakaan. KES:n kanssa pääset kuitenkin juoksemaan poteroon sekä huutamaan TUHOAN ja IRTI monta kertaa. Ampumakuntoon! Kuljetuskuntoon!

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nimenomaan. Yksi työkaveri on innokas ja äänekäs vege, mutta hänellä on myös aika paljon ylipainoa. Joskus on tullut mietittyä, että sellainen järkevä sekaruokavalio voisi olla sittenkin parempi ratkaisu.
Jos on vegaani ja silti lihoo, niin ruokailutottumuksissa on silloin kyllä jotain pahasti kuralla... Mitä tohon äänekyyteen tulee, niin olen huomannut että iso osa näistä äänekkäimmistä vegaaneista on verrattavissa kiihkouskovaisiin. Heille veganismi on kuin uskonlahko ja jokainen joka julkeaa syödä eläinperäisiä tuotteita on heidän silmissään paska ihminen.

Siis mä kannatan terveellistä, tasapainoista ruokavaliota ja tähtään itsekin pitkällä tähtäimellä kohti vegetaristista ruokavaliota johon ei kuuluisi lainkaan punaista lihaa, mutta olen silti mieltä että se osa vegaaneista/terveysintoilijoista jotka korostavat omien arvojensa erinomaisuutta ja pitävät itseään jotenkin muita parempina, ovat itse aika oksettava ihmisryhmä jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Viimeksi muokattu:

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Moro vaan.

Toi aikaisempi lause minkä kirjoitin on kyllä kauheinta propagandaa mitä olen ikinä kuullut. Ei ole hauskinta aikaa, mutta kyllä täällä pääsee kokemaan paljon uusia asioita verrattuna siviiliin.
Joo ei se silloin niin kivaa ole kun siellä on. Mutta muutama vuosi kotiutumisen jälkeen, niin aika kultaa muistot ja kaikkea mitä tapahtui intissä glorifioidaan aivan uusiin sfääreihin. Intistä muodustuu täysi legenda ja puheissa sinne haikaillaan takaisin, kun siellä oli niin helppoa. Opettava aika se kyllä on, mutta harvassa on ne, jotka sinne oikeasti enää takaisin menisi, vaikka miten armeijamuisteloita ihannoidaankin. Mutta kyllä se silti kannattaa läpi käydä, jos sinne alunperin on lähtenyt. Sieltä ihan oikeasti voi saada niitä kavereita, itselle ainakin jäi pari kaveria armeija-ajoista joiden kanssa edelleen ollaa lähes päivittäin yhteyksissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy