Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 446 448
  • 67 308
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eiväthän eläinrakkaus, luonnonläheisyys tai runojen kirjoittaminen ole mitenkään naisille varattuja asioita. Eikä miehen pidä tuollaista ainakaan pyytää anteeksi. Se ÄIÄ-maininta oli lähinnä kaiken perimaskuliinisuuden pilkkaa. Olen itsekin tehnyt testejä, joissa on mitattu henkistä sukupuolta, ja sieltä on tullut vastauksena, että minussa on sekä erittäin vahvoja maskuliinisia että erittäin vahvoja feminiinisiä piirteitä. Sanoisin siis, että miehet eivät ole ollenkaan niin yksiulotteista porukkaa kuin usein luullaan ja halutaan nähdä.
Mun iskä on melko feminiininen mies ja äiti olikin läpi lapsuusvuosieni se vanhempi joka piti kotona huolen kurista ja järjestyksestä, joten kohallani myös geenit ovat näytelleet osansa. Sen sijaan taidan olla ainoa perheenjäsen joka harjoittaa taiteen luomista ja on ylipäätään kiinnostunut taiteellisesta ammatista ja taiteilijoista.

Faija on läpi ikänsä korjannut ammatikseen milloin mitäkin, mutsi on ollut toistakymmentä vuotta apteekissa töissä, sisko havittelee tällä hetkellä uraa sosiaalialalla. Olen varmaan vähiten kaavamainen ja eniten out of the box ajattelija mun perheessä ja muutenkin se jolla on "erikoisimmat" harrastukset jos ei lätkän seuraamista, rikosdokkareita, saunomista, Family Guyta ja foorumeille kirjottamista lasketa. Niissä on poika tullut isäänsä.

Tohon loppuun vahva sama. Kaikissa miehissä on sekä maskuliininen ja feminiininen puoli, toisilla se feminiininen on vahvempi kuin toisilla. Tietyt ÄIJÄT ei välttämättä halua paljastaa naisellisia puoliaan julkisesti, mikä on toki ihan ymmärrettävää. Ite kuitenki koitin monta vuotta vetää showta ja teeskennellä olevani joku muu, niin nykysin oon mieluummin vaan rehellisesti ja anteeksipyytämättömästi se mikä oon. Todennäköisesti herätän sillä negatiivisiakin mielipiteitä osassa mutta siinäpähän herätän. Pitkän koulukiusatun taustan positiivinen puoli on siinä, että jos/kun siitä selviää ehjin nahoin aikuiseksi, niin muiden mielipiteet itsestä eivät enää pahemmin jaksa käydä itsetunnon päälle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ite kuitenki koitin monta vuotta vetää showta ja teeskennellä olevani joku muu, niin nykysin oon mieluummin vaan rehellisesti ja anteeksipyytämättömästi se mikä oon. Todennäköisesti herätän sillä negatiivisia mielipiteitä mutta siinäpähän herätän.

Muista, että voit herättää sillä myös positiivisia mielipiteitä. Kuten aikamme nero Litku Klemetti on sanonut siitä tunteesta, ettei sovi muottiin: "Muista, että jollekin voit olla kuitenkin se maailman coolein tyyppi, just sellaisena kuin oot". Kyllä Litku tietää. Tämä on hyvä ohjenuora.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Muista, että voit herättää sillä myös positiivisia mielipiteitä. Kuten aikamme nero Litku Klemetti on sanonut siitä tunteesta, ettei sovi muottiin: "Muista, että jollekin voit olla kuitenkin se maailman coolein tyyppi, just sellaisena kuin oot". Kyllä Litku tietää. Tämä on hyvä ohjenuora.
En perusta niinkään Litkun edustamasta musiikkigenrestä, mutta fiksu ja vahva nainen hän kyllä on. Tuo aitous on se mitä arvostan, niin Litkussa kuin ihmisissä yleensäkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oonkohan mä kuinka feminiininen. Vissiin. Herkkyys ennen kaikkea, ja itku. Huolehtiminen ja välittäminen. Pukeudun välillä naisten pikkareihinkin, mut korkokengillä on vaikea sipsutella. Mut ööö miksi joku ei olisi aina aito. Onks se silloin naapurin Pena. Niin kuin yks muija usein sanoi että "meidän pitää puhua". Ei ollut aito. Joskus oli jättänyt jotain kertomatta. Monelleko miehelle voi käydä niin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tapaat miehen, jolle ei ole käynyt noin niin tarjoan illan. Toki edellytyksenä että miehellä on edes auttavasti kokemusta naisista.

Tarjoa mulle ilta. En ole koskaan pukeutunut naisten pikkareihin. Oikeesti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olet ollut naisen kanssa. Nainen ei ole ollut aina aito. Eli on käynyt sinullekin. Mutta toki tarjoan, kunhan joskus taas baariin päästään. Nyt minullakin tuo pelipaita niin pistetään toppari sekaisin ja saadaan tänne uusi hieno karaokevideo kansan ihasteltavaksi. Sinun vuoro sitten valita biisi :)

Edit: P.S minä olen. Kiihottavaa.

Tarkoitatko transua? Ei ole niitäkään osunut kohdalle, perkele. Olen niin kokematon.

Mutta joo, Toppariin heti kun korona välttää. Tulee ihan infernaaliset meiningit. Toinen SaiPan, toinen KooKoon paidassa, eikä kukaan tajua pyytää myllyä edes näytösmielessä. Tylsää porukkaa nämä statilaiset. Kouvolassa ja Leprassa tuollainen yhdistelmä herättäisi huomiota jo baarin ovella.

Se seuraava karaokebiisi tulee olemaan Oasista. Eli voit harjoitella jo!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hähää, kaikki muu saattaa kenties pätkiä ja kaatua, mutta tekstinkäsittelyohjelmat eivät. Olen voiton puolella, tietokone hyvä. Kirjoitusprojekti jatkuu lupaavasti eteenpäin. Tämä tulee vielä valmiiksi, uskallan sanoa sen jo nyt.
Windows 95 ja WordPerfect. Sillä tehtiin lukioon monta esseetä ja ainetta. Ja hyvin arvosanoin, jopa!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Windows 95 ja WordPerfect. Sillä tehtiin lukioon monta esseetä ja ainetta. Ja hyvin arvosanoin, jopa!
Kai te viel muistatte ku Wordissa oli se hemmetin klemmari joka yritti olla mukamas avuksi vaikka oli todellisuudessa vaan tiellä? Tai sen ku miinaharava oli Windowsin pähein valmiiksi ladattu peli?
 

Liitteet

  • this guy.jpg
    this guy.jpg
    16,4 KB · kertaa luettu: 115

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitää ruveta treenaamaan. Sinänsä tuttu bändi ja yleensä ne tutuimmat biisit sieltä karaokesta taitaa löytyä.

Oasis on paitsi yksi maailman parhaita bändejä, myös sellainen bändi, jonka biisejä on suhteellisen helppo laulaa jurrissa. Pohjois-Haagan Kuparikulmassa testattu. Se ei silti vähennä musiikin arvoa yhtään. Mieti vaan, miten paljon näitä pallokorvien karaokebaareissa lauletaan. No paljon. Kansa rakastaa - ja syystä. Loistavia melodioita ja helppoa mukana laulettavaa.

Treenaa ainakin näitä nyt aluksi:


















 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitää ruveta treenaamaan. Sinänsä tuttu bändi ja yleensä ne tutuimmat biisit sieltä karaokesta taitaa löytyä.

Mutta Paramountilta (ex MTV) tulee muuten nyt Donald Trumpin Roast. Oli tarkoitus aloittaa katsomaan alusta, mutta unohtui, mutta ei tuo vielä kauaa ole mennyt.
Nää Comedy Centralin Roastit on kyllä hyviä. Aika rankkaakin läppää välillä, which is nice. Sitten toi vitun Situation mikä on siinä Trumpin roastissakin. Sille on kerrottu että tuu vetään läppää roastiin, me kirjotetaan sulle kyllä vitsit. Ja vitsi on siinä että tuosta idiootista tehdään täysi pelle kun dorka ei itse tajua. Kai...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minä toivoin jo pienen pienenä poikana Anttilan kuvastosta nukkea joululahjaksi ja sain sen.
En ole rikkonut sitä ja siten sitä ovat ihastelleet myös muutamat suvun jälkeenpolveutuneet, enimmäkseen ehkä tyttöoletetut.

Toisinaan katson kyynel silmäkulmassa romanttisia komedioita. Onneksi en katso romanttisia tragedioita, koska se voisi jo vuotaa yli, rajoitin paukkuisi vastaan jo leffan puolivälissä. Minä oletan itseni tolkun ihmiseksi eli tiedän rajani.

Minä pidän luonnosta, elukoista kaikenlaisista ja korkokengistä. Olen viettänyt joskus paljon aikaani naisen seurassa, joka piti myös korkokengistä, mikä oli kivaa. Meillä oli jotain yhteistä.
En kuitenkaan pidä rönsyleinikistä, se on minusta jotenkin häikäilemätön ahne mulqvist.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kuva vittu on Situation? No näin juuri ekaa kertaa. Mutta mitä vittua tuollainen jäykkis teki tuolla? Hirveää paskaa.
Yks sellanen juntti joka pääs julkkikseksi MTV:n Jersey Shore-nimisen ohjelman avulla. Ns. turha julkkis.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistähän ne "julkkikset" ilmestyy iltapäivä- ja muiden roskalehtien lööppeihin. Joku Veronica Verho on harva se päivä otsikoissa. Nimen perusteella sanoisin, että se on jonkun emogoottibändin laulaja, jolla on pikimusta tukka, kalmankalpea iho ja mustat huulet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuka vittu on Situation? No näin juuri ekaa kertaa. Mutta mitä vittua tuollainen jäykkis teki tuolla? Hirveää paskaa.
Ei mitään hajua, mutta joku reality paskianen kaiketi. Tykkään näistä Roasteista kyllä. Löytyy netistä helposti. Charlie Sheen, Pam Anderson, Bruce Willis ja Justin Bieber oli ainakin aikas hyviä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei mitään hajua, mutta joku reality paskianen kaiketi. Tykkään näistä Roasteista kyllä. Löytyy netistä helposti. Charlie Sheen, Pam Anderson, Bruce Willis ja Justin Bieber oli ainakin aikas hyviä.
Paras Roasthan on oikeasti Vesa Keskinen -edition. Mahtavia myös nuo jälkipuinnit:

"Liikaa viinaa tyhjään mahaan"
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mistähän ne "julkkikset" ilmestyy iltapäivä- ja muiden roskalehtien lööppeihin. Joku Veronica Verho on harva se päivä otsikoissa. Nimen perusteella sanoisin, että se on jonkun emogoottibändin laulaja, jolla on pikimusta tukka, kalmankalpea iho ja mustat huulet.
Mä näin hänet ja kuulin samalla koko tyypistä ekan kerran kun hän oli Suomen Selviytyjissä mukana. Annoin samassa yhteydessä kertoa itselleni, että hän on jonnin sortin youtubettaja. Myöhemmin hän tais vielä nauttia kansan huomiosta Ville Gallen kanssa seurustelemalla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä näin hänet ja kuulin samalla koko tyypistä ekan kerran kun hän oli Suomen Selviytyjissä mukana. Annoin samassa yhteydessä kertoa itselleni, että hän on jonnin sortin youtubettaja. Myöhemmin hän tais vielä nauttia kansan huomiosta Ville Gallen kanssa seurustelemalla.
Seurustelikos Elli Haloo/Ellips aikoinaan J:n, V:n vai G:n kanssa... Mikä mahtaakaan olla femiini vastine napalangolle?
 

Glove

Jäsen
Pitkästä aikaa on vaikeuksia nukkumisen kanssa. Tai oikeastaan vaan siinä unen saamisessa. Kyllä minä sitten nukun aamuun ihan hyvin kun nukahdan. Ei vaan tahdo riittää meikäläiselle joku viisi tuntia niin kuin viime yönä. Pitää vissiin heittää imovane naamariin jos se auttaisi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edellisestä parturireissusta on vierähtänyt jo hyvä tovi ja tiedä kuinka kaukana seuraava onkaan.

Kun kävelen koronatukassani pitkin rantoja tuulessa, kuvittelen näyttäväni tältä...
Fabio
...mutta luultavasti näytän oikeasti tältä:
Boris
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Edellisestä parturireissusta on vierähtänyt jo hyvä tovi ja tiedä kuinka kaukana seuraava onkaan.

Kun kävelen koronatukassani pitkin rantoja tuulessa, kuvittelen näyttäväni tältä...
Fabio
...mutta luultavasti näytän oikeasti tältä:
Boris
Mää oon käynyt viimeks parturissa armeijassa. Omalla koneella kun vetelee niin säästää. Vaimo on jo vuasikaudet sanonu ettei tykkää kaljuista. Mää siihen jotta itte sää mut raahasit baarista sänkyys sillon aikanaan ja aivan klani olin. Pitäskö sen miäliks kasvattaa piiska?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mää oon käynyt viimeks parturissa armeijassa. Omalla koneella kun vetelee niin säästää. Vaimo on jo vuasikaudet sanonu ettei tykkää kaljuista. Mää siihen jotta itte sää mut raahasit baarista sänkyys sillon aikanaan ja aivan klani olin. Pitäskö sen miäliks kasvattaa piiska?

Ehkä se vaimosi ennen tykkäsikin kaljuista, mutta nyt sinä oot pilannut sen ihmisryhmän.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä kävin parturissa viimeksi tänään. Käyn noin kerran puolessatoista kuukaudessa. Värjääminen ja fledan siistinä pitäminen maksaa. Ja silti peitän sen toisinaan pipoon.

(Mä harmaannun.)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää muuten oon tänään ninkun palstan nuoriso. Ei sitten väsytä yhtään. Valvon varmaan aamuun asti. Sanosin että kuunnellaan musaa ja otetaan kaliaa, mutta en sano koska sitten saattaa hyvät ihmiset kadota palstalta ja paheksua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös