Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 446 448
  • 67 308

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
oon ruvennu taas käymään lenkillä. Kävin ihan tuulipuvun ja lenkkarit ostamassa. Kyllä tuo 8 kilsaa suht nopeesti menee, kun kuuntelee kirjaa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No siis YOLO bro mut ettehän te Setämiähet tällasesta oo tietenkää edes kuullu.

PS. jk lol chill dude
Vittu, natsien olis pitänyt Enigman sijaan panostaa aikakoneeseen ja hakee tästä ajasta pari Jonnea kirjottaan viestejä. Ei olis liitoutuneet murtanu koodia, perkele!

Nii ja miten toi Jolo tähän liittyy? Kyllä mää ny sen tiän. Niin tiätää muuten Fränti ja Vahanenki.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vittu, natsien olis pitänyt Enigman sijaan panostaa aikakoneeseen ja hakee tästä ajasta pari Jonnea kirjottaan viestejä. Ei olis liitoutuneet murtanu koodia, perkele!

Nii ja miten toi Jolo tähän liittyy? Kyllä mää ny sen tiän. Niin tiätää muuten Fränti ja Vahanenki.
Jossain vaiheessa teinit tykkäs sanoo niinku YOLOSWAG, suurin piirtein niihin aikoihin kun omat teinivuoteni alkoi olee takanapäin ja aloitin pitkän ja tuskallisen matkani kohti parikymppisiäni.

SWAG
1) The new generation's alternative word for "cool".

The new generation originally used swag to describe anyone thought to carry themselves in a way considered by some to be sexy / cool.
Note: considered to be retarded by many others.


Melko naulan kantaan...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Fränti ja Vahanen oli joskus vähän jolon jälkeen Lappeenrannassa yökerhossa. Fränti iski nuoria poikia ja Vahanen joi tympääntyneen näköisenä kaljaa.

Vahanen oli niistä vissiin se äijä. Fränti se taiteellinen ja herkkä puolisko.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Fränti ja Vahanen oli joskus vähän jolon jälkeen Lappeenrannassa yökerhossa. Fränti iski nuoria poikia ja Vahanen joi tympääntyneen näköisenä kaljaa.
Vahanen vaikuttikin aikanaan aika mörökölliltä. Heeboo vitutti Jololla enemmän kanssasiepatut pillittävät ämmät kun itse sieppaajat. Äjjjä. Fränti taas vaikutti siltä että se on parisuhteessa se joka noukkii saippuan suihkussa. Vähän semmonen tossukan olonen. Eikös kumpainenkin oo rahamiähiä ja pärjänny varsin mukavasti elämässä?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ha. Sieltähän tuli sama analyysi! Kyllä pojjaat pojat tuntee, sano.

Yliopistolla tuota tapausta analysoitiin ihan tosissaan, viestinnästä kun oli kyse. Proffakin veti luennolla, että "se, mitä ei koskaan mainita, on näiden miesten keskinäinen suhde". En tiedä, voisiko tuollaista sanoa enää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yliopistolla tuota tapausta analysoitiin ihan tosissaan, viestinnästä kun oli kyse. Proffakin veti luennolla, että "se, mitä ei koskaan mainita, on näiden miesten keskinäinen suhde". En tiedä, voisiko tuollaista sanoa enää.
Meillä AMK:ssa insinööri pohti joillain kurssilla että "...vai voiko niin enää sanoo että on miesten töitä ja naisten töitä? Taitaa olla parempi kun sanoo vaan että on ihmisten hommia ja neekerien hommia." Tosi tarina. HAMK, 2000-luvun alku.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos Redrose saa 20 000 viestiä kasaan alle 1000 "oikealla" viestillä, niin täytyy melkein nostaa miehelle hattua. On hän jo nykyisellään palstapelien kruunaamaton kingi mutta tuo se vasta jotain olisikin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kannattaa joskus muistaa, että täällä ei ole pelkästään miehiä...
Ei mun ollut edes tarkoitus ottaa mitenkään kantaa Redrosen sukupuoleen, mutta olen aina mieltänyt hänet miehenä. Toisaalta hän ei ole kertonut itsestään juurikaan joten erehdyksen mahdollisuus lienee aika merkittävä.
 

Glove

Jäsen
Ei mun ollut edes tarkoitus ottaa mitenkään kantaa Redrosen sukupuoleen, mutta olen aina mieltänyt hänet miehenä. Toisaalta hän ei ole kertonut itsestään juurikaan joten erehdyksen mahdollisuus lienee aika merkittävä.
Mahdollisuudet oikeaan vastaukseen lienee fifty/sixty.

Oli juuri jokunen päivä sitten banskun kanssa puhelimessa juttua, kuinka hän oli erehtynyt yhden nimimerkin sukupuolesta. Oli aina kuvitellut mieheksi (kuten toki lähtökohtaisesti tehdään) mutta paljastuikin naiseksi.
Sama käynyt ainakin yhden kerran. Toki nimimerkkikin oli sukupuolineutraali.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sanottakoon, että jos nimimerkissä on sana ruusu millä tahansa kielellä, niin ainakin itse tulkitsen sen vahvaksi viittaukseksi naissukupuoleen. Mutta mitään tietoa minulla ei puheena olevasta asiasta ole.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nimim. @pikkuvaimo ei vaikuta mitenkään keittiössä silmä mustana kykkivältä perheväkivallan naispuoleiselta uhrilta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sanottakoon, että jos nimimerkissä on sana ruusu millä tahansa kielellä, niin ainakin itse tulkitsen sen vahvaksi viittaukseksi naissukupuoleen. Mutta mitään tietoa minulla ei puheena olevasta asiasta ole.
Jaa no minä olen mies jonka lempikukka on ruusu niin että tulkintoja on aina yhtä monia kuin tulkitsijoitakin...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jaa no minä olen mies jonka lempikukka on ruusu niin että tulkintoja on aina yhtä monia kuin tulkitsijoitakin...

Voihan sinun lempikukkasi olla ruusu. Ei se kerro sukupuolesta vielä suuntaan eikä toiseen. Paitsi että kunnon ÄIÄ sanoo, että mikä vitun lempikukka. (No joo, kyllä minäkin tykkään kukista. Olen ollut puutarhalla töissä.)

Tarkoitin sitä, että nimimerkeillä on taipumus olla sukupuolittuneita. Osa on tietysti neutraaleja, mutta jos luonnosta haetaan inspiraatiota, niin kyllä kaikki kukat ovat useammin naisten kuin miesten juttuja. Eikä tämä ole mielipide, vaan havainto.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kait sen kodin löytää. Mut ei se auta. Pieni ihminen ja mä olen ihan täysin myyty. Siis ihan. Ei edes keskustella. Se. Mä. Hän makasi mun rinnalla. Voiko nopeammin rakastua?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tarkoitin sitä, että nimimerkeillä on taipumus olla sukupuolittuneita. Osa on tietysti neutraaleja, mutta jos luonnosta haetaan inspiraatiota, niin kyllä kaikki kukat ovat useammin naisten kuin miesten juttuja. Eikä tämä ole mielipide, vaan havainto.
Jaa no se on sitten sillä selvä, olen nainen miehen vehkeissä. *hymiö* Olen pienestä lähtien ollut eläinrakas sekä luonnonläheinen ihminen ja imen luonnosta ison osan inspiraatiostanikin. Käytän runoissanikin paljon luontovertauksia.

Olettamuksia on helppo tehdä, mutta välillä nekin voivat mennä metsään. Toki varmasti olet oikeassa että olen miehenä enemmänkin "harvinaisuus", monessakin aspektissa. Tai mistä mä tiiän, ehkä mä oon vaan keskivertoa miestä rohkeampi tulemaan ulos mun keskiverrosta eroavista mielipiteistä.

Moniko ÄIJÄ on tunnustanut täällä esimerkiksi ettei piittaa makkarasta? Mä en itse tosiaan pahemmin makkaran mausta perusta enkä ymmärrä mitä suomalaiset siinä niin kovasti ihannoi. Ulkolenkit voittaa heittämällä HK:n sinisen lenkin!
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Japp.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo linkitä ihmeessä, näitä katsoo aina mielellään. Plussaa ja tykkäys ja yksäri ja kutsu mun watsapryhmään siitä jos olet ihan tolkuttomassa kännissä ja soitat ihan päin vittua. Jos et linkitä, niin minä voin laittaa yöllä 18 linkkiä parhaaseen musaan ikinä. Ei vastaväitteitä. Olen oikeassa. Ja vittuilukilpailuun on ihan turha lähteä, saan kuitenkin enemmän tykkäyksiä.

Lähetin sulle jo kymmenen "yksäriä" ja sata videota. Maksan kaljat ja saat yöpyä. Naiset hankin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jaa no se on sitten sillä selvä, olen nainen miehen vehkeissä. *hymiö* Olen pienestä lähtien ollut eläinrakas sekä luonnonläheinen ihminen ja imen luonnosta ison osan inspiraatiostanikin. Käytän runoissanikin paljon luontovertauksia.

Olettamuksia on helppo tehdä, mutta välillä nekin voivat mennä metsään. Toki varmasti olet oikeassa että olen miehenä "harvinaisuus", monessakin aspektissa.

Eiväthän eläinrakkaus, luonnonläheisyys tai runojen kirjoittaminen ole mitenkään naisille varattuja asioita. Eikä miehen pidä tuollaista ainakaan pyytää anteeksi. Se ÄIÄ-maininta oli lähinnä kaiken perimaskuliinisuuden pilkkaa. Olen itsekin tehnyt testejä, joissa on mitattu henkistä sukupuolta, ja sieltä on tullut vastauksena, että minussa on sekä erittäin vahvoja maskuliinisia että erittäin vahvoja feminiinisiä piirteitä. Sanoisin siis, että miehet eivät ole ollenkaan niin yksiulotteista porukkaa kuin usein luullaan ja halutaan nähdä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Voihan sinun lempikukkasi olla ruusu. Ei se kerro sukupuolesta vielä suuntaan eikä toiseen. Paitsi että kunnon ÄIÄ sanoo, että mikä vitun lempikukka. (No joo, kyllä minäkin tykkään kukista. Olen ollut puutarhalla töissä.)

Tarkoitin sitä, että nimimerkeillä on taipumus olla sukupuolittuneita. Osa on tietysti neutraaleja, mutta jos luonnosta haetaan inspiraatiota, niin kyllä kaikki kukat ovat useammin naisten kuin miesten juttuja. Eikä tämä ole mielipide, vaan havainto.
Juurikin näin. Guns'n roses. Ämmä bändi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös