Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 554 491
  • 67 990

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Haluan vain sanoa että kyllä Twix-suklaa on sitten hyvää. Ennenhän sama suklaa totteli nimeä Raider, Jatkoajan jonnet eivät taida sitä muistaakaan. Mutta tämä suklaa on ollut kyllä suosikkini lapsuudesta lähtien.

Se on vain se juttu että minun ei hyvää jäätelöä tai just tätä suklaata kannattaisi ostaa kerralla kaupasta monipakkauksen tai vaikka litran pakkauksen verran. Sillä niin usein kuin nytkin käy näin että en pysty hillitsemään mielitekojani ja vedän koko pakkauksen kerralla. No tulipahan nyt sitten vedettyä suklaaöverit.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Haluan vain sanoa että kyllä Twix-suklaa on sitten hyvää. Ennenhän sama suklaa totteli nimeä Raider, Jatkoajan jonnet eivät taida sitä muistaakaan. Mutta tämä suklaa on ollut kyllä suosikkini lapsuudesta lähtien.
Oma suosikki suklaapatukka on ollu pienestä pitäen Daim. Kismet tulee hyvänä kakkosena.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennenhän sama suklaa totteli nimeä Raider, Jatkoajan jonnet eivät taida sitä muistaakaan.
Väittäisin että viiden vuoden sisään on ollut myynnissä Raider nimelläkin, oli joku kampanja/juhlavuosi tms. meneillään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on keltaisetkin krookukset saaneet nuppunsa auki.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200416-152858~3.png
    Screenshot_20200416-152858~3.png
    825,4 KB · kertaa luettu: 101
Suklaapatukoista puheenollen. Hyvin on aina maistunut myöskin Kinder bueno sekä Kit Kat. Lidl myy tai ainakin joskus myi Kit Kat suklaapatukoita sellaisessa kätevässä pussissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Jomppa_Koo Kinder Bueno unohtuikin mainita. Se Bueno White varsinkin on tosi hyvää. En oo muuten ikinä osannut inhota kuin yhtä patukkaa ja se on Bounty.
 

npc

Jäsen
Hyviä patukoita mainittu. Itelläni on suosikkina näitä fänsimpiä merkkejä kuten Geisha ja se joku Wienin nougat, oli patukkamuodossa tai ei. Geisha varsinkin vähän auringossa sulaneena on parasta jos sitä saa jotenkin kaavittua suuhun. Fazeriinakin menis, mutta kun siinä on se Turun Ressu samalla utelemassa että Sinäkö se oot, näin monen vuoden jälkeen muistatko mua?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta kun miettii vaikka minun "nuoruuttani", jossa kuvia tykitettiin IRC-galleriaan. Tänä päivänä kun noita katsoo, voi vaan nolostua.
Mä oon ikionnellinen, että oon unohtanut aivan tyystin mun irc-gallerian tunnukset. Tiedän että en omaa profiiliani koskaan sieltä poistanut ja muutama vuosi sitten koitin sitä löytää. Onnekseni en löytänyt. Siihen aikaan vasta alkoi kännykkäkameratkin tulemaan markkinoille/yleistymään, kun irc-galleriaa käytin ja se on hyvä asia, niin ei materiaalia noilta teinivuosilta ole ihan niin paljoa tallessa, kuin varmaan nykyään jää. Ja se on hyvä se.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minuun ei osunut yhtään tämä. Soitan kohta kitaraa ja linkitän soittoni Youtubesta tänne ellen sitten osta kaikille taas kaljaa. No ostan kuitenkin.
Joo linkitä ihmeessä, näitä katsoo aina mielellään. Plussaa ja tykkäys ja yksäri ja kutsu mun watsapryhmään siitä jos olet ihan tolkuttomassa kännissä ja soitat ihan päin vittua. Jos et linkitä, niin minä voin laittaa yöllä 18 linkkiä parhaaseen musaan ikinä. Ei vastaväitteitä. Olen oikeassa. Ja vittuilukilpailuun on ihan turha lähteä, saan kuitenkin enemmän tykkäyksiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Snickers on ollut eväänä monella reissulla tai sellainen välipala, tai hätävara. Muuten en pahemmin karkkia enkä suklaata syö.

Kotioloissa pärjää pelkällä kaljalla viis päivää, mutta reissussa sitä kävelee aina aamusta iltaan, ellei sitten istu junassa tai jotain.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä oon ikionnellinen, että oon unohtanut aivan tyystin mun irc-gallerian tunnukset.
Sama. Ei hyvä luoja paratkoon, jos joku luuli että oon tykittänyt tänne foorumille noloa paskaa niin näkisittepä IRC-galleria tunnukseni. Kurkistus ylä-asteikäisen minun sielunmisemaan saa naurun ja myötähäpeän sekaisen reaktion aikaan. Yhdessä kuvassa olin vieläpä se tyypillinen emo-teini joka ottaa itsestään kuvan vessan peilistä. Yikes, karmaisevia muistoja!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yhdessä kuvassa olin vieläpä se tyypillinen emo-teini joka ottaa itsestään kuvan vessan peilistä. Yikes, karmaisevia muistoja!
Aisssaattana. Nyt meni yöunet viikoks ja tuli ahdistus.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mä oon ikionnellinen, että oon unohtanut aivan tyystin mun irc-gallerian tunnukset. Tiedän että en omaa profiiliani koskaan sieltä poistanut ja muutama vuosi sitten koitin sitä löytää. Onnekseni en löytänyt. Siihen aikaan vasta alkoi kännykkäkameratkin tulemaan markkinoille/yleistymään, kun irc-galleriaa käytin ja se on hyvä asia, niin ei materiaalia noilta teinivuosilta ole ihan niin paljoa tallessa, kuin varmaan nykyään jää. Ja se on hyvä se.

Itsekin poistin mentyäni naimisiin, koska nikkini koin vääräksi tuossa kohtaa. Onneksi lähdin. Instagramissa seuraan Gallerian tiliä ja karmeita kuviahan tuolta hyökkää. En silti kyllä tiedä, ottaako edes junnut samalla tavalla kännäilykuvia enää, galleriasta niitä löytyi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Haluutteko kuulla vielä yhen hauskan jutun galtsuun liittyen? Siskolla oli sinne VIP niin kinusin mutsin ostamaan mullekin VIPin. Joitain viikkoja myöhemmin Facebook-villitys alkoi ja siirryin pian itsekin sinne. Money well spent.

Ai joo... sain 15v synttärinä huntin edestä käteistä ja käytin ne tietysti silleen että kiertelin R-kioskeilla ostamassa Aapeli-seteleitä. Hitto mä olin nettiriippuvainen teini.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt. Ihan oikeasti. Mulla on sylissä pojan poika. Okei, hän varmaan kohta puklaa, who cares? Mun poika ei ole ollut kun ei tiedetty toisistamme. Kun ei tunnettu. Tai olen nyttemmin tietenkin halannut. Nyt. On. Se. Hetki. Toukkahan on ihana. Hänen tulevaa nimeä en nyt julkaise.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Semmosta ajattelin ajan kulueksi kysäistä, että mitkä on palstalaisten "kovimmat keikat" joissa olette olleet? Muiden mieliippiteillä ei ole mitään väliä, vain oma mielipide ratkaisee.

Aloitan sanomalla kaksi keikkaaa.
Sepultura, Giants of Rock 199i. Olin samanikäinen kuiuin tyttäreni nyt eli 14 vuotias.
Godfdflesh, Lutakko 1992. En ollut silloinkaan kovin vanha gubbe.

Vastaan tähän ihan törkeästi myöhässä.

Yksittäisiä keikkoja on niin paljon, ettei nyt kykene muistamaan. Mutta Provinssi 1999 oli settinä aivan jäätävän kova: Manic Street Preachers, Suede, The Cardigans ja Blur samoilla festareilla. Joe Strummerinkin vissiin näin, vaikka Clashia aloin fanittaa vasta myöhemmin. Ja olihan siellä myös Ultra Bra.

Muistikuvat kyseisestä festarista ovat kyllä vähän unenomaisia. Reppu varastettiin, ja siellä oli ainoat pitkät housut ja lihapiirakoita. Jouduin siis kulkemaan shortseissa koko festarin, mutta onneksi oli lämmintä. Silloinen nainenkin katosi jonnekin, mutta onneksi seuraa löytyi, ja hauskaa oli. Se on pääasia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toisessa kuvassa, joka on lukion ensimmäiseltä vuodelta otin kuvan itsestäni huppu päässä, väänsin kovisilmeen kameralle ja koitin esittää että olen #SWAG
Kuka tää #SWAG on...? Joku joujoumiäs?
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Kiinnostava tottumus. Tässä talossa ei ole koskaan säilytetty suklaata viileässä. Levyt ja patukat ovat aina keittiön saarekepöydällä olevassa kulhossa. Taidan puraista yhden suihini ennen saunaa.

Emmä enää syö oikeen, tää oli ysärillä kun olin noin 13v. Mökillä tän hokasin, kaupan jälkeen patukat kaasukaapin pakastelokeroon, hetki Raisulla rälläilyä, ja sitten suklaatit ulos ja lasi maitoa.

Ai että. Maito toimii myös salmiakin kanssa aivan saatanan hyvin
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kuka tää #SWAG on...? Joku joujoumiäs?
No siis YOLO bro mut ettehän te Setämiähet tällasesta oo tietenkää edes kuullu.

PS. jk lol chill dude

Ai että. Maito toimii myös salmiakin kanssa aivan saatanan hyvin
[unpopular opinion]En pidä salmiakista[/unpopular opinion] enkä juuri sen enempää maidostakaan. Syön mieluummin suklaata ja kastan muronikin nykyisin kaurajuomaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mikä vika IRC galleriassa on? On minulla profiili siellä vieläkin. Tietenkin samalla nikillä kuin olen täälläkin. Olin toki ns. yläikäinen jo silloin kun koko galtsu perustettiin enkä ole tuota oikein mihinkään ikinä käyttänyt, mutta jotain vanhoja kuvia siellä näyttää vieläkin olevan. 2001 (muistaakseni) kävin galleriamiitissä tuossa nykyään lähellä olevassa baarissa Louhelan aseman vierellä. Silloin siellä ei toki ollut hirveästi vielä jäseniä kun ei ollut levinnyt vielä oikean IRCin ulkopuolelle juurikaan.

Ja pettter kanssa samaa mieltä patukoista, Snickers on paras.
Ei kait siinä mitään vikaa oo. IRCin suosio vaan laski kuin lehmänhäntä sillon ku nämä isot kansainväliset somealustat aloitti maailmanvalloituksensa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
oon ruvennu taas käymään lenkillä. Kävin ihan tuulipuvun ja lenkkarit ostamassa. Kyllä tuo 8 kilsaa suht nopeesti menee, kun kuuntelee kirjaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös