Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Jomppa_Koo Kinder Bueno unohtuikin mainita. Se Bueno White varsinkin on tosi hyvää. En oo muuten ikinä osannut inhota kuin yhtä patukkaa ja se on Bounty.
Mä oon ikionnellinen, että oon unohtanut aivan tyystin mun irc-gallerian tunnukset. Tiedän että en omaa profiiliani koskaan sieltä poistanut ja muutama vuosi sitten koitin sitä löytää. Onnekseni en löytänyt. Siihen aikaan vasta alkoi kännykkäkameratkin tulemaan markkinoille/yleistymään, kun irc-galleriaa käytin ja se on hyvä asia, niin ei materiaalia noilta teinivuosilta ole ihan niin paljoa tallessa, kuin varmaan nykyään jää. Ja se on hyvä se.Toisaalta kun miettii vaikka minun "nuoruuttani", jossa kuvia tykitettiin IRC-galleriaan. Tänä päivänä kun noita katsoo, voi vaan nolostua.
Joo linkitä ihmeessä, näitä katsoo aina mielellään. Plussaa ja tykkäys ja yksäri ja kutsu mun watsapryhmään siitä jos olet ihan tolkuttomassa kännissä ja soitat ihan päin vittua. Jos et linkitä, niin minä voin laittaa yöllä 18 linkkiä parhaaseen musaan ikinä. Ei vastaväitteitä. Olen oikeassa. Ja vittuilukilpailuun on ihan turha lähteä, saan kuitenkin enemmän tykkäyksiä.Minuun ei osunut yhtään tämä. Soitan kohta kitaraa ja linkitän soittoni Youtubesta tänne ellen sitten osta kaikille taas kaljaa. No ostan kuitenkin.
Sama. Ei hyvä luoja paratkoon, jos joku luuli että oon tykittänyt tänne foorumille noloa paskaa niin näkisittepä IRC-galleria tunnukseni. Kurkistus ylä-asteikäisen minun sielunmisemaan saa naurun ja myötähäpeän sekaisen reaktion aikaan. Yhdessä kuvassa olin vieläpä se tyypillinen emo-teini joka ottaa itsestään kuvan vessan peilistä. Yikes, karmaisevia muistoja!Mä oon ikionnellinen, että oon unohtanut aivan tyystin mun irc-gallerian tunnukset.
Aisssaattana. Nyt meni yöunet viikoks ja tuli ahdistus.Yhdessä kuvassa olin vieläpä se tyypillinen emo-teini joka ottaa itsestään kuvan vessan peilistä. Yikes, karmaisevia muistoja!
Mä oon ikionnellinen, että oon unohtanut aivan tyystin mun irc-gallerian tunnukset. Tiedän että en omaa profiiliani koskaan sieltä poistanut ja muutama vuosi sitten koitin sitä löytää. Onnekseni en löytänyt. Siihen aikaan vasta alkoi kännykkäkameratkin tulemaan markkinoille/yleistymään, kun irc-galleriaa käytin ja se on hyvä asia, niin ei materiaalia noilta teinivuosilta ole ihan niin paljoa tallessa, kuin varmaan nykyään jää. Ja se on hyvä se.
Toisessa kuvassa, joka on lukion ensimmäiseltä vuodelta otin kuvan itsestäni huppu päässä, väänsin kovisilmeen kameralle ja koitin esittää että olen #SWAGAisssaattana. Nyt meni yöunet viikoks ja tuli ahdistus.
Semmosta ajattelin ajan kulueksi kysäistä, että mitkä on palstalaisten "kovimmat keikat" joissa olette olleet? Muiden mieliippiteillä ei ole mitään väliä, vain oma mielipide ratkaisee.
Aloitan sanomalla kaksi keikkaaa.
Sepultura, Giants of Rock 199i. Olin samanikäinen kuiuin tyttäreni nyt eli 14 vuotias.
Godfdflesh, Lutakko 1992. En ollut silloinkaan kovin vanha gubbe.
Kuka tää #SWAG on...? Joku joujoumiäs?Toisessa kuvassa, joka on lukion ensimmäiseltä vuodelta otin kuvan itsestäni huppu päässä, väänsin kovisilmeen kameralle ja koitin esittää että olen #SWAG
Kiinnostava tottumus. Tässä talossa ei ole koskaan säilytetty suklaata viileässä. Levyt ja patukat ovat aina keittiön saarekepöydällä olevassa kulhossa. Taidan puraista yhden suihini ennen saunaa.
No siis YOLO bro mut ettehän te Setämiähet tällasesta oo tietenkää edes kuullu.Kuka tää #SWAG on...? Joku joujoumiäs?
[unpopular opinion]En pidä salmiakista[/unpopular opinion] enkä juuri sen enempää maidostakaan. Syön mieluummin suklaata ja kastan muronikin nykyisin kaurajuomaan.Ai että. Maito toimii myös salmiakin kanssa aivan saatanan hyvin
Ei kait siinä mitään vikaa oo. IRCin suosio vaan laski kuin lehmänhäntä sillon ku nämä isot kansainväliset somealustat aloitti maailmanvalloituksensa.Mikä vika IRC galleriassa on? On minulla profiili siellä vieläkin. Tietenkin samalla nikillä kuin olen täälläkin. Olin toki ns. yläikäinen jo silloin kun koko galtsu perustettiin enkä ole tuota oikein mihinkään ikinä käyttänyt, mutta jotain vanhoja kuvia siellä näyttää vieläkin olevan. 2001 (muistaakseni) kävin galleriamiitissä tuossa nykyään lähellä olevassa baarissa Louhelan aseman vierellä. Silloin siellä ei toki ollut hirveästi vielä jäseniä kun ei ollut levinnyt vielä oikean IRCin ulkopuolelle juurikaan.
Ja pettter kanssa samaa mieltä patukoista, Snickers on paras.
Vittu, natsien olis pitänyt Enigman sijaan panostaa aikakoneeseen ja hakee tästä ajasta pari Jonnea kirjottaan viestejä. Ei olis liitoutuneet murtanu koodia, perkele!No siis YOLO bro mut ettehän te Setämiähet tällasesta oo tietenkää edes kuullu.
PS. jk lol chill dude
Jossain vaiheessa teinit tykkäs sanoo niinku YOLOSWAG, suurin piirtein niihin aikoihin kun omat teinivuoteni alkoi olee takanapäin ja aloitin pitkän ja tuskallisen matkani kohti parikymppisiäni.Vittu, natsien olis pitänyt Enigman sijaan panostaa aikakoneeseen ja hakee tästä ajasta pari Jonnea kirjottaan viestejä. Ei olis liitoutuneet murtanu koodia, perkele!
Nii ja miten toi Jolo tähän liittyy? Kyllä mää ny sen tiän. Niin tiätää muuten Fränti ja Vahanenki.
Fränti ja Vahanen oli joskus vähän jolon jälkeen Lappeenrannassa yökerhossa. Fränti iski nuoria poikia ja Vahanen joi tympääntyneen näköisenä kaljaa.
Vahanen vaikuttikin aikanaan aika mörökölliltä. Heeboo vitutti Jololla enemmän kanssasiepatut pillittävät ämmät kun itse sieppaajat. Äjjjä. Fränti taas vaikutti siltä että se on parisuhteessa se joka noukkii saippuan suihkussa. Vähän semmonen tossukan olonen. Eikös kumpainenkin oo rahamiähiä ja pärjänny varsin mukavasti elämässä?Fränti ja Vahanen oli joskus vähän jolon jälkeen Lappeenrannassa yökerhossa. Fränti iski nuoria poikia ja Vahanen joi tympääntyneen näköisenä kaljaa.
Ha. Sieltähän tuli sama analyysi! Kyllä pojjaat pojat tuntee, sano.Vahanen oli niistä vissiin se äijä. Fränti se taiteellinen ja herkkä puolisko.
Ha. Sieltähän tuli sama analyysi! Kyllä pojjaat pojat tuntee, sano.
Meillä AMK:ssa insinööri pohti joillain kurssilla että "...vai voiko niin enää sanoo että on miesten töitä ja naisten töitä? Taitaa olla parempi kun sanoo vaan että on ihmisten hommia ja neekerien hommia." Tosi tarina. HAMK, 2000-luvun alku.Yliopistolla tuota tapausta analysoitiin ihan tosissaan, viestinnästä kun oli kyse. Proffakin veti luennolla, että "se, mitä ei koskaan mainita, on näiden miesten keskinäinen suhde". En tiedä, voisiko tuollaista sanoa enää.