Äläpä muuta virka. Nyt joutuu panna 24/7, kun en löydä tekosyytä täällä roikkumiseen.Pitääkö nyt ihan oikeesti alentua kirjoittamaan johonkin Liiga-osioon kun Kierrätyskeskukseen tulee niin vähän viestejä? Herätkää pahvit, nyt on tosi kyseessä!
Jos Jeesus pitää lupauksensa ja tekee comebackin, niin mahtaa ukkoo pikkusen vituttaa kun ihmiset on maalaillu kuvia ja veistelly patsaita sine sun tänne missä se roikkuu ristillä vetelemässä viimesiään. Itse pitäisin jengiä mulkkuna ja lähtisin vittuun saman tiän.
Siitä se Tony Iommikin aloitti. Menoks vaan.Pitkästä aikaa onnistunut keksimään edes siedettävä kuuloisen riffin. Seuraavaksi alettava kehittelemään ympärille jotain. Saa kai sen ajan näinkin kulumaan.
Siitä se Tony Iommikin aloitti. Menoks vaan.
Siitä se Tony Iommikin aloitti. Menoks vaan.
Ne siellä jalkojen päässä on varpaita, ei niitten katkomisesta ole apua.Seuraavaksi sitten pari sormea irti poikki. Minun kitaransoittotaidoissa tämä ei jostain syystä yhtään auttanut, en tiiä katkoinko väärät sormet iteltäni vahingossa.
Ne siellä jalkojen päässä on varpaita, ei niitten katkomisesta ole apua.
Mä voin lähettää päivityksiä krookusten kukkimisista, lintujen laulusta ja syödyistä sapuskoista... ja kertoa pari vitsiä. Ei kun siis minähän olen jo tehnyt jo tuon. No ei ne minun tylsät jutut kyllä paljon asiaa olisi auttaneet...Pitääkö nyt ihan oikeesti alentua kirjoittamaan johonkin Liiga-osioon kun Kierrätyskeskukseen tulee niin vähän viestejä? Herätkää pahvit, nyt on tosi kyseessä!
Ei onnistu tuokaan kun ovat pitäneet ukkoni töissä. Ja vieraissa en hypi...Äläpä muuta virka. Nyt joutuu panna 24/7, kun en löydä tekosyytä täällä roikkumiseen.
Oulussa kans ollu ihania säitä, tosin eilen oli lumisadetta samalla kun heitin n. 19 km pyörälenkin. Auringonlaskut ovat olleet todella kauniita ja ilma mukavan lämmin, kun aurinko paistaa.Ja kevät on ainakin täällä Porissa ollut viime päivinä erittäin kaunis. Varmasti silläkin on oma rauhoittava sekä miellyttävä vaikutuksensa ihmismieleen.