Jomppa_Koo
Jäsen
Jep, minäkin menen nyt nukkumaan. Aika meni jälleen nopeasti kun vietin koko illan täällä foorumilla ja muutamat viestit näpyttelin. Huomiseen, palstatoverit!
On kyllä mahtavaa, ettei nuoruudessani todellakaan ollut näitä selffikeppejä.En minä häpeä mitään.
En mä ole rämeellä. Mikä se ees on?Jotain rämehomomaista siinä tosiaan on.
En ole valitettavasti JYPiä päässyt näkemään livenä männä kaudella. Ennen oli paremmin, kun liigassa oli täältä pk-seudulla kolme joukkuetta, niin oli helpompi jo aikataulullisestikin päästä peleihin. Itse kysymys on jäänyt itelle mieleen kun se on aika jämäkkä ja hyvä aivopähkinä jota aina sillon tällöin ja paikan tullen esitän.Pohdin vaan et ootkohan sä ollut samalla fanireissulla mitä minä tällä/viimekaudella. Siellä nimittäin oli yhtenä kysymyksenä tismalleen sama...
On kyllä mahtavaa, ettei nuoruudessani todellakaan ollut näitä selffikeppejä.
Ei ole sellaista tiettyä top-3:sta, mutta päivittäin huomaan suustani pääsevän sellaisen spontaanin "eihän tämä nyt jumalauta voi olla totta!"-huudahduksen. En hallitse sitä enää. Pitääkö olla huolissaan? Pitäisikö asialle tehdä jotain? Ei, en vaihda palstan lukemista Brazzersin katsomiseen. Enkä vaihda sitä myöskään panemiseen, enkä ryyppäämiseen. Ehkä parasta opetella vain elämään asian kanssa. Ehkä vielä jonain päivänä minä ja läheiseni totumme siihen.
-"Äiti, äiti, miksi isi kiroilee ja repii hiuksiaan tuolla olohuoneen nurkassa?"
-"Isillä on nyt omaa aikaa siellä sen jääkiekkopalstalla, annetaan isin hetki olla, kyllä se siitä rauhoittuu".
On mullakin ongelmat saatana.
Viimeksi oli kaupan kassalla piiiitkät turvavälit. Eläkeläiset piti 3 metrin välejä, ja aluksi en tiennyt ketkä jonossa, ja ketkä muutoin pyöriskelee hyllyjen välissä.Siis mummot vaihtaa junassa paikkaa kun vähän niistelet nokkaa. Olikohan toi joku jatkoaikalainen. Kaupassa ainakin tulee aina mieleen jos näkee niitä turvavälejä.
Toisaalta kun miettii vaikka minun "nuoruuttani", jossa kuvia tykitettiin IRC-galleriaan. Tänä päivänä kun noita katsoo, voi vaan nolostua.
Ihqu hei et ollaan samixii! Tehääks diili et hei jos toinen tykkää toisen viesteistä ni toinen tykkää sit kans toisen viesteistä?Mulla sama hei! Pitäsköhän tän paikan antaa vaan olla? Tiedän että muutama erittäin hyvä frendi ja fantsu jätkä ja tosi gliffa gundi oujee on jo päättänyt lähteä täältä koska ne ei vaan voi olla enää kaiken tämän retardiuden ja juoppospedeilyn keskellä.
Toisaalta jollain kummalla tavalla on ihan hauskakin saada noita "Ei saatanan vittu eihän nyt kukaan perkele oo noin uuvatti" -fiiliksiä, vähän sama kai se on miksi ihmiset seuraa näitä Matti Nykäsiä ja Tukiaisia sun muita kelopäitä. Tulee semmonen olo että kyllä mä sentään oon järkevä ja hieno ihminen ku en oo tommonen diletantti.
Mut hei vielä terveiset kaikille teille civoille jamboille, hehe tiiätte kyllä kenestä puhun, tai jos ette tiiä ni voitte yksärillä kysellä mut en kerro kuitenkaan kato meillä päin on tämmöstä, täältä tähän, there were is a road there is also a mill, loppu on historiaa ja vain taivas on rajana!
-Malkkinen-
huomiohuora
ja trolli
Ihan oma valinta (syntymäpäiväni). Ei oikeasti tullut lainkaan mieleen niilo kakskakkonen tuossa vaiheessa, mutta toisaalta sopii viittaus siihenkin, vaikka omat nettihökälöinnit olen toistaiseksi vaan tehnyt jatkiksen jengin kanssa skypessä,On se komea nuttu. Onko tuo pelinumero ihan oma valinta vai pelkkä satunnainen lukema?
Kiitos. Hyvä kun oon ollut sinut ajatuksesta et olen faija. Nyt en pysty venaamaan et näen pojanpoikani. Mä ihan oikeasti tärisen täs junassa. Se on jo kuukauden vanha mut ei olla tavattu.Mene pois. Hyvää matkaa ja miellyttävää reissua.
Onnittelut! Terkkuja nääsvilleen.Kiitos. Hyvä kun oon ollut sinut ajatuksesta et olen faija. Nyt en pysty venaamaan et näen pojanpoikani. Mä ihan oikeasti tärisen täs junassa. Se on jo kuukauden vanha mut ei olla tavattu.
Oma suosikki suklaapatukka on ollu pienestä pitäen Daim. Kismet tulee hyvänä kakkosena.Haluan vain sanoa että kyllä Twix-suklaa on sitten hyvää. Ennenhän sama suklaa totteli nimeä Raider, Jatkoajan jonnet eivät taida sitä muistaakaan. Mutta tämä suklaa on ollut kyllä suosikkini lapsuudesta lähtien.
Väittäisin että viiden vuoden sisään on ollut myynnissä Raider nimelläkin, oli joku kampanja/juhlavuosi tms. meneillään.Ennenhän sama suklaa totteli nimeä Raider, Jatkoajan jonnet eivät taida sitä muistaakaan.
-Malkkinen-
huomiohuora
ja trolli