Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 656
  • 68 322
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mutta siis mikä aiheuttaa mulle eniten myötähäpeää ei liity mihinkään yksittäiseen keskusteluun vaan siihen tapaan millä aikuiset ihmiset kommentoivat toisten tekemisiä internetissä ja toinen on sitten nämä ilmiselvät trollit jotka liittyvät keskustelufoorumeillekin vain haastaakseen riitaa ja aiheuttaakseen hämminkiä.

Mä spämmäsin kerran Aapeli.com keskustelufoorumit täyteen paskaa provosoidakseni ja koska halusin huomiota. Arvatkaapa miten vanha mä olin sillon? 14 jos sitäkään. Siinä iässä se on ymmärrettävää, joskin edelleen säälittävää toimintaa. Mut että osa näistä internetin trolleista on ihan oikeasti aikuisia ihmisiä. On tämä hullu maailma missä elämme.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis himassa olemisesta pitäis maksaa kovempaa tuntipalkkaa kuin mistään duunista. Hallitus hereillä.

Moneltahan mä oon simahtanut kun heräsin taas kolmelta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilinen työpäivä oli melko yllättävä. Niin kuin jo tuonne Ihmettelyketjuun kirjoitinkin. Minulle ihan yllättäen aukeni sellainen tieto että tämä työkokeilupaikallani vaikuttava siskospari olikin ainakin äitini entisiä naapureita ja tunsivat/tuntevat vanhempani melko hyvin.

Siis tällainen tieto on ollut pimennossa kaikilta osapuolilta eiliseen asti vaikka olenkin tuolla ollut työkokeilussa jo lokakuulta lähtien. Kyllä tätä nyt olen kelannut sitten mielessäni. Luulin jo tietäväni hyvin tämän siskosparin töistäkin mutta sitten kuitenkin noin oleellinenkin tieto oli vielä paljastumatta. Asioiden selviämistä vaikeutti se että nämä ihmiset ovat tutustuneet toisiinsa jo silloin kun äidilläni ja näillä siskoksilla ovat olleet tyttönimet käytössä.

No ei siitä sen enempää enää tähän ketjuun. Tänään onkin jo sitten torstai. Torstaissakin on jotain mukavaa. Se kun tietää että seuraava työpäivä onkin sitten jo perjantai ja viikonloppu on taas ihan ovella.

Vituttaa vain että aina aamuisin tuollainen talvinen keli eikä pääse pyörällä tänäänkään vielä töihin. Jotkut uskalikot ajaa kyllä ilman nastarenkaita jäiden seassakin mutta minä kävelen kyllä silloin jos on vähänkään talvinen keli. Niin kuin tänäänkin näyttää taas olevan. Harmillista että nytkin vielä näin lumista vaikka huhtikuukin on edennyt yli puolivälinsä.

No toisaalta en valita sillä kun työmatkat kävelee niin saa päivän liikunnat samassa. Onhan tuossa työmatkaa kuitenkin sellaiset 25 minuuttia/suunta.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Pohdin vaan et ootkohan sä ollut samalla fanireissulla mitä minä tällä/viimekaudella. Siellä nimittäin oli yhtenä kysymyksenä tismalleen sama...
En ole valitettavasti JYPiä päässyt näkemään livenä männä kaudella. Ennen oli paremmin, kun liigassa oli täältä pk-seudulla kolme joukkuetta, niin oli helpompi jo aikataulullisestikin päästä peleihin. Itse kysymys on jäänyt itelle mieleen kun se on aika jämäkkä ja hyvä aivopähkinä jota aina sillon tällöin ja paikan tullen esitän.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mummot vaihtaa junassa paikkaa kun vähän niistelet nokkaa. Olikohan toi joku jatkoaikalainen. Kaupassa ainakin tulee aina mieleen jos näkee niitä turvavälejä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole sellaista tiettyä top-3:sta, mutta päivittäin huomaan suustani pääsevän sellaisen spontaanin "eihän tämä nyt jumalauta voi olla totta!"-huudahduksen. En hallitse sitä enää. Pitääkö olla huolissaan? Pitäisikö asialle tehdä jotain? Ei, en vaihda palstan lukemista Brazzersin katsomiseen. Enkä vaihda sitä myöskään panemiseen, enkä ryyppäämiseen. Ehkä parasta opetella vain elämään asian kanssa. Ehkä vielä jonain päivänä minä ja läheiseni totumme siihen.
-"Äiti, äiti, miksi isi kiroilee ja repii hiuksiaan tuolla olohuoneen nurkassa?"
-"Isillä on nyt omaa aikaa siellä sen jääkiekkopalstalla, annetaan isin hetki olla, kyllä se siitä rauhoittuu".

On mullakin ongelmat saatana.

Mulla sama hei! Pitäsköhän tän paikan antaa vaan olla? Tiedän että muutama erittäin hyvä frendi ja fantsu jätkä ja tosi gliffa gundi oujee on jo päättänyt lähteä täältä koska ne ei vaan voi olla enää kaiken tämän retardiuden ja juoppospedeilyn keskellä.

Toisaalta jollain kummalla tavalla on ihan hauskakin saada noita "Ei saatanan vittu eihän nyt kukaan perkele oo noin uuvatti" -fiiliksiä, vähän sama kai se on miksi ihmiset seuraa näitä Matti Nykäsiä ja Tukiaisia sun muita kelopäitä. Tulee semmonen olo että kyllä mä sentään oon järkevä ja hieno ihminen ku en oo tommonen diletantti.

Mut hei vielä terveiset kaikille teille civoille jamboille, hehe tiiätte kyllä kenestä puhun, tai jos ette tiiä ni voitte yksärillä kysellä mut en kerro kuitenkaan kato meillä päin on tämmöstä, täältä tähän, there were is a road there is also a mill, loppu on historiaa ja vain taivas on rajana!

K

Kiekkokatsoja

Siis mummot vaihtaa junassa paikkaa kun vähän niistelet nokkaa. Olikohan toi joku jatkoaikalainen. Kaupassa ainakin tulee aina mieleen jos näkee niitä turvavälejä.
Viimeksi oli kaupan kassalla piiiitkät turvavälit. Eläkeläiset piti 3 metrin välejä, ja aluksi en tiennyt ketkä jonossa, ja ketkä muutoin pyöriskelee hyllyjen välissä.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Toisaalta kun miettii vaikka minun "nuoruuttani", jossa kuvia tykitettiin IRC-galleriaan. Tänä päivänä kun noita katsoo, voi vaan nolostua.

Mikähän galtsu-moodi minulla, kun mainitsin tuon toisessakin ketjussa. Nojoo, ehkä kaipaan ulkoilmaa.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mulla sama hei! Pitäsköhän tän paikan antaa vaan olla? Tiedän että muutama erittäin hyvä frendi ja fantsu jätkä ja tosi gliffa gundi oujee on jo päättänyt lähteä täältä koska ne ei vaan voi olla enää kaiken tämän retardiuden ja juoppospedeilyn keskellä.

Toisaalta jollain kummalla tavalla on ihan hauskakin saada noita "Ei saatanan vittu eihän nyt kukaan perkele oo noin uuvatti" -fiiliksiä, vähän sama kai se on miksi ihmiset seuraa näitä Matti Nykäsiä ja Tukiaisia sun muita kelopäitä. Tulee semmonen olo että kyllä mä sentään oon järkevä ja hieno ihminen ku en oo tommonen diletantti.

Mut hei vielä terveiset kaikille teille civoille jamboille, hehe tiiätte kyllä kenestä puhun, tai jos ette tiiä ni voitte yksärillä kysellä mut en kerro kuitenkaan kato meillä päin on tämmöstä, täältä tähän, there were is a road there is also a mill, loppu on historiaa ja vain taivas on rajana!
Ihqu hei et ollaan samixii! Tehääks diili et hei jos toinen tykkää toisen viesteistä ni toinen tykkää sit kans toisen viesteistä?

Oli minulla asiaakin. Heräsin juuri, koska olen valvonut koko yön töissä. Ai että, kyllä siinä oikein tuntee elävänsä kun koko yön istut nojatuolissa ja pelaat pleikkarilla ja välillä käyt hämmentämässä puuroa, että sota-aikana meidän puolesta eläneet ja nyt jo omasta mielestäänkin liian kauan hengissä pysyneet vanhukset saavat aamiaista.Tulee oikein hyvä mieli kun tietää antavansa kaikkensa tämän yhteiskunnan pystyssä pysymiseen. Voisin laittaa kuvankin jossain vaiheessa jos osaan sen tuosta klemmarin kuvasta tehdä.
Hassua muuten, mutta tässä vähän aikaa sitten paljastui, että kaikki työkaverini tuntevat vaimoni. Osasin jotenkin arvata tämän, koska vaimoni on samalla työpaikalla. Noh, mutta se nyt siitä aiheesta sitten ja ei siitä sen enempää ja ei kai viitsi sitä nyt sentään joka paikassa kertoa, muutamassa muussa ketjussa saatoin siitä vähän ohimennen ihan pikkusen vaan mainita. Mutta on se vaan niin kertakaikkisen hauska sattuma. Vieläkin vähän naurattaa.

Nyt kun tästä pikkuhiljaa heräilen, niin ajattelin kiskaista Gambinan ykkösellä huiviin ja sen jälkeen työntyä yhtäkkiä sopivan tilaisuuden tullen vaimooni rajusti takaapäin. Siinä on vaimo ihmeissään kun malkkinen taskuraketin lailla luikauttaa katkarapunsa takaluukusta sisään. Kolme työntöä ja malkkinen on valmis. Ja voi sitä ilolitkun määrää mikä lentää naamalle ja pakaroille ja sieraimeen ja korvaan ja noh, kyllä te tiedätte mihin kaikkialle normaali heteromies sitä kiisseliään ammuskelee.

Eipä tässä sitten muuta. Laitan nyt tangoja soimaan. Olen parin viime vuoden aikana todella uppoutunut tangojen maailmaan, koen sen itselleni sopivimmaksi musiikkityyliksi. Eino Grön on suuri suosikkini. Einossa, tai kuten minä leikkisästi kutsun, Eikassa, on jotain niin suurta mihin kukaan toinen tangolaulaja ei ole pystynyt. Se ääni, se tunne, se potku, se groove. Iskee tähän nuoreen mieheen kuin ne kuuluisat miljoona volttia. MUR MUR!

Lopuksi pakko sanoa että mulle on ihan sama lukiko joku kokonaan tai ei, mua ei kiinnosta :) Olen tehnyt niin paljon elämässäni virheitä ja toistanut ne ja sitten oppinut niistä, että mua ei hetkauta kenenkään itseään muita paremmaksi luulevan aikuisen mielipide :) Sain siitä myös inspiraation kirjoittaa runon:

Today is the best day of your life,
live, love, laugh

Tähän on hyvä lopettaa. Lapset ja frendit ja virolaiset on tulossa tunnin päästä ja oon hakenu kaupasta 76 kaljaa ja juonu niistä 31. Sit ku ne tulee, ni lähetään FORSSAAAAAAN. Forssa, maailman upein kaupunki,jonne aina kaipaa vaikka olen kaikkialla muualla asunut koko elämäni enkä tiedä edes missäpäin se on mutta jumalauta kun ihminen on kännissä varsinkin niin kotiseuturakas, niin sitä aina kaipaa sinne ja Forssa valikoitui mulle. Vähintään joka toinen viikonloppu sen perään on itkettävä.

-Malkkinen-
huomiohuora
ja trolli

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
-Malkkinen-
huomiohuora
ja trolli

Tämä viesti antoi minulle toivoa, että kyllä ihmiskunta tästä vielä selviää.

Lisäks tykkäsin siitä ni tykkää nyt jo tästä munkin viestistä!!!!!!!

Päivää. Ulkona on tänään ollut komea puunpilkkomiskeli. Niinhän minä teinkin, nousin ylös sängystä, join kaksi kuppia kahvia ja samalla katsoin ikkunasta ulos että kohta mennään. En ole vielä päättänyt, että menenkö tänään vielä hetkeksi jatkamaan.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
On se komea nuttu. Onko tuo pelinumero ihan oma valinta vai pelkkä satunnainen lukema?
Ihan oma valinta (syntymäpäiväni). Ei oikeasti tullut lainkaan mieleen niilo kakskakkonen tuossa vaiheessa, mutta toisaalta sopii viittaus siihenkin, vaikka omat nettihökälöinnit olen toistaiseksi vaan tehnyt jatkiksen jengin kanssa skypessä,

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mene pois. Hyvää matkaa ja miellyttävää reissua.
Kiitos. Hyvä kun oon ollut sinut ajatuksesta et olen faija. Nyt en pysty venaamaan et näen pojanpoikani. Mä ihan oikeasti tärisen täs junassa. Se on jo kuukauden vanha mut ei olla tavattu.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Haluan vain sanoa että kyllä Twix-suklaa on sitten hyvää. Ennenhän sama suklaa totteli nimeä Raider, Jatkoajan jonnet eivät taida sitä muistaakaan. Mutta tämä suklaa on ollut kyllä suosikkini lapsuudesta lähtien.

Se on vain se juttu että minun ei hyvää jäätelöä tai just tätä suklaata kannattaisi ostaa kerralla kaupasta monipakkauksen tai vaikka litran pakkauksen verran. Sillä niin usein kuin nytkin käy näin että en pysty hillitsemään mielitekojani ja vedän koko pakkauksen kerralla. No tulipahan nyt sitten vedettyä suklaaöverit.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Haluan vain sanoa että kyllä Twix-suklaa on sitten hyvää. Ennenhän sama suklaa totteli nimeä Raider, Jatkoajan jonnet eivät taida sitä muistaakaan. Mutta tämä suklaa on ollut kyllä suosikkini lapsuudesta lähtien.
Oma suosikki suklaapatukka on ollu pienestä pitäen Daim. Kismet tulee hyvänä kakkosena.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennenhän sama suklaa totteli nimeä Raider, Jatkoajan jonnet eivät taida sitä muistaakaan.
Väittäisin että viiden vuoden sisään on ollut myynnissä Raider nimelläkin, oli joku kampanja/juhlavuosi tms. meneillään.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on keltaisetkin krookukset saaneet nuppunsa auki.

Liitteet

• Screenshot_20200416-152858~3.png
    Screenshot_20200416-152858~3.png
    825,4 KB · kertaa luettu: 108
Suklaapatukoista puheenollen. Hyvin on aina maistunut myöskin Kinder bueno sekä Kit Kat. Lidl myy tai ainakin joskus myi Kit Kat suklaapatukoita sellaisessa kätevässä pussissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy