Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 739
  • 66 865
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Googlettaa piti, enkä kerro mikä se oli. Sen paljastan ettei se ollut Saint Vincent ja Grenadiinit, tuon maan nimessä on semmoista rockabilly bändin vibaa.
Muistan itse pähkäilleeni tunti tolkulla tätä visaista kysymystä silloin kun se minulle esitettiin. Peru ja Malta tuli miltein apteekin hyllyltä, tämä puuttuva oli itelle vaikea, mutta ei kuitenkaan niin paha kun Suomi oli.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eiks tää käy. "Jamal, Togo mun mujjjaa niin saat pähkinän!".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaa no ny mää sen hokasin. Piti luntata kyllä maailman valtioluetteloo. Täähän on hyvä pähkinä. Eo todellakaan pitäs olla paha kun vähän pohtii.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te tietokonetta käyttävät muuten tehneet monellekin frendille lupalaput jo. Tai vaikka antaneet numeronne niihin. Siis rajan takia. Täällä kun on varmaan paljon tietokonetta käyttäviä. Joillakin jopa printteri löytyy.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää veli josta Riku puhuu, vois olla sieltä:

 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No jopas on vaikeeta nyt. Onko se nimi ns. kansainvälinen sana vai Suomen oma käännös omalle kielelle, kuten vaikka United States / Yhdysvallat? Onko se sen niminen siis omassa maassaan myös?
Taitaa olla sama joka kielellä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
No jopas on vaikeeta nyt. Onko se nimi ns. kansainvälinen sana vai Suomen oma käännös omalle kielelle, kuten vaikka United States / Yhdysvallat? Onko se sen niminen siis omassa maassaan myös?
Jos ei nyt ihan sama ole paikallisesti niin ainakin liki sitä.
 

redpecka

Jäsen
Saarivaltio... Madagaskar, Islanti, Irlanti, Japani, Kuuba, Filippiinit, Australia, Haiti/dominik. Fär-Saaret, Uusi-Seelanti, Sri Lanka...

Ei ole imperatiiveja nuo. Jatkuu...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@redpecka, jos olet jo kyllästynyt karttamatkailuun ja haluat nopean vastauksen niin kerron että se on...
Samoa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös