Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Olen ikävä ihminen. Mikä on meemi?
Ihmiset kellä on alzheimer:
Olen ikävä ihminen. Mikä on meemi?
Niin ja tohon boomeriin vielä, urban dictionaryn selitys tälle muotisanalle on seuraavanlainen:Sellainen hauska juttu, vitsi, jonka on tarkoitus naurattaa sekä mahdollisesti samaistuttaa. Esiintyvät sekä videoiden että kuvien muodossa. Nuorten suosiossa. Yleinen osa nettikulttuuria. Boomerit eivät ymmärrä eivätkä haluakaan.
Sen sijaan nyt on ihan ok jos oot 20v tyttö ja poseeraat puolialastomana Instagramissa koska sillä saa "seuraajia". Siihen sitten tietysti vielä päälle Onlyfans-tunnarit niin kyllä rahavirrat aukee hyeenan lailla näille huomionhakijoille. Ne kaikkein surullisimmat lonerit on vielä just tarpeeksi epätoivoisia maksaakseen näiden sometyrkkyjen näkemisestä alasti rahaa vastaan. Voi hyvänen aika mihin tämä maailma on mennyt.Heheh, kyllä maar, väkivallan määrä on loppujen lopuksi melko vähäistä nykyisin verrattuna moneen muuhun ajanjaksoon ihmiskunnan historiassa. Hirttäminen, pään leikkaaminen, teloittaminen, ruoskiminen, julkinen nöyryyttäminen ja elävältä polttaminen ovat kaikki olleet aikoinaan tavallisia tekoja. Nykyisin me pidämme niitä julmina ja kaikkien oikeuksien vastaisina hirmutekoina. Ajat muuttuvat ja väkivallan kannalta onneksi parempaan suuntaan.
Josef Fritzl ei tällästä nurinkurisuutta kyllä hyvällä kattelisi.Täälläkö lapset opettavat isäänsä naimaan?
Huvinsa kullakin, minulla YouTuben syvä sekä arvaamaton maailma.
En, mutta kumarran usein Arabiaan päin.Luetteks te kans välillä krapulassa Raamattua. No kun ei muu auta. Puhelimessakin vasta saarnasin, mikä päivä se nyt oli.
Ei ole minullakaan. Mutta kyllä tämä on hieno kappale (ei oikeasti ole mutta on kiva kuunnella kun siihen liittyy nuoruuden muistoja kasisalin diskosta).Ei mulla mitään asiaa ole.
Teen tänään yhden pienen tutkimuksen, kunhan kirjaudun Brazzersiin.
Mc Nikke T : Jos haluaa saada on pakko antaa(YouTube Mc Nikke T. - Jos haluaa saada on pakko antaa)
Sorry! Ja nyt nukkumaan. Huomenna on vapaapäivä... etäsellainen.Nyt @Iisoppi. Ei noin.
Samoin. Ihan oikea vapaa. Ihanaisen Jennin laitan.Sorry! Ja nyt nukkumaan. Huomenna on vapaapäivä... etäsellainen.