Lunta täällä vaan tupruttaa. Kyllä tässä taas on varsinainen kevät-ilma. Kyllä tämä lumentulo voisi nyt loppua ja tulla kauniita aurinkoisia päiviä. Minä en enää lunta kaipaa. Talvella se olisi ollut ihan kivaa mutta enää ei...
White flight.
Vedetäänpä komento sittenkin takaisin. Sain hetki sitten ajatuksen, jonka avulla tämän kirjoittaminen saattaisi onnistua. Saatatte sittenkin saada sen kirjoituksen, jota suunnittelin.
Kansa janoaa lisää. The folk is thirsty.
En tiiä. Mutta sen tiiän että alaspäin on menty, on, kohta en enää edes lue.
Mulle rupee riittämään tämä. Olisko jotain muuta hyvää foorumia, missä jauhaa paskaa?
Oisko futisforum mitään? Tietenkään itse en ole siellä koskaan käynyt mutta kaverit puhui...Mulle rupee riittämään tämä. Olisko jotain muuta hyvää foorumia, missä jauhaa paskaa?
Kävin vähän etsimässä, löysin semmoset kuin vauva.fi- ja suomi24-foorumit, ne oli jo selkeä parannus mutta ei ne oikein riittäneet kuitenkaan näin intellektuellille kaverille kuin minä.
Itselläkin löytyy tällaisia biisejä. Huomaan monesti jälkikäteen painavani ajan ja paikan mielen juurikin tietyn biisin perusteella.Tämä on yksi niistä kappaleista, joista muistan hetken, ajan ja paikan, jolloin kuulin biisin ensimmäisen kerran.
Itsessä hieman sama vikaa. Tai siis lämpenen melko hitaan puoleisesti uusille ihmisille, mutta kun minut oppii tuntemaan paremmin niin olen oikeastaan varsin puhelias ja erittäin sosiaalinen individuaali. Mä en vain paljasta sitä puolta itsestäni kelle tahansa ja heti kättelyssä. Saatan vaikuttaa tuntemattoman ihmisjoukon keskellä aluksi hiljaiselta, jopa sulkeutuneelta yksilöltä. Kuitenkin ne ketkä ovat muhun tutustuneet, tietävät että olen ystävien kesken se äänekäs ja iloinen porukan hauskuuttaja jolta ei milloinkaan lopu jutut kesken.Minä olen vain alkuun ainakin ujo persoona mutta kyllä minullakin on usein juttu sitten alkanut luistamaan kun olen tullut paremmin tutuksi. ja riippuu vähän niistä toisista ihmisistäkin, joidenkin kanssa tulee paremmin juttuun.
Itsessä hieman sama vikaa. Tai siis lämpenen melko hitaan puoleisesti uusille ihmisille, mutta kun minut oppii tuntemaan paremmin niin olen oikeastaan varsin puhelias ja erittäin sosiaalinen individuaali. Mä en vain paljasta sitä puolta itsestäni kelle tahansa ja heti kättelyssä. Saatan vaikuttaa tuntemattoman ihmisjoukon keskellä aluksi hiljaiselta, jopa sulkeutuneelta yksilöltä. Kuitenkin ne ketkä ovat muhun tutustuneet, tietävät että olen ystävien kesken se äänekäs ja iloinen porukan hauskuuttaja jolta ei milloinkaan lopu jutut kesken.
Tuo Billy Glide on kyllä selvästi alan ammattilainen. Tai voisi sanoa että oli. Hän on kuollut, joten uusia scenejä häneltä ei ole siis enää tulossa. Billy näytteli silloin yli kymmenen vuotta sitten myös niissä sextv-lähetyksissä, jotka viikonloppuisin näkyivät televisiossa. Hienosti ottaa homman haltuun ja muutama hieno scene muistuu mieleen. Ei ole siis mikään surkea.
Billy auttaa hänen kaverinsa sairaalaan, joka on viimeisillään raskaana. Tohtori Jodi Bean siinä sitten kyselee Billyltä, että onko hän lapsen isä. Billy vastaa että ei todellakaan ole, vaan ainoastaan hyvä ystävä tälle naiselle jonka auttoi sinne sairaalaan. Lääkäri kehuu Billyä, että hän on noin vastuuntuntoinen ja hyvä ystävä kun on jaksanut auttaa. Rankka päivä Billylle kun on kuunnellut raskaana olevan ystävän kiukuttelua koko tämän päivän. Billy jää sinne sairaalaan odottamaan, että miten tilanne etenee. Hän menee lääkärin huoneeseen juttelemaan tohtorin kanssa tai hän saa odotella siellä tilanteen etenemistä.
Sitten lääkäri Jodi saa puhelun hänen mieheltään. Mies haluaa eron hänestä ja ilmoitti asian vain tylysti puhelimen välityksellä, kesken työpäivän. Onneksi Billy on paikalla lohduttamassa. Billy kehuu tätä lääkäriä todella paljon ja ihmettelee sen miehen kusipäisyyttä, joka haluaa erota noin kauniista ja hienosta naisesta. Jodi on otettu Billyn kehuista ja sit sieltä alkaa löytyä jo hymyä häntä kohtaan enemmän ja enemmän. Ei mene kauan, kun tulee suora ehdotus Billylle. Lääkäri haluaa todella paljon panna tässä ja nyt. Kertoo siis ihan suoraan Billylle, että ota minut tässä nyt heti ja että haluaa Billyn isoa kalua. Ja tietenkin hän suostuu siihen ehdotukseen.
Panon jälkeen Billy vaan lähtee kotiin ja saa puhelun, että hänen ystävän synnytys on joko onnistunut tai juuri käynnistynyt. Täysin varma en ole kumminpäin se meni, koska olen huono englannissa vieläkin. Jotenkin noin kuitenkin. Billy sitten lähti kiireellä takaisin sairaalaan ystävän tueksi. Hän oli ikäänkuin unohtanut koko ystävän olemassaolon tässä välissä. Sen pituinen se. Normi päivä Billylle.
Onko näin? Kohtalon vittuilua, koska useampikin kuolonkorjuun toivossa itseään päähän ampunut on silti yhä hengissä. Ei ehkä ihan kovimmassa Trivial Pursuit -kunnossa mutta hengissä silti.Historian lehtien havinaa, maailmassa ei ole yhtään henkilöä elossa, jotka on hävinny venäläisessä ruletissa.
ok boomer, pilasit mun hauskan meemin.Onko näin? Kohtalon vittuilua, koska useampikin kuolonkorjuun toivossa itseään päähän ampunut on silti yhä hengissä. Ei ehkä ihan kovimmassa Trivial Pursuit -kunnossa mutta hengissä silti.
Olen ikävä ihminen. Mikä on meemi?ok boomer, pilasit mun hauskan meemin.
Se on vaa yks sellanen nykytermi jota ei ollu vielä teidän dinosaurusten kaudella edes keksitty.Olen ikävä ihminen. Mikä on meemi?