Tässä on se syy, miksi Ilkka Alankoa ei ole nähty vähään aikaan julkisuudessa.Kyllähän se on niin että Joensuun mies tuntee toisen. Tuossa ohjelmassa, jossa laulavat naamioituneina, se heinäsuova on Ilkka Alanko. Ampiaistyttö on Eva Wahlström.
Tässä on se syy, miksi Ilkka Alankoa ei ole nähty vähään aikaan julkisuudessa.Kyllähän se on niin että Joensuun mies tuntee toisen. Tuossa ohjelmassa, jossa laulavat naamioituneina, se heinäsuova on Ilkka Alanko. Ampiaistyttö on Eva Wahlström.
Peruukki?Mut sillähän on tukkaa päässä?
Eikös Joensuuhun ole porttikielto ilman kaljua ja maihareita.
Totta. Vahva tunne osoitti jälleen vahvaa tunnetta. Tällä kertaa viekkaalla viisaudellaan ja päättelykyvyllään.Peruukki?
Mut sillähän on tukkaa päässä?
Eikös Joensuuhun ole porttikielto ilman kaljua ja maihareita.
Joo niihän se on. Kiva kaupunki. Käyn suht useasti. Pub Takatasku on yksi lempipaikoista.Joensuukin on käsittääkseni päässyt jo 2000-luvulle. Miehellä saa olla tukkaa päässä, koska luonto hoitaa sen asian yleensä ennen pitkää. Muusta varustautumisesta en tiedä.
Itse asiassa kaljut maiharimiehet, neljä jääkaappipakastimen kokoista, pieksi minut jauhelihaksi Joensuun Kauppakadulla helmikuussa -95. Syy oli, että olin pienehkö, humalassa, yksin liikkeellä ja vieläpä nahkatakissa. Ja mulla oli hiuksia. Yritin sanoa, että olen kyllä syntyperäinen Suomen kansalainen, mutta ei auttanut.Mut sillähän on tukkaa päässä?
Eikös Joensuuhun ole porttikielto ilman kaljua ja maihareita. Mä ainakin joudun vetämään uimalakin päähän, ku lähetään reissuun sinne.
Kerubihan oli ennen siinä yläpuolella. Siellä litkittiin bisseä ja kuunneltiin musaa, välillä käytiin aina alhaalla Takiksessa terävillä.Joo niihän se on. Kiva kaupunki. Käyn suht useasti. Pub Takatasku on yksi lempipaikoista.
Joo niihän se on. Kiva kaupunki. Käyn suht useasti. Pub Takatasku on yksi lempipaikoista.
Sietää hakatakkin noista syistä. Toivottavasti olet viisastunut niistä ajoista.Syy oli, että olin pienehkö, humalassa, yksin liikkeellä ja vieläpä nahkatakissa. Ja mulla oli hiuksia.
Nonni. Menen siis oitis pesulle.Ei toimi sitten nymfon kanssa. Ne saatanat panee vaikka hengittämättä.
Tuosta en tiedä. Siinä on joku pikaruokala vieressä. Ja autoparkit suoraan oven edessä. Pääsee taksista suoraan sisälle.Kerubihan oli ennen siinä yläpuolella. Siellä litkittiin bisseä ja kuunneltiin musaa, välillä käytiin aina alhaalla Takiksessa terävillä.
Nyt on selkeää angstia havaittavissa. Pois rähinäkalja ja lempeää viskiä tilalle.Sietää hakatakkin noista syistä. Toivottavasti olet viisastunut niistä ajoista.
Se oli hyvätahtoinen hymyissäsuin heitetty tsoukki. Luulin, että Evil ymmärtäisi. Mulla on vähän omalaatunen huumorintaju välillä.Nyt on selkeää angstia havaittavissa. Pois rähinäkalja ja lempeää viskiä tilalle.
Olen vieläkin yhtä pienehkö vertikaalisesti, horisontaalisesti leveämpi. (En suinkaan lihava, vain hiukan reunoiltani rentoutunut.) Humalassa edelleen usein, mutta kotona, en liikkeellä. Nahkatakki repeytyi pilalle aikaa sitten, ja hiuksiakin on vähemmän nyt.Sietää hakatakkin noista syistä. Toivottavasti olet viisastunut niistä ajoista.
Eva Wahlström. Tanssii kuin perhonen, pistää kuin ampiainen. Onko selkeämpää viittausta nyrkkeilyyn? Kroppa on timmiä urheilijan mallia, ja mitäs se tänään lauloikaan? Bang bang, I shot you down.Nonni. Menen siis oitis pesulle.
Amppari on muuten Niina Lahtinen
Tässä se on semmonen taitolaji mihin mä en kykene. Sillä sekunnilla ku korkkaan kotona pullon, alkaa menojalkaa vipattamaan. Pakko päästä ihmisten ilmoille tai jonkun luo häiritsemään.Humalassa edelleen usein, mutta kotona, en liikkeellä.
Veti kyllä niin saatanan hyvin, että kannattais lähteä keikkalavoille, nyt kun hanskat on naftaliinissa. Jos siis se oli Eva.ja mitäs se tänään lauloikaan? Bang bang, I shot you down.
Ihmiset on niin nähty, baarit on niin nähty. Lähes koko 90-luku meni kapakoissa, muistaakseni. En paljoa muista koko vuosikymmenestä. Nyt mulla on kotona musaa, kirjoja, telkkari, viinaa, vessa, ruokaa ja nainenkin. Ei mitään syytä poistua kotoa, koronaa tai ei.Tässä se on semmonen taitolaji mihin mä en kykene. Sillä sekunnilla ku korkkaan kotona pullon, alkaa menojalkaa vipattamaan. Pakko päästä ihmisten ilmoille tai jonkun luo häiritsemään.
On tullut juostua baareissa vuosikymmenet, mut silti en vaan kyllästy. Se fiilis ku istut siihen tiskille, otat kylmän huurteisen, musiikki soi ja näät erilaisia ihmisiä ja juttelet eri ihmisten kanssa, se viehättää mua. Saa nähdä millon kyllästyy vai kyllästyykö koskaan. En oo koskaan vetäny kalsarikännejä ilman ryyppyseuraa.Ihmiset on niin nähty, baarit on niin nähty. Lähes koko 90-luku meni kapakoissa, muistaakseni. En paljoa muista koko vuosikymmenestä. Nyt mulla on kotona musaa, kirjoja, telkkari, viinaa, vessa, ruokaa ja nainenkin. Ei mitään syytä poistua kotoa, koronaa tai ei.
Unohtamatta Jaakko Teppoa.Te veitte meiltä Noel Gallagherin, mutta annoitte Ilkka Alangon, Ismo Alangon, Happoradion, Stellan jne. Kiitti vitusti.
Onks tää muilutuspaku semmonen, mihin voi tehdä tilauksia myös skinheadien ulkopuolella? Meinaan, mua on alkanu vituttamaan tuo yläkerran adonis.Jos joku tietää tuon torspon, niin voi vinkata. Silloin lähtee nimittäin muilutuspaku käyntiin.
Tuo on kyllä komiata touhua, mutta eipä mulla oo aikoihin enää ollu varaa baareissa juoda. Muuta kuin joskus kerran kesässä. Juuri tuo jutustelu on hupaa hommaa, kaikenlaisia ihmisiä ja tarinoita riittää loputtomiin. Kerpele, kun muisti pelais, vois kirjoittaa vaikka bestsellerin niistä.On tullut juostua baareissa vuosikymmenet, mut silti en vaan kyllästy. Se fiilis ku istut siihen tiskille, otat kylmän huurteisen, musiikki soi ja näät erilaisia ihmisiä ja juttelet eri ihmisten kanssa, se viehättää mua. Saa nähdä millon kyllästyy vai kyllästyykö koskaan. En oo koskaan vetäny kalsarikännejä ilman ryyppyseuraa.
Onhan se perseestä. Eipä mennyt kuin parit kylkiluut kuitenkin vaan poikki. Mustelmia ja haavoja sitten siitäkin edestä. Toinen puoli päästä turposi umpeen. Kaveri, joka tuli läheisestä baarista auttamaan (tosin valitettavan myöhään), kertoi että olin jo poistuville natseille huutanut perään että takaisin laiskurit, työ jäi kesken, toisella silmällä näkee vielä!Tuo pahoinpitely on kyllä @Evil ihan perseestä. Sen nyt sanon tämän kaiken hassuttelun lomassa. Sellaista ei pitäisi kenenkään joutua kokemaan.
Te veitte meiltä Noel Gallagherin, mutta annoitte Ilkka Alangon, Ismo Alangon, Happoradion, Stellan jne. Kiitti vitusti.
En mäkään muista niistä illoista loppujenlopuks mitään. Sen eufoorisen alkufiiliksen ennen muistin menettämistä kun muistaa, niin se kantaa taas seuraavaan kertaan. On kai sitä aina hauskaakin ollut, kun ei oo turpaan tai porttikieltoja tullut.Kerpele, kun muisti pelais, vois kirjoittaa vaikka bestsellerin niistä.