Onks tää muilutuspaku semmonen, mihin voi tehdä tilauksia myös skinheadien ulkopuolella? Meinaan, mua on alkanu vituttamaan tuo yläkerran adonis.
Muilutuspaku varataan silloin, kun tiedetään tuon Noelia mätkineen vatipään nimi ja osoite. Toki matkalla voidaan hoitaa muitakin keikkoja, jos aikatauluun sopii. Sopivaa hintaa vastaan onnistuu kaikki. Haluatko kaverin takaisin fileinä vai ihan jauhelihana?
Ja joo, nimimerkki
@nummenkallio ei ole väkivaltainen, ei missään määrin, mutta tuo Noelin historia Suomessa harmittaa vain niin äärettömästi.
Onhan se perseestä. Eipä mennyt kuin parit kylkiluut kuitenkin vaan poikki. Mustelmia ja haavoja sitten siitäkin edestä. Toinen puoli päästä turposi umpeen. Kaveri, joka tuli läheisestä baarista auttamaan (tosin valitettavan myöhään), kertoi että olin jo poistuville natseille huutanut perään että takaisin laiskurit, työ jäi kesken, toisella silmällä näkee vielä!
Minä olisin tuon jälkeen muuttanut kaupungista pois. Vaikka toki tiedän, ettei se ole aina niin yksinkertaista. Olen kuitenkin asunut suomalaiskaupungeista Kouvolassa, Turussa, Helsingissä, Lahdessa, Lappeenrannassa ja Mikkelissä, ja tämän lisäksi olen viettänyt paljon aikaa Porissa, joten sekin ehkä joukkoon laskettakoon, mutta ikinä en ole tuollaista joutunut kokemaan. En ikinä. Jotain pieniä myllyn yrityksiä on tullut, mutta mistään ei ole lähtenyt mitään sen suurempaa.
Snägäri- ja yöelämätappelut ovat jotain niin vastenmielistä.