Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 500
  • 68 312

npc

Jäsen
Ota @Jomppa_Koo kuvakaappaus ja laita liitetiedostona viestin kylkeen (painat tuota kentän alalaidassa olevaa paperiklipsun kuvaa), niin minäkin aina teen. Enkä uskaltaisi mihinkään facepookkiin mennäkään vaikka sellaisen onnistuisit linkittämään.

Ja toivon, että tämä proggiksesi on joku kiva, eikä semmoinen, missä pieniltä retpekoilta menee yöunet seuraavaksi 25 vuodeksi.

PS4:n kautta linkittäminen on aina haastavampaa, kuin älypuhelimen tai tietokoneen kautta. En omista kumpaakaan noista enää tätä nykyään. Kyllä minä huomaan, että tuossa alareunassa on tuo "Lisää linkki" vaihtoehto ja sitä kautta voi linkittää. Eli siinä lukee "URL" sekä "teksti". En ole sokea, vaikka toinen silmä onkin ottanut osumaa vuosia sitten. :)

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minä sain golfpallon silmääni vuonna 1989. Suoraan draivista naapuriväylälle eivätkä edes huutaneet FORE!. Onneksi tuli siis vasta pompusta eikä metrin päästä. Mutta värinäkö ollut siitä asti toisessa silmässä heikompaa (ja toki kaukonäkö muutenkin, mutta ei niin paljoa että haittaisi elämää).

npc

Jäsen
PS4:n kautta linkittäminen on aina haastavampaa, kuin älypuhelimen tai tietokoneen kautta. En omista kumpaakaan noista enää tätä nykyään. Kyllä minä huomaan, että tuossa alareunassa on tuo "Lisää linkki" vaihtoehto ja sitä kautta voi linkittää. Eli siinä lukee "URL" sekä "teksti". En ole sokea, vaikka toinen silmä onkin ottanut osumaa vuosia sitten. :)
Oidå! En tiennyt, että näissä uusissa elektroniikkapeleissä on nettiyhteys.

Honkey Donkey Kongey tai vastaava oli kiva (tyhmä) peli. Onneksi pian tuli commodoret ja pääsi veivaa jöystickii siihen malliin että ranteet vieläkin paskana.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Siis facekuvista pitää tallentaa kuva laitteeseen (oli sitten mesessä tai itse facessa, mutta se pienentää ne tarpeeksi pieneksi että mahtuu tänne, suoraan puhelimesta kuva on liian iso). Sitten sieltä tuota kirjoituslaatikon vasemmalla alapuolella olevaa hakaneulaa klikkaamalla saa tänne liitettyä kuvan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sinäkö ne hiivat hamstrasit?
En nyt ihan kaikkia... mutta tietenkin kun kerrankin löytyi kaupasta hiivaa niin piti ostaa monta kymmentä pakettia ja nyt haisee koko jääkaappi hiivalle enkä tiedä mitä niillä kaikilla tekisin. ;-)

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No minulla tuli suoraan lumipallo oikean puolimmaiseen silmään ja se siitä vaurioitui. Ylä-asteella 8-luokalla, 14 vuotta sitten. Kaikkien niiden ihmisten yli suoraan silmääni, täysin surkea tuuri.
Onkohan Peter Northilta tai Danny D:ltä lähteny koskaan moneyshotti ohi mimmin klyyvarista ja pahaa aavistamatonta kamerakeijoa öögaan? Muistan lukeneeni jostain että jollekin näin kävi ja sai pahan infektion näköttimeensä. En muista kuka toimi tykkimiehenä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Honkey Donkey Kongey tai vastaava oli kiva (tyhmä) peli. Onneksi pian tuli commodoret ja pääsi veivaa jöystickii siihen malliin että ranteet vieläkin paskana.
Summer/Winter gamesit kävi oikeasti urheilusta. Tämä ei ole vitsi.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tasa-arvon kannattajana koen, että vapaassa, länsimaisessa yhteiskunnassa ideaali on, että kaikki ovat tasa-arvoisia ja yhdevertaisia.

Nykyfeministinen näkökulma on puolestaan (orwellilaisittain) se, että kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.

npc

Jäsen
Summer/Winter gamesit kävi oikeasti urheilusta. Tämä ei ole vitsi.
Khyl khyl. Decathlonin 1500m juoksu oli aika mammutti. Tosin siinä saattoi olla, että se tikun vemppaaminen merkitsi oikeasti jotain vain loppusuoralla, mutta eihän sellaisiin deedeeärräläisiin huhupuheisiin uskaltanut luottaa vaan koko matka vedettiin kaasu pohjassa.

Ja sit se joku pujottelupeli. En osannut ikinä sitä.

npc

Jäsen
Tasa-arvon kannattajana koen, että vapaassa, länsimaisessa yhteiskunnassa ideaali on, että kaikki ovat tasa-arvoisia ja yhdevertaisia.

Nykyfeministinen näkökulma on puolestaan (orwellilaisittain) se, että kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.
Oltaisiinko egalitaristeja toisillemme?

Liitteet

• egalitarismi.PNG
    egalitarismi.PNG
    868,5 KB · kertaa luettu: 154
Eipä ihmekään kun naiset ei kiinnostu, kun en osaa tehdä edes yksinkertaisia asioita eli esim. kuvien linkittämistä. Mitähän se sitten olisi naisen kanssa, sitä sopii miettiä ja kelailla pään sisällä. No, ei tää kokonaan ole minun vika, vaan tämän surkean laitteen. Ei saa haukkua itteensä liikaa. Ei saa luovuttaa heti jos joku asia ei onnistu. Aina on mahdollisuus korjata tilanne ja yrittää uudelleen.

Harmi kun teistä kaikki ei ole facebookissa. Voidaan melkein tehdä niin, että jos haluatte tietää noista työjutuistani, laittakaa yksityisviesti. Koska kuvien linkittäminen suoraan tänne ei nyt näytä onnistuvan. Äsken sitä kovasti yritin, lopputulos oli taas todella surkea. Juttelen huomenna yksityisviestillä erään nimimerkin kanssa jos voitais olla kavereita facebookissa, niin jos se onnistuisi sillä tavalla että hän saa minulta luvan jakaa tänne muutaman kuvan teidän iloksi.

Eskelarit

Jäsen
Harmi kun teistä kaikki ei ole facebookissa. Voidaan melkein tehdä niin, että jos haluatte tietää noista työjutuistani, laittakaa yksityisviesti. Koska kuvien linkittäminen suoraan tänne ei nyt näytä onnistuvan. Äsken sitä kovasti yritin, lopputulos oli taas todella surkea. Juttelen huomenna yksityisviestillä erään nimimerkin kanssa jos voitais olla kavereita facebookissa, niin jos se onnistuisi sillä tavalla että hän saa minulta luvan jakaa tänne muutaman kuvan teidän iloksi.

Kannattaa tosiaan olla joissain määrin varovainen. Meinasin laittaa sulle tossa puoli tuntia sitten, että yksi kuva ainakin toimi mulla ja sieltä hyppäsi heti sun nimi esiin, mutta ehdit jo poistaa ne ennen kun sain laitettua viestin.

npc

Jäsen
Eipä ihmekään kun naiset ei kiinnostu, kun en osaa tehdä edes yksinkertaisia asioita eli esim. kuvien linkittämistä. Mitähän se sitten olisi naisen kanssa, sitä sopii miettiä ja kelailla pään sisällä. No, ei tää kokonaan ole minun vika, vaan tämän surkean laitteen. Ei saa haukkua itteensä liikaa. Ei saa luovuttaa heti jos joku asia ei onnistu. Aina on mahdollisuus korjata tilanne ja yrittää uudelleen.

Älä tuosta masennu jos et osaa kuvia lähettää elektroniikkapelin kautta. En osaisi minäkään. Lisäksi tietänet, että miesten suuresta dickpickien lähettämisvimmasta huolimatta naiset ei näistä tuppaa tykkää. Puolestani miehet voisivat lähetellä niitä toisilleen (oisko kellään?) tai sitten pariskunnat kivassa parisuhteessa tehdä mitä tykkäävät.

Kannattaa tosiaan olla joissain määrin varovainen. Meinasin laittaa sulle tossa puoli tuntia sitten, että yksi kuva ainakin toimi mulla ja sieltä hyppäsi heti sun nimi esiin, mutta ehdit jo poistaa ne ennen kun sain laitettua viestin.

Ok, kiitos tiedosta. No mutta nyt sinä ainakin tiedät mitä duunia teen. Eiks olekin fyysistä :) Ei minulla oikein muuta ole ollut, kun alkaa miettimään sanaa työ.

npc

Jäsen
Hukkui viesti, mut eipä siinä. Tämä närästys on vaan hjirvittävä. Useesti ja monesti. Mutta kun toisaalta tiedän mistä se johtuu niin ei ole viime vuosikymmeninä kehdannut sen takia lekuriin mennä.

npc

Jäsen
edit. muokkasin omaa editointia myös, kun redpecka muokkasi omaansa näköjään!
Menin jo sekaisin. Oliko tuossa tapahtunut jokin kumma mikä pisti sinutkin muuttaa omaa viestiäs? Monesti saataan viilata typoja sen ekan 5min aikana ilmoittamatta siitä erikseen. Ikinä en kumminkaan tietoisesti ainakaan muuta mitään pointtia viestistä, tietenkään.

Olen näiden suhteen reilu ja luotettava. Ei tarvetta paskakikkailulle.

Eskelarit

Jäsen
Menin jo sekaisin. Oliko tuossa tapahtunut jokin kumma mikä pisti sinutkin muuttaa omaa viestiäs? Monesti saataan viilata typoja sen ekan 5min aikana ilmoittamatta siitä erikseen. Ikinä en kumminkaan tietoisesti ainakaan muuta mitään pointtia viestistä, tietenkään.

Olen näiden suhteen reilu ja luotettava. Ei tarvetta paskakikkailulle.

Ei siellä mitään kummaa ollut. Poistit hassuttelun Jompan työnkuvasta viestistäsi, niin ajattelin kanssa ottaa pois tekstistä, ettei kukaan ihmettele sitä!

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Ei siellä mitään kummaa ollut. Poistit hassuttelun Jompan työnkuvasta viestistäsi, niin ajattelin kanssa ottaa pois tekstistä, ettei kukaan ihmettele sitä!
Nyt hämärästi muistan. Saattoi olla just jotain kinkkitouhua/huonoa huumoria, mutta pinkki keijukainen vasemmalla olalla sanoi, että hyi sinua, tuo ei ole soveliasta.. - Ja näin päädyin nokkospuskiin. Ne on säädyllisiä.

Onneksi tää on vasta eka ilta kun otan kaljaa, olen positiivisella meiningillä. Yleensä vasta kakkosiltana iskee se depis ja toivoisi että mummot menis puihin. Ranestakaan ei oo mitään kuulunut... Lähti kattomaan Ilveksen matsia, mutta tiedättehän nää Uudenmaan barrierit... Väliin jäi kiekko!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kellon ympäri kun pörrää kaupungilla ja naukkailee taskusta niin simahtaa samantien kun pääsee himaan. Sitten herää keskellä yötä ja pitkä on odottavan aika aamu ysiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy