Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 730 542
  • 68 323

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Silloin kun olen Helsingin yössä olllut verhoituna SaiPan kannustamiseen liittyvissä pukineissa, niin ketään ei ole kiinnostanut paskan vertaa. Ei negatiivisessa mielesssä, eikä muutenkaan.
Maaseutupaikkakunnilla tulevat yleensä juttelemaan positiiviseessa hengessä.

Muistan kun asuin eräässä maaseutukaupungissa niin jopa oli kamalaa kun kerroin että tuolta vähän etelämpää sitä ollaan lähtöjään. En rehellisesti ymmärtänyt että mikä vittu siinä niin ihmeellistä oli.

Sitten olin eräässä pohjoisessa tuppukylässä kapakassa ja valomerkin jälkeen ulkona joku paikallinen neito alkoi huutaa parille jätkälle kurkku suorana, että JUMALAUTA TE OOTTE OULUSTA JA TE OOTTE KUSIPÄITÄ jne. Tätä jatkui valehtelematta vartti.

Kolmas tapaus. Kärpät ja HIFK olivat puolivälieräsarjassa ja kattelin sitä jossain junttilassa kapakassa ja jatkoajalla Kärpät teki voittomaalin ja meni jatkoon. Vituttihan se, mutta sanoin että onneksi olkoon teille, Kärppien kannattajat, parempi voitti. Sitä tuijottamista sitten. Myöhemmin mietin, että oli se hyvä, että Kärpät voitti, henkilökohtaisen turvallisuuteni kannalta. Nehän olisivat syöneet elävältä jos HIFK olisi mennyt jatkoon.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porissa aina saanut viettää hienoa aikaa aina, eikä vähiten sen takia, että tykkään Ässistäkin. Pataljoonan helmikuisen lappeen reissun jäljiltä lahjaksi saama pataljoona huivi kotonani muistinani.
Muista, että se on pyhä huivi. Noin aluksi riittää, kun 3 kertaa päivässä rukoilet ja kumarrat. Siitä se oikea fanitus sitten alkaa ;).

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lahes varmaan kaikilla on vaikeuksia. Jos L.A.:n South Centralin afrikan-amerikkalainen tulee Lahteen, niin hänelläkin on ongelmansa. Talebanikin vähän sanomisiaan miettii.
Paskat. Lahti on Suamen getto. Lahen OG, Cheek, tulee ja tarjoo chronicit Tyronelle niin se on kun kotonaan. Jou, pits ääs nikas.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllähän se on niin että Joensuun mies tuntee toisen. Tuossa ohjelmassa, jossa laulavat naamioituneina, se heinäsuova on Ilkka Alanko. Ampiaistyttö on Eva Wahlström.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Tuo Oulu oli kuitenkin yllätys, luulisi että siellä on menestymisen kulttuuria ja kulttuuria yleensäkin sen verran, ettei vierasjoukkueen kamoista kukaan pahoittaisi mieltään.
Nyt kun olet yhden portsaripaviaanin perusteella yleistänyt moisen käytöksen koskemaan koko Oulua ja Oulun Kärppiä, niin huomautan, että kyseessä oli siis jo edesmenneen baarin yksi ainoa portsari.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kun olet yhden portsaripaviaanin perusteella yleistänyt moisen käytöksen koskemaan koko Oulua ja Oulun Kärppiä, niin huomautan, että kyseessä oli siis jo edesmenneen baarin yksi ainoa portsari.

Tiedän, että olisi pitänyt kirjoittaa, että tämä on vain yksi tapaus ja koskee vain yhtä baaria, mutta unohtui. On hienoa, jos Oulussa on asia muuten kunnossa. Ja niin sen pitääkin olla. Olen Oulussa elämässäni kerran käynyt, kun oltiin Vekaralta Lapin leirillä. Ehkä pitäisi tulla toisenkin kerran nauttimaan oululaisten vieraanvaraisuudesta.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miulla on ollut tapana. Peliin mennessä miulla päällä fanipaita, SaiPa trikoo pipo, helvetin vanha SaiPa kaulahuivi ja tietysti SaiPa nahkakengät.

Älä ainakaan Jyväskylään mene noissa vermeissä, kyseinen nimimerkki järkyttyy.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiennytkään, että Eva Wahlström on joensuulainen mies. Onhan se kyllä vähän omituisen näkönen.

On se varmaan kulttuurisesti joensuulainen mies. Tykkää hakata naamaan muita. Tosin areenat ovat vähän erilaisia kuin joensuulaiset snägärit.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se varmaan kulttuurisesti joensuulainen mies. Tykkää hakata naamaan muita. Tosin areenat ovat vähän erilaisia kuin joensuulaiset snägärit.
Mut sillähän on tukkaa päässä?

Eikös Joensuuhun ole porttikielto ilman kaljua ja maihareita. Mä ainakin joudun vetämään uimalakin päähän, ku lähetään reissuun sinne.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kyllähän se on niin että Joensuun mies tuntee toisen. Tuossa ohjelmassa, jossa laulavat naamioituneina, se heinäsuova on Ilkka Alanko. Ampiaistyttö on Eva Wahlström.
Tässä on se syy, miksi Ilkka Alankoa ei ole nähty vähään aikaan julkisuudessa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Eikös Joensuuhun ole porttikielto ilman kaljua ja maihareita.

Joensuukin on käsittääkseni päässyt jo 2000-luvulle. Miehellä saa olla tukkaa päässä, koska luonto hoitaa sen asian yleensä ennen pitkää. Muusta varustautumisesta en tiedä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue

Eikös Joensuuhun ole porttikielto ilman kaljua ja maihareita. Mä ainakin joudun vetämään uimalakin päähän, ku lähetään reissuun sinne.
Itse asiassa kaljut maiharimiehet, neljä jääkaappipakastimen kokoista, pieksi minut jauhelihaksi Joensuun Kauppakadulla helmikuussa -95. Syy oli, että olin pienehkö, humalassa, yksin liikkeellä ja vieläpä nahkatakissa. Ja mulla oli hiuksia. Yritin sanoa, että olen kyllä syntyperäinen Suomen kansalainen, mutta ei auttanut.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo niihän se on. Kiva kaupunki. Käyn suht useasti. Pub Takatasku on yksi lempipaikoista.
Kerubihan oli ennen siinä yläpuolella. Siellä litkittiin bisseä ja kuunneltiin musaa, välillä käytiin aina alhaalla Takiksessa terävillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy