Köyhän miehen Sam Yaffa.Nikki Sixx on yliarvostettu pelle. Olisi aikoinaan kysynyt Hermannilta neuvoa.
Köyhän miehen Sam Yaffa.
Kerran olen Oulussa käynyt Kotiteollisuuden keikalla. Oli samana iltana SaiPa pelin kanssa. SaiPa pipo/ kaulaliinayhdistelmän kanssa ei päässyt edes narikkaan asti. Olin liian provosoivasti pukeutunut. Joku tähtibaari tai vastaava oli kyseessä.Olen tässä juuri Kotiteollisuuden keikalla, Oulussa esiintyvät.
Juontaja Zaani on kyllä turhakkein jätkä ikinä missään. Haistakoot kakka.
Olen tässä juuri Kotiteollisuuden keikalla, Oulussa esiintyvät.
Juontaja Zaani on kyllä turhakkein jätkä ikinä missään. Haistakoot kakka.
Ihan oikein, ettei tuollaisia murhanhimoisia agitaattoreita ole päästetty sisään!Kerran olen Oulussa käynyt Kotiteollisuuden keikalla. Oli samana iltana SaiPa pelin kanssa. SaiPa pipo/ kaulaliinayhdistelmän kanssa ei päässyt edes narikkaan asti. Olin liian provosoivasti pukeutunut. Joku tähtibaari tai vastaava oli kyseessä.
Lopulta pääsin sisään kyllä. Ilman SaiPa vermeitä.
Onko muutkin joutuneet taas naimaan joka päivä? Raskasta on tämä miehen työ.
Onko muutkin joutuneet taas naimaan joka päivä? Raskasta on tämä miehen työ.
Saattaa käydä sille toisellekin osapuolelle heikosti jos päällä oleva kuolee alla olevan päälle, eikä alla oleva saakaan jostain syystä siirrettyä sitä päällä olevaa pois. Kuinkahan kauan alla oleva tuommoisessa tilanteessa pysyisi hengissä?Varo ettei tule sydäriä. Naiminen on tappanut monta vanhempaa miestä. Vaikka pillun päälle on varmaan keskimääräistä mukavampaa kuolla.
Kerran olen Oulussa käynyt Kotiteollisuuden keikalla. Oli samana iltana SaiPa pelin kanssa. SaiPa pipo/ kaulaliinayhdistelmän kanssa ei päässyt edes narikkaan asti. Olin liian provosoivasti pukeutunut. Joku tähtibaari tai vastaava oli kyseessä.
Lopulta pääsin sisään kyllä. Ilman SaiPa vermeitä.
En itsekään ole joutunut kyseisen vainon kohteeksi muualla. Tervetulleeksi olen tuntenut muilla paikkakunnilla. Lahdessa en ole toki uskaltanut edes kokeilla.Ihme kiristelyä. Ainakaan Helsingin baareissa ei tuollaisesta nillitetä tippaakaan. Eikä SaiPan luulisi olevan se kaikkein provosoivin vastustaja Kärpille.
Juu, ei kyllä pidä vihulaiskannattajia hakata. Hienoahan tuo, että vieraassa paikassa tuo oman jenginsä esiin. Vaan jos tuo perkeleen virus jatkaa olemassaoloaan, niin ei enää lätkää pelata. Vuosien saatossa kaikki unohtavat, ja vaan hc-kaverit enää muistaa tuon talvisen kuningaslajin;).
En itsekään ole joutunut kyseisen vainon kohteeksi muualla. Tervetulleeksi olen tuntenut muilla paikkakunnilla. Lahdessa en ole toki uskaltanut edes kokeilla.
Täällä Helsingissä on jopa Kalpan kannattajia eikä heitä hakata kovin usein.
Juu, ei kyllä pidä vihulaiskannattajia hakata. Hienoahan tuo, että vieraassa paikassa tuo oman jenginsä esiin.
Niin, ei noilla uusinnoilla vielä kuuhun mennä. Käytiin mökillä päiväretkellä. Paluumatkalla oli lautta täynnä muita päiväretkeläisiä!? No, kyllä sinne saaristoon päinkin oli paljon menijöitä.Sehän tässä vituttaa. Virus. On alkanut kyllästyttää koko eliö.
Ei ole jääkiekon maailmanmestaruuskilpailuja. Miettikää. Voi vitulla päähän. Miten nyt kevään elää? Minä en tiedä ja luulen ettei kovin moni muukaan.
Silloin kun olen Helsingin yössä olllut verhoituna SaiPan kannustamiseen liittyvissä pukineissa, niin ketään ei ole kiinnostanut paskan vertaa. Ei negatiivisessa mielesssä, eikä muutenkaan.Täällä Helsingissä on jopa Kalpan kannattajia eikä heitä hakata kovin usein. Työkaverina oli aikoinaan SaiPan mies ja sillä oli SaiPan verkkarit ja se näytti hienolta.
Porissa aina saanut viettää hienoa aikaa aina, eikä vähiten sen takia, että tykkään Ässistäkin. Pataljoonan helmikuisen lappeen reissun jäljiltä lahjaksi saama pataljoona huivi kotonani muistonani.Niin, ei noilla uusinnoilla vielä kuuhun mennä. Käytiin mökillä päiväretkellä. Paluumatkalla oli lautta täynnä muita päiväretkeläisiä!? No, kyllä sinne saaristoon päinkin oli paljon menijöitä.