Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 326
  • 68 312

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte? Siis jääkiekossa, jalkapallot ja muut lasten lajit jäävät nyt huomiotta. Tosin oli mulla myös 4 ja 20 pelinumeroina. Hauskasti yhteensopivat numerot.

En mä oo koskaan pelannut jääkiekkoa missään jengissä. Jääkiekkoahan ajautuu pelaamaan vaan ne kaikista pahimmat pöntöt. Näkeehän sen täältä Jatkoajan nimimerkeistäkin että mitä enemmän on jääkiekkoa pelattu, sitä vähemmän tolkkua missään kirjoituksissa on. Vaikuttaa vielä siltä, että ne jotka ovat jonnekin aikuisikään asti lajia pelanneet, ovat ihan jossain leppäkertun ja pahkasienen välimaastossa kommunikoinnissa. Tämä siis Jatkoajan nimimerkeistä, niissä jääkiekon pelaajissa, jotka eivät uriensa jälkeen tule tänne paviaanien palstalle ölisemään, on ihan järkeviä ja mukaviakin ihmisiä.

Me älykkäät ja hyväkäytöksiset herrasmiehet olemme jääkiekon sijaan pelanneet jalkapalloa, ja vain satunnaisesti käyty vähän ulkojäillä höntsäämässä, sillee sivistyneesti. Jalkapallossa pelinumeroni oli ensiksi 9, mutta sitten kun huomattiin että olen ihan paska, pelinumerokseni oli vaivihkaa jossain välissä vaihdettu 23 ja 9 oli annettu semmoselle kaverille joka pelasi hyökkääjänä eikä oikeana pakkina ja joka oli myös hyödyksi omalle joukkueelleen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte.
Itse en ole harrastanut lähinnä yksilölajeja eikä niissä mitään omia numeroita saanut pitää. Olen harrastanut suunnistusta eli minun taidoillani lähinnä päätöntä hortoilua kartta kädessä. Juoksin minä joskus joku numero rinnassa kilpaa, se oli yläasteella viestikarnevaaleilla. Ala-asteella osallistuin neljänä vuotena koulujen välisiin yleisurheilukisoihin pituushypyssä enkä edes joka kerta ollut viimeinen. Muistaakseni sielläkin jotkut numerot oli kilpailijoilla käytössä... Enkä tiedä oliko minun nuoruudessa mitään mahiksia likkojen lätkää pelata... että se niistä pelinumeroista.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En mä oo koskaan pelannut jääkiekkoa missään jengissä.

Taidat olla **** kun et ymmärrä ettei tässä nyt kyselty lasten lajeista.

Siis eikö täällä ole jääkiekkoihmisiä alkuunkaan! Varmaan nyt joku on ihan aikuisenakin pelannut ja saanut aivotärähdyksiä? Ei yhtään asiallista vastausta, ****t!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olet jopo!

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onks teillekin käynyt niin, että joku nainen laittaa sinut mustalle listalle facebookissa ja sit kun se aina estää niin teet vaan uuden tilin ja menet laittaa lisää viestiä? Ja sit just jossain vaiheessa käy niin että poliisilta tulee kirje postilaatikkoon. Hoidatteko tekin asiat tolleen? Asia loppuun käsitelty. Löydät itsesi mustalta listalta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onks teillekin käynyt niin, että joku nainen laittaa sinut mustalle listalle facebookissa ja sit kun se aina estää niin teet vaan uuden tilin ja menet laittaa lisää viestiä? Ja sit just jossain vaiheessa käy niin että poliisilta tulee kirje postilaatikkoon. Hoidatteko tekin asiat tolleen? Asia loppuun käsitelty. Löydät itsesi mustalta listalta.
En ole ikinään käyttäny mitään vitun facebookkeja enkä käytä. Meen vaan soittaan ovikelloo ja näytän mulkkuni. Sama lopputulos.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eilen lisäsin kaveriksi yhden melkein 80-vuotiaan tutun ukon. Saunomassa ollaan nähty ja hetki piti miettiä onko se varmasti oikea tyyppi niin olihan se. On siellä vanhojakin.
No mulkkuahan sitä on sitten sieläkin vilauteltu, että samassa veneessä melkein ollaan. Jouduikko pyytään siltä dickpiciä ja siittä tunnistit samaks gubbeks?

No mulkkuahan sitä on sitten sieläkin vilauteltu, että samassa veneessä melkein ollaan. Jouduikko pyytään siltä dickpiciä ja siittä tunnistit samaks gubbeks?

Harmaaparta ja tutun näköiset kasvot. Siitä tunnistin. Yleensä noin vanhoilla on harmaaparta. Ja sauna on yhteinen sekä miehille että naisille, joten siellä ei alasti olla. Yhteissauna Saimaan rannalla. Suihkun puolella eli miesten suihkuhuoneessa voi olla munasillaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Harmaaparta ja tutun näköiset kasvot. Siitä tunnistin. Yleensä noin vanhoilla on harmaaparta. Ja sauna on yhteinen sekä miehille että naisille, joten siellä ei alasti olla.
Hö. No olipa melkonen downer tämä vastaus... Olsit ees keksiny jotai...

Glove

Jäsen
Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte? Siis jääkiekossa, jalkapallot ja muut lasten lajit jäävät nyt huomiotta. Tosin oli mulla myös 4 ja 20 pelinumeroina. Hauskasti yhteensopivat numerot.
Jääkiekossa oli ekalla kaudella 26, sitten monta vuotta 2, sitten viimeiset pari kautta 3. Jalkapallossa kun olin maalivahti niin silloin se tarkoitti, että numero oli 1. Kolmosen ottaisin jos nyt pelaisin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jääkiekossa oli ekalla kaudella 26, sitten monta vuotta 2, sitten viimeiset pari kautta 3. Jalkapallossa kun olin maalivahti niin silloin se tarkoitti, että numero oli 1. Kolmosen ottaisin jos nyt pelaisin.
Tuleeko nimimerkki Glove eli Hanska maalivahdin pestistä vai muista harrasteista?

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Joskus luin tämmösen jutun, sinä tulit tästä mieleen:

Riistakamerasta paljastui karmiva kuva - Sannaa vainoaa mies, jota mikään ei pysäytä
Riistakamerasta paljastui karmiva kuva - Sannaa vainoaa mies, jota mikään ei pysäytä

Muistelisin että joku nimimerkki täällä nimittäin joskus selitti että oli jotain naista vainonnut, ja jotenkin muistaisin että se olisit ollut sinä. Tuo sun facebook-kertomus liippaa ainakin lähelle. Kelaatko sä koskaan miltä noista sun vainoamista tyypeistä mahtaa tuntua kun piinaat niitä? Minusta tuommonen on vitun typerää ja paskapäistä touhua. Lopeta se.

Kauan meinaat että menee että olet mustalla listalla?

Haluun olla vain yhden ihmisen mustalla listalla. Sen tärkeimmän ihmisen mustalla listalla. Joku muisto katos. Aina sit muistaa että kuulun sentään johonkin arvoasteikkoon hänen elämässä. Kymmenen nimeä listalla vai olikohan joku kahdeksan. Enempää ei kehtais varmaan? Koska poliisi jo otti yhteyttä. Vaikka miten mieli tekis. Pitää yrittää laittaa himot kuriin. Sillä on jo mieskin, älysin itse yhdestä kuvasta Instassa. Kirjoitin joskus että se on isotissinen lehmä, tottahan se on että isot ne on. Näkeehän sen. Mitä sitä valehtelemaan. Suoralla tekstillä mennään. Suuttuuko naiset tuollaisesta?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Haluun olla vain yhden ihmisen mustalla listalla. Sen tärkeimmän ihmisen mustalla listalla. Joku muisto katos. Aina sit muistaa että kuulun sentään johonkin arvoasteikkoon hänen elämässä. Kymmenen nimeä listalla vai olikohan joku kahdeksan. Enempää ei kehtais varmaan? Koska poliisi jo otti yhteyttä. Vaikka miten mieli tekis. Pitää yrittää laittaa himot kuriin. Sillä on jo mieskin, älysin itse yhdestä kuvasta Instassa. Kirjoitin joskus että se on isotissinen lehmä, tottahan se on että isot ne on. Näkeehän sen. Mitä sitä valehtelemaan. Suoralla tekstillä mennään. Suuttuuko naiset tuollaisesta?
Nyt alkaa jo pikkuhiljaa wackometri piippaan täällä päässä...

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
39
(27).

16 säbässä maaliahneena voimahyökkääjänä.

Joskus luin tämmösen jutun, sinä tulit tästä mieleen:

Muistelisin että joku nimimerkki täällä nimittäin joskus selitti että oli jotain naista vainonnut, ja jotenkin muistaisin että se olisit ollut sinä. Tuo sun facebook-kertomus liippaa ainakin lähelle. Kelaatko sä koskaan miltä noista sun vainoamista tyypeistä mahtaa tuntua kun piinaat niitä? Minusta tuommonen on vitun typerää ja paskapäistä touhua. Lopeta se.

Sinusta tietenkään mielenterveysongelmilla ei voi olla mitään osuutta asioihin, vaan se on suoraan vitun typerää ja paskapäistä touhua? Eikä tarvitse kirjoittaa monikossa mistään "sun vainoamista tyypeistä".

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Sinusta tietenkään mielenterveysongelmilla ei voi olla mitään osuutta asioihin, vaan se on suoraan vitun typerää ja paskapäistä touhua? Eikä tarvitse kirjoittaa monikossa mistään "sun vainoamista tyypeistä".

Älä selittele omaa kusipäistä käytöstäsi mielenterveysongelmilla. Ota virheistä opiksi ja mene eteenpäin. Nyt jauhat sitä täällä kaikkine yksityiskohtineen kuin olisit ylpeä tästä. Se tekee susta kusipään. Minkäänlaista katumusta noista viesteistä ei ole luettavissa. Vanhemmissa viesteissä mitä olet asiasta kertonut sitä sentään oli. Ota vastuu tekemisistäsi.

Ja kyllä, toisen vainoaminen on vitun tyhmää ja paskapäistä touhua.

Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjoitin joskus että se on isotissinen lehmä, tottahan se on että isot ne on. Näkeehän sen. Mitä sitä valehtelemaan. Suoralla tekstillä mennään. Suuttuuko naiset tuollaisesta?

Suututko sinä jos sinua sanotaan mielenvikaiseksi ja säälittäväksi runkkariksi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy