Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 546
  • 66 844

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Näkyi tuo ilmaiseksi. Eikö niitä saa muutaman aina kuukaudessa taviksetkin lukea.

Ei kun Helsingin Sanomissa on ilmaiseksi luettavissa kaikki nämä koronaan liittyvät jutut. Nopeasti vilkaistuna tässäkin oli kyseessä sellainen teksti.

Nyt vituttaa taas perinteinen juttu. En saa nimittäin unta. Tai hetken aikaa tuossa selkeästi unta näin mutta sekin oli vain hetkittäistä.

Luultavammin tämä unettomuus liittyy tuohon mitä purnasin vitutusketjuun. Ja lisää sytykettä se vaan saa siitä kierteestä että mitä enemmän kello näyttää sitä isommaksi kasvaa huoli huomisesta työpäivästä ja jaksamisesta ja sitten on taas vaikeaa saada unta.

Taitaa huomenna olla edessä oikein mukava duunivuoro? Se on aina jos ei nuku hyvin. Jos ei sitten onnistu olla pois töistä kokonaan. Mikä sekin vituttaisi. Muutenkin jo tynkä työviikko pääsiäisen vuoksi.

Tämä nukkuminen välillä sellainen taitolaji mutta tärkeä laji. Mutta kun ei se aina lähde eikä pakottamalla tule.
 

redpecka

Jäsen
Ei kun Helsingin Sanomissa on ilmaiseksi luettavissa kaikki nämä koronaan liittyvät jutut. Nopeasti vilkaistuna tässäkin oli kyseessä sellainen teksti.
Okei, hienoa. Itse olen tullut Ylen ja Jatkiksen (ja eli juuri näiden linkattujen sivujen) ja paikallisten pikku aviisien kanssa hyvin toimeen. Itseasiassa olisi aika pirun tyhmää jonkin itseään luotettavana pitävän tahon jättäytyä näissä suurissa asioissa maksumuurin taakse ja antaa hömppien viedä asiakkaat.

Nukahtaminen on taitolaji. Ja tuskin on yhtä oikeaa tapaa. En toivota tsemppiä sinne kun yrittämällä nukahtaa ei voi. Rauhallisuutta, hiljaisuutta, valaita, simpsoneita, ruutu himmeälle, unilääke... Toivottavasti löydät jonkun hyvän.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä! Kuvaa suihinotto ja laita tänne. @FASlapsi a vituttaa, koska se ei osaa kuvata eikä kukaan usko sitä jos se väittää saaneensa.

Joo, näin se juuri on. Oon lisäksi toki kateellinen ja katkera, ja olisi erittäin hienoa ja hyväksyttävää jakaa jotain omia seksikuvia ja -videoita, varsinkin tämmöselle anonyymien runkkareiden kaikille avoimelle palstalle, eritoten jos ne on vielä semmosia että naisen naama näkyy ja on vielä nimet ja iät asuinpaikat sun muut kirjoitettuna auki. Axl Smith on samaa mieltä kanssani! Mutta tää on joku vitun pikku kakkonen, on on.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vedonlyöntihommat jääneet vähemmälle tai no melkein kokonaan pois viime viikkoina. Tänään katsoin kohteita ja mitä silmäni näkevätkään!? V. Reva pelaa pinkiponkia ja 1,5 kerroin!? No eikun rahat Revaan ja jännäämään liveä.

Matsi lähti nihkeästi käyntiin eikä hommasta näyttänyt tulevan vittuakaan... alkulämmittelyn jälkeen Reva alkoi varmaan saada hien pintaan ja homma alkoikin luistaa ja seuraavat erät hoituikin sitten suvereenisti yhdessä vitun vihellyksessä. Lopussa Reva menetti muutaman ottelupallon mutta lopulta Reva venyi sen verran, että saatiin ottelupallo sisään ja rahat meikän tilille. Tätä se vedonlyönti nykyään on.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Olo on yövuorojen jälkeen jälleen. kuin olisi vetänyt 10 erän nyrkkeilymatsin. Onneksi tällä viikolla alkaa loma. Torstaina ja perjantaina vielä aamuihin ja sen jälkeen melkein kolme viikkoa helppoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte? Siis jääkiekossa, jalkapallot ja muut lasten lajit jäävät nyt huomiotta. Tosin oli mulla myös 4 ja 20 pelinumeroina. Hauskasti yhteensopivat numerot.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte? Siis jääkiekossa, jalkapallot ja muut lasten lajit jäävät nyt huomiotta. Tosin oli mulla myös 4 ja 20 pelinumeroina. Hauskasti yhteensopivat numerot.
Eipä ole ite tullut harrastettua hokia kuin nojatuolista, mutta 90-luvulla ollessani kiihkeimmilläni kiekko- ja erityisesti NHL-fanituksessa, niin jäi mieleen että numero 24 oli kaikista kovin. Todella monen tappelijan pelinumero tuntui tuolloin olevan 24.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte? Siis jääkiekossa, jalkapallot ja muut lasten lajit jäävät nyt huomiotta. Tosin oli mulla myös 4 ja 20 pelinumeroina. Hauskasti yhteensopivat numerot.

En mä oo koskaan pelannut jääkiekkoa missään jengissä. Jääkiekkoahan ajautuu pelaamaan vaan ne kaikista pahimmat pöntöt. Näkeehän sen täältä Jatkoajan nimimerkeistäkin että mitä enemmän on jääkiekkoa pelattu, sitä vähemmän tolkkua missään kirjoituksissa on. Vaikuttaa vielä siltä, että ne jotka ovat jonnekin aikuisikään asti lajia pelanneet, ovat ihan jossain leppäkertun ja pahkasienen välimaastossa kommunikoinnissa. Tämä siis Jatkoajan nimimerkeistä, niissä jääkiekon pelaajissa, jotka eivät uriensa jälkeen tule tänne paviaanien palstalle ölisemään, on ihan järkeviä ja mukaviakin ihmisiä.

Me älykkäät ja hyväkäytöksiset herrasmiehet olemme jääkiekon sijaan pelanneet jalkapalloa, ja vain satunnaisesti käyty vähän ulkojäillä höntsäämässä, sillee sivistyneesti. Jalkapallossa pelinumeroni oli ensiksi 9, mutta sitten kun huomattiin että olen ihan paska, pelinumerokseni oli vaivihkaa jossain välissä vaihdettu 23 ja 9 oli annettu semmoselle kaverille joka pelasi hyökkääjänä eikä oikeana pakkina ja joka oli myös hyödyksi omalle joukkueelleen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte.
Itse en ole harrastanut lähinnä yksilölajeja eikä niissä mitään omia numeroita saanut pitää. Olen harrastanut suunnistusta eli minun taidoillani lähinnä päätöntä hortoilua kartta kädessä. Juoksin minä joskus joku numero rinnassa kilpaa, se oli yläasteella viestikarnevaaleilla. Ala-asteella osallistuin neljänä vuotena koulujen välisiin yleisurheilukisoihin pituushypyssä enkä edes joka kerta ollut viimeinen. Muistaakseni sielläkin jotkut numerot oli kilpailijoilla käytössä... Enkä tiedä oliko minun nuoruudessa mitään mahiksia likkojen lätkää pelata... että se niistä pelinumeroista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En mä oo koskaan pelannut jääkiekkoa missään jengissä.

Taidat olla **** kun et ymmärrä ettei tässä nyt kyselty lasten lajeista.

Siis eikö täällä ole jääkiekkoihmisiä alkuunkaan! Varmaan nyt joku on ihan aikuisenakin pelannut ja saanut aivotärähdyksiä? Ei yhtään asiallista vastausta, ****t!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olet jopo!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onks teillekin käynyt niin, että joku nainen laittaa sinut mustalle listalle facebookissa ja sit kun se aina estää niin teet vaan uuden tilin ja menet laittaa lisää viestiä? Ja sit just jossain vaiheessa käy niin että poliisilta tulee kirje postilaatikkoon. Hoidatteko tekin asiat tolleen? Asia loppuun käsitelty. Löydät itsesi mustalta listalta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onks teillekin käynyt niin, että joku nainen laittaa sinut mustalle listalle facebookissa ja sit kun se aina estää niin teet vaan uuden tilin ja menet laittaa lisää viestiä? Ja sit just jossain vaiheessa käy niin että poliisilta tulee kirje postilaatikkoon. Hoidatteko tekin asiat tolleen? Asia loppuun käsitelty. Löydät itsesi mustalta listalta.
En ole ikinään käyttäny mitään vitun facebookkeja enkä käytä. Meen vaan soittaan ovikelloo ja näytän mulkkuni. Sama lopputulos.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eilen lisäsin kaveriksi yhden melkein 80-vuotiaan tutun ukon. Saunomassa ollaan nähty ja hetki piti miettiä onko se varmasti oikea tyyppi niin olihan se. On siellä vanhojakin.
No mulkkuahan sitä on sitten sieläkin vilauteltu, että samassa veneessä melkein ollaan. Jouduikko pyytään siltä dickpiciä ja siittä tunnistit samaks gubbeks?
 
No mulkkuahan sitä on sitten sieläkin vilauteltu, että samassa veneessä melkein ollaan. Jouduikko pyytään siltä dickpiciä ja siittä tunnistit samaks gubbeks?

Harmaaparta ja tutun näköiset kasvot. Siitä tunnistin. Yleensä noin vanhoilla on harmaaparta. Ja sauna on yhteinen sekä miehille että naisille, joten siellä ei alasti olla. Yhteissauna Saimaan rannalla. Suihkun puolella eli miesten suihkuhuoneessa voi olla munasillaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Harmaaparta ja tutun näköiset kasvot. Siitä tunnistin. Yleensä noin vanhoilla on harmaaparta. Ja sauna on yhteinen sekä miehille että naisille, joten siellä ei alasti olla.
Hö. No olipa melkonen downer tämä vastaus... Olsit ees keksiny jotai...
 

Glove

Jäsen
Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte? Siis jääkiekossa, jalkapallot ja muut lasten lajit jäävät nyt huomiotta. Tosin oli mulla myös 4 ja 20 pelinumeroina. Hauskasti yhteensopivat numerot.
Jääkiekossa oli ekalla kaudella 26, sitten monta vuotta 2, sitten viimeiset pari kautta 3. Jalkapallossa kun olin maalivahti niin silloin se tarkoitti, että numero oli 1. Kolmosen ottaisin jos nyt pelaisin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jääkiekossa oli ekalla kaudella 26, sitten monta vuotta 2, sitten viimeiset pari kautta 3. Jalkapallossa kun olin maalivahti niin silloin se tarkoitti, että numero oli 1. Kolmosen ottaisin jos nyt pelaisin.
Tuleeko nimimerkki Glove eli Hanska maalivahdin pestistä vai muista harrasteista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös