Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte? Siis jääkiekossa, jalkapallot ja muut lasten lajit jäävät nyt huomiotta. Tosin oli mulla myös 4 ja 20 pelinumeroina. Hauskasti yhteensopivat numerot.
En mä oo koskaan pelannut jääkiekkoa missään jengissä. Jääkiekkoahan ajautuu pelaamaan vaan ne kaikista pahimmat pöntöt. Näkeehän sen täältä Jatkoajan nimimerkeistäkin että mitä enemmän on jääkiekkoa pelattu, sitä vähemmän tolkkua missään kirjoituksissa on. Vaikuttaa vielä siltä, että ne jotka ovat jonnekin aikuisikään asti lajia pelanneet, ovat ihan jossain leppäkertun ja pahkasienen välimaastossa kommunikoinnissa. Tämä siis Jatkoajan nimimerkeistä, niissä jääkiekon pelaajissa, jotka eivät uriensa jälkeen tule tänne paviaanien palstalle ölisemään, on ihan järkeviä ja mukaviakin ihmisiä.
Me älykkäät ja hyväkäytöksiset herrasmiehet olemme jääkiekon sijaan pelanneet jalkapalloa, ja vain satunnaisesti käyty vähän ulkojäillä höntsäämässä, sillee sivistyneesti. Jalkapallossa pelinumeroni oli ensiksi 9, mutta sitten kun huomattiin että olen ihan paska, pelinumerokseni oli vaivihkaa jossain välissä vaihdettu 23 ja 9 oli annettu semmoselle kaverille joka pelasi hyökkääjänä eikä oikeana pakkina ja joka oli myös hyödyksi omalle joukkueelleen.