Lauloitko niissä kuvissa kännissä karaokea? Mutta ihan hyvin vedit tuossa videolla, ihan samaa tasoa Czesckun kanssa.Mulla on ollut naama monessa lehdessäkin, joten ei tunnu enää missään.
Lauloitko niissä kuvissa kännissä karaokea? Mutta ihan hyvin vedit tuossa videolla, ihan samaa tasoa Czesckun kanssa.Mulla on ollut naama monessa lehdessäkin, joten ei tunnu enää missään.
Etusivu - Oikeus.fi / Ulosotto tuolta saa tiedon.Ensin haluaisin vaikka saada tietää, mikä on juuri tällä hetkellä ulosotossa olevan velkani kokonaissumma. Sen haluaisin tietää. Sitten kun sen summan saisi omaan tietoon, voikin miettiä ja nauraa omille asioille taas hieman lisää. Onko minulla oikeus saada tietooni se summa ja miten sen tiedon voi saada?
Etusivu - Oikeus.fi / Ulosotto tuolta saa tiedon.
Jankutan tätä varmasti ärsyttävyyteen saakka, mutta kannattaa pitää huoli, että jos sinua enemmänkin aletaan käyttämään vakituisen työntekijän paikalla, niin palkkauskin olisi sitten sen työnkuvan mukaista. Nämä "testit" ovat samalla ilmaista työvoimaa työnantajallesi. Tsemppiä nyt silti. Hyvin menee.
Niin minäkin joskus luulin, mutta en sitä koskaan tuolta ole löytänyt. Omia tietoja katselin ja mitään hyödyllistä en silloin tuolta löytänyt. Niin ja voisin toki tuolta sivulta uudestaan käydäkin etsimässä, jos tällä kertaa vaikka osaisinkin sen tiedon sieltä itsenäisesti löytää.. Mutta se ei ole enää mahdollista, ihmeisiin en minäkään pysty. Epäilen myöskin, että vaikka tuolle sivulle olisi just nyt mahdollisuus kirjautua, niin en osaisi vieläkään sitä oikeaa tietoa sieltä löytää.
Tämä ketju on täynnä reppanoita, juoppoja ja reppanoita juoppoja. Me too!
Minä olen yhdistänyt nimimerkin Nikke Knattertoniin, mutta loppupuoli ei täsmää.Lukeeko muutkin nimimerkki @knttrtknkn1 mielessään "konttorikone ykköne"...?
Lukeeko muutkin nimimerkki @knttrtknkn1 mielessään "konttorikone ykköne"...?
Suomessa yhden suurimman rautakauppaketjun myynti maaliskuussa oli +30% viime vuoteen verrattuna. B2B asiakkaissa oli pientä kasvua, mutta suurin osa tuli kuluttajakaupassa. Nuo sun luvut sähkötyökalujen myynnissä on kunnioitusta herättäviä. Makitaako pistit menemään?Olen töissä keskisuuressa rautakaupassa vastuumyyjänä. Teimme ensimmäisenä koronakuukautena aivan älyttömän hienon tuloksen, +39% verrattuna viime vuoteen, joka sekin oli hyvä. Kun koronamyrsky alkoi, niin kauppias kuin työntekijätkin olettivat että tämä oli nyt toistaiseksi tässä. Lomautukset pyörii ja kauppa joudutaan todennäköisesti jopa sulkemaan aika pian.
Ja paskanmarjat. Ihmiset ei todellakaan pysy kotona niin kuin Sanna Marin on käskenyt. Kun kaikki on kielletty, suljettu ja lopetettu niin ne tulee kaikki meille. Omaan vastuualueeseeni kuuluvien sähkötyökalujen myynti oli +92,9% viime vuoteen. Nyt on aikaa rempata ja uusia koneita. Ja aikaa vaarantaa oma henkensä.
Yli 70-vuotiaat eivät todellakaan pysy kotona, kauppa on täynnä niitä aamusta iltaan. Asiat ovat yleensä "tartteis tämmösen ruuvin", "uutta löylykauhaa olen etsimässä", "myydäänkös teillä paristoja", "mistäs minä löydän roskapusseja" ja "missäs teillä on vessa kun tuli tuossa kävelyllä hätä". Kassavirtaa tämä hallitusta uhmaava väestönosa ei siis yleensä tuo.
No helevata, mähän oli jäljillä kuitenkin.Se on konttoritekniikan 1. Hippoksella soi Jyväskylän konttorikoneen mainos joskus 90-luvulla, jossa laulettiin..., konttoritekniikan 1 , JKL.n konttorikone.
Se laulu soi mulla vieläkin päässä. Firmaa tuskin on enää, enkä oikeastaan tiedä onko koskaan ollutkaan. Kai se on ollu kun kerta mainostivatkin.
Nyt en muista että mistä olutmerkeistä oli kyse, olisiko Koff ollut toisena osapuolena, mutta olen siis ostanut eräältä kioskilta aikanaan ainakin kahteen eri otteeseen olutta sixpackissa tai mäyrässä jossa on ollut eri kaljan pahvit mitä pullot sisällä. Eli siis olen ottanut Koffin pakkauksen ja pullot sisällä olleet jotain muuta merkkiä. Aika outoa että tämmöstä on päässyt tapahtuun.Oonhan mä aina tienny ettei kaikki telkät oo mulla pöntössä, mutta tänään tuli taas kunnon vahvistus sillekin, kun kaupasta piti hakea Karhua laatikko, nii minäpoika tyynesti Karjalaboxin kanssa ulos. Enkä tajunnu ennenkuin ensimmäisen tölkin otin ulos, että mitäs saatanaa, kuka laittanu karhulaatikkoon karjalaa? Piti kattoo useemman kerran että joo, on se karjalaa, nin. Kyllä ei taas mikään mee oikein tänään!
Oonhan mä aina tienny ettei kaikki telkät oo mulla pöntössä, mutta tänään tuli taas kunnon vahvistus sillekin, kun kaupasta piti hakea Karhua laatikko, nii minäpoika tyynesti Karjalaboxin kanssa ulos. Enkä tajunnu ennenkuin ensimmäisen tölkin otin ulos, että mitäs saatanaa, kuka laittanu karhulaatikkoon karjalaa? Piti kattoo useemman kerran että joo, on se karjalaa, nin. Kyllä ei taas mikään mee oikein tänään!
Minen oo alkoholin väärinkäyttäjä. Kyllä kaikki juuaan, prkl. Ja ei, en ole porilainen, Karhu ny putoo muuten vaan, Sandelsin ja Auran ohella. Köyhä kun oon niin yleensä nobelaneria tai königsbacheria vaan. Tänään piti vaihteen vuoksi tuota Karhua, mutta ei. Vituiks män... työmaan suurin sankari.On kyllä suorastaan traaginen virhe. Ja oletan että vielä porilaisena. Multa jäisi karjalat juomatta.
No nyt oli kyllä hämmentävää settiä...kävin hakemassa kaupasta kaljaa ja safkaa
vastaan tuli vanhempi ja nuorempi mamunainen (nuoremmalla oli vauva sylissään)
kerrostaloni pihalla oli maassa 20e seteli taiteltuna (saattoi olla myös 2 seteliä)
mamunaiset tulivat kerrostalolta päin, joten oletin että raha oli mahdollisesti tippunu niiltä
en nostanut rahoja, koska tottakai mamu-naiset sanoisivat, että rahat ovat heidän.
huusin heidän perään.
kysyin minne he ovat menossa
eivät puhu suomea
kauppaan olivat menossa (in english)
kysyin onko heiltä pudonnut jotain. (eivät ymmärrä)
nuorempi soittaa "Rakas XXXXX" (luki puhelimessa)
hän puhuu suomea, mutta ei ole ymmärrettävästi kartalla tilanteesta
alan kyselemään onko naisilla rahaa mennä kauppaan
he eivät ymmärrä
toistan kysymyksen
alan ymmärtää, että alan ehkä kuulostaa ihmiseltä, joka yrittää kierrellen ostaa palveluita kyseiseltä naiselta.
pyydän anteeksi aiheuttamaani hämmennystä ja poistun paikalta.
menin kotiin ja jätin rahat pihalle.
nyt pelottaa että ne oikeesti asuu tässä talossa.
Minen oo alkoholin väärinkäyttäjä.
Niin mutta kun tuossa videolla on myös ääni. Naaman lisäksi.Mulla on ollut naama monessa lehdessäkin, joten ei tunnu enää missään.