Veikkaan että tämä on se porukka, joka on "pakotettu" työn perässä pääkaupunkiseudulle ja jonka joka viikonloppu on päästävä sinne kotiseudun onnelaan.Naurattaa kyllä vähän kun hesalaiset kitisee tästä Uudenmaan eristämisestä. Eikös ne ole vuosia toivoneet että "rehupuntit" voivat pysyä pois Stadista ja nyt kun vihdoin niin tapahtuu niin alkaa hirveä parkuminen. Mutku sitku totku nyyh ei pääse mökille. Ilmeisesti hesalaisten mielestä he voisivat vapaasti liikkua pois levittämään virusta mutta sinne ei saa mennä. Tekee järkeä.
Olisin voinut kirjoittaa myös "Maken järkeä", muta joku olisi varmaan ihmetellyt että kuka Make ja missä.Minä tajusin tuon heti. Englannin termi makes sense kirjaimellisena käännöksenä. Tällaiset kielivääntelyt ovat minun kuppini teetä.
Jotku saattaa sanoo myös meikkaa senssiä!Olisin voinut kirjoittaa myös "Maken järkeä", muta joku olisi varmaan ihmetellyt että kuka Make ja missä.
Kuka muka kirjoittaa muta ennen sanaa joku? Ei ole minun pala kakkua tämä.Olisin voinut kirjoittaa myös "Maken järkeä", muta joku olisi varmaan ihmetellyt että kuka Make ja missä.
En mä kai missään vaiheessa väittänyt etten olisi tajunnut että kyseessä on kirjaimellinen käännös.Minä tajusin tuon heti. Englannin termi makes sense kirjaimellisena käännöksenä. Tällaiset kielivääntelyt ovat minun kuppini teetä.
Senssin meikkaus se vasta junttia onkin. Varmaan vaan stadilaiset tekee niin.Jotku saattaa sanoo myös meikkaa senssiä!
Olisin voinut kirjoittaa myös "Maken järkeä", muta joku olisi varmaan ihmetellyt että kuka Make ja missä.
Erittäin tosissaan puolihassutteluna.En toisaalta tiedä kuinka tosissaan tai puolihassutteluna Roger Moore tuohon sanavalintaansa päätyi.
Mutakakku selkeesti maistuis. Valkosuklaasta saa eri hyvää.Kuka muka kirjoittaa muta ennen sanaa joku? Ei ole minun pala kakkua tämä.
Mä kävin täältä urbaanista Mansesta siellä sun mainostamassa luonnossa töissä viikottain tähän Corona hommaan asti.Veikkaan että tämä on se porukka, joka on "pakotettu" työn perässä pääkaupunkiseudulle ja jonka joka viikonloppu on päästävä sinne kotiseudun onnelaan.
Mainitsinko mitään viruksesta? Kohtuu vahva dejavu tästä kommentista. :DMikä on koronavirus? Onko Ed Sheeranin taustabändissä laulava Greta Thunberg jo saanut sen?
Mulle se meinaa sitä että joku yrittää väkisin käyttää modernia nuorten kieltä puheessaan mutta päätyy kuulostamaan hölmöltä yrityksessään.Kerro ny @Breeze Harbour mitä se senssin meikkaus meinaa? Oma rohkea arvaus on: deitin mailausta?
Ok kiitos. Eli moni ymmärtämättömäni juttu onkin ollut vaan senssin meikkausta. Ei ymmärtämisen arvoista siis. Eipä tarvi enää jatkossa miettiä ymmärryksiään.Mulle se meinaa sitä että joku yrittää väkisin käyttää modernia nuorten kieltä puheessaan mutta päätyy kuulostamaan hölmöltä yrityksessään.
Menisi myös heittämällä "Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?" ketjuun tämä.
Mutta jos sen tekee tiedostaen, kyse on viiltävästä ironiasta.Mulle se meinaa sitä että joku yrittää väkisin käyttää modernia nuorten kieltä puheessaan mutta päätyy kuulostamaan hölmöltä yrityksessään.
Juurikin näin. Ellei joku osannut lukea voimakasta itseironian katkua mun senssin meikkauksen välistä, I'm deeply sorry.Mutta jos sen tekee tiedostaen, kyse on viiltävästä ironiasta.
Tuli tässä hymy naamalle ketjun viestittelyn pohjalta mieleen, että neljä jatkoaikalaista (niistä jotka tiedän, voi olla joku tuttu joka ei paljasta itsesään) on tavannut minun lapseni. @banaaninviljelijä, @abianos, @nummenkallio ja... (rumpujen pärinää)... @pettter
Kolme ensimmäistä käynyt kotonani ja pettter tavattiin luonnollisesti HIFK-SaiPa matsissa.
"Kiva kun sulla on kavereita". Ovat onneksi. Yksi ystävä oli täällä pari vuotta sitten kuukauden evakossa kun poltti keittiönsä eikä se tyttöjäni haitannut yhtään. Vaikka dokasimme silloinkin. Mutta me (tarkoitan tällä myös sinua) emme ole väkivaltaisia.
Minulle tuli nimittäin alkuvuodesta lastensuojeluilmoitus, kun lasten äiti oli soittanut poliisit kun hänen nykyinen aviomiehensä oli pistänyt häntä turpaan.