Paradise PD. Harvoin mitään noin sairasta näkee.Kun ei kerran pääse kirjastoon, niin piti ottaa tuo Netflix käyttöön. Seuraavaksi vaan pähkäillä, että mitähän sitä alkais kattomaan.
Kiitos vinkistä. Pitääpä laittaa muistiin tämä.Paradise PD. Harvoin mitään noin sairasta näkee.
Kävin tsekkaamassa trailerin. Aisssaaatana. Vaikuttaa olevan mun makuun. Menee kyllä katteluun pikimmiten.Paradise PD. Harvoin mitään noin sairasta näkee.
Sepä juuri, kun Timo olisi S-sarjan Mersulla kurvannut paikalla mitään näkemättömin silmin, siinähän voisi sanoa olevana vaikka kenraali.Miettikää miten hienoa olisi seurata vierestä jos Majuri Mikkonen vielä eläis (ja näkis), kun joku varusmiehen mosa koittaisi käännyttää Timo Torstia sulkupisteellä kun tämä olisi matkalla vaikkapa johonkin upseerien herrasmiesklupille. "Nämä rajoitukset eivät meitä puolustusvoimien johtoa koske! Nimi ja komppania, sotamies?!"
Jakso jaksolta pahenee. Siis nyt olen sitä varmaan 7-8 jaksoa katsonut. Joka jaksossa oon saanut nauraa.Paradise PD.tä hehkutettu joten menee katseluun. Big Mouth ensin loppuun. Saa olla PD aika kova että BM kalpenee eli odotukset ovat suuret.
Ykkösjaksossa tykkäsin erityisesti itsekin täällä mainostamastani koksun vetämisestä huoran tisseiltä. Ajan hengen mukaisesti se oli kuvattu vähän eri näkökulmasta.Jakso jaksolta pahenee. Siis nyt olen sitä varmaan 7-8 jaksoa katsonut. Joka jaksossa oon saanut nauraa.
Banaani, sää oot samanlainen sattanan kualaaja kun määkin mitä tule naisiin! Mutta oon antanu itteni ymmärtää että et ole lusimassa elinkautista toisin kun allekirjottanut...? Sulla on sentään helppoo, helevetti! Mää oon kun mieleltäni kapitalisti joka on KGB:n valvonnassa. Ja itte allekirjottanu lanketin.Ai että, ai että. Tämä urheilijanuorukainen päätti hakea aterian Mäkkäristä. Siinä luukulla ollut neitokainen oli kyllä kuvan kaunis nainen. Iältään varmaan mun pojan ikäinen, mutta oli totta vie silmän ilo.
Mä oon istunut jo kaksi elinkautista. Sain molemmilla kerralla vapautuksen hyvän käytöksen takia.Banaani, sää oot samanlainen sattanan kualaaja kun määkin mitä tule naisiin! Mutta oon antanu itteni ymmärtää että et ole lusimassa elinkautista toisin kun allekirjottanut...? Sulla on sentään helppoo, helevetti! Mää oon kun mieleltäni kapitalisti joka on KGB:n valvonnassa. Ja itte allekirjottanu lanketin.
Pysy kotona pari viikkoa niin kyllä se siitä. Ei tartte testejä jos pysyt terveenä. Hyvää tulevaisuutta!Kas kas, juuri tulleen tiedon mukaan, olen altistunut koronalle mun duunissa. Sitä on testeihin kai mentävä, siis jos pääsen testeihin.
No, on mulla ollut pieniä oireita, vaan olen luullut lievän astman ja tämän järjettömän katupölyn aiheuttamaksi. Ehkä ei olekaan noin.Pysy kotona pari viikkoa niin kyllä se siitä. Ei tartte testejä jos pysyt terveenä. Hyvää tulevaisuutta!