Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 678
  • 68 308
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitäskö munkin osallistua tähän korona-ajan virkistystoimintaan? Voisin vetää muuten luonnontilassa mutta heittää ketuntaljan olalle ja mennä seisoon parvekkeen pöydälle. Poseeraisin siinä niinkun kunnon bear-äjjä. Siitä vaan bongailemaan, mussukat.

Päivää. Aurinkoista sellaista, sään puolesta siis. Melkein pärjäisi ilman talvihupparia ja pitkiä kalsareita, kun ulkona käy kävelylenkin heittämässä. Vieläkin ne oli kuitenkin mukana, ilman järkevää selitystä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ja Sanna oli saanut niitä Tinderissä. Missä ei voi lähettää kuvia. Ei paha.
Samaa mietin lukiessani, että onko tässä nyt siirrytty whatsappiin tai jonnekin kuitenkin ennen tapaamista ja juttu siis muuten pitäisi paikkaansa.

Sinänsä kyllä uskon tuonlaisiin miesten perseilyihin. Itsekin olen kuullut naisilta vastaavia.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yleensä en näihin kiertoviesteihin ja haasteisiin osallistu mutta onhan tämä Nallejahti niin hellyttävä idea että laitoin minäkin pehmoleluni ikkunan viereen istumaan. Tai ei tuo minun pehmoleluni nalle ole vaan lähinnä kai tiikeri mutta kaiketi sekin lasketaan?

Jouduin vähän tekemään asunnossani erityisjärjestelyitä tuon takia kun ikkunalaudat niin perhanan pienet mutta sain kun sainkin pehmolelun ikkunan viereen istumaan ja ulos katselemaan. Istukoot nyt sitten vielä ihan piruuttain sen suursuosion saaneen wc-paperin päällä.

Hei, pistä sinäkin mahdollinen pehmolelusi ikkunalle ja osallistu tähän hellyttävään Nallejahtiin! Netistä löytyy varmasti lisätietoa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sisäpiiritietona kuulin varmalta lähteestä, että suunnittelevat myös Alkojen kiinni laittamista, koska alkoholi ei kuulemma kuulu perustarpeisiin aka välttämättömyyksiin.

Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä en näihin kiertoviesteihin ja haasteisiin osallistu mutta onhan tämä Nallejahti niin hellyttävä idea että laitoin minäkin pehmoleluni ikkunan viereen istumaan. Tai ei tuo minun pehmoleluni nalle ole vaan lähinnä kai tiikeri mutta kaiketi sekin lasketaan?

Jouduin vähän tekemään asunnossani erityisjärjestelyitä tuon takia kun ikkunalaudat niin perhanan pienet mutta sain kun sainkin pehmolelun ikkunan viereen istumaan ja ulos katselemaan. Istukoot nyt sitten vielä ihan piruuttain sen suursuosion saaneen wc-paperin päällä.

Hei, pistä sinäkin mahdollinen pehmolelusi ikkunalle ja osallistu tähän hellyttävään Nallejahtiin! Netistä löytyy varmasti lisätietoa.

Mä pistin paremmaksi. Meidän kissa on istunu koko päivän tuossa ikkunalla kun aurinko paistaa. Ei se siitä paljoa liiku, joten sitä voi joku luullakin pehmoleluksi.

En omista yhtään pehmolelua, enkä taida sellaista saada nyt mistään hommattuakaan. Ei se varmaan ole hyväksyttävä syy lähteä ulos.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vajaa pari viikkoa olit pois ja hattu kourassa palasit duuniin, niin heti alkoi viikonloppu ja taas pitää ryypätä, vaikka just selvisit edellisestä putkesta. Onks teillä sama?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Naurattaa kyllä vähän kun hesalaiset kitisee tästä Uudenmaan eristämisestä. Eikös ne ole vuosia toivoneet että "rehupuntit" voivat pysyä pois Stadista ja nyt kun vihdoin niin tapahtuu niin alkaa hirveä parkuminen. Mutku sitku totku nyyh ei pääse mökille. Ilmeisesti hesalaisten mielestä he voisivat vapaasti liikkua pois levittämään virusta mutta sinne ei saa mennä. Tekee järkeä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ilmeisesti hesalaisten mielestä he voisivat vapaasti liikkua pois levittämään virusta mutta sinne ei saa mennä. Tekee järkeä.
Kuka sanoo tekee järkeä? Oikea kieliopin mukainen ilmaisu on "käy järkeen" tai ainakin oli viimeksi kun tsekkasin.

Terveisin "hesalainen" jolle ei ole mitään väliä mistä joku on kotoisin, mutta joka on valitettavasti pahimman sortin grammar nazi. Sori.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka sanoo tekee järkeä? Oikea kieliopin mukainen ilmaisu on "käy järkeen" tai ainakin oli viimeksi kuin tsekkasin.
Ei kukaan ole mitään sanonut, kuten ei kukaan yleensäkään konkreettisesti sano mitään keskustelupalstoilla. Täällä kirjoitetaan. Kävikö järkeen?

Suosikkijoukkue
Ei kukaan ole mitään sanonut, kuten ei kukaan yleensäkään konkreettisesti sano mitään keskustelupalstoilla. Täällä kirjoitetaan. Kävikö järkeen?
Kuitenkin käytit "tekee järkeä" ilmaisuna viestissäsi. Mulle ei ole mitään eroa sanoitko sen ääneen vai luinko sen koneeni näytöltä. Käytit kommunikoinnissasi ilmaisua joka juurikin ei käy järkeen tai soinnu suussa järkevän kuuloiseksi kokonaisuudeksi, ei sen enempää puhe- kuin tekstimuodossa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuitenkin käytit "tekee järkeä" ilmaisuna viestissäsi. Mulle ei ole mitään eroa sanoitko sen ääneen vai luinko sen koneeni näytöltä. Käytit ilmaisua joka juurikin ei käy järkeen tai soinnu suussa järkevän kuuloiseksi kokonaisuudeksi, ei sen enempää puhe- kuin tekstimuodossa.
Ei se minua haittaa. Aina on hyvä saada palautetta. Myös hesalaisilta.

Suosikkijoukkue
Ei se minua haittaa. Aina on hyvä saada palautetta. Myös hesalaisilta.
No niin, tähän lieneekin sitten hyvä päättää tämä vailla mitään pointtia tai suuntaa kulkeva keskustelu. Kiitän kontribuutiostasi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy