Tuo nimi ei kerro minulle yhtään mitään, en ole ikinä kuullut nimeä enkä ole katsonut tai etsinyt häneltä yhtään sceneä. Enkä koe tarpeelliseksi etsiä. Googlen kuvahaun vilkaisin äsken nopeasti ja yksi kuva ainakin sattui silmään. Tuo missä on ilman paitaa, melko lihaksikas kroppa näyttäisi olevan. En oikein välitä sellaisesta. Se on inhottavaa kun se juttu näkyy liikaa.
Brazzersissa on toki tuo Billy Glide aika lihaksikas ukko ja hänen scenejä olen tykännyt aina katsella. Nuolemistyyli on sellainen juttu ainakin, jonka se osaa oikealla tavalla ja saa sen naisen kunnolla huutamaan. Ja osaa muutenkin. Hyvin myös tulee lopussa. Harmi vaan kun en löydä yhtä haluamaani sceneä, joka on yksi suosikeistani. Löytyy vain joku typerä 8min clippi, kuka niitä katsoo. Tulee vain vihaiseksi. Se pitää olla sen 25-35 minuuttia tai turha edes katsoa vähää alusta.
Kaikki täälläkin kehuu noita ilmaissivuja ja että niillä kyllä pärjää pitkälle. Eihän niistä löydy sitä minkä haluaa katsella ja jos löytyy niin se on joku 4-8 minuutin typerä pätkä. Olen monta kertaa eilenkin viimeksi etsinyt paria kadoksissa olevaa sceneä näiltä ilmaissivuilta ja lopputulos on täysin surkea kerta toisensa jälkeen. Kirjoitat hakukenttään joko naisen nimen tai sitten sen scenen otsikon ja huomaat, että "jes, nyt se video löytyi vihdoin ja viimein parin tunnin vittumaisen etsinnän jälkeen". Lopputuloksena ruudulle ilmestyy 2-3 minuutin pätkä tästä scenestä, jota olet pari tuntia etsinyt joka helvetin ilmaissivulta. 2-3 minuutin clippi!! Miksi joku video löytyy joka paikasta ja joku ei mistään, vaikka yrität käydä sivut kuinka tarkasti ja hyvin läpi? Tuo on väärin. Mielestäni nuo pienet clipit pitäisi vain poistaa tuolta, niillä ei tee mitään. Palatkaa asiaan uudestaan sitten kun on tarjota se kokonainen video katseltavaksi. Ei voi kuin nauraa. Joskus menee vielä itkun puolelle, se on varma.
Sinä osaat varmaan kertoa onko tuon Roccon videoissa sellainen minun tykkäämä ja haluama loppu?