Häpeäkseni katsoin taas Masked Singeriä ja spottasin Jussi Vatasen, Pandoran sekä Sami Hedbergin. Noloa etten Palefacea tunnistanut viikko sitten. Tässä hänen vetonsa.
Häpeäkseni katsoin taas Masked Singeriä ja spottasin Jussi Vatasen, Pandoran sekä Sami Hedbergin. Noloa etten Palefacea tunnistanut viikko sitten. Tässä hänen vetonsa.
Aika hyvä, mutta koirat pitäisi kyllä kouluttaa kunnolla. Kyllä jokainen koulutettu koira tuon kestäisi. Eli, koulutusta lisää vaan.Moi. Vaimo näytti että facessa kiertää nyt koiranomistajien nakkihaaste. Eli koirat komennetaan maahan ja kuonon eteen laitetaan nakki ja katsotaan, että malttaako odottaa että saa luvan. No mun tuloilla toi nakki vaihtui loheksi ja täytyy sanoa, että koirat eivät totelleet. Menivät kyllä maahan, mutta söivät makupalansa ennenkuin annoin luvan. Hauskaa meillä oli ton haasteen osalta eikä mennyt lohta roskiin, eli hyödyllistäkin oli.
Totta. Meillä vaimo harrastaa koiria ja niitä myös kouluttanut. Siksi tehtiinkin noin, että minä komensin. Saatiin enemmän vihdettä.Aika hyvä, mutta koirat pitäisi kyllä kouluttaa kunnolla. Kyllä jokainen koulutettu koira tuon kestäisi. Eli, koulutusta lisää vaan.
Runkkasitko vankilassa itseäsi vaiko muitakin? Oz on suosikkisarjani. Voisikin hommata HBO:n nyt korona-aikana ja katsella sarjan alusta loppuun.Mitä runkkaamiseen tulee, niin olen runkannut kono elämäni. Niin armeijassa, kuin vankilassa, kuin parisuhteessa. Lapsia tullut matkan varrella, mutta ei ole haitannut.
Itseäni. Vaikka myönnettäköön, että pienimunaisena isot munat kiinnostaa.Runkkasitko vankilassa itseäsi vaiko muitakin? Oz on suosikkisarjani. Voisikin hommata HBO:n nyt korona-aikana ja katsella sarjan alusta loppuun.
Runkkaaminen tuottaa enemmän hyvän olon tunnetta kuin lukeminen, joten valinta on helppo. Muun väittäminen on paskaa ja irtopisteiden keräämistä siinä toivossa, että saisi pillua.Ihme runkkareita kaikkialla. Lukisitte vaikka kirjoja jos on luppoaikaa. Vaan ehkä se viisaus asuu kämmenessä.
Kyllä paras fiilis tulee vaan kunnon naimisesta, liian harvoin vaan tuota kokee. Kunnon ajelun päätteeksi on aivan mahti olo, turta jne. No kyllä tiedätte. Kirjan lukeminen taas antaa pidemmän nautinnon, Paha noita vertailla.Runkkaaminen tuottaa enemmän hyvän olon tunnetta kuin lukeminen, joten valinta on helppo. Muun väittäminen on paskaa ja irtopisteiden keräämistä siinä toivossa, että saisi pillua.
No jos saat kirjan lukemisesta saman nautinnon kuin kunnon panemisesta, niin et ole lukenut kunnon kirjaa..........Kyllä paras fiilis tulee vaan kunnon naimisesta, liian harvoin vaan tuota kokee. Kunnon ajelun päätteeksi on aivan mahti olo, turta jne. No kyllä tiedätte. Kirjan lukeminen taas antaa pidemmän nautinnon, Paha noita vertailla.
Mulla on vähän kaksijakoinen suhde kirjoihin. Toisaalta tykkään lukea, mutta toisaalta en yksinkertaisesti osaa keskittyä pitkäjänteisesti monimutkaiseen tarinaan tekstimuodossa. Tykkään lukea enemmän faktoista ja tositarinoista. Ehkä joku elämänkertaopus voisi sitten olla se mun juttu. Jos jollain on suositella hyviä tällaisia niin saa tägätä mut!Ihme runkkareita kaikkialla. Lukisitte vaikka kirjoja jos on luppoaikaa. Vaan ehkä se viisaus asuu kämmenessä.
Oot tainnu unohtaa sellin 105 seikkailut. Ihmettelit sillon siinä vempatessa, kun ei ota runkatessa eteen. Kerroin sit, et mitäs jos runkkaisit omaa munaasi välillä.Itseäni. Vaikka myönnettäköön, että pienimunaisena isot munat kiinnostaa.
Pellolla mökkiPaskassa verta. Kuulemma pitää tästä mennä lääkärille. Ei nyt viitsisi.
Asuin yliopiston lähellä. Neito oli yliopisto-opiskelija. Käytiin yliopistolla kahvilla ja siinä meni se perus max tunti. En kokenut kiinnostusta neitoa kohtaan, en ehdottanut toista tapaamista. Ei ehdottanut neitokaan, ei ole toiste nähty.Oon nyt venannu about 13 tuntia @Käyttäjänimetön tarinaa Jatkoaika-treffeistä. Alkaa hiljalleen väsyttämään, joten voisiko joku kertoa tai linkata stooria.
Paskassa verta. Kuulemma pitää tästä mennä lääkärille. Ei nyt viitsisi.
Mutta panitte kait silti...?Asuin yliopiston lähellä. Neito oli yliopisto-opiskelija. Käytiin yliopistolla kahvilla ja siinä meni se perus max tunti. En kokenut kiinnostusta neitoa kohtaan, en ehdottanut toista tapaamista. Ei ehdottanut neitokaan, ei ole toiste nähty.
Erittäin jännä tarina varmasti. Kaurismäen veljekset suunnittelevat tuosta jo leffatrilogiaa.
Miten päädyitte treffeille?Asuin yliopiston lähellä. Neito oli yliopisto-opiskelija. Käytiin yliopistolla kahvilla ja siinä meni se perus max tunti. En kokenut kiinnostusta neitoa kohtaan, en ehdottanut toista tapaamista. Ei ehdottanut neitokaan, ei ole toiste nähty.
Erittäin jännä tarina varmasti. Kaurismäen veljekset suunnittelevat tuosta jo leffatrilogiaa.