Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 405
  • 68 312

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voin @vilperi lyödä vetoa, et jos joku kirja jää palauttamatta, varsinkin myöhässä, ei sinua siitä rangaista. Lienee suurin ongelma ettei uutta saa. Sinä kun olet tykännyt urheilua katsoa, ota Netflix tilalle.

Nyt taisi tulla väärä nimimerkki linkattua tuohon kirjasto-kohtaan. Jos tällä on jotain merkitystä? Minä olen viimeksi kesällä lainannut kirjoja kirjastosta ja nekin on hyvän aikaa sitten jo palautettu.

No Netflixin saatan vielä ottaakin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt taisi tulla väärä nimimerkki linkattua tuohon kirjasto-kohtaan. Jos tällä on jotain merkitystä? Minä olen viimeksi kesällä lainannut kirjoja kirjastosta ja nekin on hyvän aikaa sitten jo palautettu.

No Netflixin saatan vielä ottaakin.
Saattoi tulla. Mutta jos tylsää tulee ja ei urheilua näe, Netflix auttaa. Olen huomannut vknloppuna.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on sitten vapaapäivä. Tänään en avaa läppäriä. Päätin kyllä pitää työpuhelimen päällä ja vastailla jos se sattuu soimaan. En kyllä aio sitä mukaan ottaa kun esim. käyn lenkillä. Yleensä työpuhelin on suljettuna työpaikalla kun on vapaapäivä.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aika äkkiä sitä on oppinut, ettei aamun ensimmäisiä toimia automaationa ole tarkistaa teksti-tv:n sivua 235.

Tosin, myönnettävä että olen tehnyt syntiä. Eipä tuota sivua ole tullut plärättyä enää aikoihin. Kännykästä Flashscore ajanut edelle.

Mikähän on seuraava urheilutapahtuma jota odottaa tai josta innostuu? Snookerin mm? Kesäkuun alun Superpesis-avaus? Miten mahtaa käydä Elitloppetin ja kevään kotimaisten isojen tapahtumien? Porin Kultaloimea myöten.

Glove

Jäsen
Uskaltauduin pakon edessä ihmisten ilmoille kun piti asioida apteekissa ja kaupassa. Tässä havaintoja: Liikenne tuntui samalta kuin aikana ennen koronaa. Autoja tuli ja meni joka suuntaan, joten tällä otannalla ei ole liikkuminen vähentynyt. Apteekissa oli enemmän asiakkaita kuin yleensä. Kelakortin sai nyt näyttää itse viivakoodinlukijalle, ettei apteekkihenkilökunnan tarvinnut hipelöidä mahdollisesti koronasaastunutta korttia. Kaupassa oli aika normaalinoloinen tilanne.

Summa summarum. Ihmisten liikkuminen ei ole toistaiseksi vähentynyt.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
En sitten Tanskaan pääse. Olisin mielelläni miehen kanssa huhtikuun siellä viettänyt. Töissä sielläkin, mut siellä ois ollu hän.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tjaaaa. Mä oon sitten kuningatar.

Luulin joskus oikeasti, että puhelinseksi on sitä itseään. Ei siitä sen enempää....
Mä olen todistetusti kerran saanut. Siis oikeesti saanut. Siinä on tekemistä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vaikka hän on aina myöhässä?
Sehän on vaan hemmetin seksikästä jos nainen tuppaa olemaan myöhässä! Olen itse kilpailuhenkinen ihminen ja harva pystyy mua päihittämään absurdeissa myöhästymisissä.

Jos joku nainen uskaltautuisi ottamaan musta siinä lajissa mittaa, niin tietäisi vähintään jännittävää parisuhdetta, josta ei yllätyksiä puutu. Syttysin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koronoviruksen ja siitä johtuvien muutosten vuoksi tässä on nyt varmaan meidän kaikkien elämä hieman muuttunut, tavalla tai toisella. Meillä on poikkeusolot tässä maassa. Haluan valaa tällä viestilläni uskoa, voimaa ja rohkeutta meille kaikille. Kun kerran vanhempi sukupolvi selvisi sodasta, niin kyllä mekin selviämme siitä, että pitää pysyä kotona. Veljet ja siskot, yhdessä me selviämme tästä!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koronoviruksen ja siitä johtuvien muutosten vuoksi tässä on nyt varmaan meidän kaikkien elämä hieman muuttunut, tavalla tai toisella. Meillä on poikkeusolot tässä maassa. Haluan valaa tällä viestilläni uskoa, voimaa ja rohkeutta meille kaikille. Kun kerran vanhempi sukupolvi selvisi sodasta, niin kyllä mekin selviämme siitä, että pitää pysyä kotona. Veljet ja siskot, yhdessä me selviämme tästä!
Oo hiliaa ja anna kaliaa.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saanko valittaa? Ihmisistä. Lähinnä kavereistani.

Lukio laitettiin kiinni maanantaiaamuna ja kerrottiin etäopiskelusta. No, porukka suunnittelee ryyppäjäisiä ja ottavat asiaa loman kannalta. Nyt kävi sama ammattikoululle ja sama homma siellä opiskelevien kanssa.

Pitäisikö lähes aikuisten ihmisten alkaa ottaa vähän vastuuta omasta tekemisestään? Ja se on lopulta muiden syy, että ei osaa YO-kokeissa mitään.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fakta on se, että jos Kiinassa ei olis syöty lepakkoa, niin valmistautuisin juuri tällä hetkellä katsomaan Ässien ensimmäistä sääliplay off -ottelua.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Minkälaistakohan tukipakettia hallitus lupailee teinien vanhemmille. Omilta teineiltä lyötiin koulu/ lukio kiinni, kuten muiltakin. Täällä kotona nuo nyt loisivat kaiket päivät ja ennenkaikkea syövät.

Lomautukset puskevat päälle, mutta menot vaan nousevat. Kaikenlaista. Perskeles

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miettiny useat kerrat että mikä onni että mä valmistuin merkonomin opinnoista viime keväänä enkä nyt 2020. S-Marketin työharkka tämän epidemian keskellä saattaisi vituttaa vähäsen, etenkin kun olin siellä täysin ilmaiseksi raatamassa niska limassa.

Fakta on se, että jos Kiinassa ei olis syöty lepakkoa, niin valmistautuisin juuri tällä hetkellä katsomaan Ässien ensimmäistä sääliplay off -ottelua.

Kertoo siitä, että miten pienestä kaikki voi olla kiinni ja siitä miten suuri vaikutus tuollaisella asialla on koko maailmalle tällä hetkellä. Onhan se suoraan saatanasta ja ahdistavaa ajatella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy