Kun olin lapsi, pari pientä kiinalaista laukesi naamalle. Sittemmin olen välttänyt räjähteitä.Tässä on kyllä helvetin hyvä pointti. Oliko Nuuksiossa kiinalaisia? Yleensä siellä on aina kiinalaisia.
Kun olin lapsi, pari pientä kiinalaista laukesi naamalle. Sittemmin olen välttänyt räjähteitä.Tässä on kyllä helvetin hyvä pointti. Oliko Nuuksiossa kiinalaisia? Yleensä siellä on aina kiinalaisia.
Ensin leikkaat Elloksen lehdykästä sen kuvan. Sen jälkeen asetat kuvan käsipuhelimesi ruudulle. Sitten otat kuvakaappauksen. Kuva siirtyy ATK:hon.Miten noita kuvia saa tänne laitettuu?
Niitä on tosiaan yleensä aina, mutta tällä kertaa ei näkynyt. Jotain partiolaisia oli paljon liikkeellä ja olivat vallanneet minun nuotiopaikkani.Tässä on kyllä helvetin hyvä pointti. Oliko Nuuksiossa kiinalaisia? Yleensä siellä on aina kiinalaisia.
Kun olin lapsi, pari pientä kiinalaista laukesi naamalle. Sittemmin olen välttänyt räjähteitä.
Nyt oot fossiili jäljessä noine ohjeinesi. Evil ratsastaa edistyksen aalloilla ja vastasi jo.Ensin leikkaat Elloksen lehdykästä sen kuvan. Sen jälkeen asetat kuvan käsipuhelimesi ruudulle. Sitten otat kuvakaappauksen. Kuva siirtyy ATK:hon.
Niitä on tosiaan yleensä aina, mutta tällä kertaa ei näkynyt. Jotain partiolaisia oli paljon liikkeellä ja olivat vallanneet minun nuotiopaikkani.
Alibin etusivulla ensi numerossa?Viime aikoina on ollut aika paska olo. Se ei ole kenenkään teidän syytä, vaan elettyä elämää. Fiilis korkealle, sillä sääli lamauttaa. Kerron vain niinkuinasiat on. Pääsin tai pääsen vielä lehteenkin. Huomastte kyllä. Nyt hyvää yötä. Voikaa hyvin.
Hei,Tänään nuuksiossa näin kun polun varressa koiranulkoilittaja keräsi koiransa paskat muovipussiin, joka on sisänsä kivasti tehty, koska vituttaa se koiranpaska kengässä myös metsässä.
Sitä tuossa jäin vaan miettimään, että ihminen kesytti sudesta hyötyeläimen itselleen, jotta voi sitten palata sen kanssa metsään ja noukkia sen paskan muovipussiin.
Älä ota itseesi, mutta olen saman paperiliitin vihjeen saanut aiemminkin ja ei ole auttanut, vaikka vaimo tietää näistä asioista.. Kai mulla on vaan niin iso? Vaimon mielestä normaali.
Antikesyttäminen on kiistatta kiehtova ajatus! Siihenkin liittyy suuria riskejä, jotka saattavat olla liian suuria ihmiskunnalle otettaviksi.Ihan joutaisi kaikki kodeissa asuvat eläimet syöttää vaikka kiinalaisille. Lehmä on ookoo kun siitä saa pihvejä ja siasta nahkatakkeja eläinten hyväksikäyttöä vastustaville punkkareille, mutta nää koirat ja kissat, hyi vittu. Voisi antikesyttää sinne luontoon takaisin. Parhaat eläimet on graavilohi, muikun mäti ja poronkäristys.
Ei kun mun suosikki poikabändi on 2 Brothers on the 4th floor. En tyydy ihan pieneen.Mä luulen että se on jokin poikabändi. En kyllä ole varma haaveileeko @Johnny B. Goode sellaisesta. On kyllä Johnnyllä sen verran sekavia juttuja on välillä että en oikein tiedä... Ehkäpä?
Norjassa on hiihtosumua, kuten mäki Matin mm hypyn aikana.
Hämeenlinnassa on ilmeisesti vähän erilainen katsantokanta mestaruuskrapulan välttelemiseen?Mestarien aamiainen. @banaaninviljelijä tarjosi kahvit.
Olen kerran tai kaksi eläissäni ollut yötä Hämeenlinnassa.Hämeenlinnassa on ilmeisesti vähän erilainen katsantokanta mestaruuskrapulan välttelemiseen?
En minä siitä tiedä. Aina kun olen Hämeenlinnassa ollut niin HPK ei ole pelannut. Tai olen todennut rajahyödyn heikoksi.Hämeenlinnassa on ilmeisesti vähän erilainen katsantokanta mestaruuskrapulan välttelemiseen?
Olen kerran tai kaksi eläissäni ollut yötä Hämeenlinnassa.
Vitsi oli. Liian heikko pohjatieto näköjään. Lähinnä muistin vain banaaninviljelijän suosikkijoukkueen ja siitä johdin vitsin.En minä siitä tiedä. Aina kun olen Hämeenlinnassa ollut niin HPK ei ole pelannut. Tai olen todennut rajahyödyn heikoksi.