Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 569
  • 68 322
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Herra itse kehuilee, mutta en vieläkään ole kuvia nähnyt. Minun kuvat aika julkista tavaraa alastonsuomi.comissa,mutta nimimerkin saatte itse etsiä. Jos löydättte, vain kaappihomit jättää tervehtimättä.
Mää en tiärä uskallanko lähtee ettiin... Tässä tulee vähän semmonen Benji -fiilis. Kiinnostaa niin pirusti, mutta sitten kun pitäs tehrä ratkasuja, niin menee pupu pöksyyn.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hyväksyn vastauksen B. Eli "Pics or it didn't happen!"

No niinpä tietysti. Tunnen itseni nyt tyhmäksi kun ei käynyt edes mielessä suoraan tämä hyvinkin tuttu toteamus.

Olen suoraan sanottuna Johnnyn kirjoituksissa tottunut lukemaan sellaista erikoisempaa ilmaisua niin siksikään kai ei käynyt mielessä että vastaus voi olla näin itsestään selvä.

Ja kyllä minä uskon ainakin ilman kuviakin banaaninviljelijän kokemukset vai miksi niitä nyt sanoisikaan. Minulle ei ole tarvetta todistella mitään. Oma tarkoitukseni oli heittää vain hyvätahtoista läppää. Mikä toivottavasti ei loukannut ketään.

Glove

Jäsen
Raskaita tapahtumia nämä läheisen ihmisen hautajaiset. Ja päälle sukulaisten ja oudompien ihmisten kanssa käyty sosiaalinen kanssakäyminen. Jälkimmäinen ei tuossa tilanteessa olisi todellakaan kiinnostanut ollenkaan. Mutta kai mulle on iskostettu jonkulaiset käytöstavat päähän ja jaksoin loppuun asti. No, nyt on veto loppu ja mies valmis sänkyyn. En sitten tiedä tuleeko se uni kuitenkaan.

K

Kiekkokatsoja

Luin vasta lisää sotahistoriaa, Ja juuri nyt tulee siitä elokuva subtvllä, dunkirk.
Hassu yhteensattuma että juuri siitä luin..
Pienestä oli kiinni ihmiselämä. Onneksi natsisaksa ei edennyt loppuun asti.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Luin vasta lisää sotahistoriaa, Ja juuri nyt tulee siitä elokuva subtvllä, dunkirk.
Hassu yhteensattuma että juuri siitä luin..
Pienestä oli kiinni ihmiselämä. Onneksi natsisaksa ei edennyt loppuun asti.
Olin leffateatterissa vahtaamassa tuon Dunkirkin ja meinasin saatana tippua tuolilta, kun stukat syöksy hyökkäykseen. Helkkarin sireenit.

K

Kiekkokatsoja

Olin leffateatterissa vahtaamassa tuon Dunkirkin ja meinasin saatana tippua tuolilta, kun stukat syöksy hyökkäykseen. Helkkarin sireenit.
Ne on ollut oikeesti hurjat.. oon lukenut. Tosin vähätehoinen käytännössä, mut pelottavat.
Joo hyvät tehosteet, mullakin jotain äänivahvistinta käytössä.
Ihmiskohtaloita, realismia ja historiaa, siinä alkueväät elokuvalle. Tätä en oo nähny, ja vasta puolvälissä.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ne on ollut oikeesti hurjat.. oon lukenut. Tosin vähätehoinen käytännössä, mut pelottavat.
Joo hyvät tehosteet, mullakin jotain äänivahvistinta käytössä.
Ihmiskohtaloita, realismia ja historiaa, siinä alkueväät elokuvalle. Tätä en oo nähny, ja vasta puolvälissä.
Saksalaisittain yksinkertaisesti Sturzkampfflugzeug- nimellä tunnetut Junkers- Ju 87 oli aikamoisia vehkeitä aikoinaan. huhhuh

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Stukan ujellus oli lisätty siihen, vaikka sillä ei ollut mitään suoranaista hyötyä. Se vain aiheutti helvetillisen äänen kun lähdettiin sukeltamaan.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
K

Kiekkokatsoja

Stukan ujellus oli lisätty siihen, vaikka sillä ei ollut mitään suoranaista hyötyä. Se vain aiheutti helvetillisen äänen kun lähdettiin sukeltamaan.
Kyllä.
Elokuvat vievät meidät pois arkielämästä.
Mutta ovat hyvänä esimerkkinä historiasta.
Toivottavasti olisimme fiksumpia jatkossa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä.
Elokuvat vievät meidät pois arkielämästä.
Mutta ovat hyvänä esimerkkinä historiasta.
Toivottavasti olisimme fiksumpia jatkossa.
Löytyyhän tuolta Youtubesta ihan kuva ja äänimateriaalia siitä miltä Stuka ehkä kuulosti (en ihan hirveästi luota tuohon mikrofonien laatuun aikanaan)

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ross Fame Model 10 on aivan mälyttömän hyvä kitaranvahvistin.

Kännipääni sai iilin kaivaa sellaisen tallin nurkasta ja imuroinnin jälkeen kokeilin kytkeä caruna/loiste sähköverkkoon ja myös sähkökitaraan. Ja sehän toimi vahvistimena upeasti. Hieman kröhii muutama potikka, mutta toivottavasti kemikaali auttaa.

En osaa vieläkään soittaa kitaraa, mutta palaan opettelemaan tämän Rossin kanssa, se on simppeli eli luotettava kaveri.
Voxin Valvetronix on teknovehejes, joka on minun fokukseni kitaratähteyteen heiluttanut kohtalokkaasti.

Keep it simple stupid. Ehkä pitäisi arveen tajuta paikkansa, siispä mainos menneisyyteen, vanhoihin hyviin aikoihin

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Satuin heräämään sitten kello viideltä. Yritin kyllä silloinkin vielä saada unen päästä kiinni mutta enpäs saanut. Toisaalta oli onnenikin että heräsin jo kukon laulun aikaan sillä näenpähän nyt suorana lähetyksenä Winnipegin matsin.

Vaikka tuossa(-kin) matsilähetyksessä onkin ulkomaan kielinen selostus enkä selostuksesta ymmärrä mitään niin kyllä peliä silti katselee. Kun ymmärtää itse lajia niin mihin selostusta ylipäänsä edes tarvitsee? Jäähallillakaan ei ole matsiselostusta lainkaan niin ei kai se selostus niin välttämätön ole matsia televisiostakaan katsellessa?

Tässä on nyt yli viikko oltu sairaana ja viikon verran oltu sairauslomalla. Kyllähän tämä flunssa aika sitkeässä minulla on taas ollutkin. Nytkin pelkään että minulle on ainakin kehkeytymässä poskiontelon tulehdustakin sillä vasen poski tuntuu oudolta, ihan kuin sitä painaisi jokin.

En ole tässä juurikaan ulkoilmassa ollut viikon aikana. Toki kaupassa ja apteekissa on vain sisukkaana silti tullut käytyä. Pakkohan sitä ruokaa on ollut hakea myös kipeänä sillä en kuitenkaan pyhälläkään hengellä elä. Ja onneni on ollut että haju-ja makuaistit minulla ovat toimineet kaiken aikaa vaikka flunsassa olenkin ollut. Sitä pidän jopa pienenä ihmeenä mutta kai se johtuu varmaan tuosta nenäsumutteestakin jota olen viikon käyttänyt. Nyt sen käyttö on tähän päivään kuitenkin lopetettava sillä sumutetta saa vain viikon käyttää yhteen kyytiin. Jännittävääkin nähdä mitä käytön jälkeen tapahtuu, paheneeko tukkoisuus?

Joo, mutta onhan nuo kauppa-ja apteekkireissut olleet melko raskaita minulle kun olen kipeänä niitä tehnyt. Olen jo luullut että luuhistun tuonne matkalle. Mutta onneksi olen kuitenkin matkoistani selvinnyt. Ja minusta tuntui pahimmillaan että kävelyni oli sellaista hoipertelua. Mietinkin jo yhdessä vaiheessa että tilaan ruoat kotiin kaupasta tai sitten kirosin sitä kun kotini lähellä ei ole mitään lähikauppaa vaan lähimpään kauppaan on matkaa ainakin se kilometri. Ja se on yllättävän pitkä matka silloin kun olet kipeä.

Mutta eipä tässä muuta tällä erää. Aamun viettoa jatkan katselemalla tuota NHL-kamppailua. Aamukahvit jo join. Tämä on viimeinen vapaapäivä taas toistaiseksi ja huomenna olisi sitten ryhdistäydyttävä jo sen verran että pääsee töihin. Tämän päivän vietän vielä kyllä kotioloissa eli en osallistu tänään olevaan biljardiryhmäänkään. Kyllä tykkäisin taas pelata tuota biljardia kun en viime sunnuntainakaan ryhmään päässyt osallistumaan enkä muutenkaan ole bilistä viikon aikana päässyt pelaamaan mutta parempi vielä tämä päivä ottaa iisisti ja tuon biljardipöydän ääressä on kuitenkin sen verran läheistä ihmiskontaktia että aika herkästi tarttuu sen ympärillä tauditkin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No tänään en kyllä lähde mihinkään jäälle. Eipähän täällä aurinkokaan paista ja pakkaset on muisto vaan. Lunta riputtelee hiljalleen maahan mutta ei tuo varmaan kauaa kestä kun on noita plussakelejä.

Veli lupasi eilen "laskiaistapahtumassaan" palkinnon ensimmäiselle joka tuo rantaan pilkityn kalan. Yhtään kalaa ei kukaan saanut. En tiedä oliko vika vehkeissä vai pilkkijöissä... tai jopa järvessä. Jää oli melko hyvässä kunnossa luistella ja potkuttella kelkalla. Nastakengät oli ihan jees valinta jäällä liikkummiseen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No tänään en kyllä lähde mihinkään jäälle. Eipähän täällä aurinkokaan paista ja pakkaset on muisto vaan. Lunta riputtelee hiljalleen maahan mutta ei tuo varmaan kauaa kestä kun on noita plussakelejä.

Veli lupasi eilen "laskiaistapahtumassaan" palkinnon ensimmäiselle joka tuo rantaan pilkityn kalan. Yhtään kalaa ei kukaan saanut. En tiedä oliko vika vehkeissä vai pilkkijöissä... tai jopa järvessä. Jää oli melko hyvässä kunnossa luistella ja potkuttella kelkalla. Nastakengät oli ihan jees valinta jäällä liikkummiseen.
o
Itte tykkään tuon kaltaisisita eräjormailuista, niinkun oon vissiin kertonu. Oliko kukaan niin Äjjjä että retuutti mujjjansa hupusta punnitusmestoille ja kehu kossunpunertamilla silmillään että "Aloin jo luavuttaa, mutta viimesellä matosella sain ylös tämmösen melekosen lahnan..."

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huh, vähän heikottaa. Bansku nukkuu näköjään tuossa sohvalla. Nummenkallio hatarien muistikuvieni perusteella hävisi baarissa jonnekin. Toivottavasti ei lähtenyt sieltä yksin kotiin.

Ainahan foorumistit lähtee yksin kotiin. Oikeasti alkoi hieman väsy painaa. Olikos meillä muuten yhteinen narikkalappu? Takki jäi nimittäin baariin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Huh, vähän heikottaa. Bansku nukkuu näköjään tuossa sohvalla. Nummenkallio hatarien muistikuvieni perusteella hävisi baarissa jonnekin. Toivottavasti ei lähtenyt sieltä yksin kotiin.
Sillon kun sanat loppuu ja ystävä on hyvä, niin pitka huikka väkujuomaa, jonka jälkeen kaivat siltä suonikkaan esiin ja imaset kitusiin. Sit kun se herää siihen, niin toteet vailla hualta huamisesta, maailmanmiehen elkein että "Bet you fiddy bucks, you did not see THAT coming...?! Sitten tarjoot sille kaljan, heitätte ylävitoset ja tiukat manhugit. Tämän jälkeen ootte bredreneitä ja buddyja ikusesti. Päivä jatkuu
ja puhutte naisista koko ajan, koska ette ole mitään homoja. Usko kun kokemusasiantuntija jakaa. Ja näin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy