Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 598
  • 66 539

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen koko päivän ihmetellyt kun tänään ei ole Facebookin muistoista löytynyt kuin yksi tilapäivitys neljän vuoden takaa. Yleensä noita tilapäivityksiä on runsaasti ja melkein joka vuodelta kun olen Facebookissa ollut. Ei tällaista kyllä ihan joka vuosi tapahdu...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Olen koko päivän ihmetellyt kun tänään ei ole Facebookin muistoista löytynyt kuin yksi tilapäivitys neljän vuoden takaa. Yleensä noita tilapäivityksiä on runsaasti ja melkein joka vuodelta kun olen Facebookissa ollut. Ei tällaista kyllä ihan joka vuosi tapahdu...

Karkauspäivä on sen kerran neljässä vuodessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Herra @banaaninviljelijä ei muuten puhu paskaa. Tarkoitan tällä sitä, että puhuu totta. Jutut voivat kyllä olla paskoja. Olen nähnyt noista hänen panotouhuistaan kuvia liikaakin (no joo, nyt meinaan itse valehdella, totta kai pervo tirkistelijä haluaa kuvia nähdä).
Mää en laita tähän vastausta, mutta tietokilpailu kysymys:

Mitäs Johnny vastaa tähän viestiin?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mää en laita tähän vastausta, mutta tietokilpailu kysymys:

Mitäs Johnny vastaa tähän viestiin?

Visaisen pistit. Olen yrittänyt miettiä tähän nasevaa vastausta mutta olen niin huono vitsin viljelijä että en keksi mitään osuvaa vastausta.

Yksi perinteinen Jatkoaika-vastaus on toki Michael Jackson ja mieluiten vielä spoilerien alle piilotettuna. Mutta miten tuo tähän liittyisi?

Sinä voisit vastata tähän viestiin jotain pervoa tietenkin tapojesi mukaisesti.

Jotain tyyliin:

A) Oliko kuvissa hajut mukana?
B) Kuvat, mitä missä täh? Saanko minä nähdä ne?
C) Paikka Setämies-kerhossa on nyt sinetöity!
D) Banaaninviljelijä-Kyllä sinä olet melkoinen Sonni!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Visaisen pistit. Olen yrittänyt miettiä tähän nasevaa vastausta mutta olen niin huono vitsin viljelijä että en keksi mitään osuvaa vastausta.

Yksi perinteinen Jatkoaika-vastaus on toki Michael Jackson ja mieluiten vielä spoilerien alle piilotettuna. Mutta miten tuo tähän liittyisi?

Sinä voisit vastata tähän viestiin jotain pervoa tietenkin tapojesi mukaisesti.

Jotain tyyliin:

A) Oliko kuvissa hajut mukana?
B) Kuvat, mitä missä täh? Saanko minä nähdä ne?
C) Paikka Setämies-kerhossa on nyt sinetöity!
D) Banaaninviljelijä-Kyllä sinä olet melkoinen Sonni!
Hyväksyn vastauksen B. Eli "Pics or it didn't happen!"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Herra itse kehuilee, mutta en vieläkään ole kuvia nähnyt. Minun kuvat aika julkista tavaraa alastonsuomi.comissa,mutta nimimerkin saatte itse etsiä. Jos löydättte, vain kaappihomit jättää tervehtimättä.
Mää en tiärä uskallanko lähtee ettiin... Tässä tulee vähän semmonen Benji -fiilis. Kiinnostaa niin pirusti, mutta sitten kun pitäs tehrä ratkasuja, niin menee pupu pöksyyn.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hyväksyn vastauksen B. Eli "Pics or it didn't happen!"

No niinpä tietysti. Tunnen itseni nyt tyhmäksi kun ei käynyt edes mielessä suoraan tämä hyvinkin tuttu toteamus.

Olen suoraan sanottuna Johnnyn kirjoituksissa tottunut lukemaan sellaista erikoisempaa ilmaisua niin siksikään kai ei käynyt mielessä että vastaus voi olla näin itsestään selvä.

Ja kyllä minä uskon ainakin ilman kuviakin banaaninviljelijän kokemukset vai miksi niitä nyt sanoisikaan. Minulle ei ole tarvetta todistella mitään. Oma tarkoitukseni oli heittää vain hyvätahtoista läppää. Mikä toivottavasti ei loukannut ketään.
 

Glove

Jäsen
Raskaita tapahtumia nämä läheisen ihmisen hautajaiset. Ja päälle sukulaisten ja oudompien ihmisten kanssa käyty sosiaalinen kanssakäyminen. Jälkimmäinen ei tuossa tilanteessa olisi todellakaan kiinnostanut ollenkaan. Mutta kai mulle on iskostettu jonkulaiset käytöstavat päähän ja jaksoin loppuun asti. No, nyt on veto loppu ja mies valmis sänkyyn. En sitten tiedä tuleeko se uni kuitenkaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Luin vasta lisää sotahistoriaa, Ja juuri nyt tulee siitä elokuva subtvllä, dunkirk.
Hassu yhteensattuma että juuri siitä luin..
Pienestä oli kiinni ihmiselämä. Onneksi natsisaksa ei edennyt loppuun asti.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Luin vasta lisää sotahistoriaa, Ja juuri nyt tulee siitä elokuva subtvllä, dunkirk.
Hassu yhteensattuma että juuri siitä luin..
Pienestä oli kiinni ihmiselämä. Onneksi natsisaksa ei edennyt loppuun asti.
Olin leffateatterissa vahtaamassa tuon Dunkirkin ja meinasin saatana tippua tuolilta, kun stukat syöksy hyökkäykseen. Helkkarin sireenit.
 
K

Kiekkokatsoja

Olin leffateatterissa vahtaamassa tuon Dunkirkin ja meinasin saatana tippua tuolilta, kun stukat syöksy hyökkäykseen. Helkkarin sireenit.
Ne on ollut oikeesti hurjat.. oon lukenut. Tosin vähätehoinen käytännössä, mut pelottavat.
Joo hyvät tehosteet, mullakin jotain äänivahvistinta käytössä.
Ihmiskohtaloita, realismia ja historiaa, siinä alkueväät elokuvalle. Tätä en oo nähny, ja vasta puolvälissä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ne on ollut oikeesti hurjat.. oon lukenut. Tosin vähätehoinen käytännössä, mut pelottavat.
Joo hyvät tehosteet, mullakin jotain äänivahvistinta käytössä.
Ihmiskohtaloita, realismia ja historiaa, siinä alkueväät elokuvalle. Tätä en oo nähny, ja vasta puolvälissä.
Saksalaisittain yksinkertaisesti Sturzkampfflugzeug- nimellä tunnetut Junkers- Ju 87 oli aikamoisia vehkeitä aikoinaan. huhhuh
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Stukan ujellus oli lisätty siihen, vaikka sillä ei ollut mitään suoranaista hyötyä. Se vain aiheutti helvetillisen äänen kun lähdettiin sukeltamaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
K

Kiekkokatsoja

Stukan ujellus oli lisätty siihen, vaikka sillä ei ollut mitään suoranaista hyötyä. Se vain aiheutti helvetillisen äänen kun lähdettiin sukeltamaan.
Kyllä.
Elokuvat vievät meidät pois arkielämästä.
Mutta ovat hyvänä esimerkkinä historiasta.
Toivottavasti olisimme fiksumpia jatkossa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä.
Elokuvat vievät meidät pois arkielämästä.
Mutta ovat hyvänä esimerkkinä historiasta.
Toivottavasti olisimme fiksumpia jatkossa.
Löytyyhän tuolta Youtubesta ihan kuva ja äänimateriaalia siitä miltä Stuka ehkä kuulosti (en ihan hirveästi luota tuohon mikrofonien laatuun aikanaan)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös