Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Sillä on pää niin syvällä Putinin anuksessa, ettei sieltä enää tänne pääse. Tänne jonnekin pelastamaan meitä. Pysykööt siellä.Vittu, Väykkä, tule takaisin. Tarvitsemme sinua.
Sillä on pää niin syvällä Putinin anuksessa, ettei sieltä enää tänne pääse. Tänne jonnekin pelastamaan meitä. Pysykööt siellä.Vittu, Väykkä, tule takaisin. Tarvitsemme sinua.
Miten salainen se on, kun sinäkin sen tunnistit?Salainen Ase juuri nähty autosta
Kärppien fanit tietää, mistä on kyseMiten salainen se on, kun sinäkin sen tunnistit?
Aa, se on joku vajakkien yhteinen juttu. Vähän kuin kuurojen käsimerkit.Kärppien fanit tietää, mistä on kyse
Totta vitussa. Hirteen kaikki. Toksista maskuliinisuutta!Harrastetaankohan Tampereella "syrjintää"?
Uuden jäähallin nimeksi on tulossa uros live areena.
Kauanko menee, että tutkintapyyntö (ässä), vedetään hihasta? Samasta korttipakasta jossa on rasistikortit ym.
Noo, katsellaan.
Oli myös hieno näyttelijä. Liikaa lesbomatskua mun makuun, mutta anubisjutut kompensoi.Hitto että Liekki oli hieno bändi.
Suopotkupallon MM-kisoissa v. 2007 oli samainen Liekki. Kännissä olin, kaverini otti minusta ja Liekistä kuvan, jossa kaulailimme. Olen siis melkein pannut. Tuttavuutemme kesti noin kaksi minuuttia.Oli myös hieno näyttelijä. Liikaa lesbomatskua mun makuun, mutta anubisjutut kompensoi.
Per(u)s pano?Tuttavuutemme kesti noin kaksi minuuttia.
No tuossa ajassa ehdin vetää vielä kokkelisiivut ja uusintarundi sitten sen voimalla.Perus pano?
Meillä on sama pelikirja. *Veljellinen fistbump*No tuossa ajassa ehdin vetää vielä kokkelisiivut ja uusintarundi sitten sen voimalla.
Lassi kuulemma tekee Pirkanmaan parhaimmat pillulävistykset.Oli myös hieno näyttelijä. Liikaa lesbomatskua mun makuun, mutta anubisjutut kompensoi.
Kyllä, näin olen ymmärtänyt. Lävistelee paljon muutakin ja kova panemaan. Joskus veti semmosella naamarilla, missä oli helvetinmoinen integroitu tekonenä, Rakelia perseeseen. pirullisen kova jäbä, Louis Cypher.Lassi kuulemma tekee Pirkanmaan parhaimmat pillulävistykset.
Kaksi kuukautta myöhemmin jännitys vaihtunut vitutukseen.Se olis huomenna armeijaan. Vähän kyllä jännittää.
Luin viestisi soveltuvin osin kuin Virkkusen selostaman Pedron tarinan. Oih. <3Kaksi kuukautta myöhemmin jännitys vaihtunut vitutukseen.
"Isä, miksi. Miksi me kannatamme yleistä asevelvollisuutta?"Luin viestisi soveltuvin osin kuin Virkkusen selostaman Pedron tarinan. Oih. <3
Kiva, että joku edes tykkää.Luin viestisi soveltuvin osin kuin Virkkusen selostaman Pedron tarinan. Oih. <3
Ah, peruskaava. Älä välitä, vitutus vain kasvaa.Kaksi kuukautta myöhemmin jännitys vaihtunut vitutukseen.