Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 075
  • 66 747
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Muut ei tiedä edes paskaakaan alusta. Mä sen sijaan tiedän kaiken kaikesta. Jenni Vartiainen on Suomen kaunein nainen ja moni mies ei olisi kuollut itsemurhaan, jos ne ois otettu tosissaan. Aaa, eivät usko, että pystyn itteni tappamaan, näytän niille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Haluaisin kyllä ihan elinkautisen, eli lopettaa noin kymmeneksi vuodeksi elämän ja kaiken miettimisen mitä huomenna pitää tehdä.
Laitat tälle palstalle kuvailemattoman linkin.

Tai sitten vaan otat eron, siis jos olet parisuhteessa, muutat yksiöön ja lopetat työt. Sen jälkeen möllötät kämpilläsi ja nostat työttömyyspäivärahaa vaikka sen 10 vuotta. Ei tartte rötöstellä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nuoremman tyttären kaveri tuli tänne leikkimään. Mahdoton meteli lähtee kahdesta ekaluokkalaisesta. Vanhempi tyttäreni (vitosluokkalainen) jaksoi noita hetken ennen kuin pakeni toiseen huoneeseen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Välillä haluaisin nähdä ne potilaskertomukset ja raportit mitä minustakin on kirjoitettu. Silloin kun olin sairaalassa 4 kuukautta ja silloin kun olin kuntoutuksessa. Kiinnostaisi vaan päästä lukemaan ne. Vaikka minulle kyllä esimerkiksi tuolla kuntoutuksessa sanottiin että ei niissä juuri mitään ihmeellistä ole.

Ja on muutamia asioita joita kadun elämässäni. Yksi on se että vaikka sain aikoinaan autokoulun läpi ja sain ajokortin niin en koskaan oppinut kuitenkaan ajamaan autoa. Niin, en tiedä millä ilveellä tuon autokoulun sitten suortin ja pari inssiä siinä tulikin mokattua ennen hyväksyttyä ajokoetta.

Koskaan en ajanut autoa autokoulun suorittamisen jälkeen. Se oli varmaan iso virhe mutta kun en todellakaan ollut varma omista ajotaidoista ja ei ollut autoakaan millä ajaa.

Minulta itse asiassa jäi suorittamatta se kakkosvaihekin ajoissa ja se on yhä suorittamatta. Ajokorttini onkin nykyään "hyllytettynä".

Minulla oli jo ajotuntejakin aikoinaan niin harvakseltaan autokoulussa että siinä oli vaikea oppia ajamaan autoa. Kun olit oppinut jotain niin seuraavalla kerralla olit jo ehtinyt unohtamaan oppisi.

No ei tuo muuten kaduta mutta vituttaa se rahamäärä mitä tuohon autokouluun tuli satsattua. Ei se kuitenkaan halpaa lystiä ole.

No juu, sellainen kertomus. Mutta ihan hyvin olen pärjännyt ilman omaa autoakin. Tuleehan ainakin liikuttua enemmän kun ei ole autoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Närästää taas ihan vitusti. Eikää oo himassa Renniee. Mujja keksi että ota lasillinen vettä johon hän sekottaa ruokasoodaa. No uskoin toki rakasta. Ei muuten närästä enää. Mutta maistuu suussa siltä kun veli @Sämppäri olis lauennu sinne. kurkkutorvee myären.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
No ei tuo muuten kaduta mutta vituttaa se rahamäärä mitä tuohon autokouluun tuli satsattua. Ei se kuitenkaan halpaa lystiä ole.
Turha tuollaisesta on vitutuksia ottaa, koska totuus on se, että tililläsi olisi tänä päivänä tasan saman verran rahaa autokoululla taikka ilman. Jos ne rahat eivät olisi menneet autokouluun, niin ne olisi menneet johonkin muuhun turhaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Välillä haluaisin nähdä ne potilaskertomukset ja raportit mitä minustakin on kirjoitettu. Silloin kun olin sairaalassa 4 kuukautta ja silloin kun olin kuntoutuksessa. Kiinnostaisi vaan päästä lukemaan ne. Vaikka minulle kyllä esimerkiksi tuolla kuntoutuksessa sanottiin että ei niissä juuri mitään ihmeellistä ole.
Omakanta.fi, antoisia lukuhetkiä. Jos siellä ei ole kaikkea mitä kaipaat, niin sinulla on oikeus pyytää luettavaksi kaikki sinua koskevat paperit esim. sieltä kuntoutuspaikasta, jossa asuit. Mutta ihan samaa mieltä kuntoutuspaikan kanssa, tuskin siellä mitään ihmeellistä on tai sellaista mitä et jo tietäisi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Närästää taas ihan vitusti. Eikää oo himassa Renniee. Mujja keksi että ota lasillinen vettä johon hän sekottaa ruokasoodaa. No uskoin toki rakasta. Ei muuten närästä enää. Mutta maistuu suussa siltä kun veli @Sämppäri olis lauennu sinne. kurkkutorvee myären.


Kyllä ei närästä, jos Rennie tai ruokasooda auttaa.

Tullut oltua niin monta viikkoa selvin päin, että en edes muista montako. Tänään Swallow the sunin keikalle. Lienee luvassa rapsakka känni.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nythän puhutaan paljon käsihygieniasta ja käsien pesun tärkeydestä. Siitä tosiasiasta en ole nähnyt mitään mainintaa, että sormukset ovat kovia bakteeripesäkkeitä. Esim. sairaaloissa työntekijöillä ei ole työaikana sormuksia sormessa. Tai ei ainakaan pitäisi olla. Eli kun tänään lähdet iltaa viettämään kaveriporukassa, niin voit rohkeasti jättää sormuksen pöydälle ja sanoa kumppanille, että koronan takia kultaseni, koronan takia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nythän puhutaan paljon käsihygieniasta ja käsien pesun tärkeydestä. Siitä tosiasiasta en ole nähnyt mitään mainintaa, että sormukset ovat kovia bakteeripesäkkeitä. Esim. sairaaloissa työntekijöillä ei ole työaikana sormuksia sormessa. Tai ei ainakaan pitäisi olla. Eli kun tänään lähdet iltaa viettämään kaveriporukassa, niin voit rohkeasti jättää sormuksen pöydälle ja sanoa kumppanille, että koronan takia kultaseni, koronan takia.
Oliks mitää mainintaa penisrenkaista...?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nythän puhutaan paljon käsihygieniasta ja käsien pesun tärkeydestä. Siitä tosiasiasta en ole nähnyt mitään mainintaa, että sormukset ovat kovia bakteeripesäkkeitä. Esim. sairaaloissa työntekijöillä ei ole työaikana sormuksia sormessa. Tai ei ainakaan pitäisi olla. Eli kun tänään lähdet iltaa viettämään kaveriporukassa, niin voit rohkeasti jättää sormuksen pöydälle ja sanoa kumppanille, että koronan takia kultaseni, koronan takia.
Harvemmin kait miehet mitään rinkuloita käyttää, tai en ole nähnyt. Mutta toi käsien peseminen. Eikö siinä just sairastu vai miks ne muka sitten sairastaa?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei osunut silmään, mutta mulla on silikoninen penisrengas, jossa on jotain nystyröitä kiihottamaan klitorista samalla kun työnnyn sisään. Eipä tuota ole juuri tullut käytettyä, kun turhaa sen 30s takia on mitään penisrenkaita laittaa.
Mä käytän mun penisrengasta aina välillä, mutta ei se oikeen runkatessa tunnu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvemmin kait miehet mitään rinkuloita käyttää, tai en ole nähnyt. Mutta toi käsien peseminen. Eikö siinä just sairastu vai miks ne muka sitten sairastaa?
Kyllä Suomessa voi vesijohtoveden alla pestä huoletta kätensä, mutta Ganges joessa en suosittele pesemään, jos joskus sinnepäin eksyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei osunut silmään, mutta mulla on silikoninen penisrengas, jossa on jotain nystyröitä kiihottamaan klitorista samalla kun työnnyn sisään. Eipä tuota ole juuri tullut käytettyä, kun turhaa sen 30s takia on mitään penisrenkaita laittaa.
Ei sulla tuatelinkkiä olis postata...? Eno tossa kyseli.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Laita osoite, niin voin lähettää ton renkaan sulle.
Onko siinä tuhman jäämiä...? Voisin heittää vähä ekstraa jos saisit sillee tuunattua sen... Mulle tämmöset pikkdetaljit on tosi tärkeitä.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mä käytän mun penisrengasta aina välillä, mutta ei se oikeen runkatessa tunnu.

Miten minulle on tullut sellainen kuva tässä viime aikoina sinusta että sinun ei runkata paljoa tarvitse? Kun olet kova jyystämään... Ja tarjontaa piisaa. Vai oliko se palstan sonni joku muu sittenkin?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miten minulle on tullut sellainen kuva tässä viime aikoina sinusta että sinun ei runkata paljoa tarvitse? Kun olet kova jyystämään... Ja tarjontaa piisaa. Vai oliko se palstan sonni joku muu sittenkin?
Tässä Vilperin kanssa kyllä samoilla linjoilla...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko kukaan onnistunu pikku maltaassa kirjottaan useamman sanan lausetta tänne niin ettei siinä oo yhtään kirjotusvirhettä. Mä en. Se on kaks minsaa viesti ja 10min korjaukset ja oikoluku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös