Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
KalPassa pelaavan Kim Nousiaisen nimi kuulostaa 90-luvun alun iskelmätähdeltä, jonka kasetteja löytyy Nurmeksen essolta.
Mullakin olisi tämä kauheus edessä. Jos tilaisi vanhoihin pokiin uudet linssit niin pääsisi vähemmällä.Uusien silmälasien, tai siis niiden kehysten, hankkiminen on jumalauta aivan kauhea homma. Kaikki kehykset näyttää omassa päässä ihan hirveitä ja vieressä myyjä vaan toteaa jokaisen ehdokkaan kohdalla et tosi hyvin sopii sulle.
Mutta pakko kun oli äsken työmatka tehdä kävellen.
Mullakin olisi tämä kauheus edessä. Jos tilaisi vanhoihin pokiin uudet linssit niin pääsisi vähemmällä.
Meidän kyllä ehdottomasti pitäisi jutella enemmän. Yv?Katsoin tänään taas kerran Poliisit-sarjaa (joo, @Evil katson myös paskoja ohjelmia). Kyllähän siellä oli taas sekavaakin porukkaa. Täytyy sanoa että poliisien pitää taipua todella moneksi ja sietää paljon. Arvostan kyllä heidän työtään. Itse en ole joutunut poliisien kanssa tekemisiin aikoinaan vaikka paljon olen ryypiskellyt ja myös sekoillut. Silti löytyi aina jalat, avaimet ja koti johon mennä. Ja kotiin löysin omin voimin jos ei tullut sitten eteen muuta yöpaikkaa.
Minkähän takia? Että saisit kouluttaa minua... Sinä vähän peloitat minua kun olet niin varma kaikesta. Minä en ole...Meidän kyllä ehdottomasti pitäisi jutella enemmän. Yv?
Mie lupaan. Joko saan sinut vihaamaan minua tai rakastamaan itseäsi. Tai päinvastoin. Tai molempia.Minkähän takia? Että saisit kouluttaa minua... Sinä vähän peloitat minua kun olet niin varma kaikesta. Minä en ole...
Täällä on. Siksi minäkin istun himassa dokaamassa näin keskiviikkona, kun normaalisti en istuisi.Pohjois-Karjalassa on hiihtoloma. Ei täällä muuten arkenna oltaisi. En puhu minusta (enkä itsestäni) vaan muista. Ei tässä ole järkeä. Ei. Ei.
Jos vain vanhat pokat on kunnossa niin suosittelen tätä vaihtoehtoa. Itselläni pakko uusia pokatkin ja asiaa ei helpota yhtään se, että olen puolisokea eli kun niitä uusia kehyksiä sovittelee niin pitää tunkea pärstä kolmen sentin päähän siitä myymälän peilistä että edes jotenkuten erottaa miltä ne omassa kuontalossa näyttää.
Jokainen kunnon hipsteri tykkää tästä.Tekisi mieli palata takaisin 90-luvulle ja ottaa sellaiset kunnon pullonpohjalinssit ja Mikko Alatalo-sangat