Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 105
  • 66 807

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen näemmä flunssasta toipunut jo ihan hyvin. Olen nimittäin jaksanut aloittaa tämän aamun ja päivän tehokkaasti. Leivoin tuossa heti aamusta pienen pullataikinan ja tein muutaman pyöreän pikkupullan. En mitään kovin isoa määrää kun yksin nuo syön mutta tuli yhteensä 18 pullaa.

Tarkoitus on kohta käydä kaupassa ostamassa vispikermaa ja mansikkahilloa niin saa tehtyä noista pullista laskiaispullia. Hieman jälkijunassa vietän nyt flunssan takia laskiaista mutta samapa se on kai milloin noita laskiaispullia syö. Eiköhän ne aina ole yhtä herkullisia?

Tänään heti aamusta pesen myös pyykkiä jos se ketään kiinnostaa. Jäi viime viikolla pyykit taas sen flunssankin takia pesemättä niin on tuota pyykkiä kertynyt sitten poikkeuksellisen paljon. Kahden viikon edestä.

Muuten koitan vielä ottaa tämän viikonlopun melko lunkisti niin pääsee jo maanantaina töihinkin. Saunaan menen tänään jo ja urheilua katselen taas monta tuntia. Mutta lätkämatsiin en tänään vielä ajatellut mennä ja huomisen biljardiryhmänkin vielä skippaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kaivelin muistini sopukoista, että kevättalven parhaat kelit ovat lähes aina pohjoisen hiihtolomaviikolla. Tämän viikon parit napakat pakkaset ovat koettaneet pelastaa tästä talvelsta sen, mitä nyt enää oli pelastettavissakaan.

Kyllä tästä ulos joutuu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Asiat ei ole koskaan niin huonosti, että et voisi sitä pilata alkoholilla. Onkohan mulla vielä alkoholia?
Mulla on enää kaksi kaljaa valutettuna lasiin ja yks jääkaapissa. Mun on pakko soittaa kohta alakerran Mannelle. Siältä ei lopu. Se perkele vaan pruukaa myymään heikolle vähän suuntteltua enemmän... Kuka ny kauppaa jaksa lähtee. Murteesta voi haistaa promillet ja fillarilla en mee kun stondaa niin vitusta. En tykkää pendelöidä fillarilla silloin.
 

Glove

Jäsen
Kaiken asiaankuuluvan pitäisi nyt olla valmiina. Voimme siis sukulaisten kanssa saattaa äitini haudan lepoon tänään iltapäivällä. Sitten vielä perunkirjoitukset maaliin saakka niin tämä ruljanssi olisi ohi. Tosin suru varmaan jää vähän pitemmäksi aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko muilla ikinä yhtä hyvä tuuri. Kaveri ja naiskaverini oli eilen täällä ja ne lähtikin panee keskenään, jäin ilman pilluu, mutta ne unohti kaljansa tännee. Riittää imettävää hetkeksi. Oikein lykyn pukkas.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko muilla ikinä yhtä hyvä tuuri. Kaveri ja naiskaverini oli eilen täällä ja ne lähtikin panee keskenään, jäin ilman pilluu, mutta ne unohti kaljansa tännee. Riittää imettävää hetkeksi. Oikein lykyn pukkas.
Kuka mies ei valitte innoossaan kaliaa pillun ohite....? Onnittelut. Ja kyllä sää veli bansku sitä turgeonia kerkeet koluamaan tolla intensiteellä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuka mies ei valitte innoossaan kaliaa pillun ohite....? Onnittelut. Ja kyllä sää veli bansku sitä turgeonia kerkeet koluamaan tolla intensiteellä.
Olen kuullut, että moisia miehiä on. Niiden elämä pitää olla heikkoa. onhan tää kännissä pärrääminen sitä oikeaaa elämää kuiyenkin. Viisi päivää jee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun vaimo on saikulla. Lonkka taas vaivaa. @banaaninviljelijä on niitä veljiä jotka takuulla auliisti tarjois kyydin Rouva B. Goodelle. Toki nussisi lähtiessä parkkiksella, ajaisi levikkeelle josssa koinisi puuseetä vasten takapuolelta, otattaisi suihin kesken ajon ja painisi vielä lasaretin pihassa hymissen "tää on ainoo lääke mikä tepsii, tätä sää tartte, jeeeea... Lääkestä tulee..." Sitten rouva tulis kotio kun Naantalin aurinko eikä olis köyhä saatika kipee. Sanos vaan notta "tehokkaimmat konstit on yleensä ilmasia. Ooon nääs nyt banaanikuurilla. Koita säkin!"
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mun vaimo on saikulla. Lonkka taas vaivaa. @banaaninviljelijä on niitä veljiä jotka takuulla auliisti tarjois kyydin Rouva B. Goodelle. Toki nussisi lähtiessä parkkiksella, ajaisi levikkeelle josssa koinisi puuseetä vasten takapuolelta, otattaisi suihin kesken ajon ja painisi vielä lasaretin pihassa hymissen "tää on ainoo lääke mikä tepsii, tätä sää tartte, jeeeea... Lääkestä tulee..." Sitten rouva tulis kotio kun Naantalin aurinko eikä olis köyhä saatika kipee. Sanos vaan notta "tehokkaimmat konstit on yleensä ilmasia. Ooon nääs nyt banaanikuurilla. Koita säkin!"
Minä olen lonkkavammanen, joten pako kysyä, että ollaaks me yhes???? Ja jos vastaus on ei, niin voitko lähettää runkkumatskua vaimostasi minulle? Käy nopeammin sekstailut, kun vaan katsoo kuvia/videoita, runkkaan ja juo kaljaa.Tehokasta ajankäyttöä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo, sitä ette tienneet (muutama tietää), että oon oikeasti aika vitun hyvä säveltämään viisuja, mun pikkuveli on myös säveltäjä ja laulaja, se vituttaa, oon vähän kehnompi laulaja, mutta osaan auttavasti. Mun kappaeleita on kehunut yksi Suomen tärkeimmistä miehistä, mitä musiikkiin tulee.
 
K

Kiekkokatsoja

Nii eikös sitä näin karkauspäivänä ole naisillakin lupa kosia? Ja jos vastaa ei, niin on ostettava naiselle hamekangas.
Sain jo tässä aamulla "uhkaavan kysymyksen", tosin viestinä.. mutta onneksi se oli lähinnä vitsi.
Kaikenlaisia perinteitä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomi 2020: ihmisiä "vihitään" Digi- ja väestötietovirastossa.

Meemu ja teksti oma_tekemät.
 

Liitteet

  • 3qyl1r.jpg
    3qyl1r.jpg
    86,5 KB · kertaa luettu: 148
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On mulla audiovisuaalista ja liiikkuvaa. Spielbereöinkö itteni pois siitä jos haittaa illuusioo...?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On mulla audiovisuaalista ja liiikkuvaa. Spielbereöinkö itteni pois siitä jos haittaa illuusioo...?
Mä haluun kaikki.



Kolme vuotta sitten soitin kriispuhelimeen. Mulle vastatttiin siellä näi: Mikä sulla on MUKA hätänä. Löin luurin korvaan. Ajattelin soittaa sinne taas. MAksaa saatana melkein 2 euro minuutti. Onko hätä? Me tarvitaan rahaa ja vittuillaan suille. Soita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onks teidänkin böönät pubiruusuja? Vai jotain pubihorsmia.
Pubista vailkkasin nykysen milffini. Tai se oikeestaan mut. Vei kotionsa ja pantiin kun jänöjohnnyt. Nyt ollaan naimisissa ja fantasioidaan toistemme frendeistä. Kyllä senkin pervoks viä saa kun juattaa sille JP Chenettiä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Niin, joskus oli aika, jolloin sai maksaa laskun vasta sitten, kun oli ensin ottanut hyvät nousut.

Tai voihan se lasku tulla, jos nukkuu.
Monikohan maksaa laskuja laskuhumalassa?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä haluun kaikki.



Kolme vuotta sitten soitin kriispuhelimeen. Mulle vastatttiin siellä näi: Mikä sulla on MUKA hätänä. Löin luurin korvaan. Ajattelin soittaa sinne taas. MAksaa saatana melkein 2 euro minuutti. Onko hätä? Me tarvitaan rahaa ja vittuillaan suille. Soita.

Soita mulle. Mä voin vittuilla sulle eurolla minuutti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös