Ei millään, vaikka kuinka yrittää.Siis haluatko tuomion vai välttää sen? Nussi alaikäistä, häkki kyllä heiluu ellet ole iskelmälaulaja.
Ei millään, vaikka kuinka yrittää.Siis haluatko tuomion vai välttää sen? Nussi alaikäistä, häkki kyllä heiluu ellet ole iskelmälaulaja.
Meet naimisiin ja hommaat lapsia, kyllä sillä yhden vuoskymmenen saa no life-tilaan
Ei.Tuleeks teille yhtään retardifiilis, jos möllötätte vaan himassa? Hukkaan heittää sen ajan. Frendit odottaa, mutta yhtä ei näy eikä kuulu.
Mulla on enää kaksi kaljaa valutettuna lasiin ja yks jääkaapissa. Mun on pakko soittaa kohta alakerran Mannelle. Siältä ei lopu. Se perkele vaan pruukaa myymään heikolle vähän suuntteltua enemmän... Kuka ny kauppaa jaksa lähtee. Murteesta voi haistaa promillet ja fillarilla en mee kun stondaa niin vitusta. En tykkää pendelöidä fillarilla silloin.Asiat ei ole koskaan niin huonosti, että et voisi sitä pilata alkoholilla. Onkohan mulla vielä alkoholia?
Kuka mies ei valitte innoossaan kaliaa pillun ohite....? Onnittelut. Ja kyllä sää veli bansku sitä turgeonia kerkeet koluamaan tolla intensiteellä.Onko muilla ikinä yhtä hyvä tuuri. Kaveri ja naiskaverini oli eilen täällä ja ne lähtikin panee keskenään, jäin ilman pilluu, mutta ne unohti kaljansa tännee. Riittää imettävää hetkeksi. Oikein lykyn pukkas.
Olen kuullut, että moisia miehiä on. Niiden elämä pitää olla heikkoa. onhan tää kännissä pärrääminen sitä oikeaaa elämää kuiyenkin. Viisi päivää jee.Kuka mies ei valitte innoossaan kaliaa pillun ohite....? Onnittelut. Ja kyllä sää veli bansku sitä turgeonia kerkeet koluamaan tolla intensiteellä.
Onko muilla ikinä yhtä hyvä tuuri. Kaveri ja naiskaverini oli eilen täällä ja ne lähtikin panee keskenään, jäin ilman pilluu, mutta ne unohti kaljansa tännee. Riittää imettävää hetkeksi. Oikein lykyn pukkas.
Minä olen lonkkavammanen, joten pako kysyä, että ollaaks me yhes???? Ja jos vastaus on ei, niin voitko lähettää runkkumatskua vaimostasi minulle? Käy nopeammin sekstailut, kun vaan katsoo kuvia/videoita, runkkaan ja juo kaljaa.Tehokasta ajankäyttöä.Mun vaimo on saikulla. Lonkka taas vaivaa. @banaaninviljelijä on niitä veljiä jotka takuulla auliisti tarjois kyydin Rouva B. Goodelle. Toki nussisi lähtiessä parkkiksella, ajaisi levikkeelle josssa koinisi puuseetä vasten takapuolelta, otattaisi suihin kesken ajon ja painisi vielä lasaretin pihassa hymissen "tää on ainoo lääke mikä tepsii, tätä sää tartte, jeeeea... Lääkestä tulee..." Sitten rouva tulis kotio kun Naantalin aurinko eikä olis köyhä saatika kipee. Sanos vaan notta "tehokkaimmat konstit on yleensä ilmasia. Ooon nääs nyt banaanikuurilla. Koita säkin!"
Mä haluun kaikki.On mulla audiovisuaalista ja liiikkuvaa. Spielbereöinkö itteni pois siitä jos haittaa illuusioo...?
Pubista vailkkasin nykysen milffini. Tai se oikeestaan mut. Vei kotionsa ja pantiin kun jänöjohnnyt. Nyt ollaan naimisissa ja fantasioidaan toistemme frendeistä. Kyllä senkin pervoks viä saa kun juattaa sille JP Chenettiä.Onks teidänkin böönät pubiruusuja? Vai jotain pubihorsmia.