Asia hoitui jouhevasti kuten pitääkin ja olen nyttemmin gloryhuntteri ja näen illasta Jokerien pelin.
No hyvä että asia hoitui. Tuota Jokereiden KHL-taivalta on ihan mielenkiintoista seurata. Muistan kun Jokerit oli ykkösinhokkini silloin kun liigassa pelasi mutta KHL:ssä pelatessaan on noussut salaiseksi suosikikseni.
En tiedä onko se sitten sairausloman väärin käyttöä mutta kyllähän se sairausloma nyt mahdollistaa sen ainakin että tänään on mahdollista nauttia mielenkiintoisesta urheiluillasta. Ilta alkaa tuolla Jokereiden KHL-pelillä, sitten sieltä tulee myös liigaa kun Tappara kohtaa HIFK:n. Harvoin sitä on toivonut Tapparankaan voittoa mutta nyt toivon. Se parantaisi samalla myös HPK:n osakkeita ja kasvattaisi Kerhon mahdollisuutta taistella vielä suorasta pudotuspelipaikasta.
Jääkiekon jälkeen alkaa sitten futisilta. Tulee ainakin pari peliä Mestarien liigaa. Kauan olen himoinnut tuosta Liiga+Viasatin urheilutarjonta+Cmoren urheilukanavat paketista ja nyt kun olen taas periaatteessa työelämässä ja rahatilanne on ainakin jonkin aikaa ihan kohtuullinen pitkästä aikaa niin päätin ottaa tuon paketin.
Aamulla kerroin kuinka olen monien, monien vuosien jälkeen ruvennut pelaamaan F1-peliä niin nyt on myös tavoitteenani tällä kaudella opetella katselemaan itse F1:stä. Sen mitä muilta urheilun seuraamisilta ehdin.
Ei tässä nyt olla liikkeellä kuitenkaan nyt on bileet, kaikki sileeks periaatteella ja eletä yli varojen mutta koitan nyt muutaman kuukauden ainakin pärjätä tuon yllä mainitun kanavapaketin kanssa.
Ja vointini on ihan hyvä. Tosin nyt on alkamassa sitten yskiminen ja pelkään että tuo yskiminen on sellaista että on pahat kivut yskimisen jälkeen päässä asti. Mutta saa nähdä mitä tästä tulee. Nuo nenäsumutteet ja finrexinit ovat kyllä tehneet hyvää varmasti toipumiselleni.
Mutta urheiluiltaa odottaen. Tai varaslähdön siihen otin jo kun katselen yhden NHL-pelin su-ma yöltä.