Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 421
  • 68 324

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis nämä jätkät, joiden eukot on käynyt vieraissa, tulleet paksuiksi ja saaneet lapsen jonkun toisen kanssa ja onnessaan ovat nämä jätkät että kattokaa, lapsi, tietäen että joo emäntä kävi vähän baarissa jne. Mikä teitä vaivaa!

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joudutteks te useinkin sanomaan pomolle että aja ite. Nyt ei pysty.
Olen kerran joutunut. Oli hätätilanne ja pomon oli pakko päästä pois töistä, joten hälytti minut paikalle. Kello oli suunnilleen 10 aamulla ja olin kotiutunut baarista joskus 7-8 välillä. Siinä kohtaa sanoin, että olen varmaan vielä sen verran humalassa, etten varmanakaan aja. Sain kyllä kyydin töihin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pitäsköhän ostaa pitkästä aikaa hesesafkaa kun lähen tööstä?

Also. Elämäni eka pelikielto lusittu! Enkä edes tapetoinut seiniä aivoillani.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mistä syystä Hollanti on saanut kakkosen? En ole koskaan lukenut sinulta mitään provosointia tai päänaukomista... ehkä en tosin ole vaan lukenut riittävän usein. Anyways, welcome to the board.

Kerrosateria maittaa aina kun on pientä tarvetta mahantäytteelle. Ei muuta kun ostamaan. Meikä lähtenee kohta baariin, jos yksi tuttu pääsee seuraksi.

Saatoin käydä kirjoittamassa tuonne Vihreiden ketjuun jotain, joka ymmärrettiin hieman väärin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin tossa että vieläköhän legendaarinen Jediakatemia on voimissaan ja aattelin googlata. No onhan se, mitä ilmeisimmin. Pitäisköhän liittyä? Siis kelakkaa ny veljet, miättikää paljoko toikin jäbä panee?

Suurmestarin haastattelu MTV3:lla.

Suurmestarin haastattelu + Akatemian esittelyvideo Helsingin uutisissa.

Ei varmaan tule monelle yllätyksenä että Veli Johtaja on Keravalta.

Nuo verkkosivuthan tais olla ihan priimaa. En klikkaa, mutta muistan joskus aikoja sitten klikanneeni ja meinas pää räjähtää. Ehkä se Voima vaan tunki mun silmiin sieltä niin vahvasti.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nuo verkkosivuthan tais olla ihan priimaa. En klikkaa, mutta muistan joskus aikoja sitten klikanneeni ja meinas pää räjähtää. Ehkä se Voima vaan tunki mun silmiin sieltä niin vahvasti.
Klikkaa vaan, ja anna Forcen johdattaa!

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Klikkaa vaan, ja anna Forcen johdattaa!

Ei vaan kykene. Oon duunissa ja tuo pomo kyttäilee tuossa lähietäisyydellä. Se on kyllä aika kova Star Wars fani, mutta veikkaan että tällaisten Jedien tuotosten tutkiminen työajalla on pahaksi. Jatkoaikaan on hyvä raapustella kun näyttää jopa siltä että tekisin duunia.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensi viikon tiistaina onkin sitten jo laskiaistiistai. Kävin tänään ostamassa hallista savupotkaa ja lapaa hernekeittoa varten. Laskiaispullista en niin tiedä että tehdäkö kun meillä syödään melko vähän makeaa. Jos teen niin mansikkahillolla.

Veljellä on taas laskiaistapahtuma ensi viikon viikonloppuna. En kyllä tiedä mitä tehdään kun mäkeä ei voi laskea ja jäätä ei ole (luistella tai napakelkkailla). Niin no... syödään rokkaa, tavataan tuttuja ja paistetaan makkaraa nuotiolla. Ehkä se siitä näinkin vähälumisena talvena. Veljelle keitän hernekeiton varmaan palvikinkulla ja jauhelihalla. Potka on vain omaan käyttöön.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@Iisoppi Joo tämä talvi tekee nyt tekemisen erilaiseksi kuin aiemmin hiihtolomalla. Äitini tulee tänne viikonlopuksi ja alun perin oli tarkoitus lähteä jonnekin laavulle metsäretkelle paistamaan makkaraa, mutta nyt näyttää sääennuste siltä, että silloin on joku esterin takapään keli taas vaihteeksi. Joten onneksi äiti otti uikkarit mukaan (hän meni nyt loppuarkiviikoksi vahtimaan siskon lapsia toiselle puolelle Vantaata). Eli uimahalli kutsuu. Ei sinänsä huono vaihtoehto, mutta mielummin sitä olisi hiihdelty, luisteltu tai edes käyty siellä laavulla makkaraa paistamassa.

Glove

Jäsen
On kyllä ihan vetämätön olo. Ei tahtonut illalla tulla uni ja joskus puolen yön aikaan katselin vielä kelloa. Heräsin siinä puoli kymmenen aikaan enkä oo vieläkään päässyt sängystä ylös. Taidan jäädä tänne koko päiväksi. Illalla on pakko nousta kun pitää hakea tyttö junalta.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En ole milloinkaan käynyt ketjussa Suomen oikeuslaitos näytti taas "närhen munat", mutta pohdin vakavasti siellä vierailemista. Veikkaus: siellä puhutaan siitä, että alhaiset rangaistukset, elinkautinen ei oo niinkun koko elämä, ja mitä kaikkea siihen sakeaan seokseen kuuluukaan. Ei helvetti, en käy.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veljet, älkää vaan tekin sanoko, että saastutan palstaa konservatiivisilla mielipiteilläni ja kirjoituksillani. Ettehän? Ettehän?! Paha mieli tuli, mut onneks näistä noustaan.

K

Kiekkokatsoja

Kiitos. Ystävä. Isä. Veli.
Ole hyvä, uudestaan. Vaikkakaan noista vaihtoehdoista ei mikään osunutkaa.

Ketjunavauskakkuni, joka tuli kevyehköin perustein, ei taida ollakkaan kärsitty. Laitoin modeille viestin, että poistaisivatkohan lukituksen.. mutta mutta.
Mun laskupää ei osaa laskea kolmeen. Kakkua onkin mennyt vasta 2kk eikä 3kk.
No se oli vasta 4 muistikatkos tänään. Päässäkö vikaa, ehkäpä?

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulipa hyvä mieli tästä aamusta. Soitin kitaralla ja lauloin reilun tunnin Juicen kappaleita pitkästä aikaa yksikseni kotona. En edes muista, milloin olen noin pitkän ajan käyttänyt kitaran soittamiseen yhteen putkeen. Ei ole viime aikoina riittänyt aika enää siihen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Työmyyrä passitettiin hitsaileen kyrpiä toisten naisiin muille pajoille. Höh.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy