Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 617
  • 66 756
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaan ka oletteko koskaan törmänneet reikään, jolla on perse!? No, velmut, oletteko? Kertokaa jo! Miksi pimitätte tietonne!?
Kyllä. Holessa oli ainakin yks melkonen ihmisperse. Courtney oli nimi.
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Siis peräreikä se on oltava. Onhan myös pillunreikä(Latinaksi Vulva tai Cunnus). Tunnetaan myös nimellä saluunanluukut(Latinaksi Labia).

Tex Willer tykkää tästä.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei siellä oikeen oo niin rumaa. Kaikki semmosia ihania. Minkälaista Corollaa aattelit? Vaihdossa?
Hyvä ku kaikki myyjät ihania, hyviä ihmisiähän me kaikki ollaan. Niinkun sinäkin, kun et räkää halua toisten päälle roiskia.
Eikun kyseessä on corona, taisi sekin olla jokin toyotan malli aikanaan. Vai oliko sittenkin foordin?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hyvä ku kaikki myyjät ihania, hyviä ihmisiähän me kaikki ollaan. Niinkun sinäkin, kun et räkää halua toisten päälle roiskia.
Eikun kyseessä on corona, taisi sekin olla jokin toyotan malli aikanaan. Vai oliko sittenkin foordin?

Corinna on Maikol Suumakkerin vaimo jos nyt oikein muistan. Eikös se ollu Toyota Corona Mark kakkonen se kunnon peli?

Naimisissa nykyään Mark-Paul Gosselaarin kanssa. Siis ovat juuri eroamassa Coronan kanssa siis Mark kaksi ja tämä hänen vaimonsa mies eli Mark. Menipäs nyt hankalaksi selittää. Nyt ei siis huutokaupan Mark liity tähän millään tavalla vaikka hänkin periaatteesa voisi ostaa tuon Markin auton hänen ex-vaimoltaan joka on myynnyt sen aikaisemmin Mark Messierille josta auto päätyi avioeron jälkeen hänen entisen vaimonsa miehelle Markille. Entinen aussi tennis-assä Mark Philippoussis osti auton vuonna 2004 ja joutui samantien jakohihnan vaihtoon hänen entisen vaimonsa kolaroitua kaupan pihalla auton Markkku Kanervan kiiltävään kullankirkkaaseen audiin.
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oli. Tais olla kummelimiesten ylistämä.
Mulla ei siihen ollut tarpeeksi rahaa. Piti ostaa corolla. Melkein sama. Nimi.

Mulla oli myös Corolla. Vuosimallin-82 DX. Kaveri perutti sen sitten naapurin akan Ooppelin keulaan. Loppu se pillun tulo siihen.
 

julle-jr

Jäsen
Mikä siinä on luontevaa. Tarve tehdä niin kuin muut, vaikka ei halua eikä nykymaailmassa onneksi ole tarvettakaan.

Olkaa rohkeita ja uskaltakaa olla oma itsenne! Siltikin, vaikka ä-ä-äiti käski tehdä pienenä näin.
Ei tarvitse tehdä mitään siksi että tekisi samaa kuin muut. Mutta siinä on syynsä miksi ihmiset yleisesti toimivat suunnilleen jollain tietyllä tavalla. Esimerkiksi se läträäminen ei ole hauskaa kuin hetken. Mä tiedän, koska olen testannut monia päihteitä ja myös normaalia elämää.

Luuserit jää koukkuun ja kuvittelevat, että tää on hauskaa. Koukussa oleva vetelys kyllä kykenee perustelemaan itselleen, miksi tämä on niin hieno tapa elää. Mutta ei sitä usko kuin muut vastaavat luuserit.
 
K

Kiekkokatsoja

Mulla oli myös Corolla. Vuosimallin-82 DX. Kaveri perutti sen sitten naapurin akan Ooppelin keulaan. Loppu se pillun tulo siihen.
Saman mallin takavetoisen corollan oon myös omistanut. Tais olla -80 vuosimalli. En muista, että auto olis ollut *illumagneetti. Tosin sitä ei kolaroitu, myin sen eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Soittasko nahkasyntikkaa vai söiskö makaroonilaatikkoa? Hmm. Makaroonilaatikon ajattelin lämmittää pannulla. We have a problem.
Mä söin just salaattia kera broilerinfilee ja vuohenjuusto. Aamulla soitin fagotilla soolon. Huomenna meen taas soittamaan sitä pimpparaudan kanssa. Joten vastaus on, lämmitä pannu ja katsele mihin asiat johtaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin kurkkimassa Toronton ketjussa keuliiko jo miten pahasti kun saivat maalivahdin, mutta maltillista oli. Vielä. Eiköhän kohta olla jo dynastiaa rakentelemassa. Tunnen erään torontolaisen, jonka mielestä Torontossa ei ole muuta huonoa kuin Maple Leafs ja sen fanit. No, hän muuttikin Helsinkiin. Täälläkin on omat paineensa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Saman mallin takavetoisen corollan oon myös omistanut. Tais olla -80 vuosimalli. En muista, että auto olis ollut *illumagneetti. Tosin sitä ei kolaroitu, myin sen eteenpäin.

Porrasperä. Mankelithan piti olla alla että irtos karvanoppia unohtamatta. Olihan se takatuuppari aina naisten mieleen.
 
K

Kiekkokatsoja

Porrasperä. Mankelithan piti olla alla että irtos karvanoppia unohtamatta. Olihan se takatuuppari aina naisten mieleen.
Piti jälleen muistella.. mutta muistaakseni mulla ei ollut karvanoppia. Wunderbaum oli hetken hajustamassa.
Ei pitäisi muistella, sillä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.
Mitä tarkoittaa mankelit alla?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika vaisu meno ollut teillä jos klo 16 pystyt palstalle kirjoittamaan vielä ilman typoja. Itse en olisi aikoinaan penkkaripäivänä (vuosi oli 1995) moiseen kyennyt kun aamupala oli Ural Moccaa ja Stolisnajaa (luokassa ennen ysiä aamulla, kun pitihän sitä vahvistusta ottaa ennen kuin laulettiin opettajille hassuja (typeriä) lauluja).

Ajattelin muuten että tänään voisi käydä vaikka katsomassa penkkarimeininkiä illalla, mutta täällähän on hitto penkkarit vasta viikon päästä. Ihan typeräksi mennyt tämä touhu kun eri aikoihin vietetään bileitä eri puolilla Suomea.

Joo ei neljältä enää pitäis pystyssä olla. Mä sammuin omissa penkkareissa kolmelta iltapäivällä, mutta nousin ylös kuin Hesus ja jatkoin niin kauan kunnes sammuin uudestaan. Syy tähän oli tietysti se, että soitettiin bändin kanssa koko koululle, ja piti ottaa vähän rohkaisevaa pontikkaa. Rumpaloinnit meni ihan putkeen, mutta bäkkärillä rupes vähän nuppi pimenemään.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Piti jälleen muistella.. mutta muistaakseni mulla ei ollut karvanoppia. Wunderbaum oli hetken hajustamassa.
Ei pitäisi muistella, sillä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.
Mitä tarkoittaa mankelit alla?

Mangels vanteet. Eihän sillon aikonaan ollut rahuskaa kun audimiehillä näihin kevytmetalli vanteisiin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Omissa penkkareissa sammuin (muistaakseni) kuuden maissa. Välikuoleman jälkeen jatkui taas. Vaikka ei kai se dokaus mikään oletus ole. Nykynuorilla taitaa olla holin käyttö vähenemään päin muutenkin.
 

Glove

Jäsen
Penkkarit on siinä mielessä huonot bileet, että ne on keskellä pelikautta. Nyt saattaa joku pelikaveri tunnistaa, mutta mitä väliä. Perjantaina penkkarit, illan mittaan pullo kossua pohjiksi ja sitten baariin. Olin kotona noin neljän aikaan lauantaiaamuna ja bussi pelireissulle lähti Raksilan hallilta 6:30. Onneksi matkalla (Oulu-Savonlinna) ehti hyvin nukkua. Pelin tulosta en kyllä muista. Pelin jälkeen ajettiin vielä Varkauteen jossa yövyttiin ja sunnuntaina oli peli. Osa porukasta lähti katsastamaan paikallista menoa ja minä jäin pelikaverin kanssa hotellille tuhoamaan toisen pullon kossua. Onneksi homma ei silloin ollut niin vakavaa, nykyään tuommoisesta hommasta varmaan lentäisi joukkueesta ulos. Minä sain vain valmentajalta vinoilua kun lämmittelyn aikana piti käydä jatkuvasti hörppäämässä vettä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös