Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 597 764
  • 68 331

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hyvä ku kaikki myyjät ihania, hyviä ihmisiähän me kaikki ollaan. Niinkun sinäkin, kun et räkää halua toisten päälle roiskia.
Eikun kyseessä on corona, taisi sekin olla jokin toyotan malli aikanaan. Vai oliko sittenkin foordin?

Corinna on Maikol Suumakkerin vaimo jos nyt oikein muistan. Eikös se ollu Toyota Corona Mark kakkonen se kunnon peli?

Naimisissa nykyään Mark-Paul Gosselaarin kanssa. Siis ovat juuri eroamassa Coronan kanssa siis Mark kaksi ja tämä hänen vaimonsa mies eli Mark. Menipäs nyt hankalaksi selittää. Nyt ei siis huutokaupan Mark liity tähän millään tavalla vaikka hänkin periaatteesa voisi ostaa tuon Markin auton hänen ex-vaimoltaan joka on myynnyt sen aikaisemmin Mark Messierille josta auto päätyi avioeron jälkeen hänen entisen vaimonsa miehelle Markille. Entinen aussi tennis-assä Mark Philippoussis osti auton vuonna 2004 ja joutui samantien jakohihnan vaihtoon hänen entisen vaimonsa kolaroitua kaupan pihalla auton Markkku Kanervan kiiltävään kullankirkkaaseen audiin.

Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oli. Tais olla kummelimiesten ylistämä.
Mulla ei siihen ollut tarpeeksi rahaa. Piti ostaa corolla. Melkein sama. Nimi.

Mulla oli myös Corolla. Vuosimallin-82 DX. Kaveri perutti sen sitten naapurin akan Ooppelin keulaan. Loppu se pillun tulo siihen.

julle-jr

Jäsen
Mikä siinä on luontevaa. Tarve tehdä niin kuin muut, vaikka ei halua eikä nykymaailmassa onneksi ole tarvettakaan.

Olkaa rohkeita ja uskaltakaa olla oma itsenne! Siltikin, vaikka ä-ä-äiti käski tehdä pienenä näin.
Ei tarvitse tehdä mitään siksi että tekisi samaa kuin muut. Mutta siinä on syynsä miksi ihmiset yleisesti toimivat suunnilleen jollain tietyllä tavalla. Esimerkiksi se läträäminen ei ole hauskaa kuin hetken. Mä tiedän, koska olen testannut monia päihteitä ja myös normaalia elämää.

Luuserit jää koukkuun ja kuvittelevat, että tää on hauskaa. Koukussa oleva vetelys kyllä kykenee perustelemaan itselleen, miksi tämä on niin hieno tapa elää. Mutta ei sitä usko kuin muut vastaavat luuserit.

K

Kiekkokatsoja

Mulla oli myös Corolla. Vuosimallin-82 DX. Kaveri perutti sen sitten naapurin akan Ooppelin keulaan. Loppu se pillun tulo siihen.
Saman mallin takavetoisen corollan oon myös omistanut. Tais olla -80 vuosimalli. En muista, että auto olis ollut *illumagneetti. Tosin sitä ei kolaroitu, myin sen eteenpäin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Soittasko nahkasyntikkaa vai söiskö makaroonilaatikkoa? Hmm. Makaroonilaatikon ajattelin lämmittää pannulla. We have a problem.
Mä söin just salaattia kera broilerinfilee ja vuohenjuusto. Aamulla soitin fagotilla soolon. Huomenna meen taas soittamaan sitä pimpparaudan kanssa. Joten vastaus on, lämmitä pannu ja katsele mihin asiat johtaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin kurkkimassa Toronton ketjussa keuliiko jo miten pahasti kun saivat maalivahdin, mutta maltillista oli. Vielä. Eiköhän kohta olla jo dynastiaa rakentelemassa. Tunnen erään torontolaisen, jonka mielestä Torontossa ei ole muuta huonoa kuin Maple Leafs ja sen fanit. No, hän muuttikin Helsinkiin. Täälläkin on omat paineensa.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Saman mallin takavetoisen corollan oon myös omistanut. Tais olla -80 vuosimalli. En muista, että auto olis ollut *illumagneetti. Tosin sitä ei kolaroitu, myin sen eteenpäin.

Porrasperä. Mankelithan piti olla alla että irtos karvanoppia unohtamatta. Olihan se takatuuppari aina naisten mieleen.

K

Kiekkokatsoja

Porrasperä. Mankelithan piti olla alla että irtos karvanoppia unohtamatta. Olihan se takatuuppari aina naisten mieleen.
Piti jälleen muistella.. mutta muistaakseni mulla ei ollut karvanoppia. Wunderbaum oli hetken hajustamassa.
Ei pitäisi muistella, sillä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.
Mitä tarkoittaa mankelit alla?

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika vaisu meno ollut teillä jos klo 16 pystyt palstalle kirjoittamaan vielä ilman typoja. Itse en olisi aikoinaan penkkaripäivänä (vuosi oli 1995) moiseen kyennyt kun aamupala oli Ural Moccaa ja Stolisnajaa (luokassa ennen ysiä aamulla, kun pitihän sitä vahvistusta ottaa ennen kuin laulettiin opettajille hassuja (typeriä) lauluja).

Ajattelin muuten että tänään voisi käydä vaikka katsomassa penkkarimeininkiä illalla, mutta täällähän on hitto penkkarit vasta viikon päästä. Ihan typeräksi mennyt tämä touhu kun eri aikoihin vietetään bileitä eri puolilla Suomea.

Joo ei neljältä enää pitäis pystyssä olla. Mä sammuin omissa penkkareissa kolmelta iltapäivällä, mutta nousin ylös kuin Hesus ja jatkoin niin kauan kunnes sammuin uudestaan. Syy tähän oli tietysti se, että soitettiin bändin kanssa koko koululle, ja piti ottaa vähän rohkaisevaa pontikkaa. Rumpaloinnit meni ihan putkeen, mutta bäkkärillä rupes vähän nuppi pimenemään.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Piti jälleen muistella.. mutta muistaakseni mulla ei ollut karvanoppia. Wunderbaum oli hetken hajustamassa.
Ei pitäisi muistella, sillä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.
Mitä tarkoittaa mankelit alla?

Mangels vanteet. Eihän sillon aikonaan ollut rahuskaa kun audimiehillä näihin kevytmetalli vanteisiin.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Omissa penkkareissa sammuin (muistaakseni) kuuden maissa. Välikuoleman jälkeen jatkui taas. Vaikka ei kai se dokaus mikään oletus ole. Nykynuorilla taitaa olla holin käyttö vähenemään päin muutenkin.

Glove

Jäsen
Penkkarit on siinä mielessä huonot bileet, että ne on keskellä pelikautta. Nyt saattaa joku pelikaveri tunnistaa, mutta mitä väliä. Perjantaina penkkarit, illan mittaan pullo kossua pohjiksi ja sitten baariin. Olin kotona noin neljän aikaan lauantaiaamuna ja bussi pelireissulle lähti Raksilan hallilta 6:30. Onneksi matkalla (Oulu-Savonlinna) ehti hyvin nukkua. Pelin tulosta en kyllä muista. Pelin jälkeen ajettiin vielä Varkauteen jossa yövyttiin ja sunnuntaina oli peli. Osa porukasta lähti katsastamaan paikallista menoa ja minä jäin pelikaverin kanssa hotellille tuhoamaan toisen pullon kossua. Onneksi homma ei silloin ollut niin vakavaa, nykyään tuommoisesta hommasta varmaan lentäisi joukkueesta ulos. Minä sain vain valmentajalta vinoilua kun lämmittelyn aikana piti käydä jatkuvasti hörppäämässä vettä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En minä tainnut penkkareissa mitään alkoholia juoda, karkkeja kyllä söin ja sentään osallistuin siihe rientoon, aika monet muut tommoset koulujutut skippasin koska olin jo silloin epäsosiaalinen mölli joka viihtyi paremmin himassa tai jossain kaverilla pelailemassa ku jossain ison joukon juhlissa tai häppeningeissä. Jotkut siellä penkkaritouhussa tais olla kännissä, mutta muistaisin että useampi ei ollut. Ja minun penkkarit sentään oli joskus viime vuosituhannella. Varmaan kaikki ne kännissä penkkareissa olleet on nykyään jotain juoppoja, eikä kaltaisiani menestyneitä suurmiehiä.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä tainnut penkkareissa mitään alkoholia juoda, karkkeja kyllä söin ja sentään osallistuin siihe rientoon, aika monet muut tommoset koulujutut skippasin koska olin jo silloin epäsosiaalinen mölli joka viihtyi paremmin himassa tai jossain kaverilla pelailemassa ku jossain ison joukon juhlissa tai häppeningeissä. Jotkut siellä penkkaritouhussa tais olla kännissä, mutta muistaisin että useampi ei ollut. Ja minun penkkarit sentään oli joskus viime vuosituhannella. Varmaan kaikki ne kännissä penkkareissa olleet on nykyään jotain juoppoja, eikä kaltaisiani menestyneitä suurmiehiä.

En ole menestynyt suurmies, mutta en vielä juoppokaan. Ei meidän penkkareissa sentään kaikki kännissä olleet. Lähinnä vaan bändin jäsenet ja pari nörttiä jotka oli löytäneet jostain punaviiniä. Tämäkin viime vuosituhannella. Kai nuo nuoret nykyään osaa ilman viinaakin juhlia.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole menestynyt suurmies, mutta en vielä juoppokaan. Ei meidän penkkareissa sentään kaikki kännissä olleet. Lähinnä vaan bändin jäsenet ja pari nörttiä jotka oli löytäneet jostain punaviiniä. Tämäkin viime vuosituhannella. Kai nuo nuoret nykyään osaa ilman viinaakin juhlia.

Juopot aina sanoo ettei ne oo juoppoja. Oot siis melko todennäköisesti juoppo. Niin kai minäkin, sitten.

Nykyajan nuoret eivät tosiaan enää dokaa, ne piikittää kokaiinia silmään, niinku Sofia Belorf ja Samu Haber. Jääkiekkoilijatkaan eivät dokaa enää nenäänsä rosamunda-perunaksi kuten Matti Hagman, vaan ne työntävät sinne heroiiniruiskuja kuten Jori Lehterä. Kukaan ei enää dokaa, paitsi juopot. Kohta nekin varmaan alkaa polttamaan lsd:tä ja nuolemaan amfetamiini-tarroja.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhteistä monille elämänsä päihteen ympärille rakentaneiden puheille on tuo vapaus. Yhteistä on myös se totaalinen näkökyvyttömyys sille, miten ahtaan vankilan on itselleen niistä pulloista kasannut.
Itse valitsin aikoinaan ns. vapauden ja välit katkesi moniin ihmisiin (perhe) jotka eivät enää kestäneet minun ryyppäämistä. Hemmetti kun yrittivät estää aikuista ihmistä olemasta oma itsensä ja elämästä. Ja loput ihmissuhteet vaan jäi viinan jalkoihin kun en jaksanut ylläpitää niitä. Minun vapaus oli lopulta sitä että torkuin, lepäsin päivät ja yöt kai nukuin (samaa sontaa kaikki). Kerran päivässä piti olla sen verran tolpillaan ja jaksavana että sai Alkosta haettua uuden satsin ja kaupasta valmisruuan (jonka usein jätin syömättä). Kyllä, vapaa olin kuin taivaanlintu pullo kaulassa, siivissä ja jaloissa.

Minulla on noin vuoden jakso josta on jokseenkin hatarat muistikuvat. Ei ollut perheen juhlia (synttärit, nimpparit) jaksottamassa elämää eikä ystävien kanssa tehtyjä juttuja muistoja tekemässä. Oli vain viina, minä ja sohva&sänky. Kaikki vaan alkoi hajota kun äitini katkaisi välit ja samalla meni isä ja veli vaimoineen ja siskokin otti etäisyyttä... Ei ollut enää hirveästi syytä tsempata (perheen takia olin yrittänyt vähän olla järkeväkin). Reilun vuoden elin vitun vapaata elämää ja sitten... yhtäkkiä jonain päivänä vaan en enää jaksanut ja pyysin apua... keneltä muualtakaan kuin äidiltäni. Ei se vieroittuminen alkoholista kerralla käynyt. Mutta tie oli avattu ja olen pärjännyt melko hyvin. Ei sitä viinapirua saa enää tuolta aivoistani poistettua mutta olen oppinut sitä taltuttamaan. Kun sen kuitenkin tietää että sen viinan kanssa on vain hetken hauskaa ja sitte siitä tulee pakkomielle, kaiken täyttävä ja lamaannuttava aine. Paras yrittää pysyä erossa.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaupungille päin tänään kulkiessani huomasin, että tällainenkin instituutio kuin penkkarit on vielä olemassa. Samalla tuli muisteltua omia penkkareita 32 vee sitten:
- edesmenneeltä iskältä sain ruinattua kohtuullisen kalliin (myöhemmin tajusin) viskipullon matkaevääksi, jonka myin parin hörpyn jälkeen pois.
- Lavalla heiluessa oli vitun kova pakkanen.
- Yks hyvistä ystävistä simahti ajojen jälkeen silloin upouutteen Hansa-kortteliin, josta poliisi korjasi kaverin putkaan.
- Tampereella Ilveksessä majoitus ja tod.näk. ensimmäinen ja viimeinen kerta mun elämässä, kun tullaan hotellihuoneesta kädestä pitäen hakemaan naapurikämppään punkkahommiin.

Pistetään tähän samaan. Hieno ja rehellinen kirjoitus @Iisoppi :lta.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Iisoppi tiedän mistä puhut. Ihan noin pahaksi ei mennyt, välit on säilyneet joka suuntaan. Rajoilla, mutta kuitenkin. Jatketaan uutta, helpompaa, eloa. Eikös näin?

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos miettii sitä ihan oikeaa oravanpyörää, niin onhan se tavallaan aika karua touhua, kun pitää aina kelailla, että mistä sitä viinaa saa tällä kertaa lisää. Meillä nynnyillä on eri elämänvaiheita milloin oravakin poistuu toisinaan pyörästä, mutta ringissä se oravana oleminen taitaa olla ihan päivittäistä.

Parempi se kait on olla se orava pyörässä kuin se orava muuntajassa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihan noin pahaksi ei mennyt, välit on säilyneet joka suuntaan. Rajoilla, mutta kuitenkin. Jatketaan uutta, helpompaa, eloa. Eikös näin?
Minulla on katkenneet välit kyllä onneksi palautuneet kun aloin olla selvinpäin. Äiti ei vaan aikoinaan enää jaksanut esittämistäni, valehtelua ja sitä että olin kaikista lupauksista huolimatta aina krapulassa tai kännissä. Hän näki esitykseni lävitse. Hän vaan sanoi ettei halua nähdä minua enää silmissään kun olen niin epäluotettava. Ja minä lähdin enkä taakse katsonut. Ja siinä samassa meni muitakin jotka olivat väsyneet minun juomiseen. Ja kuitenkin se nainen (äiti) vastasi kun soitin että en jaksa enää. Ja auttoi minua jaksamaan ja selviämään. Ja aina kun olen harmissani hänen sanoistaan niin yritän muistaa miten hän tuli kun soitin ja auttoi. Loppujen lopuksi sitä kai loputtomiin rakastaa omaa lastaan. En tiedä, olen lapseton.

Edit. Ystävät jäi siis kun en jaksanut pitää yhteyttä. Olin niin omassa maailmassani että ohitin heidän yhteydenpitoyritykset.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy