Pojat löytäneet Topparin. Nostan virtuaalista hattua ja lausun muutaman rukouksen.Raamattupiiri siirtyi kahville minereettiin.
Pojat löytäneet Topparin. Nostan virtuaalista hattua ja lausun muutaman rukouksen.Raamattupiiri siirtyi kahville minereettiin.
Kumpa nyt ei olis viimeinen ehtoollinen. Jeesus näyttää kyllä viä ihan pirteeltä.Raamattupiiri siirtyi kahville minereettiin.
Jeesus lähti Osloon.. On aika.Kumpa nyt ei olis viimeinen ehtoollinen. Jeesus näyttää kyllä viä ihan pirteeltä.
Mutta hän palaa vielä tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, sillä kuka häneen uskoo, pelastuu...?Jeesus lähti Osloon.. On aika.
Eli tuomittu on kaikkien uskovien elämä. Asiasta kukkaruukkuun. Paransin nimemerkin @abianosMutta hän palaa vielä tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, sillä kuka häneen uskoo, pelastuu...?
Tämä viesti muutti aikatauluani keskipäivän osalta.Aion kello 12 laittaa tähän viestiin tasan minuutiksi kuvani kun istun kotona enkä tee mitään. Vain odottakaa. Köyhät. Modeille tiedoksi: laitan paidan päälle.
Herää kysymys: Miksi?Aion kello 12 laittaa tähän viestiin tasan minuutiksi kuvani kun istun kotona enkä tee mitään. Vain odottakaa. Köyhät. Modeille tiedoksi: laitan paidan päälle.
Safkikselle meno lykkääntyi juuri.Tämä viesti muutti aikatauluani keskipäivän osalta.
Joo, näytöt on jo annettu. Nyt vain pelataan.No en mä mitään näytä. Menkää safkalle!
Joo, näytöt on jo annettu. Nyt vain pelataan.
No voi jehna sun kanssas.No en mä mitään näytä. Menkää safkalle!
Mille ihmeen paidalle?Ootte kaikki kateellisia mun paidalle!
No voi jehna sun kanssas.
Mille ihmeen paidalle?
Ja ei mulla oo tarve nähdä ketään. Satuin vaan sivustolle kommentoimaan.
Ei tule, mutta se vitsi "kuinka saat hullun uteliaaksi" päivitettiin juuri 2020-luvulleT-I-R-S-K.
Tuleekohan pelikieltoa kun olin ilman paitaa vaikka vain minuutin?
En.Oot kateellinen.
Niin kateellinen.
Kyllähän se lykkääntyi. Mutta @Turha Kaukalo - älä ylpisty. Sulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Piti sittenkin tehdä töitä, en ehtinyt stalkata. Mutta ilmesesti en mitään menettänyt.Safkikselle meno lykkääntyi juuri.