Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 371
  • 66 851

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
En ole koskaan isäni kanssa riidellyt tai ollut mitään kränää. Lapsi kun olin, niin kumpikaan ei ole hermostunut kummallekaan ikinä. Sama homma aikuisina. No ehkä sylivauvana oon varmaan itkenyt jotain kiukkua. Silleen ihan kumma ajatus, että riitelisi isän kanssa.

Joo mutta se on eri juttu jos isä on läski ja rillipää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo mutta se on eri juttu jos isä on läski ja rillipää.

Tai kuollut. Tai jos on vaikkapa orpo, silloinkin ois kauheen hankala saada riitaa isän kanssa aikaiseksi.

Mun isä ei oo kuollut, enkä oo orpo, ja isästä on vasta vanhemmiten tullut läski ja osa-aikaisesti rillipää, mutta en hirveesti oo kyllä sen kaa mistään riidellyt. Enkä äidinkään kanssa, sekään ei oo kuollut eikä läski, rillipää on kyllä toisinaan sekin nykyään.
 

redpecka

Jäsen
Tai kuollut. Tai jos on vaikkapa orpo, silloinkin ois kauheen hankala saada riitaa isän kanssa aikaiseksi.

Mun isä ei oo kuollut, enkä oo orpo, ja isästä on vasta vanhemmiten tullut läski ja osa-aikaisesti rillipää, mutta en hirveesti oo kyllä sen kaa mistään riidellyt. Enkä äidinkään kanssa, sekään ei oo kuollut eikä läski, rillipää on kyllä toisinaan sekin nykyään.
E: Meinasin tässä viestissä haukkua mutsias alkkikseksi, mutta en sitten viittikään kun tulisi turhaa pelikieltoa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin juuri ihka oikean liikennehärnääjän. Kiilasi edellä ajavan eteen, pysähtyi vihreillä valoilla ja lähti liikkeelle kun valot vaihtuivat. Kaksi jonnea näytteli keskisormea ikkunasta. Tämän auton takana ajava flippasi täysin ja motitti auton kaupan pihaan ja meni repimään tätä kuskia pois autosta. En sääli yhtään, jos on vähän nyrkki vilahtanut mulkuille.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin juuri ihka oikean liikennehärnääjän. Kiilasi edellä ajavan eteen, pysähtyi vihreillä valoilla ja lähti liikkeelle kun valot vaihtuivat. Kaksi jonnea näytteli keskisormea ikkunasta. Tämän auton takana ajava flippasi täysin ja motitti auton kaupan pihaan ja meni repimään tätä kuskia pois autosta. En sääli yhtään, jos on vähän nyrkki vilahtanut mulkuille.

Kusipäisyys on ehtymätön luonnonvara, ei mulla muuta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Urheiluruudussa Lehterä sanoi että on hyvä fiilis.. sniif.. Nuhaa ehkä hieman?
Alkaa jo pännimään nämä Jorin mollaukset. Se on siinä määrin ammattimies, että olen vakuuttunut hänellä olevan puhtaat jauhot pussissa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Bambusukat. Helvetti miten mukavat jalassa. 5/5.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näin juuri ihka oikean liikennehärnääjän. Kiilasi edellä ajavan eteen, pysähtyi vihreillä valoilla ja lähti liikkeelle kun valot vaihtuivat. Kaksi jonnea näytteli keskisormea ikkunasta. Tämän auton takana ajava flippasi täysin ja motitti auton kaupan pihaan ja meni repimään tätä kuskia pois autosta. En sääli yhtään, jos on vähän nyrkki vilahtanut mulkuille.

Laittoi ns. hyvän kiertämään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hiljaa hyvä tulee ja jos ei tule niin voi huutaa. Kyllähän sen tietää...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taas Runebergin päivä. Äkkiä on vuosi mennyt. Ja taas sama kysymys nousee tietenkin mieleeni, voinkohan syödä kaikkia esimerkiksi kaupassa myytäviä Runebergin torttuja? No en tietenkään voi syödä kuin niitä torttuja joista olen maksanut. Mutta sitä en nyt tarkoittanutkaan vaan lähinnä sitä että voikohan niitä alkoholilla kostutettuja torttuja syödä ihminen joka käyttää antabusta säännöllisesti? Vuosi sitten minulle varmasti tuohon kysymykseen täälläkin vastattiin jo mutta ihmisen muisti on yleensä varsin lyhyt.

Kunpa jaksaisi kuin @Iisoppi leipoa itse Runebergin torttunsa. Mutta aika laiska leipoja minä muuten olen. Joulu luo illuusion että olisin joku ahkerakin leipoja mutta asia kun on oikeasti niin että leivon ahkerasti vain jouluksi mutta muuten olen melko laiska leipuri. Joskus silloin tällöin leivon joulun lisäksi.

Kun leipoisi Runebergin torttunsa itse niin tietäisi varmasti mitä niihin laittaa ja silloin ei ole vaaraa että tulee syötyä alkoholia. Mutta ehkä jätän tänä vuonna nämä pähkäilyt suuremmalti osalti väliin ja en syö tänä vuonna Runebergin torttuja. Nehän maksaakin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En ole koskaan isäni kanssa riidellyt tai ollut mitään kränää. Lapsi kun olin, niin kumpikaan ei ole hermostunut kummallekaan ikinä. Sama homma aikuisina. No ehkä sylivauvana oon varmaan itkenyt jotain kiukkua. Silleen ihan kumma ajatus, että riitelisi isän kanssa.

Kyllähän tuo 90-luvun lama kouraisi aika pahasti monia ihmisiä. Ja yllättäen siitä tuli avioerot sun muut vanhemmille. Oma isäni lähti kävelemään ja jätti äidilleni kaikki talovelat jne. Sillon oli markka arvossaan ja äitini painoi 12 tuntisia päiviä parturi-kampaajana että saatiin limppua meille pöytään ja kyniä kouluun. Se talolainakin piti jotenkin vielä maksaa.

Siitä vähän kimpaannuin omalle isälleni mutta tosiaan nyt on sotakirves haudattu. Jotenkin vaan absurdia että hän nyt vuosikymmenten jälkeen pyytelee sitä anteeksi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Taas Runebergin päivä. Äkkiä on vuosi mennyt. Ja taas sama kysymys nousee tietenkin mieleeni, voinkohan syödä kaikkia esimerkiksi kaupassa myytäviä Runebergin torttuja? No en tietenkään voi syödä kuin niitä torttuja joista olen maksanut. Mutta sitä en nyt tarkoittanutkaan vaan lähinnä sitä että voikohan niitä alkoholilla kostutettuja torttuja syödä ihminen joka käyttää antabusta säännöllisesti? Vuosi sitten minulle varmasti tuohon kysymykseen täälläkin vastattiin jo mutta ihmisen muisti on yleensä varsin lyhyt.

Kunpa jaksaisi kuin @Iisoppi leipoa itse Runebergin torttunsa. Mutta aika laiska leipoja minä muuten olen. Joulu luo illuusion että olisin joku ahkerakin leipoja mutta asia kun on oikeasti niin että leivon ahkerasti vain jouluksi mutta muuten olen melko laiska leipuri. Joskus silloin tällöin leivon joulun lisäksi.

Kun leipoisi Runebergin torttunsa itse niin tietäisi varmasti mitä niihin laittaa ja silloin ei ole vaaraa että tulee syötyä alkoholia. Mutta ehkä jätän tänä vuonna nämä pähkäilyt suuremmalti osalti väliin ja en syö tänä vuonna Runebergin torttuja. Nehän maksaakin.

Nuo ruuneperit on ihan vitun pahoja vielä. Toinen yliarvostettu on joulutorttu. Semmosta ylimakeaa shaissea. Ei jatkoon tortut ylipäätänsä.

Ja sitten se donitsi. Mä en tajua mikä siinä niin viehättää? Aina niitä on tarjolla kyllä. Kukaan niitä ei vaan syö.
 

Glove

Jäsen
Taas Runebergin päivä. Äkkiä on vuosi mennyt. Ja taas sama kysymys nousee tietenkin mieleeni, voinkohan syödä kaikkia esimerkiksi kaupassa myytäviä Runebergin torttuja? No en tietenkään voi syödä kuin niitä torttuja joista olen maksanut. Mutta sitä en nyt tarkoittanutkaan vaan lähinnä sitä että voikohan niitä alkoholilla kostutettuja torttuja syödä ihminen joka käyttää antabusta säännöllisesti? Vuosi sitten minulle varmasti tuohon kysymykseen täälläkin vastattiin jo mutta ihmisen muisti on yleensä varsin lyhyt.

Kunpa jaksaisi kuin @Iisoppi leipoa itse Runebergin torttunsa. Mutta aika laiska leipoja minä muuten olen. Joulu luo illuusion että olisin joku ahkerakin leipoja mutta asia kun on oikeasti niin että leivon ahkerasti vain jouluksi mutta muuten olen melko laiska leipuri. Joskus silloin tällöin leivon joulun lisäksi.

Kun leipoisi Runebergin torttunsa itse niin tietäisi varmasti mitä niihin laittaa ja silloin ei ole vaaraa että tulee syötyä alkoholia. Mutta ehkä jätän tänä vuonna nämä pähkäilyt suuremmalti osalti väliin ja en syö tänä vuonna Runebergin torttuja. Nehän maksaakin.
Katsoppa Iltasanomien tai Iltalehden sivuilta torttutestin tulokset josko niissä olisi mainintaa onko joku testissä olleista tortuista alkoholiton.
 
K

Kiekkokatsoja

Tuisku Antti oli näköjään tehnyt "musaa", jossa kristinuskoa öö.. no jollaintapaa kai koetellaan hyvän maun rajoja. Mua tuo ei haittaa, ja en sitä tule vapaaehtoisesti kuuntelemaan.
Tuli vaan mieleen, että mitäs jos olisi jotain muuta uskontoa käsitellyt samoin tavoin? Olisiko sitten tullut mielensäpahoittamis haloo?
 

Glove

Jäsen
Tuisku Antti oli näköjään tehnyt "musaa", jossa kristinuskoa öö.. no jollaintapaa kai koetellaan hyvän maun rajoja. Mua tuo ei haittaa, ja en sitä tule vapaaehtoisesti kuuntelemaan.
Tuli vaan mieleen, että mitäs jos olisi jotain muuta uskontoa käsitellyt samoin tavoin? Olisiko sitten tullut mielensäpahoittamis haloo?
Tottakai olisi. Omaan pesään saa kusta, mutta kuseppa naapurin maille niin jo nousee haloo. Tämmöinen mielensäpahoittamisyhteiskunta tästä on tullut. Se mitä eniten ihmettelen on se kun mieli pahoitetaan asioista, jotka ei koske itseä milläänlailla. Kunhan vaan halutaan pahoittaa oma mieli. Ihmiset, hymyilkää ja naurakaa, älkää pahoittako mieltänne.

Hieman asiaan liittyen, olen valmentanut junioreita reilut parikymmentä vuotta, mutta nyt on tullut joku vuosi taukoa. Olen miettinyt, että vieläkö sitä alkaisi niihin hommiin, mutta kovin on alkanut epäilyttämään, minkälaisia nämä nykyjunioreidenvanhemmat mahtaa olla? Pahoitetaan mieli ja itketään joka asiasta kun homma ei mene niin kuin itse haluaisi?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli vaan mieleen, että mitäs jos olisi jotain muuta uskontoa käsitellyt samoin tavoin? Olisiko sitten tullut mielensäpahoittamis haloo?
Ihan näin viereisestä pöydästä huutelen, että Kylähullujen "Lisää persettä rättipäille" taisi jonkinasteista parranpärinää aiheuttaa aikanaan. Ei siitä soittolistajyrää tullut koskaan.
 

Glove

Jäsen
Äidin siunaustilaisuus olisi perjantaina. Olen tässä yrittänyt miettiä, että onko mulla nyt kaikki asiat sen suhteen hoidettuna? Yksi puhelu mun pitää vielä soittaa, eikä sen lisäksi pitäisi olla muuta. Ellen sitten ole mokannut ja unohtanut jotain.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun kattoo tota IFK:n vemppaosastoa niin saatan ymmärtää että jopa vähän uskovaisemmaltakin kannattajalta voi päästä pari perkelettä kun jotain huuhaateetäkin täytyy vääntää liigan kanssa samaan aikaan. Huhhuh.
 
K

Kiekkokatsoja

Voittavat Kerhon kuitenkin, luulen ma. Täytyy sanoa, että noilla resursseilla on tuhlausta rimpuilla kuudennesta sijasta. KooKoo suorittaa esimerkiksi paljon paremmin, paljon pienemmällä pelaajabudjetilla. Ihme kun IFK:ssa ollaan kovin tuhlaavaista sorttia.
Muutama joukkue lyö joka vuosi, varsin hyvän euromäärän pelaajapalkkioihin. Siitä huolimatta, on tulos vaihteleva. Nooh, oikeat pelit alkavat vasta yli kuukauden päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös