Eiks tuo nyt ole vähän ylitulkintaa ja rivien välistä lukemista. Totta vai tarua... siihen sano mitään.Ja taas kerran brassaillaan sillä että on harrastettu seksiä. Vittu.
Eiks tuo nyt ole vähän ylitulkintaa ja rivien välistä lukemista. Totta vai tarua... siihen sano mitään.Ja taas kerran brassaillaan sillä että on harrastettu seksiä. Vittu.
Mikä siinä on luontevaa. Tarve tehdä niin kuin muut, vaikka ei halua eikä nykymaailmassa onneksi ole tarvettakaan.
Olkaa rohkeita ja uskaltakaa olla oma itsenne! Siltikin, vaikka ä-ä-äiti käski tehdä pienenä näin.
Olen työskennellyt päihteidenkäyttäjien parissa niin pitkään, että tämä sinun esiintuoma ajatusmaailma on hyvinkin tuttu. Yhteistä monille elämänsä päihteen ympärille rakentaneiden puheille on tuo vapaus. Yhteistä on myös se totaalinen näkökyvyttömyys sille, miten ahtaan vankilan on itselleen niistä pulloista kasannut. Aika monen siitä suosta väljemmille vesille rimpuilleen olen myös kuullut puhuvan silmien avautumisesta yms. Että miten nauroivat oravanpyörässä juokseville - kunnes tajusivat olevansa itse se orava.
Maailma on vaikee kohdata selvin päin ja sitä vaikeammaksi se muuttuu, mitä kauemmin pakenee.
Aika nynnyä.Olkaa rohkeita ja uskaltakaa olla oma itsenne!
Pyydä @Työmyyrä58 hitsaan kyrpä sinne kiinni tukkeeks.Huomasin just, että mulla on perseessä reikä. Onkohan se ollu kauan? Ollaankohan töissä naureskeltu selän takana?
Tämä on melko yleistä. En ole vielä törmännyt tyyppiin jolla ei ole perseessä reikää.Huomasin just, että mulla on perseessä reikä. Onkohan se ollu kauan? Ollaankohan töissä naureskeltu selän takana?
Onko se reikä vai aukko? Niimpä. Reikähän on läpikuultava.Tämä on melko yleistä. En ole vielä törmännyt tyyppiin jolla ei ole perseessä reikää.
Muumit sanoo terve.Tämä on melko yleistä. En ole vielä törmännyt tyyppiin jolla ei ole perseessä reikää.
Onko se muuten persereikä vai perseen reikä?Onko se reikä vai aukko? Niimpä. Reikähän on läpikuultava.
Itse suosin "suklaasilmää". Rakkaalla mestalla on monta nimeä.Onko se muuten persereikä vai perseen reikä?
Niin. Miten jos se olisi persereikä, koko persehän olisi yhtä reikää. Perseenreikä taas kuulostaa omistushaluiselta. Perse pitää reikää väkisin. En tiedä, mutta mielenkiintoinen kysymys.Onko se muuten persereikä vai perseen reikä?
Akua Ankka oli in, ennen muumeja.Muumit sanoo terve.
Kyllä. Holessa oli ainakin yks melkonen ihmisperse. Courtney oli nimi.Vaan ka oletteko koskaan törmänneet reikään, jolla on perse!? No, velmut, oletteko? Kertokaa jo! Miksi pimitätte tietonne!?
Olen. @Smitty#41 :n mutsilla on niin iso persereikä, että se on imassut sen perseen sinne.Vaan ka oletteko koskaan törmänneet reikään, jolla on perse!? No, velmut, oletteko? Kertokaa jo! Miksi pimitätte tietonne!?
On vittumainen tauti tämä lentsu. Pari kuukautta raapii nokkaa niin johan punottaa niinku terskan nuppi. Kehtaa edes ihmisten ilmoille mennä.
Laita housut jalkaan jos punotus hävettää.
Noo, entäpä jos siirtyy kassalle, jossa on ruma muijja?Ei se hävetä mutta ei kehtais räkiä kauniille S-Marketin myyjälle.
Noo, entäpä jos siirtyy kassalle, jossa on ruma muijja?
Tai laittaa coronasuojuksen naamariksi?
Hyvä ku kaikki myyjät ihania, hyviä ihmisiähän me kaikki ollaan. Niinkun sinäkin, kun et räkää halua toisten päälle roiskia.Ei siellä oikeen oo niin rumaa. Kaikki semmosia ihania. Minkälaista Corollaa aattelit? Vaihdossa?