Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
ja paiskoin päätä aulan vessanoveen.
No silla lailla.
ja paiskoin päätä aulan vessanoveen.
Ainakin esitän olevani. Todellisuudessa olen kukkahameessa istuva trans-ihminen, joka tykkää järjestää meikkikutsuja ja vauvasuihkuja. Tämä "sämppäri" on vain terapeutin suunnittelema hahmo, jolla hoidan pitkälle edennyttä paranoidia skitsofreniaani. Se on pakomatka todellisuudesta mikämikä-maahan. Tuon lisäksi kärsin Rapunzelin oireyhtymästä, sekä capgrasin oireyhtymästä. Toisinaan myös vainoharhat ottavat vallan mielestäni. Kuvittelen kahviseurani alieniksi, joka yrittävät tappaa minut.@Sämppäri on päädääs matövakö joka syö rautaa ja paskantaa kettinkiä.
Mää oon nähny sun kyhmyjouhtenen! Ei ole ransuilla semmosta!.Ainakin esitän olevani. Todellisuudessa olen kukkahameessa istuva trans-ihminen, joka tykkää järjestää meikkikutsuja ja vauvasuihkuja. Tämä "sämppäri" on vain terapeutin suunnittelema hahmo, jolla hoidan pitkälle edennyttä paranoidia skitsofreniaani. Se on pakomatka todellisuudesta mikämikä-maahan. Tuon lisäksi kärsin Rapunzelin oireyhtymästä, sekä capgrasin oireyhtymästä. Toisinaan myös vainoharhat ottavat vallan mielestäni. Kuvittelen kahviseurani alieniksi, joka yrittävät tappaa minut.
No, yhtä kaikki. Mukava mies ja hyvää seuraa siitä huolimatta :)
Parin viikon päästä näät ihan livenä, ku tuut kotiin ja avaat makuuhuoneen oven. Muijas soitti "putkimiehen" höönäämään röörit.Mää oon nähny sun kyhmyjouhtenen! Ei ole ransuilla semmosta!.
Ihanaa! En oo runkannutkaan toviin!Parin viikon päästä näät ihan livenä, ku tuut kotiin ja avaat makuuhuoneen oven. Muijas soitti "putkimiehen" höönäämään röörit.
Nyt oli rahaa kaljaan. Elämä on ihanaa!Onneksi en tarvitse kaljaa nauttiakseni elämästä. Elämä on ihanaa.
Juhannusviikolla 2011 olin Pyhätunturilla yksin vuokramökissä. Piti juoda vain kuusi lonkeroa. Lopulta oli Pyhätunturin baarissa klo 23 jälkeen ja seuraava muistikuva on kello 6.14, jolloin edessäni luki Luosto vai oliko Luostohotelli. Välimatkaa Pyhältä on noin 25 km. Vieläkään en tiedä miten sinne päädyin.Käykö teillekin niin, että olette baarissa ja yhtäkkiä huomaatte olevanne kotona, eikä mitää käsitystä miten?
Eilen join siis vain viisi olutta baarissa, ei ollut mitään pohjia. Meni koko muisti täysin. Olin soittanut naisellekin puolentoista tunnin puhelun, enkä muista siitäkään sanaakaan. Huh.Juhannusviikolla 2011 olin Pyhätunturilla yksin vuokramökissä. Piti juoda vain kuusi lonkeroa. Lopulta oli Pyhätunturin baarissa klo 23 jälkeen ja seuraava muistikuva on kello 6.14, jolloin edessäni luki Luosto vai oliko Luostohotelli. Välimatkaa Pyhältä on noin 25 km. Vieläkään en tiedä miten sinne päädyin.
Minä tiedän. Jätkä oli yksinkertaisesti ringissä.Välimatkaa Pyhältä on noin 25 km. Vieläkään en tiedä miten sinne päädyin.
Niin et sinä tiedä mihin kaikkeen minä taivun. Ihan puhtaasti dominaksi en ole paljon päätynyt kun ei ole ollut kumppaneita jotka sellaista olisi kaivannut ja yksin sellaiset leikit on aika turhia. Enkä koe dominan roolia ihan itselleni sopivana... nöyräättämistä, alistamista ja kurittamista. En ole sellainen likka... Joku voi kyllä pitää minua dominoivana kyllä "sänkypuuhissa" koska tiedän mitä tahdon ja miten hommia hoidetaan. Tykkään pitää langat käsissäni ja ohjata asioita. Rajat pitää kuitenkin ymmärtää ja alistua kun sellaista tarvitaan. Yhdessä pitää olla mukavaa!Silti kuitenkin Johnny aistii että hänen pinnan alla asuu tulinen domina joka tykkää pervoilla ja on aivan helvetin hyvä sängyssä.
Se ei ollut helppoa, mutta kerroin isälle noin kahden tunnin aikana viestitse kaikki haavat, piilotellut ongelmat, vaietut salaisuudet ja elämässä hiertäneet asiat auki. Aivan kaikki, negatiiviset ja positiivisetkin. Isä tietää nyt ensimmäistä kertaa vuosikausiin kaiken pojastaan. En pystynyt kirjoittamaan kaikkea kyynelittä, mutta musiikki auttoi eteenpäin ja olo on todella helpottunut.
Nyt en ole enää vaiettu salaisuus. En edes omalle isälle.
Sydämessä hehkuu nyt rakkaus.
En ole koskaan isäni kanssa riidellyt tai ollut mitään kränää. Lapsi kun olin, niin kumpikaan ei ole hermostunut kummallekaan ikinä. Sama homma aikuisina. No ehkä sylivauvana oon varmaan itkenyt jotain kiukkua. Silleen ihan kumma ajatus, että riitelisi isän kanssa.
Joo mutta se on eri juttu jos isä on läski ja rillipää.
E: Meinasin tässä viestissä haukkua mutsias alkkikseksi, mutta en sitten viittikään kun tulisi turhaa pelikieltoa.Tai kuollut. Tai jos on vaikkapa orpo, silloinkin ois kauheen hankala saada riitaa isän kanssa aikaiseksi.
Mun isä ei oo kuollut, enkä oo orpo, ja isästä on vasta vanhemmiten tullut läski ja osa-aikaisesti rillipää, mutta en hirveesti oo kyllä sen kaa mistään riidellyt. Enkä äidinkään kanssa, sekään ei oo kuollut eikä läski, rillipää on kyllä toisinaan sekin nykyään.
Näin juuri ihka oikean liikennehärnääjän. Kiilasi edellä ajavan eteen, pysähtyi vihreillä valoilla ja lähti liikkeelle kun valot vaihtuivat. Kaksi jonnea näytteli keskisormea ikkunasta. Tämän auton takana ajava flippasi täysin ja motitti auton kaupan pihaan ja meni repimään tätä kuskia pois autosta. En sääli yhtään, jos on vähän nyrkki vilahtanut mulkuille.
Alkaa jo pännimään nämä Jorin mollaukset. Se on siinä määrin ammattimies, että olen vakuuttunut hänellä olevan puhtaat jauhot pussissa.Urheiluruudussa Lehterä sanoi että on hyvä fiilis.. sniif.. Nuhaa ehkä hieman?
Luulis noilla tuloilla olevan.Alkaa jo pännimään nämä Jorin mollaukset. Se on siinä määrin ammattimies, että olen vakuuttunut hänellä olevan puhtaat jauhot pussissa.