Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 435 607
  • 67 214

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tällaisia kun lukee, niin harmittaa kun opetan alakoulussa. Lukion tyttöjen liikunnanopettajana voisi olla kivempaa.
Taitaisi kyllä miehenä tuon pestin saaminen olla aikas hankalaa. Tai en minä nyt tiedä voiko näin nykyisen tasa-arvon ja sukupuolineutraalisuuden aikakaudella sulkea toista sukupuolta pois työnhausta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taitaisi kyllä miehenä tuon pestin saaminen olla aikas hankalaa. Tai en minä nyt tiedä voiko näin nykyisen tasa-arvon ja sukupuolineutraalisuuden aikakaudella sulkea toista sukupuolta pois työnhausta.
Hyvin voi. Kunhan vaan olet munaton henkilö, olet pätevä hommaan ku hommaan, ainakin valtiolla. Lisäksi kirjoitat tosi syrjivästi "toisesta" sukupuolesta. Meitähän on täällä vaikka mitä transhahmoja, aseksuaaleja, yms. omasta sukupuolestaan epävarmoja ihmisiä, joita nyt loukkasit vakavasti loukkasit kirjoituksellasi. Odota vaan, niin pian eduskunnan oikeusasiamies, Seta, Amnesty International ovat haastamassa sua käräjille syrjinnästä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt jos tuon vänkäämisen seurauksena tulee pelikieltoa, niin ylpeänä kärsin. Olin ja olen aina ensimmäisenä puolustamassa viisautta ja kohtuutta, kuten keskusteluketjusta näkee.

”Minua on turha syyttää mistään, olen aina ollut hyvien puolella!” - A.W. Yrjänä
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nuorison urbaani haippikanava INEZ päätti tänään täyttää lauantai-illan ohjelmistonsa Käty, eli "Kämppä tyhjänä"-show:lla. Siinä kuusi (tai oikeastaan noita on neljä+housti) toisilleen tuntematonta ihmistä kokoontuu bilettämään studioon. Viinanjuonti alkoi about kuutisen tuntia sitten ja nyt alkaa pojilla olla nuokkuvaihe päällä. Mitä tuota olen välillä katsellut, niin mitään sen kummempaa ohjelmaa heillä ei näytä olevan. Istuvat vain pienessä studionurkkauksessa ja juovat. Tytöt on ihan ok kunnossa, mutta nää sankarit tuskin olisi baarikunnossa enää. Sosiaalisesti rajoittuneille hieno tapa osallistua kotibileisiin, jos ei muuten niin ruudun välityksellä. On 2020 on.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao


Helvettiin se nimimerkki Nikki Sixx. Tuon sinulle uuden jumalan. Dave Wyndorf, ole hyvä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ok, paljon kiitoksia uudesta Jumalasta, on kuuntelematta hyvää settiä. Mötley Crüe on uskontoni, joten siitä en luovu, pahoittelen, vaikka sulle se bändi onkin pelkkä pelleporukka. Jos nyt jotain kerran tahdot antaa, niin antaisitko jonkin salamaniskun taivaalta ja saisit tämän minun huonekorttini toimimaan, jotta pääsisin sänkyyn? Olisin aikas onnellinen tuosta.
Aika paljoon Evil pystyy, mutta lukitut hotellin ovet ovat supervoimieni ulottumattomissa. Sori.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hiukan ärsyttää kun on tullut herättyä nyt viikonloppunakin aina viimeistään puoli seitsemältä aamulla. Olisi ollut mahdollisuus nukkua pitempäänkin, mutta jääkö tuo arkipäivien rytmi päälle välillä sitten viikonlopuksikin ja tulee vapaapäivinäkin herättyä samoihin aikoihin kuin arkena?

Toisaalta, olisi ollut kiva nukkua pidempään. Mutta onko sillä niin suurta merkitystä vaikka herääkin aikaisin? Menin kuitenkin perjantaina ja eilen hyvissä ajoin maatekin niin aikaisesta heräämisajasta huolimatta ehdin varmaan nukkumaan molempina viikonloppuöinä sellaiset 8-9 tuntia. Ja noin pitkien yöunien pitäisi olla riittävän pitkät. Ja onhan tässä nyt se positiivinen juttu että vuorokausirytmi ei viikonlopun vuoksi häiriintynyt vaan se pysyi samanlaisena myös viikonloppuna. Nyt on varmaan helpompi jatkaa taas kohti arkea?

Aika lailla samaa kaavaahan minun elämäni tällä hetkellä muutenkin toistaa. Arkipäivät pyörivät työn ja työmatkojen ympärillä. Sitten iltaisin on taas yleensä niin väsynyt ettei jaksa oikein mitään tehdä arki-iltoina. Sitten taas kun viikonloppu tulee niin se on pyhitetty aika pitkälti urheilun katselemiselle. Viikonloppuisin tulee vietettyä pitkiä maratonputkia urheilua katsellen. Eilenkin tein taas uuden tämän vuoden yhden vuorokauden katseluennätyksen ja katselin urheilua vuorokauden aikana yhteensä yli 12 tuntia.

Pitkiä aikojahan minä viikonloppuisin vietän kyllä urheilun parissa. Arkena se urheilun katseleminen on sitten taas maltillisempaa. Jotain 3-4 tuntia katselen yleensä arkipäivisin urheilua. Toisaalta urheilun tarjonta arkisin ei ole ihan niin runsasta kuin viikonloppuisin ja toisaalta ei ole arkisin niin paljoa aikaakaan seurata urheilua kuin viikonloppuisin.

Muuten en sitten televisiota niin paljoa katselekaan. Yhä katselen Salattuja elämiä ja Emmerdalea mutta muuta näiden ohjelmien ja urheilulähetysten lisäksi en televisiosta katsele. Ei sitä ole aikaakaan oikein. Joskus mietin pitäisikö minun välillä urheilun sijasta satsata enemmän erilaisiin tv-sarjoihin ja elokuviin, mutta aina nämä sarjat ja elokuvat tuppaavat jäämään urheilun jalkoihin. Välillä on ollut esimerkiksi vaikeuksia löytää edes näille kahdelle katselemalleni sarjalle katselurakoa.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team

Liitteet

  • 1580628670126.png
    1580628670126.png
    38,2 KB · kertaa luettu: 241

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän kuin ystäväni Petri, joka aina hövelisti tarjoutuu muuttoavuksi ja ilmestyy paikalle litran Tasavaltaleka kourassa. Viimeksi kun muutettiin, 10 vuotta sitten, kannettiin ensin sohva sisään ja sitten sohvalle muuttomies, joka oli väsähtänyt pakun tavaratilaan.
Identiteettivarkaus! Miten joku kehtaa. Mulla on passi taskussa tai no nyt oon munasillani.
 

redpecka

Jäsen
Napsautanpa aamukaljan ja kähden lukemaan SaiPa-loossia. Sinne on tullut taas vuorokauden aikana miljoona viestiä. Nuo kaikki kun on saanut luettua on varmaan jo iltapäivä ja meikä ihan kekkulissa.

Kunhan kerroin kun teitä kumminkin kiinnosti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jos nyt jotain kerran tahdot antaa, niin antaisitko jonkin salamaniskun taivaalta ja saisit tämän minun huonekorttini toimimaan, jotta pääsisin sänkyyn? Olisin aikas onnellinen tuosta.

Eiko ole respaa? Olitko jossain Omenahotellissa?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun ei tarvii syödä mitään, ikinä. Eikä nukkua. Eikä hengittää. Jes!
Tarvii sun hengittää ja mistäs ne tyhjät pizzalaatikot on tullu jos et syö? Sitäpaitsi useamman kerran olet kertonut, kuinka nukkuessa on tullut ripulit housuun eli nukkunutkin olet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Samaan hengenvetoon voin sa
Tarvii sun hengittää ja mistäs ne tyhjät pizzalaatikot on tullu jos et syö? Sitäpaitsi useamman kerran olet kertonut, kuinka nukkuessa on tullut ripulit housuun eli nukkunutkin olet.
Nynnyt nukkuu, äjjjät sammuu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ole rahaa kaljaan. Rankkaa on elämä.
Ei minullakaan, mutta aion silti ostaa olutta, sillä aion ehkä väijyä yöllä supermaljaa.
Onneksi en tarvitse rakkautta enkä seksiä nauttiakseni elämästä. Elämä on ihanaa.
En minäkään juuri nyt tarvitse, sillä tuli juuri tankattua molempia noin puolentoiasaviikon ajan, joten saa pikkiveijari ansaitsemansa tauon. Mutta en kerro siitä täällä kenellekään.
 

redpecka

Jäsen
En minäkään juuri nyt tarvitse, sillä tuli juuri tankattua molempia noin puolentoiasaviikon ajan, joten saa pikkiveijari ansaitsemansa tauon. Mutta en kerro siitä täällä kenellekään.
Tuon panemisen muistan. Mutta voiko sitä rakkautta myös lapioida peräkärryn täyteen lähtiessä ja myöhemmin nallea halaillessa tuntea sitä samaa? No, tää oli retorinen kysymys. Tietenkin voi, ja siksi nallet ja barbit on keksitty.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pyöräytin tänään runebergin torttuja. Ihan hyviä niistä tuli, sattuvat olemaan yhtiä lempileivonnaisistani. Runebergin päivä taitaa olla sitten keskiviikkona. Nyt on tortut valmiina.
 

redpecka

Jäsen
Sinäkö se siellä ikkunan takana väijyit?
Jos puhutaan ajasta ennen mobiilipuhelimia, stadin baarista lähdin sekoilemaan jonnekin Vantaalle kai kun muistin erään jonkun bäkkärineidon siellä asuvan. Taksissa ei tietenkään tarvinnut mitään maksaa kun vain jaksoi kuunnella kiltisti kuskin tarinat kuinka se ampuu kaikki takakontissa olevalla haulikolla. Jaksoin kuunnella henkeni pitimiseksi ja lopulta se heitti mut sinne jonnekin hornaan. Oli mulla alkuillasta autokin ollut, mutta onneksi en muistanut mihin sen olin jättänyt.

Sitten vähän huutelin yöllä siellä kerrostalon pihalla kun näin valot kolmannessa kerroksessa. Ei vastakaikua. No, kokosin itteni ja lähdin kiipeemään näitä perus räystäitä sun muita otollisia mitä viiniköynnöksiä ja tiilen saumaa siinä nyt onkaan.

Viimein olen siinä neliraajaotteella ikkunalaudassa kiinni valaistun ruudun kohdalla ja siellä vaan nukkuu joku ihan tuntematon häiskä. En kehdannut koputtaa.

Eli on sitä ikkunassa roikuttu ainakin kerran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös