Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 214
  • 68 332

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ikeaan, Ikeaan... kohta lähdetään perheretkelle kohden Ikeaa. Brunssia vähän aluksi, sitten vähän shoppailua. Jos jaksetaan niin voi piipahtaa myös Jumbossa. Kahdella autolla mennään... Veljen perhe lähtee ja meidän porukat (eli siis mun ja veljen vanhemmat). Siinä sitä taas on ilo ylimmillään kun sitä "villikkolaumaa" paimentaa. Siksihän ne haluaa väkeä mukaan ettei tarvi (veljen ja kälyn) kaksin vahtia jokaista villiä nappulaa. Herttaisia lapsia mutta kovin vilkkaita... Tulleet vissiin sukuunsa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ikeaan, Ikeaan... kohta lähdetään perheretkelle kohden Ikeaa. Brunssia vähän aluksi, sitten vähän shoppailua. Jos jaksetaan niin voi piipahtaa myös Jumbossa. Kahdella autolla mennään... Veljen perhe lähtee ja meidän porukat (eli siis mun ja veljen vanhemmat). Siinä sitä taas on ilo ylimmillään kun sitä "villikkolaumaa" paimentaa. Siksihän ne haluaa väkeä mukaan ettei tarvi (veljen ja kälyn) kaksin vahtia jokaista villiä nappulaa. Herttaisia lapsia mutta kovin vilkkaita... Tulleet vissiin sukuunsa.
Jos on asia, jota vihaan vielä enemmän kuin sukupuolitauteja ja Elton Johnia, se on ”shoppailu” ja kauppakeskukset. Kahdesti minut on suunnilleen aseella uhaten pakotettu Ikeaan, kerran Haaparannassa ja kerran Kuopiossa. Sitä ahdistuksen määrää... Miksi helvetissä ihmiset käy noissa? Miten voi olla, että ne jopa viihtyvät? Saatana, ennemmin vaikka juurihoito ja muutaman raajan amputaatio ilman kivunlievitystä kuin tuo.

Shoppailu = Omituinen tapa kuluttaa kallisarvoista aikaa maleksimalla kaupoissa ja ostelemalla helvetin paljon helvetin kallista ja helvetin turhaa tavaraa, joka päätyy roskiin keskimäärin kolmessa kuukaudessa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Huh huh. Kassit rutisee kuivuuttaan, polvet on palaneet työnteosta. Oli pakko lähettää nainen kotio ja tulla Osloon oluiselle @Czescku n kanssa.

Liitteet

• received_228655314812498.jpeg
    received_228655314812498.jpeg
    101,2 KB · kertaa luettu: 277
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Huh huh. Kassit rutisee kuivuuttaan, polvet on palaneet työnteosta. Oli pakko lähettää nainen kotio ja tulla Osloon oluiselle @Czescku n kanssa.
Oliko castingcouch tyyppistä meininkiä vai oldschoolimpaa kotiopettaja/poolboy/pizzalähetti settiä?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen katsellut paljon noita lentoturmatutkintoja (National geographic). Olen miettinyt että vaikuttaisiko nuo ohjelmat jotenkin luottamukseeni lentokoneita kohtaan jos vielä sellaisen kyytiin päättäisin mennä. Lentäminen on kyllä ollut mielestäni ihan kivaa, en ole pelännyt. En ole vaan ollut lentokoneessa reiluun kymmeneen vuoteen. En usko että nuo lentoturma-ohjelmat aiheuttaisivat minulle lentopelkoa mutta en ole aikeissa testata kun ei yhtään kiinnosta lähteä Suomea kauemmaksi matkailemaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Keksin vitsin, jonka päähenkilö justiinsa kuoli. Kylläpä on hitusen vaikeaa olla laittamatta sitä vitsiä vitsiketjuun. Menen nukkumaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kun Titanic upposi, oli se keittiön ravuille ihme. Nyt kun kopteri putosi, niin yhdellä koripalloilijan yllätysrakastelemalla hotellisiivoojalla saattaa olla mixed feelings, niinku me nuoret sanotaan.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keksin vitsin, jonka päähenkilö justiinsa kuoli. Kylläpä on hitusen vaikeaa olla laittamatta sitä vitsiä vitsiketjuun. Menen nukkumaan.

Jos se oli tämä

Olipa kerran muuan yhdysvaltalainen liikunnallisissa riennoissa menestynyt mies, joka ei kuulunut Yhdysvaltain alkuperäiskansoihin, vaan erääseen toiseen etniseen vähemmistöön. Hän oli kuullut, että helikopteritse voi lentää. Näinpä otti hän tyttärensä selkään, otti housut pois ja hyppäsi vuoren rinteeltä eturauhasellaan ns. helikopteria tehden. Hän oli suurikokoinen mies, kaikin tavoin, mutta eipä hän tietenkään ilmassa pysynyt. Läsähti maahan, kuoli. Koska oli tyhmä ei-Yhdysvaltain alkuperäisasukkaisiin kuuluva, vaan erääseen toiseen etniseen ryhmään kuuluva henkilö.

Niin oisit voinut jatkaa nukkumista

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Hera80 Vitsini on läheistä sukua Orwellin teokselle 1984. Siinä uusiokieli luo muka parempaa maailmaa. Se on pohjimmiltaan naljailua muka korrekteille salonkinatseille.

Vitsi selitetty. Mutta turhaahan se varmaan on.
No antoi se vähän uutta perspektiiviä muuten aika laimealta tuntuneeseen vitsiin. Siinä mielessä kuitenkin turhaa, että en silti ymmärtänyt. Se taas ei ole sinun vika, että olen lusikalla saanut.

edit. kävin juuri aikani kuluksi peukuttamassa kyseistä vitsiä, niin joku luulee, että hiffasin heti kyseessä olevan viittaus Orwellin teokseen ja pitää mua sitten kultturellina.

Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä jo luulin, että vitsi oli siinä kun tytär oli jo niin vanha, ja siksi urheilusankarin helikopterin roottori ei ollut kuin puolimitassa, ja se sitten johti epäonnistumiseen. Mutta se nyt olisikin ollut aika sairasta ja erittäin, erittäin mautonta, kuka saatanan hullu mielenvikainen kuvotus semmosta edes olisi voinut ajatella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy