Eräs twitteristien alalaji vaikuttaisi olevan nämä jotain ihmiskunnan suuria ajattelijoita päivästä toiseen siteeraavat homo sapiensit.
"Laiffi on laiffii" - Muumipappa
No ei se kyllä oikeesti tuollain oo sanonut. Mutta kyllä te nää tiiätte. Ei mutta tälläinen sosiaalisen kilven kiillottaminen vaikuttaisi olevan yksi nykyajan ilmiöistä. Aina herää jotenkin epäilykset ihmisestä, jos noita on joku pakkomielle ryskyttää someen kaiken aikaa muiden ihmisten ihmeteltäväksi. Mitä enemmän ihminen tuota viisastelua someen tuuttaa, niin jotenkin tulee sellainen olo, että sitä vähemmän ihminen oikeasti noiden hienojen ajatusten mukaan oikeassa elämässä osaa elää.
Mä tein tuollaisia joskus yläasteikäisenä. Nääkin on varmaan jotain 13-v.
Olen linnoittautunut kotiini ja ilmoittanut töihin etten tällä viikolla tule sinne kun @banaaninviljelijä on irti. Beware!? No vitsi vitsi.... Mukavaa reissua!Lahelaisille varoitus.
Kiitän. Ihan Lahessako asustelet? Päivisin mulla vapaa-aikaa, niin se aika on sitä vaarallisinta aikaa nyt täällä.Olen linnoittautunut kotiini ja ilmoittanut töihin etten tällä viikolla tule sinne kun @banaaninviljelijä on irti. Beware!? No vitsi vitsi.... Mukavaa reissua!
Jummarran hjuvin veliseni. Silloiselle tyttöystävälle tuo oli niin iso juttu, et piti itsekin vähän - siis kunnolla - panostaa.Jäivät tanssit väliin, vaikka eräs tyttö pyysi partneriksi pari kuukautta aikaisemmin, ellen muista väärin. Katselin sitten salin eturivissä muiden menoa. Jos joskus vedän kunnon kieppeet daamin kanssa, teen sen mielelläni hieman yksityisemmin kuin koulutapahtumassa. Tämä on toki vain oma pieni ajatukseni.
Olisi hyvä että mediassa tuotasiin enemmän esille juttusarjaa, tavallisista ihmisistä. Heitä on suurin osa, ja heidän arkielämästä ja ajatuksista olisi hyvä kertoa. Se on sitä enemmistön normaalielämää, jonka arkea olisi hyvä jaksaa jokaisen elää.
Tuli vaan mieleen, kun noita vähemmistöjuttuja tulee mediassa päivittäin. Tälläkertaa telkussa näkyy transukupuolisen somalialaisen haastattelu.
Mun mielestä täällä kyllä tuntuu olevan aika paljon sitä internetissä roikkuvaa porukkaa. Voin tietty olla väärässäkin, mutta onhan täällä keskustelukin kyllä aika sellaista väittelevää, mitä netissä huomaa, mutta ei tosielämässä.Intistä tuli mieleen. Keskustelupalstatkin ovat kyllä jonkunlainen läpileikkaus kansasta. Täälläkin on kyllä monenlaista. No, tänne kaatopaikalle kyllä kertyy tietynlaista porukkaa, ja ylipäätään Jatkoajalla on ehkä keskimääräistä älykkäämpää (kts. mensanjasenet.fi !!) porukkaa. Fiksuudesta en niin osaa mennä takuuseen.
Onhan se niinkin.Harmittavasti "tavallisten" ihmisten elämä vaan on aivan saatanan tylsää ja henkilöt auttamatta liian heikkoja tarinankertojia.
Eihän oikeesti ketään kiinnosta jonkun perusmasan työviikon kuvailu ja valitus kun muija tehny taas lötköjä perunoita, loppuajan se kertoisi kuinka ryyppäsi ja nai 25v sitten ihan eläimen lailla. Kuvailun viimeistelee 15v sitten tapahtuneen etelänloman hotellin pyyhkeiden morkkaaminen ja eteläisten ruokien vähäperunaisuuden ihmettely.
Veikkaan ettei tuommoisille juttusarjoille ole menekkiä ja sen takia ei tehdä.
Onhan se niinkin.
Kyllä tonne telkkuun voisi poikkeavien ihmisten vastapainoksi, laittaa tavis ihmisiäkin. Tulisisi näkökulmaa, myös enemmistöstäkin. 10-15min pätkäkuvauksiin tuskin mahtuu kovin paljoa ruikutusta, elämän kurjuudesta. Ja luulen että harva sitä siten tekisikään. Luulen myös, että oikein tehtynä, olisi ohjelmiin katsojia, senveran mitä monille muillekin sarjoille.
Mutta joo, olkoot. Kommentoitua tuli.
Koko ikäni olen elellyt nykyisen Lahden alueella. Sen verran nynny tyyppi etten ole sen sen pidemmälle päässyt.Ihan Lahessako asustelet?
Olet mitä syöt- ohjelmassa on tällä kaudella päähenkilöina ns. julkkiksia.Tavallisista ihmisisistä ohjelmia?
-----
-Olet mitä syöt
En ole kyllä minäkään. Muutenkin täällä päin on aika leppoisaa ollut tuo hiihtely kun yleensä sai ihan yksin lykkiä. Joskus naapurin rouva sattui samaan aikaan laduille mutta ei se kovin raivoisa ihminen ole, kuten en minäkään.Tänä talvena en ole joutunut kertaakaan laturaivon kohteeksi. Kiitos säänhaltija ja siitäs saitte vitun sivakoijat.
Ai että. Nauti vielä kun voit. Oli aivan mahtavaa aikaa elämässä. Ylppäreihin tietysti kannattais vähän lukea. Itse en juurikaan näin tehnyt. Vaan tuli ryypättyä ja muuten vaan melskattua ympäri kyliä. Mutta toisaalta hauskaahan se oli ja sai touhuta menemään vailla huolen häivää mistään. Silloin tällöin heitettiin kakskybää koneeseen rusan shellillä, kenellä nyt sattu messissä olemaan ja taas matka jatkui ympäri maakuntaa toheltaen. Kyllä tietyllä tapaa noita aikoja kaipailee, kun ei ollu huolta huomisesta, eikä tarvinnu miettiä mitään duunijuttuja sen kummemmin. Kunhan vain olla möllötti jos siltä tuntui. Hienoa aikaa, uskomattoman hienoa aikaa.Eilen oli viimeinen lukujärjestyksen mukainen päivä lukiossa.