Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 376
  • 66 752
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole varma, mutta oletko sä toi tyyppi, joka on tikapuilla ikkunani takana runkkaamassa ja kuolaamassa jo valmiiksi?
E. Mää oon se tyyppi joka kattelee livekuvaa omassa dungeonissaan sen otsalamppukamerasta. Se on mun kätyri, Holger.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
E. Mää oon se tyyppi joka kattelee livekuvaa omassa dungeonissaan sen otsalamppukamerasta. Se on mun kätyri, Holger.
Holgerille tulee kylmä odotellessa, kun keskieuroopan nainen tulee vasta huomenna imuroimaan ja sytyttämään mun kynttilän palamaan, joten päästä kätyrisi vielä nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Holgerille tulee kylmä odotellessa, kun keskieuroopan nainen tulee vasta huomenna imuroimaan ja sytyttämään mun kynttilän palamaan, joten päästä kätyrisi vielä nukkumaan.
Se tarkkailee tilannetta siltä varalta että Banaanifarmin patruuna ei malta odottaa. Holger pysyy valmiudessa.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Miten vaikeaa on olla ajoissa? On ymmärrettävää että joskus myöhästytään syystä X mutta silloinkin on kohteliasta ilmoittaa asiasta mahdollisuuksien mukaan.

Mutta. Sitten on nämä hlöt joilla ei ole mitään ajantajua eikä ajanhallintaa. Jos sovitaan tapaaminen klo 17 niin on aivan 110% varmaa että klo 17.20 on ihan aikaisin ajankohta kun saavutaan paikalle. Yleensä klo on vieläpä lähempänä 18.

Jos yrität soittaa että missä sitä taas kupataan niin puhelin on jäänyt aina muka äänettömällä tai unohtunut jonnekin eikä siihen voi vastata.

Joka. ikinen. kerta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten vaikeaa on olla ajoissa? On ymmärrettävää että joskus myöhästytään syystä X mutta silloinkin on kohteliasta ilmoittaa asiasta mahdollisuuksien mukaan.

Mutta. Sitten on nämä hlöt joilla ei ole mitään ajantajua eikä ajanhallintaa. Jos sovitaan tapaaminen klo 17 niin on aivan 110% varmaa että klo 17.20 on ihan aikaisin ajankohta kun saavutaan paikalle. Yleensä klo on vieläpä lähempänä 18.

Jos yrität soittaa että missä sitä taas kupataan niin puhelin on jäänyt aina muka äänettömällä tai unohtunut jonnekin eikä siihen voi vastata.

Joka. ikinen. kerta.
Näin juuri. Itsekin tunnen muutamia tyyppejä jotka ovat kroonisesti myöhässä aina. Vitun ärsyttävää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miten vaikeaa on olla ajoissa? On ymmärrettävää että joskus myöhästytään syystä X mutta silloinkin on kohteliasta ilmoittaa asiasta mahdollisuuksien mukaan.

Mutta. Sitten on nämä hlöt joilla ei ole mitään ajantajua eikä ajanhallintaa. Jos sovitaan tapaaminen klo 17 niin on aivan 110% varmaa että klo 17.20 on ihan aikaisin ajankohta kun saavutaan paikalle. Yleensä klo on vieläpä lähempänä 18.

Jos yrität soittaa että missä sitä taas kupataan niin puhelin on jäänyt aina muka äänettömällä tai unohtunut jonnekin eikä siihen voi vastata.

Joka. ikinen. kerta.

Kyllä. Eikä mitään häpeää. Puolen tunnin myöhästyminen on sellainen normaalitila. Ja aina on selitys ja toisen vika jos selittämään joudutaan. Lopuksi pahoittuu mieli kun asiasta huomauttaa puoli desibeliä liian lujaan ääneen.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Kyllä. Eikä mitään häpeää. Puolen tunnin myöhästyminen on sellainen normaalitila. Ja aina on selitys ja toisen vika jos selittämään joudutaan. Lopuksi pahoittuu mieli kun asiasta huomauttaa puoli desibeliä liian lujaan ääneen.

Tämä infernaalinen vitutus korostuu vielä silloin kun itse odotat tienposkessa kyytiä jossain -25 asteen pakkasessa puoli tuntia. Kun lopulta suvaitaan saapua niin lähinnä naureskellaan että oho, pikkusen myöhästyin.

Mua ei siinä vaiheessa ihan hirveästi naurata.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä infernaalinen vitutus korostuu vielä silloin kun itse odotat tienposkessa kyytiä jossain -25 asteen pakkasessa puoli tuntia. Kun lopulta suvaitaan saapua niin lähinnä naureskellaan että oho, pikkusen myöhästyin.

Mua ei siinä vaiheessa ihan hirveästi naurata.

Tuollaisilla ihmisillä on usein liian läheinen suhde äitiinsä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä hyvien ihmisten kerho tästä palstasta on tullu. Itteään kehutaan estoitta. Onko Jatkoajasta tullut virtuaalimaailman Kallio (kaupunginosa Helsingissä)?

On täällä kyllä paljon sellaisiakin mielipiteitä, joita voisi yhdistää vaikkapa Eiraan, Töölöön, Kuusisaareen tai Westendiin. Ja sitten mielipiteitä, joita voisi yhdistää Kontulaan ja muihin Itä-Helsingin lähiöihin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On täällä kyllä paljon sellaisiakin mielipiteitä, joita voisi yhdistää vaikkapa Eiraan, Töölöön, Kuusisaareen tai Westendiin. Ja sitten mielipiteitä, joita voisi yhdistää Kontulaan ja muihin Itä-Helsingin lähiöihin.

Mutta ne ei ärsytä niin paljon! Tänäänkin näin jonkun rastaletin Karhupuistossa. Sillä oli nenäkoru. Nainen. Sanoi kaverilleen: "Tahdon vegesafkaa." Voi vittu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta ne ei ärsytä niin paljon! Tänäänkin näin jonkun rastaletin Karhupuistossa. Sillä oli nenäkoru. Nainen. Sanoi kaverilleen: "Tahdon vegesafkaa." Voi vittu.

Vain nenäkoru ja rastat? Tuo on maltillista. Pitäisi olla rastojen lisäksi naama täynnä rautaa ja tatuointeja, jotta itse laittaisin jotenkin merkille.

Tuohon ongelmaan auttaa se Happoradion vanha laulu, Pois Kalliosta, vai miten se meni.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin tänään velipojan kanssa Jokeri-pelissä, koska oltiin saatu sinne ilmaisliput. Hallille kävellessä joku laitapuolen kulkija yritti myydä ihmisille omia Jokeri-lippujaan eurolla, jonkun aikaa seurattiin tätä näytelmää, kukaan ei niitä ostanut. En tiedä ottiko joku ne lopulta ilmaiseksi, vai kävikö siinä niin että spuge heitti liput viemäriin, ja sieltä lensi takaisin tuplamäärä pilettejä.

This is Poccha!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikä hyvien ihmisten kerho tästä palstasta on tullu. Itteään kehutaan estoitta.
Jaa, mitenhän sitä itseään kehuisi. Hmmm... Olen tosi nätti, vitun hyvä sängyssä ja laitan maailma parasta ruokaa. Lisäksi olen todella hauska tyyppi. Oikeasti noista mikään ei sinänsä pidä paikkaansa mutta ainahan sitä voi vähän laskea leikkiä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Voi jehna, nyt on sitten koronavirus jo Suomessakin, me kuollaan kaikki.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Voi jehna, nyt on sitten koronavirus jo Suomessakin, me kuollaan kaikki.
Jos etsit somesta kuva- ja videoaineistoa Kiinasta, jossa sairastuneita ihmisiä makaa kaduilla, huumoriarvo vähenee huomattavasti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sain (tilatut) villasukat valmiiksi n. kokoa 42, nalle-langasta, oranssia, punaista ja valkoista. Ihan en ole tyytyväinen värien ja raitojen suhteisiin mutta kyllä ne varmaan jalassa pysyy.. joo. Vaikka ei ole ihan helmikuu niin voisin vaihtaa kasvien mullat. Ei noita nyt hirveän monta ole kun tunnetusti olen vähän kehno sisäkasvien kasvattaja. Unohdan kastella ja sitten kun katselen niin saatan kastella liikaa. Uuden rahapuun voisi ostaa... Ei siinä raha kasva eikä minun käsittelyssä paljon muukaan...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi jehna, nyt on sitten koronavirus jo Suomessakin, me kuollaan kaikki.

Me ollaan jo kuoltu Aidsiin, ja sitten Sarssiin, ja ebolaan, oliko hullun lehmän tautikin jossain välissä ja nyt sit tää korona tulee ja tappaa taas meistä jokaisen. Otsonikato tuhosi kanssa maailman ennen kuin se nyt tuhoutuu lämpenemisen ja ihmisten hiilijalanjälkien takia. Ydinvoima on kanssa tuhonnut planeetan. On tää vaikeeta saatana, aina vaan uudestaan ja uudestaan täytyy kuolla johonkin tautiin tuhotulla planeetalla.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Me ollaan jo kuoltu Aidsiin, ja sitten Sarssiin, ja ebolaan, oliko hullun lehmän tautikin jossain välissä ja nyt sit tää korona tulee ja tappaa taas meistä jokaisen. Otsonikato tuhosi kanssa maailman ennen kuin se nyt tuhoutuu lämpenemisen ja ihmisten hiilijalanjälkien takia. Ydinvoima on kanssa tuhonnut planeetan. On tää vaikeeta saatana, aina vaan uudestaan ja uudestaan täytyy kuolla johonkin tautiin tuhotulla planeetalla.
Noni, sinä sen sanoit ja sua on pakko uskoa kun oot kuitenkin poikkeuksellisen älykäs Mensa-kerholainen. On kyllä hyvin synkkää tämä ihmislapsen taivallus.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tulee yllätyshoitolapsi pariksi tunniksi. Kun ei vaan halua sanoa ei kun apua kysytään. Eihän minulla tässä nyt ihmeempiä. Täytyy laittaa makaronilaatikko uuniin että on jotain syötävää.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Siihen en osaa sanoa mitään. Miksihän sitä minulta kysyit?

En minä sinulta mitään kysynyt. Kunhan tuli lainaamastani tekstistäsi esittämäni kysymys mieleen. Olisi siihen muutkin saanut vastata kuin sinä.

Ja eivätkai homot tarvitse naisia?

Tarvitsee moneenkin asiaan. Ensinnäkin myös homot syntyvät naisen kautta. Eli lähtökohta myös homon elämälle on riippuvainen naisesta. Sekä kai monelle homolle elämän tärkein ihminen on äiti. Siellä on kiva työpäivän jälkeen käydä syömässä muusia ja lihamureketta sekä juttelemassa niitä näitä. Ja eikös legenda kerro että homojen parhaat ystävät ovat aina naisia?

Summa summarum: väitteesi etteivät homot tarvitsisi naisia, on väärä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei, vaan vastaukseni oli tähän kirjoittamaasi.
Lainaus: "Pitäisiköhän alkaa homoksi niin saisi sitä kautta rahaa ja naisia...?"

No se siitä.

Jos ei sulla noita ole, niin veikkaan sen johtuvan luonteesta, ei seksuaalisuudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös