Tuloillaan ensimmäinen joulu oikeestaan ikinä selvinpäin tai tarkemmin näin aikuisiällä. Tuleepa syötyä kerrankin nuo väsätyt pöperöt ja kinkustakin suurempi pala kun normaaliisti mennyt. Väliin sit suklaata ja torttuja, joita taas uunissa enkä oo niitäkään vuosikausiin syönyt ja nyt menee niitä kuten kaikkee muutakin ja huolella. Mikäs tässä vattansa alla makailla sohvassa ja katella töllöttimestä jotain soopaa samalla jotain napostellen ja pistää muija lenkille koirain kanssa. Tästä taitaa tulla perinne.
No tää on helppo toteuttaa kun joulu ei oo mikään juttu. Ruoka oikeestaan ainut mitä siitä kaipaa ja yleensä jäänyt vähälle närpistelylle, kun tissuttelu vienyt voiton. Lahjoja en saanut eli meni kuten pitikin. Kummipojalle 1.5v. ostin maalin, mailan ja pallon, sillä se draftataan aikanaan pienellä numerolla. Leftin mailan sai ni hallitsee sitten rystyt aikanaan, sillä rightin peluri siitä tulee, Lainekkin on ja Selänne oli. Joulupukkiakaan en oo nähny vuosiin. Radiossa yöllä sanovat että kultaisella kasarilla pukeille maistu keikan yhteydessä soppa ja tymi. Oikein kyselivät perään. Mikähän lie nykypukin tilanne. Pukkia leikin kyllä itse eilen pitkin päivää ja vielä olin kuulemma unissanikin yrittänyt.
Rauhaisaa joulunaikaa itse kullekkin tyylillään sitä viettävälle.