Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 210
  • 68 364

Glove

Jäsen
Onneksi ei tullut lähdettyä peliin. Sauna ja kännit oli paljon parempi vaihtoehto tälle illalle.
Näillä näkymin pelkät kännit. Ei ole oikein saunomisfiilis. Kova harkinta päällä lähdenkö illan mittaan baariin vai tyydynkö kalsarikänneihin? U20 peliä olisi toki kiva katsoa jossain porukassa. Kavereillekin yritin soitella, mutta ei nuo vastannu.

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
No onpas proxyjen käyttäminen helppoa, en ole koskaan jaksanut nähdä vaivaa että olisin tämän asentanut, mutta nyt parin sekunnin lisäosan lataus chromeen ja Yle areena toimii välittömästi ja ilman viivettä. Pääsee katsomaan hyvällä kuvanlaadulla junnuja, yes sir.

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Ylinopeussakotus-ketjussa kun oli juttua liikennemerkeistä niin oma suosikkini Espanjassa on alapuolella.

Näkyy siltojen läheisyydessä, joten oletan sen tarkoittavan että toisella puolella on ehkä suihku.

Liitteet

• sign-3.png
    sign-3.png
    3,1 KB · kertaa luettu: 163

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ylinopeussakotus-ketjussa kun oli juttua liikennemerkeistä niin oma suosikkini Espanjassa on alapuolella.

Näkyy siltojen läheisyydessä, joten oletan sen tarkoittavan että toisella puolella on ehkä suihku.
Eikun pitkä hiuksinen henkilö kysyy sinulta kysymyksen tunnelin jälkeen. Sitä tuo merkki tarkoittaa. Tarkkuutta näihin.

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Lähenkö juomaan alkoholia?

Peliinkään en ehtinyt, auto rikki, yritin korjata, jarrumäntä jumissa, sain irti, ihan ruosteessa ja paskana
En mennyt. Pitää huomenna askarrella autoa, vaikka ei se valmiiksi tule. Rapuloissa ei synny mitään hyödyllistä. Lopunperin känni on aika paskaa ja kun minulla on Aku Ankan karma ja muutenkin taipumusta mokailla jurrissa, niin parempi pysyä kotona. Kalsari hommaan en alennu. Kalsarikännääjät tapaa ripustaa itsensä koivun oksaan korkealle, luulen. On se sen verran synkkää puuhaa.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No lähditkös?
Osta koko jarrusatula uusi. Tai no, jos vanha auto, niin herkistelyllä voi tekohengittää.

No kyllä männät saa vanhassa autossakin toimimaan varsin mainiosti ostamatta uusia, jarrut vaan palasiksi, mahdolliset ruosteet pois männistä esim. mahdollisimman hienolla hiekkapaperilla, mäntiin kasatessa pinnalle pieni kerros jotain kuumankestävää jarrurasvaa ja tsekkaa, että liikkuvat kunnolla.

Niin ja tiivisteet kannattaa tietysti uusia.

Sitten kun tossa vaiheessa ollaan, niin uudet palat ja tarvittaessa levyt paikalleen niin taas mennään pitkään. Jos ei halua kiikuttaa kulkinettaan korjaamolle joka kitinästä, niin jarrut on sellainen juttu joka kantsii opetella tarkistamaan vuosittain.

K

Kiekkokatsoja

No kyllä männät saa vanhassa autossakin toimimaan varsin mainiosti ostamastta uusia, jarrut vaan palasiksi, mahdolliset ruosteet pois männistä esim. mahdollisimman hienolla hiekkapaperilla, mäntiin kasatessa pinnalle pieni kerros jotain kuumankestävää jarrurasvaa ja tsekkaa, että liikkuvat kunnolla.

Niin ja tiivisteet kannattaa tietysti uusia.

Sitten kun tossa vaiheessa ollaan, niin uudet palat ja tarvittaessa levyt paikalleen niin taas mennään pitkään. Jos ei halua kiikuttaa kulkinettaan korjaamolle joka kitinästä, niin jarrut on sellainen juttu joka kantsii opetella tarkistamaan vuosittain.
Saa, saa. Jos ei oo muutakin rikki, tai irrottaessa, tai herkistellessä riko.
Tai jos tarkoitus pitää autoa vielä vuosia, niin ehkäpä samalla vaivalla ja sijoittamalla hieman euroja, niin vaihtaa koko paketin.

Lisäys. Hitto, miks mulla on näin kuuma.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saa, saa. Jos ei oo muutakin rikki, tai irrottaessa, tai herkistellessä riko.
Tai jos tarkoitus pitää autoa vielä vuosia, niin ehkäpä samalla vaivalla ja sijoittamalla hieman euroja, niin vaihtaa koko paketin.

Lisäys. Hitto, miks mulla on näin kuuma.

Niin no, en nyt katellut mikä kinneri on kyseessä, mutta ilmeisesti joku käyttökinneri mihin ei ole tarkoitus alkaa päivittelemään mitään bremboja?

Niin siis enhän mä nyt edes tiedä onko kyse jostain 1000€ kinneristä joka on ruostunut jokapaikasta kauttaaltaan vai jostain 2000-luvun tuotoksesta jossa on vaan lähinnä jarrupalat jumittaneet vähäisen käytön seurauksena?

Äläs ny ala yhtään kuumenemaann tässä hei!

K

Kiekkokatsoja

Niin no, en nyt katellut mikä kinneri on kyseessä, mutta ilmeisesti joku käyttökinneri mihin ei ole tarkoitus alkaa päivittelemään mitään bremboja?

Niin siis enhän mä nyt edes tiedä onko kyse jostain 1000€ kinneristä joka on ruostunut jokapaikasta kauttaaltaan vai jostain 2000-luvun tuotoksesta jossa on vaan lähinnä jarrupalat jumittaneet vähäisen käytön seurauksena?

Äläs ny ala yhtään kuumenemaann tässä hei!
Joo no itekkin joskus tein yksinkertaisen nolla euroa remontin, kun mäntä jumitteli. Sain lopulta herkisteltyä osia riittävästi, jaen vaihtanut yhtään mitään. Pelitti 2vuotta, ja sitten auto nykyhallituksen mieleiseksi. Eli kuutioksi.
Kyl tässä on kuuma. Oliskohan ton karkean lakanan vika, melkeimpä ärsyttävää.. no kai tässäkin jotenkin nukkuu.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo no itekkin joskus tein yksinkertaisen nolla euroa remontin, kun mäntä jumitteli. Sain lopulta herkisteltyä osia riittävästi, jaen vaihtanut yhtään mitään. Pelitti 2vuotta, ja sitten auto nykyhallituksen mieleiseksi. Eli kuutioksi.
Kyl tässä on kuuma. Oliskohan ton karkean lakanan vika, melkeimpä ärsyttävää.. no kai tässäkin jotenkin nukkuu.

Joo auton korjauksessa kannattaa aina tehdä riskiarvio. :)

Kannatta mennä lähibaariin huutamaan, että mä oon muuten KUUMA!

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kannattaa myös tehdä riskiarvio tosta baarikommentistasi, ja jättää menemättä.

EI kyllä mä oon sitä mieltä, että jos on esim. hiukkasen kuumeinen olo niin parasta on mennä jonnekin lähiöbaariin ja huutaa heti ovelta, että "vittu mä oon kuuma".

Jos ei saa heti turpaansa niin voi vaikka saada pillua!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hulluu koko touhu
Mikä on tänään se juttu mihin kuuluu olla koukus?
Valitsemaan säkin joudut
Ammutsä eka päähäs vai koulus?

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hulluu tää moderni elämä
Ei riitä enää perunamaa ja hyvä emäntä

Hautajaiset, ykköset pääl
Aina valmiina lähtemään
Eihän kukaan tänne jää
Jeesus, Kekkonen, Matti Pellonpää

Riimit ovat melkein itse keksimiäni.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten joskus vanhempana tajuat nämäkin sanat:

Ticking away the moments that make up a dull day
Fritter and waste the hours in an offhand way.
Kicking around on a piece of ground in your home town
Waiting for someone or something to show you the way.
Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain.
You are young and life is long and there is time to kill today.
And then one day you find ten years have got behind you.
No one told you when to run, you missed the starting gun.
So you run and you run to catch up with the sun but it's sinking
Racing around to come up behind you again.
The sun is the same in a relative way but you're older,
Shorter of breath and one day closer to death.
Every year is getting shorter never seem to find the time.
Plans that either come to naught or half a page of scribbled lines
Hanging on in quiet desperation is the English way
The time is gone, the song is over,
Thought I'd something more to say.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joulun juhlapyhät ohitse ja tänään ensimmäistä kertaa töihin niiden jälkeen. Ei tässä pelasta suuremmalta vitutukselta ja masennukselta kuin onneksi melko moni asia.

Heti tänään on lempipäiväni perjantai. Se tarkoittaa siis samalla sitä että on vain yksi työvuoro ja heti perään viikonloppuvapaa. Lasku takaisin arkeen on siis pehmeä.

Ja onhan tässä joulun aikaa vielä kai jäljellä vanhojen tapojen mukaisesti ainakin loppiaiseen. Jos ei sitten Nuutin päivään asti. Täytyy hieman järjestellä kotona työpäivän jälkeen että saan omankin huushollinkin näyttämään taas kauniilta. Mahdollisuuksia on.

Myös jouluruokia ja muita herkkuja on vielä vaikka kuinka jäljellä. Ja se oli oikeastaan tarkoituskin sillä leivoin niitä ajatuksella että riittävät ainakin loppiaiseen asti.

Kyllä kai tästä joulun pyhien ohitse menemlsestäkin selviää. Nämä edellä luettelemani asiat tekevät arkeen paluusta onneksi mahdollisimman kivuttoman.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy