Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 662
  • 66 798

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No Lokeilla on se Afghan Whigs
Tässä on se maailman rikollisesti vähiten tunnettu bändi. Vittu mie rakastan kaikkea Greg Dullin tekemisiä. Whigs, Twilight Singers... Mulle kelpaa kaikki mitä tää jäbä tekee. Greg Dulli on laadun tae.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei sitten saatana nukuta ollenkaan. En vaan enää tota mirtasapin-paskaa suostu syömään nukahtamiseen. Nukun sitten, kun nukahdan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja taas Eurojackpotin päävoitto Suomeen. Ja mikä yllätys, että itsenäisyyspäivänä. Joku vielä uskoo, että nuo ei oo järjestettyjä. Koko Lottokin on Veikkauksen korruptiopesäkkeen hallinnoima, joten voitot päätetään kulisseissa.
 

Glove

Jäsen
Ei sitten saatana nukuta ollenkaan. En vaan enää tota mirtasapin-paskaa suostu syömään nukahtamiseen. Nukun sitten, kun nukahdan.
Ihan kuraa se onkin. Mulla toimii hyvin Truxal joka on kuulemma vanhempi lääke ja jäänyt vähemmälle käytölle uusien lääkkeiden tullessa markkinoille. Miinuksena saatavuus, ei löydy ihan joka apteekista hyllytavarana. Nukun ihan ok noilla kun annosta nostettiin tarpeeksi. Ilman en sitten nukukaan juuri mitään ja senkin huonosti. Tuli kokeiltua tuossa pari viikkoa sitten kun en ollut muistanut uusia reseptiä ja lääke loppui.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy olla ollut kovat juhlat eilen kun on meikit poskilla, hiukset takussa ja silmien alla pussit. Omasta sängystä sentään heräsin...
Ja taas syöttelet lapaan... mites se meni... maailmain lyhimmällä miehellä on pussit silmien alla. Ja lyhimmällä naisella huulet ristissä? No miten sulla on pussit silmien alla? Kuulostaa niin pahalta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käytteks te monenkin kapakan pikkujouluissa? Mä kierrän yleensä kaikki. Tai ne mihin on vielä asiaa buahhahhaa!
Milloin mahtaa olla Teerenpelin pikkujoulut? Mun kutsu on vissiin postissa jumissa...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen tainnut kirjoittaa tänään Jatkoajan keskustelupalstalle kolme viestiä ja jokainen niistä on käsitellyt jollain tavalla joulua. No sehän varmaan kertoo siitä että joulu alkaa ainakin minulla olemaan enemmän ja enemmän ajatuksissani.

Tänään piti aloittaa joulun valmistelu tekemällä ruskeiden pipareiden taikina jääkaappiin yöksi maustumaan. No se jäi hieman vaiheeseen kun aloin sitten miettimään sitä että tekeekö sen taikinan lainkaan itse, vai ostaako taikinan kaupasta vai ostaako peräti ruskeat piparit kokonaan kaupasta valmiina?

En vieläkään oikein tiedä mitä tekisi noiden ruskeiden pipareiden kanssa. Jokaista vaihtoehtoa noista edellä luetelluista voisi varmaan perustella järjellisin perustein. Olisihan se perinteellistä jos tekisi taikinan kokonaan itse, tulisi suuremmalla todennäköisyydellä hyviä pipareita ja tulisihan siitä piparin leivonnasta joulun tuoksua kotiin sekä pääsisi maistelemaan hyvää taikinaakin.

Toisaalta sitä taikinan maistelua ja piparin tuoksua kotiin saisi jo silläkin että ostaisi taikinan kaupasta valmiina. Ja siten pääsisi helpommallakin. Useat ovat kehuneet noita valmispiparitaikinoita. Mutta sitten vasta helpolla pääsisikin kun ostaisi ruskeat piparit kokonaan valmiina kaupasta. En edes välitä toisaalta ruskeista pipareista niin paljoa etteikö näinkin voisi toimia. Ja ne kaupan piparitkin ovat hyviä.

Mitäköhän tässä nyt tekisi? Huomenna viimeistään pitäisi päätös olla tehtynä sillä maanantaina pitää alkaa leipoa jo seuraavia pipareita. On minullakin ongelmat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
maailmain lyhimmällä miehellä on pussit silmien alla. Ja lyhimmällä naisella huulet ristissä? No miten sulla on pussit silmien alla? Kuulostaa niin pahalta.
Johtuu ehkä sipseistä joita tuli eilen syötyä linnanjuhlia katsellessa. Sukurasite vissiin että tulee helposti silmäpussit. Eikä se varmaan kovin freesin näköiseksi tee kun jäi kasvot puhdistamatta ja meikit levisi poskille. Minun piti vain hetki levähtää miehen vieressä ennen kuin lähden pesulle mutta nukahdin. Heräsin sitten yöllä toteamaan että hiuksetkin on auki (pidän hiuksia aina yöllä letillä) enkä viitsinyt tehdä asialle mitään vaan jatkoin uniani. Aamulla oli sitten tosi kiva herätä kun olo oli kuin olisi kunnon juhlissa ollut vaikka oli vain kotona selvinpäin katsonut Salen kemuja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täytyy olla ollut kovat juhlat eilen kun on meikit poskilla, hiukset takussa ja silmien alla pussit. Omasta sängystä sentään heräsin...

Minä uskon, että sinä @Iisoppi olisit silti tuossakin tilanteesa viehättävä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täytyy olla ollut kovat juhlat eilen kun on meikit poskilla, hiukset takussa ja silmien alla pussit. Omasta sängystä sentään heräsin...
Luin tuon muuten "hiukset taskussa"

Siinä sitä vasta olisi bileet.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Iisoppi Kuvia nyt tänne! Kuitenkin oot tosi hyvännäköinen. Eikä tämä ole edes vittuilua. Ite sanot, että ihan kauhee, ja me kaikki sanotaan, että kaunis nainen. Niin se menee kuitenkin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kirjauduin älypikaisesti kysyäkseni onko Zero Luotolaa kuulunut tai näkynyt milloin sitten viimeksi?
Hän oli melkoinen kultttuuripersoona eli vaikuttaja korvissani aikoinaan.
Apurahamagnetismin hallitsija on varmaan ollut Linnan Kutsuvieraana rajutaiteen taitajana vuodesta toiseen, en vain tunnista kättelyjonosta.
Sauli Niinistö ja jotenkin vieläkin alaikäinen Jenni-rakkaansa ovat tietysti jatkaneet Persoonan kutsumista itsenäisyyspäivän bileisiin, koska he saladiggaavat neroa ja neroja.
Elitistisiä runojen tai kirjojen lukijoita ovat he. Zeroa eivät o!e enää tuntevinaan.

edit lis: no niin, tietysti se arveen nännin vilautus jäi tekemättä kirjoitusinnossani.
Vilautin tabletin kameralle miesnännini just eli kai tuo viestiin kytkyyntyy ilman sexsuodattimia, tärkeänä mielipiteenä.
 
Viimeksi muokattu:

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli tehtyä poikain kanssa pieni roadtrippi extemporee. Kahdentoista aikaan lähettiin eilen päivällä ja nyt kotona. Alun perin piti vaan käydä nopeesti kylillä, mutta hommat vähän eskaloitu. Onneks älysin ottaa isiltä auton, ku omalla olis voinut jäädä matkanteko lyhyeen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuvia nyt tänne! Kuitenkin oot tosi hyvännäköinen. Eikä tämä ole edes vittuilua. Ite sanot, että ihan kauhee, ja me kaikki sanotaan, että kaunis nainen. Niin se menee kuitenkin.
Kuvia ei nyt ole tarjota hiukset takussa ja meikit poskella... Enkä varsinaisesti sanonut näyttäneeni kauhealta eilen aamusella. Tunsin oloni melko kauheasti enkä nyt kauniina voinut itseäni juuri silloin pitää Olen melko tavanomaisen näköinen, kauneus on sitten katsojan silmässä. No naamasta kuitenkin näkee että nainen on kyseessä joten se on jo plussaa... Miehen mielestä olen maailman suloisin nainen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös