Siideriä en muistaakseni ole ikinä maistanut. Näkemättä paskaa.Oletko sitten lie vissiin sellanen siideripissis vaan..
Siideriä en muistaakseni ole ikinä maistanut. Näkemättä paskaa.Oletko sitten lie vissiin sellanen siideripissis vaan..
Voi niitä aikoja, kun sai vetää Lindaa ihan huolella. Oli niin makeeta hommaa, että Jallulla piti huuhtoo perään.Siideriä en muistaakseni ole ikinä maistanut. Näkemättä paskaa.
Itse asiassa ei JALOviinaa tai olutta. Siideri todennäköisesti menisi, mutta ei ole ikinä tehnyt mieli ostaa. Muut on mennyt tähän mennessä ihan hyvin.Ei siis olutta, ei viinaa, ei viiniä eikä siideriäkään. Jäljelle ei tosiaan jää oikein muuta kuin pepsi. Vaikutat raittiilta jätkältä... hyvä niin. Rock velvoittaa minut ottamaan olutta ja lonkeroa, eli näillä mennään. Viineistä en ymmärrä mitään ja viinaan en aio koskea satunnaisia maisteluita enempää.
No, piti mennä yhden toisen naisen matkaan, mutta hän taisi lähteä viiden mustan miehen matkaan. Kotiin asti en jaksanut kävellä, vaan menin tämän toisen naisen luokse. Mukava vaan ei mun makuun. Höpistiin, juotiin kahvia ja odotettiin, että kello on aamulla yhdeksän ja eiku baariin.Oisin peukuttanu mutta mä menin ihan lukkoon tosta naisen luona yötä nukkumatta/naimatta. En tiä mitä sielä teit, mutta jos et putsannu kämppää kaikesta arvokamasta tai kuvannu sitä kun se nukkuu samalla runkaten, niin en keksi mitään hyvää syytä moiselle käytökselle.
Toisessa ketjussa oltiin huolissaan, että mitä mahtaa kuulua henkilöille joillekkin. Olin itse huolissani mitä duunaa @Kari OksanenEn muutakaan osannut aloituslauseeksi nimittäin viime kerrasta on yli 10 vuotta kun tällä foorumilla kirjoittelin. Silloin olikin kirjallista tuotosta jokaiselle viikolle talvikaudella, koska olin läsnä HC Salamoiden jokaisessa kotipelissä aina valmentajien haastetteluja myöden.
Noiden päivien ja tämän päivään väliin on mahtunut muutamia tuhansia sanoja tekstiä kaikkialle muualle kuin tänne, mutta tavoitteena olisi tulevan kauden aikana aktivoitua kirjoittelemaan jääkiekosta, ainakin jollakin tavalla.
Etä HPK fanina ja seuran pienosakkaana luonnollisesti oma joukkue on aina HPK ja viime kausi oli aivan fantastinen seurata vaikka meninkin alkukaudesta vipuun ja kirjoitin HPK:n Facebook sivulle, että en laittanut roposiani HPK:n menestykselle..... tein sen kuitenkin playoff ja finaali vaiheessa ja kiitos äijille, oma pelitili näytti HPK:n pelien kohdalla hyvältä, vaikka kaikki rahathan menevät samaa tietä kuin tulevatkin.
Anyway, katsellaan mitä saadaan tällä kaudella aikaiseksi.
Oma oikea duuni on myös kirjoittamista, kylläkin tällaisen paikallislehden päätoimittajana: www.ykkoslohja.fi
Ja jääkiekon ohessa sitten kirjoitellaan poikien kanssa eSports aiheesta ja kaikesta muustakin. Ikääkin on jo ehtinyt sen verran kertyä, että nykyään sitä vain kirjoittelee, kun sentään ennen vielä tuli tehtyäkin asioita :)
Iltalehden kertoman mukaan Maisa omistaa puolet 365 tonnin arvoisesta talosta, vaikka ansiotulot viime vuonna jäivät kahteentoista tuhanteen. On siinä lompsaa saanut levitellä osuutensa eteen.Maisa Torppa muutti naapuriin. Ei nyt ihan viereinen talo mutta kivenheiton päässä. Mitenköhän kauan mahtaa viihtyä täällä korvessa.
Veikkö jo ämöriikan malliin vastaleivotun piiraan ovelle? "Tsast vanttid tu velkkam juu tutö neipöhuud. Vii häv ö veri tait komnjuuniti hiö. Tount heisiteit tu ääsk eniting."Maisa Torppa muutti naapuriin. Ei nyt ihan viereinen talo mutta kivenheiton päässä. Mitenköhän kauan mahtaa viihtyä täällä korvessa.
Ja naapurustossa on hyvä elää toivossa, jotta lompsaa leviteltäisiin jatkossakin.Iltalehden kertoman mukaan Maisa omistaa puolet 365 tonnin arvoisesta talosta, vaikka ansiotulot viime vuonna jäivät kahteentoista tuhanteen. On siinä lompsaa saanut levitellä osuutensa eteen.
Toiveesi on näköjään noteerattu. Tervetuloa HPK:n puolelle.Kyllähän vuoden palstateko on Oksasen Karin paluu, verroille voi vain tulla Paluu, Osa 2.
Toiveesi on näköjään noteerattu. Tervetuloa HPK:n puolelle.
Maisa Torppa muutti naapuriin. Ei nyt ihan viereinen talo mutta kivenheiton päässä. Mitenköhän kauan mahtaa viihtyä täällä korvessa.
Mäkin voisin lähettää tekstarin mutta en ole vielä päättänyt että kelle. Kymppitonni olisi ihan kiva lisäraha... tai kai sitä voisi pyytää viiskyt donaa.Lähettikö Maisa jo sulle tekstarin, että on raskaana ja tarttee kybätonnin.
Sanansa mittainen mies. En voi kun arvostaa.Etä HPK
Asuin aikoinaan elämäni ensimmäiset 16 vuotta aivan Rinkelinmäen tietämillä.. Poltinaholla ja HPK:ta tuli jo silloin "fanitettua". Sittemmin aikuisena elämä vei pois Hämeenlinnasta, mutta ei HPK:ta sydämestä. Miten sinä, etä HPK-laisena näytät sen ulospäin? Minulla on HPK lippis ja pipo ja...keskustelu.jatkoaika.com
Hän teki comebackin, vaikkei koskaan missään ollutkaan.
Muista vakuuttava aloitus, esim: "Muistatko sen synkän ja myrskyisen hetken jonka vietimme yhdessä? No nyt on niin, että..."Mäkin voisin lähettää tekstarin mutta en ole vielä päättänyt että kelle. Kymppitonni olisi ihan kiva lisäraha... tai kai sitä voisi pyytää viiskyt donaa.
Ei, vaan, että alkoholi on syy ja ratkaisu elämän ongelmiin.Homer Simpson taisi olla suurinpiirtein sitä mieltä oluesta, että "on ratkaisu kaikkiin ihmiskunnan ongelmiin ja kysymyksiin".
Tätä täytyy vielä miettiä. Miten vaikuttaa kohteeseen.Muista vakuuttava aloitus, esim: "Muistatko sen synkän ja myrskyisen hetken jonka vietimme yhdessä? No nyt on niin, että..."