Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 913
  • 66 802

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Kyllä. Karhuryhmän miehenä aloitteli Matt Ramsey nimellä. Mutta ei lasketa homoiluks koska sai rahaa ja käytti eri taiteilijanimee. Kyllä on aistikkaat ja sielukkaat ilmeet . Se on sitä tulkintaa. Ja suihkusta olis WTC firefighteritkin kateellisia.
No on aistikkuutta ilmassa
 

Liitteet

  • 5e5b476e7897ca8140fc571a89381dc2ced6f5d6_full.jpg
    5e5b476e7897ca8140fc571a89381dc2ced6f5d6_full.jpg
    4,9 KB · kertaa luettu: 182

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mää oon tässä jo ehtiny kaupassa, alkossa ja pessy sekä imuroinu auton. Semmosta se on kun ei oo yhtään ollu rapellia ja mukulat herää sian pieremän aikaan. Lounaalla onkin mukava ottaa pari ruokaolutta, nelosta tietenkin.

Huomenna voisikin sitten hieman nukkua pitempään jos vaikka eksyis Kasibaariin pitsalle, tietäjät ja @Sämppäri tietää paikan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Huomenna voisikin sitten hieman nukkua pitempään jos vaikka eksyis Kasibaariin pitsalle, tietäjät ja @Sämppäri tietää paikan.
Jumalauta! Onko Eino ehtoja Nokian kommunisteja? Mitä Kasissa maksaa stobe nykyään? Viäläkö Pizzamestarit on hengissä? Tykkäsin että siältä sai aikanaan parhaat pizzat. Eikä ollu ees karvoja täytteenä. Hemasevia Suomi-neitoja oli siellä tiskin takana. En oo jokuseen vuateen vissiin käyny.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jumalauta! Onko Eino ehtoja Nokian kommunisteja? Mitä Kasissa maksaa stobe nykyään? Viäläkö Pizzamestarit on hengissä? Tykkäsin että siältä sai aikanaan parhaat pizzat. Eikä ollu ees karvoja täytteenä. Hemasevia Suomi-neitoja oli siellä tiskin takana. En oo jokuseen vuateen vissiin käyny.

Ihan täällä Tampereen puolella tulee asusteltua mutta melko lähellä kuitenkin. Kasissa on aina välillä pohjois-nokian kommunistien viikkokokoukset ja välillä tullut sen takiakin siellä istuttua. Koittanut kertoa kapitalismin riemuista heille mutta eivät vaan meinaa järkipuhetta uskoa.

Ei tuolla tuoppi varmaan vitosta enempää oo maksanu, hankala ihan sentilleen on sanoa kun asia ei oo kiinnostanut sitten rippileirin jälkeen. Siis mitä jokin maksaa jos sille on ollut tarvetta ja halua saada.

Kasissa kannattaa käydä pitsalla, mielestäni oikeen hyvää varsinkin hintaluokka huomioiden, onhan tuossa vieressä myös kultagrilli ja siellä on kanssa oikeen hyvät eväät.

Pizzamestareilla ei oo tullu käytyä ainakaan että olisi muistikuvia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei meillä päin ole pysyvää lumipeitettä ollut ikinä. Lähes aina on juhannukseen mennessä viimeisetkin sulaneet pois.
Ai hitto, minua on puijattu. Ihan varmasti puhuivat alueuutisissa pysyvästä lumipeitteestä... tai sitten ne puhui jostain muusta. Ei voi enää muistaa kun siitä on niin pitkä aika.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaiken maailman joulun avausta on tänään. Mitenköhän se joulupukki ehtii joka paikkaan? No jouluaattona on vielä hopumpi eli tämä on vain kevyttä harjoittelua...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi jeesuksen kulli että on tylsää ja tekemisen puute. Näinköhän sitä joutuu tarttumaan vanhaan ystävääni pulloon.

Kissat löhöää vieressä ja kattoo mua kun halpaa makkaraa.

Tietääks muuten kukaan mitä on Kukkoset? Akka on tuolta Joensuusta kotoisin ja se sano tekevänsä tänään Kukkosia. Mitä hjelvettiä? @Evil ? Meinaako se ny jonkun rituaalin tehdä jollain kukolla?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukkosia oon tuntenu pari, mutta ei varmaan ole nämä jätkät nyt kyseessä.

Taitaapi mennä valvomisen puolelle, koska Bunch of Jerks pelaa Floridaa vastaan. Jos kissa nukkuu huonosti, se saa liittyä seuraan yölliseen ja metsästää kiekkoa ruudulta. Katotaan mikä hajoo ensiksi - televisio vai Floridan puolustus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ne on sellaisia suolaisia leivonnaisia. Oikein maukkaita.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tietääks muuten kukaan mitä on Kukkoset? Akka on tuolta Joensuusta kotoisin ja se sano tekevänsä tänään Kukkosia. Mitä hjelvettiä?
Sitä en tiedä mitä sinun muijasi kukkoset on mutta minun tietoni mukaan ne on ruiskuoreen leivottuja pieniä syötäviä (vrt. kalakukko~ pieni kalakukko on sitten kalakukkonen). Esim. muikkokukkonen voi olla yksi muikku joka on leivottu ruiskuoreen. Tiedän myös mustikkakukkoset eli pieniä ruiskuorisia leivonnaisia (~pieniä mustikkapiirakoita) joissa on mustikkaa sisällä. Eli ei ne kaikki suolaisia ole.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin jo innolla perustamassa leikkimielistä ketjua, missä Jatkoajan nimimerkit muutetaan tosielämän kiekkonimeiksi. Minulla oli kentällisetkin koottuna käyttäjistä päässäni valmiiksi Jatkoajan tähdistökenttää varten, mutta eipä tota ketjua viitsi edes perustaa, kun ahdasmieliset modet laittavat varmaan banaanisaarille vedoten § 10 säännöissä. Jäykkää.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi jeesuksen kulli että on tylsää ja tekemisen puute. Näinköhän sitä joutuu tarttumaan vanhaan ystävääni pulloon.

Vähän sama ongelma täällä. Pääsin aamulla duunista ja heräilin noin tunti sitten. Nyt olis vajaa neljä vuorokautta aikaa lähinnä itselleni, kun vaimokin vielä runsaan viikon reissussa. Jotain pientä ohjelmaa tässä lähipäiville toki on, mutta stressiä niistä tuskin pääsee kehittymään. Kuningas Alkoholi tossa vastapäätä jo kehottavasti viittoilee kärpännahkaviitta kahisten baarikaapin suuntaan. Luulenpa, että aika pian suihkuttelun jälkeen kaupunki kutsuu. Ensin syömään jonnekin ja sitten seuraamaan iltapäivän ja illan runsasta urheilutarjontaa johonkin keskustan kuppilaan. Näkyishän noi kotonakin, mutta kivampi matseja on porukalla kattoa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai että kun palaa käpy tuohon teinin. Herätän klo 14.30 syömään ja vaihtamaan autoon talvirenkaita, niin jaksaa apina valittaa, että viitujako aina herätän näin aikaisin.
Joka saatanan yö valvotaan jonnekin neljän/kuuden paikkeille. Jostain syystä ei kuulemma iltaisin väsytä. No ei kai nyt saatana väsytäkkään, jos nukkuu vähintään kahteen asti päivällä.
Nimimerkillä : pitääkö tuota saatanaa huoltaa vielä kymmenen vuoden päästäkin, että herää töihin?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mistäs ajattelet, etteivät moderaattorit hyväksyisi? Kyllä mua ainakin ihmetyttää, jos kirjaimellisesti leikkimiehisiä nimenvääntö/hassutteluketjuja ei sallita. Ikään kuin se olisi katastrofi kenellekään tai edustaisi missään muodossa arvuuttelusäännön rikkomista.

Niin ideahan tuli alunperin tästä.

McTorso on tämän palstan oma Petteri Sihvosen ja Juhani Tammisen hybridi

Ei siinäkään kauaa mennyt, kun modet tulivat pykälästä huomauttamaan tämän viestin jälkeen. Huumorintaju kun noilla on nollan luokkaa. Palstan suurin rikos kun tuntuu olevan nimimerkin yhdistäminen edes vitsillä johonkin tosielämän ihmiseen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun minä olin nuori, räplättiin pippeliä 1-2 tuntia sängyssä heräämisen jälkeen. Onneksi nykyääm on kännykät. Sottaista puuhaa nuo pippeli- ja pimppihommat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kohta lähtee boja, kohta lähtee. Viimeks kun alustin näin niin rävähti kuukauden bännit. Modet sovelsi NYPD:läistä ennakoivaa kiinniottoa. Eli en uskalla luvata että koko ilta tulee hei. Mutta pitäkää vittu päät ylhäällä hei.
 

butler

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin ideahan tuli alunperin tästä.



Ei siinäkään kauaa mennyt, kun modet tulivat pykälästä huomauttamaan tämän viestin jälkeen. Huumorintaju kun noilla on nollan luokkaa. Palstan suurin rikos kun tuntuu olevan nimimerkin yhdistäminen edes vitsillä johonkin tosielämän ihmiseen.
Ihan aiheesta tulivat kommentoimaan. @McTorso on onneksi paksunahkaista tyyppiä ja tuskin otti pahakseen kommentistani.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mäkihypyn SM-kisoissa hyppäs äsken ihan kelvollisesti 12v. jannu. Ja Maailmancupia kiertää 47v. Kasai ihan mukiinmenevästi. Aikamoista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kohta lähtee boja, kohta lähtee. Viimeks kun alustin näin niin rävähti kuukauden bännit. Modet sovelsi NYPD:läistä ennakoivaa kiinniottoa. Eli en uskalla luvata että koko ilta tulee hei. Mutta pitäkää vittu päät ylhäällä hei.
Bii mai qest. Mutta älä tuu puun takaa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vatkaan yleensä vain iltaisin ja öisin, piparia taas ei ole saatavilla kuin punaisesta metallirasiasta. Onneks on kännykkä. En voisi elää ilman sitä. Tärkeä esine, hengentärkeä. Käteni jatke sen perinteisemmän jatkeen lisäksi.

Joskus mietin kyllä, että räplään tätä kapistusta liikaa, mutta on se oikeasti kasvanut kiinni käteen. Tosin meidän koulussa ei ole oppilasta, jolle ei olisi kasvanut. Käykääpä täällä joskus käytävällä kävelemässä ja tiirailemassa oppilaita, niin 65 oppilaalla 70:stä on katse kiinni ruudussa. Loput viisi ovat satunnainen tyttölauma tai meikäläisen poikalauma, jossa höpötellään vapaa-ajansuunnitelmista, peleistä, kaverisuhteista tai koulutehtävistä.

Aika kivaa meillä on koulussa armon vuonna 2019. Minulle riittää ensi jaksossa kirjaimellisesti pelkkä läppärin tuominen kouluun. On vain muutama kurssi eikä kirjoja tarvitse ostaa paperisena, koska osassa kursseja ei edes tarvita uutta kirjaa, tai vaikka tarvittaisiinkin, se on kuitenkin Otavan sähköinen opus. Opettajat eivät lyö meitä karttakepeillä käsille, tosin karttakeppejä tai itse karttojakaan ei oikein tarvita enää, joka luokassa kun hommat hoidetaan tietokoneilla sähköisesti. Meidän lukiossamme taitaa olla vain pari opettajaa, jotka käyttävät vielä liitutaulua, hekin tosin enimmäkseen sähköistä materiaalia. Ai niin, liitutaulu. Eipä ole enää koulumuodissa. Mikä sääli.

Harvemmin meille suututaankaan mistään. Tai jos kerrankin suututaan, kaikilla, myös minulla, valahtaa paskat housuun, luokan kovimmillakin kundeilla. On todella rentoa ja vaivatonta olla abiturientti. Osalle oppilaista ei ole vieläkään mennyt perille lakin ja takin ottaminen pois sisätiloissa, vaikka siitä sanotaan joka kerta. Meikäkin ihmettelee. Mähän en edes osaisi kävellä sisään luokkaan mun harmaa Ässä-pipo päässä. En tietenkään.

Tällaista meillä opiskelijoilla nykyisin. Saatte parin vuoden kuluttua päivitykseni yliopistomeiningistä, jahka olen suorittanut lukion loppuun, käynyt intin ja päässyt sisään opiskelemaan. Varmaan aika puisia luentoja tiedossa, paitsi jos on kyse populaarikulttuurin historiasta.


Täällä se on pidettävä ylhäällä, jottei kukaan hyppää yllättäen niskaan. Raaka meininki, mutta loppukädessä olemme kaikki herrasmiehiä, jotka kättelevät matsin jälkeen. Ainakin finaaleissa. Ainakin joskus.
Nyt se runkkaaminen loppuu. Lähet pelin jälkeen kylille, bongaat hehkeän porilaiskissan, ja ajelet aamuun saakka. Niin kuin Stig laulaa Orbisonin tahtiin. Sen jälkeen ei tarvi te omalla vehkeellä räpläillä. Onhan se ny saatana, että mies parhaassa iässä leikkii ite. Baareihin mars mars.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus mietin kyllä, että räplään tätä kapistusta liikaa, mutta on se oikeasti kasvanut kiinni käteen. Tosin meidän koulussa ei ole oppilasta, jolle ei olisi kasvanut. Käykääpä täällä joskus käytävällä kävelemässä ja tiirailemassa oppilaita, niin 65 oppilaalla 70:stä on katse kiinni ruudussa. Loput viisi ovat satunnainen tyttölauma tai meikäläisen poikalauma, jossa höpötellään vapaa-ajansuunnitelmista, peleistä, kaverisuhteista tai koulutehtävistä.
Vähän veikkaan, että kierrätyskeskuksen vakkariporukan kouluvierailu olisi sen sortin tarkkisluokan luokkaretki, että olisimme pääuutislähetyksen pääutinen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuli tuosta paskojen valahtamisesta housuihin mieleeni, että viime aikoina on tullut pohdittua sitä, miten sitä alkaa enempi vaan muistuttaa isäänsä.

1990-luvun alkupuoliskolla isäni käveli yksin baarista tullessaan kännissä aamuöisellä Tallinnan kadulla. Joku tyyppi tuli takaviistosta, osoitti aseella ja sanoi että rahat tai henki.

Isäni ei edes pysähtynyt, huitaisi vaan kädellä taaksepäin ja sanoi että painu vittuun. Sinne jäi tyyppi, eikä minusta ei tullut puoliorpoa.

Nykyään huomaan, että olen muuttunut samanlaiseksi. Uskon, että tekisin vastaavassa tilanteessa samoin. Tuolloin nuorempana tuo kuulosti kovin hurjalta, pelotti melkein kun vain kuuli tapahtuman, saati jos itse olisi sen kokenut.

Varmaan tämä sama muutos tapahtuu monille muillekin. Luulisin.

Voisinkin kysyä palstan setämiehiltä, että onko käynyt samoin, siis enää ei jaksa pelätä paljon mitään?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaupan Liekkisiivet ovat miljoona kertaa parempia kuin minkään ravintolan siivet. Oikeastaan ravintoloiden siivet ovat aivan paskoja poikkeuksetta minun mielestäni. Liekkisiivet on parhaita. 35 min 250 asteessa ja eikun huiviin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli tuosta paskojen valahtamisesta housuihin mieleeni, että viime aikoina on tullut pohdittua sitä, miten sitä alkaa enempi vaan muistuttaa isäänsä.

1990-luvun alkupuoliskolla isäni käveli yksin baarista tullessaan kännissä aamuöisellä Tallinnan kadulla. Joku tyyppi tuli takaviistosta, osoitti aseella ja sanoi että rahat tai henki.

Isäni ei edes pysähtynyt, huitaisi vaan kädellä taaksepäin ja sanoi että painu vittuun. Sinne jäi tyyppi, eikä minusta ei tullut puoliorpoa.

Nykyään huomaan, että olen muuttunut samanlaiseksi. Uskon, että tekisin vastaavassa tilanteessa samoin. Tuolloin nuorempana tuo kuulosti kovin hurjalta, pelotti melkein kun vain kuuli tapahtuman, saati jos itse olisi sen kokenut.

Varmaan tämä sama muutos tapahtuu monille muillekin. Luulisin.

Voisinkin kysyä palstan setämiehiltä, että onko käynyt samoin, siis enää ei jaksa pelätä paljon mitään?

Eipä se oma henki ole enää vuosiin ollut kauhean tärkeä tai pelkäämisen arvoinen, ainoastaan toivoisi lapsien saavan isällisen lapsuuden.

Tappaa eivät uskalla ja tiineeksi eivät saa vai miten se menikään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös