Oon free vasta kasilta, joten ei pysty. Muuten ei paskempi idea.Mee sääkin edes kerran elämässäs kattoon laatulätkää Hakamettään.
Oon free vasta kasilta, joten ei pysty. Muuten ei paskempi idea.Mee sääkin edes kerran elämässäs kattoon laatulätkää Hakamettään.
Kai Big Tits kuuluu illan ohjelmaan...?Oon free vasta kasilta, joten ei pysty. Muuten ei paskempi idea.
Saa nährä. Vähän veikkaan, et tänään jää väliin. Taitaa "normaalit" kapakat kutsua tällä kertaa. Ne kattoo ihan onnettomaks jos sinne yksin menee runkuttamaan.Kai Big Tits kuuluu illan ohjelmaan...?
Joo, Hakamettäs oon joskus käynyt. Voipi tänään Tps yllättää heikentyneen Tapparan. Samoiten Jypillä on hyvä mahdollisuus katkaista Kärppäjuoksu.Mee sääkin edes kerran elämässäs kattoon laatulätkää Hakamettään.
Tämä on kyllä jumalan tosi. Tästä syystä pyydänkin nykyään aina mummoni messiin.Ne kattoo ihan onnettomaks jos sinne yksin menee runkuttamaan.
Positiiviisuus on myös yrittämistä. Sitä ettei ajattele heti että ei tästä mitään tule vaan ennakkoluulottomasti kokeilee ja yrittää uusiakin asioita.
Sinua nyt tuntematta sanoisin, että jätkä stressaa liikaa. Siinä ne yöunetkin menee kun miettii kaikenmaailman asioita koko ajan. On sitä itsekin tullut pyörittyä sängyssä kun joku asia mieltä painaa. Siihen miten siitä pääsee irti ei mun kyvyt riitä kun en ole ammattilainen. Ja toisaalta mähän nyt olen vähän väliä väärässä, joten ei se välttämättä se stressikään ole.
Mutta mutta, nyt kun stressillä aloitin, aion myös pysyä siinä. Tämähän on siitä vittumainen vaiva, että itse sitä ei välttämättä niin huomaa jos ei tarkemmin asiaa mieti.
Ehkä tänä iltana kokeilet mennä tuon positiivisuuden kautta, ja pistät vaan ittes nukkumaan ja kuvittelet miten heräilet huomenna hyvällä tuulella. Ei ne asiat siinä yön aikana selviä kuitenkaan, joten turha niistä on silloin stressata.
No taisit kyllä nyt osua naulan kantaan. Eli olla siis tismalleen oikeilla jäljillä. Minun perisyntini on aina ollut se että murehdin ja stressaan liikaa asioita. Ja tämä voi todellakin vaikuttaa nyt tähän nukkumiseenkin.
Tässä saattaa olla nyt sitten sitäkin että murehtii nyt myös sitä että saako sitä unta. Minulla käy usein niin kun olen edellisen yön nukkunut huonosti, alan murehtimaan jo sitäkin saako sitä unta.
Tästä liiallisesta stressaamisesta pitäisi oppia eroon. Silloin kun on pimeää ja ei ole mitään virikettä niin sittenhän sitä vasta onkin aikaa keskittyä niihin murheisiin ja ajatella niitä. Eli silloin kun pitäisi nukahtaa.
Kalsarikännit toimii aina.Mitä te teette himassa sisällä kun on tylsää? Nettiin kyllästynyt, ei jaksa katsella sarjoja/elokuvia, eikä lukeakaan koko aikaa. Kämppäkin on siivottu. Juu olen siis saikulla ja ei pysty urheilemaan.
Venaan pylly pystyssä TiikerihaissaKalsarikännit toimii aina.
Ihanaa! Laita picsei!Venaan pylly pystyssä Tiikerihaissa
Sama täällä. Siksi yleensä syönkin Masterchefin aikana. Mainoskatkolla ruoka mikroon ja se on mainoskatkon lopussa lämmintä. Jos vaan alkaisi kutsumaan omiakin ruokia hienoilla nimillä. Tänään meni uunimakkaraa perunamuusin, ketsupin ja kurkkusalaatin kanssa. Muusi ja ketsuppi muuttuu helposti perunapyreeksi ja tomaattipyreeksi ja kurkkusalaatti vaikka pikkelöidyksi kurkuksi. vielä kun keksis HK:n Siniselle jonkun nimen...Perkules kun tulee nälkä kun katselee Masterchef Australiaa iltaisin. Eikä täällä kukaan ole laittamassa mitään masterchef-tason safkaa minulle. Otin yhden reissarin kolmella tönkkösuolatulla muikulla ja vettä päälle. Ehkä nyt jaksaa aamuun.
Meillä puhuttiin courton blåsta (ruoka on vissiin courtonbleu ja blå on ruotsiksi sininen).vielä kun keksis HK:n Siniselle jonkun nimen...
Itsekin olen tuolla opiskellut ennen kuin ne sotki siihen nimeen mukaan mitään Lahtea (vaikka siis Lahdessa opiskelin enimmäkseen). Enkä ihan noita nimijuttuja tajua. LAMKistakin tulee nyt jotain ihan muuta.. LAB (laboratorio). Kuten MAMKista tuli XAMK.... josta minulle tulee mieleen vaan joku randomkoulu joka ei oikein tiedä mikä on... KouluX, kysymysmerkki.Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.
Tapasin tammikuussa vanhan LUT englannin opettajani lähes 20v takaa (Peter Jones, jos sattuu jollekin olemaan tuttu) ja hän melkein ensimmäiseksi totesi että olen varmaan huomannut tämän yliopiston nykyisen nimen idioottimaisuuden (hän ei aikoinaan kuulemma antanut kellekään vitosta, mutta minä sain silti sellaisia).Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.
Siis Lappeenranta University of Technology University. No, ehkä kertaus on teekkareillekin hyvästä.
Pari instrumenttia lisäksi tekisi varmaan hyvää, kuten yllä on jo ehdoteltukin. Tahtoo muuten mennä munien puhalteluksi.
Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.
Siis Lappeenranta University of Technology University. No, ehkä kertaus on teekkareillekin hyvästä.