Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Kuulostaa kiimaselta tapaukselta. Onko se sukua Ainolle...?Akka on Joen suussa myös. Kyllä mä sitä aion hässiä tässäkin kaupungissa :)
Kuulostaa kiimaselta tapaukselta. Onko se sukua Ainolle...?Akka on Joen suussa myös. Kyllä mä sitä aion hässiä tässäkin kaupungissa :)
Toivottavasti oli parempi päivä kuin minun eka. Tienasin kokonaiset 25 euroa.Eilen tuli tolppa-apinan ura virallisesti startattua.
Se lady. Hiukset palmikolla.Ai Puttonen? Namedroppaan sen verran, että se epäili mua hulluksi. Tunnen myös namedroppailun hallitsevan Suomen mestarin.
Voih, he näyttivät niin onnellisilta... :(Täälläkö ei missään keskustella Bottas-pariskunnan erosta. Itsehän olen shokissa tästä.
Kuka on Bottas? Pelaako se Ed Sheeranin kanssa samassa joukkueessa?Täälläkö ei missään keskustella Bottas-pariskunnan erosta. Itsehän olen shokissa tästä.
Itse en ole lainkaan yllättynyt. Olivathan he naimisissa.Täälläkö ei missään keskustella Bottas-pariskunnan erosta. Itsehän olen shokissa tästä.
Itse en ole lainkaan yllättynyt. Olivathan he naimisissa.
Niimpä. Ihmiset eroavat. Se on luonnonlaki. Ei sen pitäis tulla yllätyksenä.Yllättävämpäähän se tosiaan olisi jos sellaiset ihmiset eroaisivat jotka eivät ole yhdessä olleetkaan. Varmana menisin shokkiin jos tulisi vaikkapa uutinen että Iina Kuustonen ja Vesa-Matti Loiri eroavat. Tai Smitty ja kassatyttö.
Niimpä. Ihmiset eroavat. Se on luonnonlaki. Ei sen pitäis tulla yllätyksenä.
Siihen tarvii pöntön, joten voi se tulla yllätyksenä. Paska ei käy kurkistamassa ja kysy, et saako tulla. Se tulee jos on tullakseen. Ja housuun paskominen nyt ei ole ihan niin normaalia.Ihmiset myös paskantavat. Ei senkään pitäisi tulla yllätyksenä.
Istun muuten juuri nyt paskalla. Ihan pöntöllä.Siihen tarvii pöntön, joten voi se tulla yllätyksenä. Paska ei käy kurkistamassa ja kysy, et saako tulla. Se tulee jos on tullakseen. Ja housuun paskominen nyt ei ole ihan niin normaalia.
Oisin ollut maailman kateellisin mies pari tuntia sit. Kelaa. Jätkän paskominen saa jonkun kateelliseks.Istun muuten juuri nyt paskalla. Ihan pöntöllä.
Oisin ollut maailman kateellisin mies pari tuntia sit. Kelaa. Jätkän paskominen saa jonkun kateelliseks.
En mä varmaan paljoa enempää saanut. Olisikohan jotain 200 erkkiä tullut, siitä se 38 pinnaa miinus verot. Alku aina hankalaa, muutenkin aina turhaan seisoo.Toivottavasti oli parempi päivä kuin minun eka. Tienasin kokonaiset 25 euroa.
Jokainen tosimies on paskonu jätkän kerran elämässään säikähtämättäJos mä paskoisin jätkän, menisin shokkiin. Jopa enemmän shokkiin kun Iina Kuustosen ja Loirin eroilmoituksesta.
Jokainen tosimies on paskonu jätkän kerran elämässään säikähtämättä
@vilperi Mielestäni sinulla on nuo rytmit pahasti pielessä. Älä nuku 18-21 ja 03-06. Illalla ulkoilua ja rauhallista liikuntaa, ei liian kovalla sykkeellä mutta esim pitkä kävely ja pari tuntia ulkona tekee ihmeitä. Kahvit ja raskaat syömiset illasta pois. Sänkyyn vaikka kirjan kanssa, puhelimet ja telkkarit ajoissa kiinni. Jos univaikeudet edelleen jatkuu, rohkeasti lääkäriin asian kanssa. Tärkeintä on rauhoittaa se ilta ja luoda itselleen hyvät unirituaalit.
Yllättävämpäähän se tosiaan olisi jos sellaiset ihmiset eroaisivat jotka eivät ole yhdessä olleetkaan. Varmana menisin shokkiin jos tulisi vaikkapa uutinen että Iina Kuustonen ja Vesa-Matti Loiri eroavat. Tai Smitty ja kassatyttö.
soitto ammattiliittoon ja kysely siitä, miten vitussa katsoivat minun irtisanoneeni itseni fyysisestä ilman syytä. Nivelreuma ja lääkäri kirjoitti, että kykenee kevyeen työhön, vaan ei määrittänyt onko se pysyvää. No kai saatana nivelreuma on pysyvä este fyysiselle työlle. Karenssia helmikuuhun asti. Vittu.
Siis eiks @vilperi llä tämä oo ihan tapana? Vähän ninku käyntikortti?Ootteks te koskaan käyny paskat housussa tapaamisessa? Voi vittu kun oli kiusallista. Ensimmäinen kerta aikuisiällä kun ei vaan pystyny pidättelemään. Väkisin puski läpi jonkun verran. Ei riittänyt poweri sulkijalihaksessa. Kaikki tämä juuri ennen tapaamista, eikä vessaa näkyvillä.
Siis eiks @vilperi llä tämä oo ihan tapana? Vähän ninku käyntikortti?